Dit is gewoon goor.quote:Op vrijdag 29 april 2022 05:25 schreef ArnoldAR het volgende:
Ik stel de van wie-vraag omdat van de mensen die dit wel eens hebben gedaan (waarschijnlijk de meerderheid van de mannen) dit waarschijnlijk vooral bij directe familieleden is gedaan. Immers: gelegenheid maakt de dief.
Ja, seks met z'n moeder-topicquote:Op vrijdag 29 april 2022 07:24 schreef Het_Bokje het volgende:
Aan TS: Waarom wil je dit weten? Probeer je je eigen gedrag te normaliseren?
Als je aan een slipje wil ruiken, dan ruik je aan een slipje.
En tevens good practice. De neus kan je veel vertellen. Hetzelfde als na het krabben van je zak nog ff aan de vingers ruiken. Het is gewoon een lakmoesproef om de mogelijkheid tot seks te beproeven.
Wat een non-discussie zeg. Kan de jeugd van tegenwoordig niets meer zonder validatie/review vooraf?
TS is toch ook auteur van een ander ranzig topic?
Ohja. Gelukkig was ik het onderwerp vergetenquote:
Stuk hypocrietquote:Tot slot wil ik de morele aspecten ter sprake brengen. Dit is een heftige inbreuk op iemands privacy maar tegelijkertijd heeft niemand er last van zolang men er niet achter komt.
Wtf gast...quote:Op vrijdag 29 april 2022 05:25 schreef ArnoldAR het volgende:
Ik stel de van wie-vraag omdat van de mensen die dit wel eens hebben gedaan (waarschijnlijk de meerderheid van de mannen) dit waarschijnlijk vooral bij directe familieleden is gedaan. Immers: gelegenheid maakt de dief.
Dit heb ik wss geblokkeerdquote:Op vrijdag 29 april 2022 11:29 schreef 2NutZ het volgende:
Ik heb dat gedrag nooit begrepen... slipjes ruiken wtf man. En dan ook nog bij familie? wat?
*beelddenker*quote:Op vrijdag 29 april 2022 11:47 schreef Het_Bokje het volgende:
Je niet aan de tenten van je moeder laven zoals Baudet aan lavendel
Persoonlijk ben ik meer van de damesfietszadels.![]()
Een damesfietszadelruiker........ alleen maar aan de geur.... (flarden van een liedje spelen door mn hoofd... ff zoeken...)
Ha ja ik moest het ook 2x lezen... dacht al dat er iets mis was met mij toen ik ' familie' las maar nee, ik las het gewoon goedquote:Op vrijdag 29 april 2022 12:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dit heb ik wss geblokkeerd![]()
Walgelijk gedrag
Je las iig beter dan ikquote:Op vrijdag 29 april 2022 13:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ha ja ik moest het ook 2x lezen... dacht al dat er iets mis was met mij toen ik ' familie' las maar nee, ik las het gewoon goed
Je bedoelt vast "bij je eigen vriendin" ofzo.quote:Op vrijdag 29 april 2022 05:25 schreef ArnoldAR het volgende:
Vraag mij sowieso af wie dit doen dan? heb bij ex vriendinnen nog nooit zoiets gedaan. Snap niet helemaal waarom ook. Moet dat opwindend zijn? het is gvd een onderbroek.quote:Op vrijdag 29 april 2022 13:28 schreef Salina het volgende:
[..]
Je bedoelt vast "bij je eigen vriendin" ofzo.
Denk ik.
Toch?
[ afbeelding ]
Waarom projecteer jij door te stellen dat men dit bij familieleden zou doen?
Vanwege je obsessie voor je eigen moeder?
Overigens is slipjes of broekjes ruiken raar. Sowieso.
Oh gatver, dit is de mom fucker weerquote:Op vrijdag 29 april 2022 05:25 schreef ArnoldAR het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |