Wie was er ook alweer het snelste in FP1quote:Op vrijdag 29 juli 2022 15:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het kan nooit te vaak gemeld worden
Zo’n rood meneertje die hem vorige week in de boarding reedquote:Op vrijdag 29 juli 2022 15:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wie was er ook alweer het snelste in FP1
Sainz heeft hem niet de boarding in geredenquote:Op vrijdag 29 juli 2022 15:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zo’n rood meneertje die hem vorige week in de boarding reed
Aah ja die anderequote:Op vrijdag 29 juli 2022 15:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sainz heeft hem niet de boarding in gereden
Zolang ze zondag namiddag maar 1 en 2 op het podium staan, dat is het belangrijkstequote:
We shall seequote:Op vrijdag 29 juli 2022 16:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zolang ze zondag namiddag maar 1 en 2 op het podium staan, dat is het belangrijkste
quote:
God heeft dat zo gewild blijkbaar.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 16:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]![]()
Heeft ze nog een specifieke reden gegeven of zomaar vertrokken?
Geen idee, laatste keer dat ze hier was reageerde ze niet zo blij. Dat we te flauw zijn ofzoquote:Op vrijdag 29 juli 2022 16:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]![]()
Heeft ze nog een specifieke reden gegeven of zomaar vertrokken?
Hier was ze de laatste tijd wel geïrriteerdquote:Op vrijdag 29 juli 2022 16:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Geen idee, laatste keer dat ze hier was reageerde ze niet zo blij. Dat we te flauw zijn ofzo
Jammerquote:Op vrijdag 29 juli 2022 16:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Geen idee, laatste keer dat ze hier was reageerde ze niet zo blij. Dat we te flauw zijn ofzo
Max op 1quote:Op vrijdag 29 juli 2022 16:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zolang ze zondag namiddag maar 1 en 2 op het podium staan, dat is het belangrijkste
Was wel te verwachten, haar UI had ze al weg gedaan..quote:
Zeker jammerquote:Op vrijdag 29 juli 2022 16:29 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Was wel te verwachten, haar UI had ze al weg gedaan..
Wel jammer, misschien komt ze ooit nog wel terug
quote:Op vrijdag 29 juli 2022 16:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dit klinkt alsof je met je velletje tussen je gulp zit
Ja jaquote:Op vrijdag 29 juli 2022 16:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dit klinkt alsof je met je velletje tussen je gulp zit
als vrouw natuurlijk niet zo snel last van..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 juli 2022 16:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
als vrouw natuurlijk niet zo snel last van..Wou net gaan etenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij jou dan een flinke pozzabeeld en bij mij een flinke rookworstquote:
En die schuif je dan in de goatse van haagsquote:Op vrijdag 29 juli 2022 17:08 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Bij mij is dat beeld niet nodig, ze moeten mijn kist al in die vorm bouwen.
Zo'n grote lul ben jij ook weer niet.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 17:08 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Bij mij is dat beeld niet nodig, ze moeten mijn kist al in die vorm bouwen.
heb ik welquote:Op vrijdag 29 juli 2022 17:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zo'n grote lul ben jij ook weer niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |