Zag allemaal vrouwen in toch wel een intieme setting. Had er geen foute intenties bij, integendeel zelfs, probeerde oogcontact met andere vrouwen te vermijden maar dat weten die vrouwen natuurlijk niet. Hier waren ook gewoon vrouwen die voor bovenkleding kwamen maar in een pure lingeriewinkel gaat iedereen in die hokjes naakt. Zou persoonlijk als ik vrouw was geen fijne gedachte vinden om in zo’n setting allemaal mannen te hebben.quote:Op donderdag 28 juli 2022 00:00 schreef CoolGuy het volgende:
Waarom.zou het raar zijn als je mee gaat lingerie shoppen? Dat is écht het normaalste van de wereld.
Maar laat je hier niet iets heel belangrijks weg uit je vraag? Iets waardoor dit wél raar wordt?
Je had er juist wel op in moeten gaan, denk ik, geen idee verder.quote:Op donderdag 28 juli 2022 00:05 schreef ArnoldAR het volgende:
[..]
Zag allemaal vrouwen in toch wel een intieme setting. Had er geen foute intenties bij, integendeel zelfs, probeerde oogcontact met andere vrouwen te vermijden maar dat weten die vrouwen natuurlijk niet. Hier waren ook gewoon vrouwen die voor bovenkleding kwamen maar in een pure lingeriewinkel gaat iedereen in die hokjes naakt. Zou persoonlijk als ik vrouw was geen fijne gedachte vinden om in zo’n setting allemaal mannen te hebben.
Tweede gedeelte van je post is niet per se relevant voor dit topic en ga ik dus niet op in.
Klopt, wat klink je opeens hip.quote:Op donderdag 28 juli 2022 00:06 schreef einzeinz het volgende:
Lingerie shoppen maar TS zijn vriendin was 'thuis'?
Ja, is Awkward ja
Het tweede deel van mijn post is uitermate relevant. Want je vraagt naar de bekende weg. Jij weet heel goed dat er helemaal niks raars is aan een man die mee gaat shoppen voor lingerie. Dat is niet raar en dat weet je. Je laat met opzet in het midden wat hier het echte verhaal is, en wil dan reacties dat het helemaal niet raar is, terwijl je goed weet dat je geen eerlijke vraag stelt omdat je weet dat als je dat doet, het antwoord gaat zijn dat het wél raar is, maar niét vanwege de reden die je hier probeert aan te voeren.quote:Op donderdag 28 juli 2022 00:05 schreef ArnoldAR het volgende:
[..]
Zag allemaal vrouwen in toch wel een intieme setting. Had er geen foute intenties bij, integendeel zelfs, probeerde oogcontact met andere vrouwen te vermijden maar dat weten die vrouwen natuurlijk niet. Hier waren ook gewoon vrouwen die voor bovenkleding kwamen maar in een pure lingeriewinkel gaat iedereen in die hokjes naakt. Zou persoonlijk als ik vrouw was geen fijne gedachte vinden om in zo’n setting allemaal mannen te hebben.
Tweede gedeelte van je post is niet per se relevant voor dit topic en ga ik dus niet op in.
Dat is niet gewenst in de Action.quote:Op donderdag 28 juli 2022 09:34 schreef Rogue2.0 het volgende:
Volgens mij mag je lingerie niet passen.
Dit boeit toch niemand? En dan nog, lekker belangrijk wat een stel random dames ervan vindt.quote:Op woensdag 27 juli 2022 23:57 schreef ArnoldAR het volgende:
Probeerde oogcontact met andere vrouwen daar te ontwijken maar dat ging gewoon niet omdat hun vriendinnen of verkoopsters soms bijvoorbeeld kledingstukken kwamen aanreiken.
Beeld ik me dit gewoon in en niemand dit dit wat boeit?
Sinds jaar en dag.quote:Op donderdag 28 juli 2022 09:52 schreef Rogue2.0 het volgende:
[..]
Sinds wanneer heeft Action lingerie
Mag wel, maar je moet in de regel je eigen slipje aan houden.quote:Op donderdag 28 juli 2022 09:34 schreef Rogue2.0 het volgende:
Volgens mij mag je lingerie niet passen.
Die hoeven ook niet gepast te worden!quote:Op donderdag 28 juli 2022 09:59 schreef Nine. het volgende:
[..]
https://www.action.com/nl-nl/search/?q=Ondergoed
Soort van
My first thought.quote:Op donderdag 28 juli 2022 07:57 schreef Thaddeus het volgende:
Lingerie kopen met iemand is niet raar, tenzij de dame in kwestie je moeder is, dat maakt het wel raar. (Gezien de posthistorie van ts)
Tegenwoordig mag je als man zelf maandverband kopen en zichtbaar in een strakke legging showen dus wat lul je nou eigenlijk?quote:Op woensdag 27 juli 2022 23:57 schreef ArnoldAR het volgende:
Nieuw terrein voor mij: lingerie shoppen met de dame.
Waren in de Bijenkorf waar men dus ook voor bovenkleding komt. Enigszins ongemakkelijk omdat ik geen idee had of dit ‘wel kon’. Normaal doet dat er ook niet echt toe maar gezien de ophef van de afgelopen dagen en MeToo in algemene zin ben ik toch wel benieuwd naar jullie mening.
Probeerde oogcontact met andere vrouwen daar te ontwijken maar dat ging gewoon niet omdat hun vriendinnen of verkoopsters soms bijvoorbeeld kledingstukken kwamen aanreiken.
Beeld ik me dit gewoon in en niemand dit dit wat boeit?
Of als je als volwassen man zegt "Mama, ik vind dat rode setje het mooiste staan bij jou."quote:Op donderdag 28 juli 2022 10:57 schreef YStec het volgende:
Als je uitstraalt dat je goede bedoelingen hebt, reageren mensen er normaal op. Als je echter slechte bedoelingen hebt (loeren, lastigvallen, en zo, en zo), dan krijg je inderdaad rare en/of boze blikken.
"Ja, dit gaat pa echt heel geil vinden."quote:Op donderdag 28 juli 2022 11:13 schreef Viv het volgende:
[..]
Of als je als volwassen man zegt "Mama, ik vind dat rode setje het mooiste staan bij jou."
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |