Je leest je eigen stukjes niet? Lees 2e allinea even.quote:Op donderdag 28 juli 2022 10:03 schreef SOG het volgende:
[..]
https://www.melkvee.nl/ar(...)ariers-is-miljonair/
[ afbeelding ]
Jezus wat een niveau van een modquote:Op donderdag 28 juli 2022 09:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb hem helemaal niet neergestoken, hij is zelf niet aan de kant gegaan toen ik het mes naar voren duwde
En als iemand zelfmoord heeft gepleegd door het beleid? Bijvoorbeeld zoals in vele gevallen in de toeslagen affaire.quote:Op donderdag 28 juli 2022 10:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou ja als iemand zelfmoord heeft gepleegd, kan je hem daar moeilijk voor straffen he, dus ik snap de vraag niet helemaal.
Eerder te maken met een papieren werkelijkheid en gehaast opgesteld haatplan om boeren dwars te zitten.quote:Op donderdag 28 juli 2022 10:05 schreef Momo het volgende:
[..]
Stikstof heeft geen kut te maken met de werelduitstoot, wel onze directe leefomgeving.
Raptorix heeft hier al gepost dat hij voor gelijke regels voor Nederland en de rest van de EU is en hij is blij dat milieuregels het ozongat hebben aangepakt. Een grotere voorstander van de stikstofregels kun je hier dus niet vinden, maar hij vindt het leuk om stennis te schoppen volgens mij.quote:Op donderdag 28 juli 2022 10:03 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
[..]
Lees jij nu je eigen comments ook niet eens?
Zo werkt het niet, pik. plegen zelfmoord wegens stikstofproblemenquote:Op donderdag 28 juli 2022 10:02 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dan zoek je zelf even een meer recent bron.
Doe dan niet dit soort uitspraken. Je lult maar wat, doet net alsof het een feit is, maar kan niets posten waaruit jouw stelling blijkt. Dan is het een leugen.quote:Op donderdag 28 juli 2022 09:47 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ah, en wat is volgens jouw de strafmaat voor de vele boeren die zelfmoord hebben gepleegd door de ontstane situatie?
Bronnen?quote:Op donderdag 28 juli 2022 10:09 schreef raptorix het volgende:
[..]
En als iemand zelfmoord heeft gepleegd door het beleid? Bijvoorbeeld zoals in vele gevallen in de toeslagen affaire.
Die boeren hebben de laatste decennia vooral meer meer meer beesten bij elkaar gepropt. En nu is een keer de grens bereikt en zijn er daarvoor veel soorten dierenen planten bedreigd.quote:Op donderdag 28 juli 2022 10:05 schreef raptorix het volgende:
[..]
Mooie frame weer, je wilt beweren dat de boeren de laatste 40 jaar niets hebben gedaan? Dat ze niet te maken hebben met strengere regels? Daarnaast wordt nu gedaan of de boeren de hele natuur kapot maken, het stikstof probleem maakt de natuur niet kapot, alleen op sommige plekken anders, plekken die veelal ontstaan zijn door wanbeleid van de mens en die we nu kennelijk in 1 keer moeten koesteren![]()
![]()
![]()
Het is alsof je zegt, nou we hebben een woestijn gecreeerd omdat we alle bomen hebben gekapt, maar goed nu die woestijn er is en dat mooie natuur is, mogen we geen bomen meer planten, anders zou de woestijn een bos worden.![]()
![]()
nou dan groeien er wat meer bramen in onze vruchtbare deltaquote:Op donderdag 28 juli 2022 10:05 schreef Momo het volgende:
[..]
Stikstof heeft geen kut te maken met de werelduitstoot, wel onze directe leefomgeving.
Dat is toch logisch? Je kunt niet van iedereen die zelfmoord pleegt verlangen dat ze een verklaring afleggen: Nou ik verhang me zelf omdat ik een stikstof probleem heb, sjonge jonge.quote:Op donderdag 28 juli 2022 10:10 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Zo werkt het niet, pik. plegen zelfmoord wegens stikstofproblemen
[..]
Doe dan niet dit soort uitspraken. Je lult maar wat, doet net alsof het een feit is, maar kan niets posten waaruit jouw stelling blijkt. Dan is het een leugen.
Oh als je het gewoon van te voren aankondigt dat je in de regio Staphorst wat trekkers in de fik gaat steken, dan is het niet erg meer, want dan hadden de slachtoffers ze maar binnen moeten zetten ofzo. Gelukkig maar.quote:
Onvindbaar is het nieuwe synoniem voor 'geen tijd'.quote:Op donderdag 28 juli 2022 10:07 schreef Netsplitter het volgende:
Ow, en Rijkswaterstaat neemt de beelden wel degelijk op:
https://www.rijkswatersta(...)afstaan-van-gegevens
Dus dat gehuil dat ze de daders niet kunnen vinden/opnemen is bullshit.
Buiten dat is deze statistiek, die veel gedeeld wordt, nogal schimmig hoor. Er zijn namelijk helemaal niet 100.000 boeren, maar slechts een stuk of 50-60.000 (iig dat cijfers komt veel voorbij de laatste tijd). Dus afhankelijk van wie er onder deze groep valt, wijst dat op 8 a 9 doden door zelfmoord per jaar. Nu is dat natuurlijk niet de bedoeling. Maar de statistiek suggereert een nauwkeurigheid (3 cijfers, waarvan zelfs eentje achter de komma) die er niet is, waardoor je de puntwaardes ook helemaal niet kunt gebruiken om een trend mee aan te geven.quote:Op donderdag 28 juli 2022 10:00 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Lees jij je eigen bronnen wel?
[..]
Volgens mij is pas in 2019 gesteld dat stikstofprobleem moet worden aangepakt.
Nergens in het stuk zegt men dat het door de stikstof komt. Nergens. Jij trekt een conclusie die er niet is. Boeren zijn ook vaak eenzamer, ze hebben er zelfs een heel televisieprogramma van gemaakt.
En die beesten bij elkaar proppen was het gevolg van de enorm strenge regels waardoor het alleen nog rendabel werd om dieren te houden als je dat heel efficient deed, kortom je moet niet de boeren de schuld gaan geven van deze situatie.quote:Op donderdag 28 juli 2022 10:10 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Die boeren hebben de laatste decennia vooral meer meer meer beesten bij elkaar gepropt. En nu is een keer de grens bereikt en zijn er daarvoor veel soorten dierenen planten bedreigd.
Maar de dwarse medemens steekt liever zijn kop in het zand want anti-regering zijn is leuker.
Bluf dan.quote:Op donderdag 28 juli 2022 10:11 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Oh als je het gewoon van te voren aankondigt dat je in de regio Staphorst wat trekkers in de fik gaat steken, dan is het niet erg meer, want dan hadden de slachtoffers ze maar binnen moeten zetten ofzo. Gelukkig maar.
Sorry, maar wat een kleuterredenering. IS-terroristen kun je op die manier ook wegzetten. '[ Die doen tenminste wat'. Doe jij niets, dan? Dan wij niets? Besta ik wel?quote:Op donderdag 28 juli 2022 10:05 schreef Lospedrosa het volgende:
Eigenlijk ben ik die stinkboeren spuugzat en wil ze ook verrot schelden.
Maar dat doe ik nog niet want toch heb ik respect voor ze, de enige partij die wat doet.
Of ze nou gelijk hebben of niet. Ze doen iig wat.
Zeker bluf. Je kan hier de snelweg niet meer op vanwege een blokkade en als je mijn reactie goed leest, dan zeg ik daar dat dat een achterlijke redenatie is.quote:
De regels waar de boeren zelf altijd ijverig voor gelobbyd hebben omdat ze het echte probleem, het teveel aan dieren op een klein oppervlak, niet wilden aanpakken.quote:Op donderdag 28 juli 2022 10:12 schreef raptorix het volgende:
[..]
En die beesten bij elkaar proppen was het gevolg van de enorm strenge regels waardoor het alleen nog rendabel werd om dieren te houden als je dat heel efficient deed, kortom je moet niet de boeren de schuld gaan geven van deze situatie.
Haha, de droogte komt ook van de boeren.quote:Op donderdag 28 juli 2022 10:07 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
DE RIJN valt droog !!!!!!!!!!!!!!!!
De Droogte is de echte vijand
niet de zure regen of de ozon of de fosfaat of de stikstof
Google zelf even.quote:
Daarom krijgen ze ook een bak geld ter compensatie.quote:Op donderdag 28 juli 2022 10:12 schreef raptorix het volgende:
[..]
En die beesten bij elkaar proppen was het gevolg van de enorm strenge regels waardoor het alleen nog rendabel werd om dieren te houden als je dat heel efficient deed, kortom je moet niet de boeren de schuld gaan geven van deze situatie.
Uit jouw eigen "bron": Een van die mensen pleegde zelfmoordquote:Op donderdag 28 juli 2022 10:13 schreef raptorix het volgende:
[..]
https://www.rtlnieuws.nl/(...)sterie-van-financien
De rest mag je gewoon zelf even googlen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |