Zag allemaal vrouwen in toch wel een intieme setting. Had er geen foute intenties bij, integendeel zelfs, probeerde oogcontact met andere vrouwen te vermijden maar dat weten die vrouwen natuurlijk niet. Hier waren ook gewoon vrouwen die voor bovenkleding kwamen maar in een pure lingeriewinkel gaat iedereen in die hokjes naakt. Zou persoonlijk als ik vrouw was geen fijne gedachte vinden om in zo’n setting allemaal mannen te hebben.quote:Op donderdag 28 juli 2022 00:00 schreef CoolGuy het volgende:
Waarom.zou het raar zijn als je mee gaat lingerie shoppen? Dat is écht het normaalste van de wereld.
Maar laat je hier niet iets heel belangrijks weg uit je vraag? Iets waardoor dit wél raar wordt?
Je had er juist wel op in moeten gaan, denk ik, geen idee verder.quote:Op donderdag 28 juli 2022 00:05 schreef ArnoldAR het volgende:
[..]
Zag allemaal vrouwen in toch wel een intieme setting. Had er geen foute intenties bij, integendeel zelfs, probeerde oogcontact met andere vrouwen te vermijden maar dat weten die vrouwen natuurlijk niet. Hier waren ook gewoon vrouwen die voor bovenkleding kwamen maar in een pure lingeriewinkel gaat iedereen in die hokjes naakt. Zou persoonlijk als ik vrouw was geen fijne gedachte vinden om in zo’n setting allemaal mannen te hebben.
Tweede gedeelte van je post is niet per se relevant voor dit topic en ga ik dus niet op in.
Klopt, wat klink je opeens hip.quote:Op donderdag 28 juli 2022 00:06 schreef einzeinz het volgende:
Lingerie shoppen maar TS zijn vriendin was 'thuis'?
Ja, is Awkward ja
Het tweede deel van mijn post is uitermate relevant. Want je vraagt naar de bekende weg. Jij weet heel goed dat er helemaal niks raars is aan een man die mee gaat shoppen voor lingerie. Dat is niet raar en dat weet je. Je laat met opzet in het midden wat hier het echte verhaal is, en wil dan reacties dat het helemaal niet raar is, terwijl je goed weet dat je geen eerlijke vraag stelt omdat je weet dat als je dat doet, het antwoord gaat zijn dat het wél raar is, maar niét vanwege de reden die je hier probeert aan te voeren.quote:Op donderdag 28 juli 2022 00:05 schreef ArnoldAR het volgende:
[..]
Zag allemaal vrouwen in toch wel een intieme setting. Had er geen foute intenties bij, integendeel zelfs, probeerde oogcontact met andere vrouwen te vermijden maar dat weten die vrouwen natuurlijk niet. Hier waren ook gewoon vrouwen die voor bovenkleding kwamen maar in een pure lingeriewinkel gaat iedereen in die hokjes naakt. Zou persoonlijk als ik vrouw was geen fijne gedachte vinden om in zo’n setting allemaal mannen te hebben.
Tweede gedeelte van je post is niet per se relevant voor dit topic en ga ik dus niet op in.
Dat is niet gewenst in de Action.quote:Op donderdag 28 juli 2022 09:34 schreef Rogue2.0 het volgende:
Volgens mij mag je lingerie niet passen.
Dit boeit toch niemand? En dan nog, lekker belangrijk wat een stel random dames ervan vindt.quote:Op woensdag 27 juli 2022 23:57 schreef ArnoldAR het volgende:
Probeerde oogcontact met andere vrouwen daar te ontwijken maar dat ging gewoon niet omdat hun vriendinnen of verkoopsters soms bijvoorbeeld kledingstukken kwamen aanreiken.
Beeld ik me dit gewoon in en niemand dit dit wat boeit?
Sinds jaar en dag.quote:Op donderdag 28 juli 2022 09:52 schreef Rogue2.0 het volgende:
[..]
Sinds wanneer heeft Action lingerie
Mag wel, maar je moet in de regel je eigen slipje aan houden.quote:Op donderdag 28 juli 2022 09:34 schreef Rogue2.0 het volgende:
Volgens mij mag je lingerie niet passen.
Die hoeven ook niet gepast te worden!quote:Op donderdag 28 juli 2022 09:59 schreef Nine. het volgende:
[..]
https://www.action.com/nl-nl/search/?q=Ondergoed
Soort van
My first thought.quote:Op donderdag 28 juli 2022 07:57 schreef Thaddeus het volgende:
Lingerie kopen met iemand is niet raar, tenzij de dame in kwestie je moeder is, dat maakt het wel raar. (Gezien de posthistorie van ts)
Tegenwoordig mag je als man zelf maandverband kopen en zichtbaar in een strakke legging showen dus wat lul je nou eigenlijk?quote:Op woensdag 27 juli 2022 23:57 schreef ArnoldAR het volgende:
Nieuw terrein voor mij: lingerie shoppen met de dame.
Waren in de Bijenkorf waar men dus ook voor bovenkleding komt. Enigszins ongemakkelijk omdat ik geen idee had of dit ‘wel kon’. Normaal doet dat er ook niet echt toe maar gezien de ophef van de afgelopen dagen en MeToo in algemene zin ben ik toch wel benieuwd naar jullie mening.
Probeerde oogcontact met andere vrouwen daar te ontwijken maar dat ging gewoon niet omdat hun vriendinnen of verkoopsters soms bijvoorbeeld kledingstukken kwamen aanreiken.
Beeld ik me dit gewoon in en niemand dit dit wat boeit?
Of als je als volwassen man zegt "Mama, ik vind dat rode setje het mooiste staan bij jou."quote:Op donderdag 28 juli 2022 10:57 schreef YStec het volgende:
Als je uitstraalt dat je goede bedoelingen hebt, reageren mensen er normaal op. Als je echter slechte bedoelingen hebt (loeren, lastigvallen, en zo, en zo), dan krijg je inderdaad rare en/of boze blikken.
"Ja, dit gaat pa echt heel geil vinden."quote:Op donderdag 28 juli 2022 11:13 schreef Viv het volgende:
[..]
Of als je als volwassen man zegt "Mama, ik vind dat rode setje het mooiste staan bij jou."
Er staat nergens dat het z'n vriendin was. Kan me gezien z'n pohi ook niet voorstellen dat hij er eentje heeft. Zal z'n moeder wel geweest zijn.quote:Op donderdag 28 juli 2022 13:28 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Verder is het doodnormaal om met je vriendin lingerie te shoppen.
Inderdaad, "de dame" is wel een zeer tactische woordkeuze geweest.quote:Op donderdag 28 juli 2022 14:44 schreef NoemHarry het volgende:
[..]
Er staat nergens dat het z'n vriendin was. Kan me gezien z'n pohi ook niet voorstellen dat hij er eentje heeft. Zal z'n moeder wel geweest zijn.
Nu denkt hij: "Ah kijk, zij ging met haar vader shoppen, dus zo gek is het niet dat ik met mijn moeder shop."quote:Op donderdag 28 juli 2022 23:01 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Euhm ok, had eerst de rest van de topic moeten lezen….
Meh…
Jakkes…quote:Op donderdag 28 juli 2022 23:14 schreef Viv het volgende:
[..]
Nu denkt hij: "Ah kijk, zij ging met haar vader shoppen, dus zo gek is het niet dat ik met mijn moeder shop."
Dat gaat niks veranderen. Dit gaat steeds een stap verder want TS gaat toch wel doen wat TS van plan is, daar hebben de vorige topics geen verandering in gebracht en dit is weer een stapje verder.quote:Op donderdag 28 juli 2022 23:14 schreef Viv het volgende:
[..]
Nu denkt hij: "Ah kijk, zij ging met haar vader shoppen, dus zo gek is het niet dat ik met mijn moeder shop."
Ik ga ook wel eens met mij vriendin, als ik dan voor mijn vriendin een andere maat bh moet pakken of zo die in het pashokje staat staan sommige mij soms wel een beetje moeilijk aan te kijken.quote:Op donderdag 28 juli 2022 22:55 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Helemaal niemand die er raar van opkeek, omdat er niets raars aan was.
Het zou pas raar zijn als hij ook meeging naar het pashokjequote:Op donderdag 28 juli 2022 22:55 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Toen mijn vader nog leefde ging ik zo nu en dan graag shoppen met hem. Heb toen ook weleens een sport bh uitgezocht in een lingerie winkel. Daar hadden ze van die bankjes in de winkel, daar zat mijn vader terwijl ik mijn ding deed, hij bemoeide zich niet met dat stukje.
Daarom ook dat ik vraag wat de ts weglaat wat het raar maakt.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 09:45 schreef Nine. het volgende:
[..]
Het zou pas raar zijn als hij ook meeging naar het pashokje
Ophef van afgelopen dagen? Bedoel je dat vrouwen-zijn-hoeren geroep bij ASC? Dat lijkt me niet echt relevant bij het kopen van lingerie, neem aan dat je niet hoeren aan het scanderen was tijdens het passen.quote:Op woensdag 27 juli 2022 23:57 schreef ArnoldAR het volgende:
Enigszins ongemakkelijk omdat ik geen idee had of dit ‘wel kon’. Normaal doet dat er ook niet echt toe maar gezien de ophef van de afgelopen dagen en MeToo in algemene zin ben ik toch wel benieuwd naar jullie mening.
Waarom zou je oogcontact vermijden als iemand je iets aanreikt? Daar wordt het juist ongemakkelijk van. Oh, het is zeker dat ze niet jou, maar andere mensen in de hokjes dingen aanreikten. Ik zie niet helemaal hoe jij dan oogcontact maakt? Dat kan natuurlijk wel eens snel gebeuren, maar nu klinkt het meer alsof je uitgebreid zit te kijken naar andere vrouwen die even uit hun hokje stappen om iets aan te pakken. Naja, dan is oogcontact nog wel beter dan dat je uit angst voor oogcontact naar andere lichaamsdelen gaat kijken. *insert een my-eyes-are-up-here plaatje*. Maar als je uitgebreid naar andere vrouwen gaat kijken kan het wel ongemakkelijk worden ja.quote:Op woensdag 27 juli 2022 23:57 schreef ArnoldAR het volgende:
Godver, ik moest gewoon keihard lachen om deze (in principe absurde) vraag.quote:Op donderdag 28 juli 2022 13:48 schreef Intint het volgende:
Dus TS, even voor de duidelijkheid: Je moeder neuken is OK maar met je vriendin ondergoed kopen is not done?
Omdat ie er met z'n moeder wasquote:Op donderdag 28 juli 2022 00:00 schreef CoolGuy het volgende:
Waarom.zou het raar zijn als je mee gaat lingerie shoppen? Dat is écht het normaalste van de wereld.
Maar laat je hier niet iets heel belangrijks weg uit je vraag? Iets waardoor dit wél raar wordt?
"Mama, deze vind ik kkr geil, wil je 'm even passen?"quote:Op zaterdag 30 juli 2022 20:21 schreef Twiitch het volgende:
Moet gewoon kunnen. En dan ook op luide toon articuleren of je iets geil vindt of niet.
Ja dat denk ik ook. Vandaar de 'vraag' ook. En TS snapte dat ook want het was niet 'per se relevant'. Maar stiekem is het heel relevant.quote:
Dit is toch een beetje een ander verhaal zie pohiquote:Op zondag 31 juli 2022 14:15 schreef rosita1 het volgende:
Hoezo kun je als man geen lingerie kopen? Ik heb vaak genoeg lingeriesetjes gekregen van mijn ex. Ik zou de camerabeelden graag willen zien hoe jij je (onnodig) vreemd en onzeker non-verbaal hebt gedragen tussen de bh-rekken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |