Vind hij niet ergquote:Op woensdag 27 juli 2022 21:27 schreef Fok-it het volgende:
Moet je wel dmen badeendje anders ga ik weer verder in mijn boek als je het niet erg vindt.
Ik ook nietquote:
Gefeliciteerd. Dan snap ik dat je je tijd hier niet doorbrengt 😉quote:Op woensdag 27 juli 2022 21:30 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Hey Dot. Ja in een relatie ondertussen.
quote:Op woensdag 27 juli 2022 21:30 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Hey Dot. Ja in een relatie ondertussen.
Gelukkig maarquote:Op woensdag 27 juli 2022 21:51 schreef maily het volgende:
[..]
Dat is mijn mening he ..... daar mag jij anders over denken
Mensen die anderen liefde misgunnen? Nah, dat zal tochquote:Op woensdag 27 juli 2022 21:51 schreef maily het volgende:
[..]
Dat is mijn mening he ..... daar mag jij anders over denken
Denk niet dat hij dat bedoeltquote:Op woensdag 27 juli 2022 21:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mensen die anderen liefde misgunnen? Nah, dat zal toch
Overal.quote:Op woensdag 27 juli 2022 23:44 schreef Nattekat het volgende:
Er hangen hier echt tig tokkievlaggen langs de snelweg nu
Je hebt zachtjes gedaan. Ben er niet wakker van geworden 😉quote:Op woensdag 27 juli 2022 23:23 schreef drakin het volgende:
Ow iedereen slaapt al
* drakin sluipt zachtjes weer weg
De Oekraïense ?quote:Op woensdag 27 juli 2022 23:44 schreef Nattekat het volgende:
Er hangen hier echt tig tokkievlaggen langs de snelweg nu
Lekkerrrrrquote:Op donderdag 28 juli 2022 07:31 schreef gebrokenglas het volgende:
Hallo Greys. Alles goed, kopje koffie?
Jawel, het einde van de week nadert...quote:Op donderdag 28 juli 2022 07:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Lekkerrrrr
Fris buiten
Met jou ook alles goed ?
Wandel ze GGquote:Op donderdag 28 juli 2022 07:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jawel, het einde van de week nadert...
Fris buiten? Ik ga zo even een ochtendwandeling maken...
Dank je.quote:
Zitten is het nieuwe roken.quote:Op donderdag 28 juli 2022 07:48 schreef gebrokenglas het volgende:
Of zit je voor een beeldscherm?
Je zit voor de tv, maar achter een beeldscherm?
Voor of achterquote:Op donderdag 28 juli 2022 07:48 schreef gebrokenglas het volgende:
Of zit je voor een beeldscherm?
Je zit voor de tv, maar achter een beeldscherm?
Hey hello, tijdje niet gezien.quote:
Overal wist ik al, maar tot nu toe had het het vredige Leiden nog niet bereikt.quote:Op donderdag 28 juli 2022 06:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Overal.
Las alweer een ongeluk door de puinhoop op de wegen.
Druk druk druk met werk, kind die vakantie heeft, etc etcquote:Op donderdag 28 juli 2022 09:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey hello, tijdje niet gezien.
ALles goed met je pootje?
Goed dat je hem gelijk bij naam noemtquote:Op donderdag 28 juli 2022 09:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey hello, tijdje niet gezien.
ALles goed met je pootje?
Dudie babequote:Op donderdag 28 juli 2022 09:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Druk druk druk met werk, kind die vakantie heeft, etc etc
Been gaat prima. Volgende week laatste gipswissel.
crewbash! ban!quote:Op donderdag 28 juli 2022 09:43 schreef Haags het volgende:
[..]
Goed dat je hem gelijk bij naam noemt
greysmilfquote:
Druk baasje. Ja kinderen die vakantie hebben en ouders die werken is een drukke combi. Fijn dat het de goed kant op gaat met je pootjequote:Op donderdag 28 juli 2022 09:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Druk druk druk met werk, kind die vakantie heeft, etc etc
Been gaat prima. Volgende week laatste gipswissel.
Tttssss jij weer 😂😂quote:Op donderdag 28 juli 2022 09:43 schreef Haags het volgende:
[..]
Goed dat je hem gelijk bij naam noemt
quote:Op donderdag 28 juli 2022 14:15 schreef hemarookworst het volgende:
Godver m'n net gerepareerde kies is weer afgebroken, mag weer een week wachten want tandarts is met vakantie
Ja alleen tandartsenpost bij een universitair medisch centrum bij spoed. Maar dan moet ik sws betalen, maar ik ga niet nog eens de volle pond betalen en dat kan ik beter met m'n eigen tandarts bespreken. Want m'n kies is pas paar weken geleden gerepareerd en nu weer zelfde stukje afgebrokenquote:
quote:Op donderdag 28 juli 2022 14:44 schreef Nattekat het volgende:
Boerenmevrouw die zelf mensen ophitst en radicaliseert wordt op eens heel zielig als de door haar opgehitste lui plots de andere kant op bijten
Ik ga het karma noemen.
Dat is wel kut dat je nu weer moet wachten. Kun je ook pas volgende week bellen voor een afspraak?quote:Op donderdag 28 juli 2022 14:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja alleen tandartsenpost bij een universitair medisch centrum bij spoed. Maar dan moet ik sws betalen, maar ik ga niet nog eens de volle pond betalen en dat kan ik beter met m'n eigen tandarts bespreken. Want m'n kies is pas paar weken geleden gerepareerd en nu weer zelfde stukje afgebroken
ja klopt, beetje ongelukkige periodequote:Op donderdag 28 juli 2022 15:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is wel kut dat je nu weer moet wachten. Kun je ook pas volgende week bellen voor een afspraak?
HALLO VOCHTIG POESJEquote:
Shit man. Heb je er veel last van?quote:Op donderdag 28 juli 2022 15:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja klopt, beetje ongelukkige periode
nopequote:Op donderdag 28 juli 2022 15:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Lek in waterleiding opgespoord?
Valt mee, voelt alleen wat raar aan als ik met mijn tong overheen gaquote:Op donderdag 28 juli 2022 15:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Shit man. Heb je er veel last van?
Niet met je tong overheen gaan dan 🤣quote:Op donderdag 28 juli 2022 16:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Valt mee, voelt alleen wat raar aan als ik met mijn tong overheen ga
ga liever met mijn tong ergens anders overheenquote:Op donderdag 28 juli 2022 17:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet met je tong overheen gaan dan 🤣
wel een vrieandelquote:Op donderdag 28 juli 2022 17:19 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik ben niet blauw en ik heet geen @:dud0r
Hey Haags 😉quote:
Lekker koel ijsje 🤣quote:Op donderdag 28 juli 2022 17:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ga liever met mijn tong ergens anders overheen
quote:
Vieslollies voor iedereenquote:Op donderdag 28 juli 2022 17:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja idd een vieslollie @:schakeltopia
quote:Op donderdag 28 juli 2022 17:48 schreef Mrsloveable het volgende:
Zo pozza op en had er ook nog choco churros bij besteld
lekker!quote:Op donderdag 28 juli 2022 17:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja idd een vieslollie @:schakeltopia
Frannyquote:
vertel mij meerquote:Op donderdag 28 juli 2022 17:48 schreef Mrsloveable het volgende:
Zo pozza op en had er ook nog choco churros bij besteld
jazekerquote:Op donderdag 28 juli 2022 18:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Franny![]()
Frantistische heldendaden verricht?
Sinds een poosje denk ikquote:Op donderdag 28 juli 2022 18:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
sinds wanneer heeft dominos dat?
vind NYP over t algemeen wel lekkerder
Nu heb ik weer lekkere hongerquote:
Waren zeker lekker, wordt er alleen wel vol vanquote:
Zijn dat churros of lijkt dat zoquote:Op donderdag 28 juli 2022 19:30 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Waren zeker lekker, wordt er alleen wel vol van
Oh ik eet echt 10x liever een appel, dan een wortelquote:
Ik vind zure appels wel lekker, maar snoep wortljes lust ik ook graag.quote:Op donderdag 28 juli 2022 19:33 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh ik eet echt 10x liever een appel, dan een wortel
Ik vind Mrsloveable lekker.quote:Op donderdag 28 juli 2022 19:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vind zure appels wel lekker, maar snoep wortljes lust ik ook graag.
Is godsgruwelijk aantrekkelijk beter?quote:
Granny smith waren vroeger zuur. Nu niet meerquote:Op donderdag 28 juli 2022 19:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vind zure appels wel lekker, maar snoep wortljes lust ik ook graag.
Ze zijn wel zoeter geworden. Daarom eet ik tegenwoordig ook gewoon rauwe citroenen.quote:Op donderdag 28 juli 2022 19:56 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Granny smith waren vroeger zuur. Nu niet meer
Bikkel zeg..quote:Op donderdag 28 juli 2022 20:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ze zijn wel zoeter geworden. Daarom eet ik tegenwoordig ook gewoon rauwe citroenen.
Ja je kooktquote:Op donderdag 28 juli 2022 20:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ze zijn wel zoeter geworden. Daarom eet ik tegenwoordig ook gewoon rauwe citroenen.
Citroen ijs en Citroen theequote:Op donderdag 28 juli 2022 20:07 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Bikkel zeg..
Citroen ijs of drinken vind ik wel lekker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Nee, maar ik eet ook nooit gekookte citroenen. Alleen gebakken citroen schijfjes als decoratie op sommige gerechten.quote:Op donderdag 28 juli 2022 20:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Eet jij wel eens gekookte appels?
Nooit appelmoes dus?quote:Op donderdag 28 juli 2022 20:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee, maar ik eet ook nooit gekookte citroenen. Alleen gebakken citroen schijfjes als decoratie op sommige gerechten.
Zelfgemaakte appelmoes met kaneel.quote:
Ik ben toch allang geen 4 meerquote:
quote:Op donderdag 28 juli 2022 20:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zelfgemaakte appelmoes met kaneel.
Badeendjes nooit.quote:Op donderdag 28 juli 2022 20:17 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Mannen worden pas na hun 50Ste volwassen
Volwassen worden en culinair opgevoed worden hebben evenveel met elkaar te maken als autorijden en bloempjes plukkenquote:Op donderdag 28 juli 2022 20:17 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Mannen worden pas na hun 50Ste volwassen
Geen zelfgemaakte appelmoes eten is het stomste dat er isquote:Op donderdag 28 juli 2022 20:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Volwassen worden en culinair opgevoed worden hebben evenveel met elkaar te maken als autorijden en bloempjes plukken
Niet snappen dat Ferrari de beste autobouwer ter wereld is, dat is het stomste dat er isquote:Op donderdag 28 juli 2022 20:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Geen zelfgemaakte appelmoes eten is het stomste dat er is
Autobouwerquote:Op donderdag 28 juli 2022 20:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niet snappen dat Ferrari de beste autobouwer ter wereld is, dat is het stomste dat er is
Avond kerel.quote:
Tsja, ze moeten de Italianen de motoren laten bouwen en buitenlanders de strategie laten bedenken.quote:Op donderdag 28 juli 2022 20:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Autobouwer
Perhaps… maar de tactiek etc neuhhhh
Daar zijn die Italianen te eigenwijs voorquote:Op donderdag 28 juli 2022 20:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tsja, ze moeten de Italianen de motoren laten bouwen en buitenlanders de strategie laten bedenken.
Lauda jaren, begin jaren 80, Schumacher jaren vergeten?quote:Op donderdag 28 juli 2022 21:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Daar zijn die Italianen te eigenwijs voor
Toen waren ze even van het padjequote:Op donderdag 28 juli 2022 21:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lauda jaren, begin jaren 80, Schumacher jaren vergeten?
Ik nog steeds.quote:Op donderdag 28 juli 2022 22:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Toen waren ze even van het padje
Volgens mij moet jij morgen maar even langs je huisarts want je lijkt me behoorlijk van het padje afquote:Op donderdag 28 juli 2022 22:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Toen waren ze even van het padje
Huehuehuequote:Op donderdag 28 juli 2022 20:18 schreef greysbones het volgende:
We hebben een sterappelboom in de tuin
Dan krijg je roze appelmoes![]()
Niks meer burgerlijk dan een goede burger!quote:Op donderdag 28 juli 2022 23:45 schreef hemarookworst het volgende:
Even burgertje grillen, lekker viesdik
quote:
Een goede bodem is een goede start van de dagquote:
eerst even slapenquote:Op vrijdag 29 juli 2022 07:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een goede bodem is een goede start van de dag
Slaap lekker en droom zacht!quote:
Morguh Rafquote:
Morguh MrsL heb je laatste seizoen van Virgin River al gekeken?quote:
Ey Dot, twee afleveringen nog maarquote:Op vrijdag 29 juli 2022 09:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh MrsL heb je laatste seizoen van Virgin River al gekeken?
Ik heb hem gelijk helemaal gekeken. nu weer wachten tot de nieuwe ronde. Duurt altijd zo langquote:Op vrijdag 29 juli 2022 09:47 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ey Dot, twee afleveringen nog maar
quote:
Rijsttafel al op?quote:
U zijt goed bezigquote:
Ga van t weekend er wel mee verder.. denk ikquote:Op vrijdag 29 juli 2022 11:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb hem gelijk helemaal gekeken. nu weer wachten tot de nieuwe ronde. Duurt altijd zo lang
heldendaden tot in het einde der dagenquote:Op vrijdag 29 juli 2022 12:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
U zijt goed bezig
Hoeveel dagen moet je eigenlijk?
Strijderquote:Op vrijdag 29 juli 2022 12:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
heldendaden tot in het einde der dagen
weet momenteel niet wat ik moet kijkenquote:Op vrijdag 29 juli 2022 12:06 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ga van t weekend er wel mee verder.. denk ik
quote:
Staan nog genoeg series op Netflixquote:Op vrijdag 29 juli 2022 12:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
weet momenteel niet wat ik moet kijken
Wel tropisch oord ga je nu weer terroriseren?quote:
Ik wil Shadow and Bonesquote:Op vrijdag 29 juli 2022 12:26 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Staan nog genoeg series op Netflix
Ja ik weet het. Maar heb de pest aan zoeken 🤣🤣🤣quote:Op vrijdag 29 juli 2022 12:26 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Staan nog genoeg series op Netflix
lunch ze schatquote:Op vrijdag 29 juli 2022 13:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb nog niet geluncht, dus dat ga ik nu lekker doen
Wil je nu zeggen dat je kunt lunchen en F1 kijken tegelijkquote:
Ik was het vergeten, goed dat je het even aanhaaltquote:
dat kan zekerquote:Op vrijdag 29 juli 2022 14:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wil je nu zeggen dat je kunt lunchen en F1 kijken tegelijk
Ik kijk meestal tussen nieuw, of ik zoek per categoriequote:Op vrijdag 29 juli 2022 13:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik weet het. Maar heb de pest aan zoeken 🤣🤣🤣
Ja kan ook, maar ik heb daar geen geduld voorquote:Op vrijdag 29 juli 2022 15:03 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik kijk meestal tussen nieuw, of ik zoek per categorie
Op mijn telefoon zie ik nieuwe films en series, dan zet ik daar melding voor aan zodra het online komt krijg ik bericht..quote:Op vrijdag 29 juli 2022 15:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja kan ook, maar ik heb daar geen geduld voor![]()
Maar zal wel moeten want weet niets meer
Je had al gemeld dat F1 weer aan de gang was.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 15:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat kan zeker
maar F1 is belangrijker
dus dient altijd vermeld te worden
Het kan nooit te vaak gemeld wordenquote:Op vrijdag 29 juli 2022 15:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je had al gemeld dat F1 weer aan de gang was.
Wie was er ook alweer het snelste in FP1quote:Op vrijdag 29 juli 2022 15:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het kan nooit te vaak gemeld worden
Zo’n rood meneertje die hem vorige week in de boarding reedquote:Op vrijdag 29 juli 2022 15:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wie was er ook alweer het snelste in FP1
Sainz heeft hem niet de boarding in geredenquote:Op vrijdag 29 juli 2022 15:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zo’n rood meneertje die hem vorige week in de boarding reed
Aah ja die anderequote:Op vrijdag 29 juli 2022 15:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sainz heeft hem niet de boarding in gereden
Zolang ze zondag namiddag maar 1 en 2 op het podium staan, dat is het belangrijkstequote:
We shall seequote:Op vrijdag 29 juli 2022 16:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zolang ze zondag namiddag maar 1 en 2 op het podium staan, dat is het belangrijkste
quote:
God heeft dat zo gewild blijkbaar.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 16:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]![]()
Heeft ze nog een specifieke reden gegeven of zomaar vertrokken?
Geen idee, laatste keer dat ze hier was reageerde ze niet zo blij. Dat we te flauw zijn ofzoquote:Op vrijdag 29 juli 2022 16:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]![]()
Heeft ze nog een specifieke reden gegeven of zomaar vertrokken?
Hier was ze de laatste tijd wel geïrriteerdquote:Op vrijdag 29 juli 2022 16:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Geen idee, laatste keer dat ze hier was reageerde ze niet zo blij. Dat we te flauw zijn ofzo
Jammerquote:Op vrijdag 29 juli 2022 16:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Geen idee, laatste keer dat ze hier was reageerde ze niet zo blij. Dat we te flauw zijn ofzo
Max op 1quote:Op vrijdag 29 juli 2022 16:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zolang ze zondag namiddag maar 1 en 2 op het podium staan, dat is het belangrijkste
Was wel te verwachten, haar UI had ze al weg gedaan..quote:
Zeker jammerquote:Op vrijdag 29 juli 2022 16:29 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Was wel te verwachten, haar UI had ze al weg gedaan..
Wel jammer, misschien komt ze ooit nog wel terug
quote:Op vrijdag 29 juli 2022 16:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dit klinkt alsof je met je velletje tussen je gulp zit
Ja jaquote:Op vrijdag 29 juli 2022 16:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dit klinkt alsof je met je velletje tussen je gulp zit
als vrouw natuurlijk niet zo snel last van..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 juli 2022 16:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
als vrouw natuurlijk niet zo snel last van..Wou net gaan etenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij jou dan een flinke pozzabeeld en bij mij een flinke rookworstquote:
En die schuif je dan in de goatse van haagsquote:Op vrijdag 29 juli 2022 17:08 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Bij mij is dat beeld niet nodig, ze moeten mijn kist al in die vorm bouwen.
Zo'n grote lul ben jij ook weer niet.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 17:08 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Bij mij is dat beeld niet nodig, ze moeten mijn kist al in die vorm bouwen.
heb ik welquote:Op vrijdag 29 juli 2022 17:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zo'n grote lul ben jij ook weer niet.
Zeker! Hij heeft niet voor niets hele weekenden geoefend in het tuinhuisjequote:
Ah daar was hij dus steeds, was hem af en toe al kwijtquote:Op vrijdag 29 juli 2022 17:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zeker! Hij heeft niet voor niets hele weekenden geoefend in het tuinhuisje
Nope.quote:
En als het uit de hand loopt, moet ik je naar bed sturenquote:Op vrijdag 29 juli 2022 17:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nope.Ik denk dat jij moet komen om toezicht te houden.
En dan ben je in 1 keer de mamaquote:Op vrijdag 29 juli 2022 17:58 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
En als het uit de hand loopt, moet ik je naar bed sturen
Naar bad.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 17:58 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
En als het uit de hand loopt, moet ik je naar bed sturen
Nee, ik slaap dan wel op de bankquote:Op vrijdag 29 juli 2022 18:20 schreef Superbadeendje het volgende:
Naar bed mag ook wel maar dan moet jij ook mee.
Wie had het over slapen?quote:
Als je een verhaaltje hebt voorgelezen mag je best wel op de bank slapen hoor.quote:
Zal ik hier dan uit voorlezenquote:Op vrijdag 29 juli 2022 18:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als je een verhaaltje hebt voorgelezen mag je best wel op de bank slapen hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
Verhaaltje voorlezen is zooo 2000quote:Op vrijdag 29 juli 2022 18:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als je een verhaaltje hebt voorgelezen mag je best wel op de bank slapen hoor.
Bemoei je er even niet mee.quote:
Ik moet nog plannen maken voor de komend 2 weken.quote:
Ik ook.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 18:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik moet nog plannen maken voor de komend 2 weken.
Vast wel, ik ben op mijn werk alleen met een lastige klus bezig waarvan ik net bedacht heb hoe ik het ga aanpakken.quote:
Met twee vleugeltjes?quote:Op vrijdag 29 juli 2022 18:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vast wel, ik ben op mijn werk alleen met een lastige klus bezig waarvan ik net bedacht heb hoe ik het ga aanpakken.
Dat is goed nieuws danquote:Op vrijdag 29 juli 2022 18:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vast wel, ik ben op mijn werk alleen met een lastige klus bezig waarvan ik net bedacht heb hoe ik het ga aanpakken.
Als ik maar een veer in mijn kont krijg.quote:
Een veer en een bonus in de vorm van geld.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 18:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als ik maar een veer in mijn kont krijg.
Zijn dochter is ook goed.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 18:56 schreef aloa het volgende:
[..]
Een veer en een bonus in de vorm van geld.
Zou ik het willen?quote:
Dikke 5 daagse non stop rave party natuurlijkquote:
Niks mis meequote:Op vrijdag 29 juli 2022 19:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zou ik het willen?Ik vind haar gewoon een toffe meid, meer niet.
5 dagen zelfsquote:Op vrijdag 29 juli 2022 19:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dikke 5 daagse non stop rave party natuurlijk![]()
![]()
Jazeker! Even rustig opwarmen, dan een dagje rust en dan keihard 14 dagen aan een stuk door party hardy. Zonder slaap natuurlijkquote:
Ik kreeg te horen dat ik vakantie heb en ik ga dus niet jou taken overnemen.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 19:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jazeker! Even rustig opwarmen, dan een dagje rust en dan keihard 14 dagen aan een stuk door party hardy. Zonder slaap natuurlijk![]()
![]()
Nog wat pep erbij?quote:Op vrijdag 29 juli 2022 19:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jazeker! Even rustig opwarmen, dan een dagje rust en dan keihard 14 dagen aan een stuk door party hardy. Zonder slaap natuurlijk![]()
![]()
Waarom "quote:
Goeie vraagquote:Op vrijdag 29 juli 2022 20:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Waarom "" zo raar is dat toch niet in deze periode?
Ik krijg sowieso pas vakantie als iedereen weer aan het werk is. Ik kan nu geen vrij nemen al zou ik het willen.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 20:12 schreef hemarookworst het volgende:
Ik ga lekker vakantie nemen wanneer niemand vakantie neemt
Ik ga zo mijn vakantie vieren met een goed gas goede whiskey.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 20:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik krijg sowieso pas vakantie als iedereen weer aan het werk is. Ik kan nu geen vrij nemen al zou ik het willen.
Waar een wil is is een weg.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 20:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik krijg sowieso pas vakantie als iedereen weer aan het werk is. Ik kan nu geen vrij nemen al zou ik het willen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |