Morguh Rafquote:
Aloaquote:
Morguh MrsL heb je laatste seizoen van Virgin River al gekeken?quote:
Ey Dot, twee afleveringen nog maarquote:Op vrijdag 29 juli 2022 09:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh MrsL heb je laatste seizoen van Virgin River al gekeken?
Ik heb hem gelijk helemaal gekeken. nu weer wachten tot de nieuwe ronde. Duurt altijd zo langquote:Op vrijdag 29 juli 2022 09:47 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ey Dot, twee afleveringen nog maar
quote:
Rijsttafel al op?quote:
U zijt goed bezigquote:
Ga van t weekend er wel mee verder.. denk ikquote:Op vrijdag 29 juli 2022 11:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb hem gelijk helemaal gekeken. nu weer wachten tot de nieuwe ronde. Duurt altijd zo lang
heldendaden tot in het einde der dagenquote:Op vrijdag 29 juli 2022 12:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
U zijt goed bezig
Hoeveel dagen moet je eigenlijk?
Strijderquote:Op vrijdag 29 juli 2022 12:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
heldendaden tot in het einde der dagen
weet momenteel niet wat ik moet kijkenquote:Op vrijdag 29 juli 2022 12:06 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ga van t weekend er wel mee verder.. denk ik
quote:
Staan nog genoeg series op Netflixquote:Op vrijdag 29 juli 2022 12:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
weet momenteel niet wat ik moet kijken
Wel tropisch oord ga je nu weer terroriseren?quote:
Ik wil Shadow and Bonesquote:Op vrijdag 29 juli 2022 12:26 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Staan nog genoeg series op Netflix
Het is wachten op seizoen 2quote:
Ja ik weet het. Maar heb de pest aan zoeken 🤣🤣🤣quote:Op vrijdag 29 juli 2022 12:26 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Staan nog genoeg series op Netflix
lunch ze schatquote:Op vrijdag 29 juli 2022 13:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb nog niet geluncht, dus dat ga ik nu lekker doen
Wil je nu zeggen dat je kunt lunchen en F1 kijken tegelijkquote:
Ik was het vergeten, goed dat je het even aanhaaltquote:
dat kan zekerquote:Op vrijdag 29 juli 2022 14:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wil je nu zeggen dat je kunt lunchen en F1 kijken tegelijk
Ik kijk meestal tussen nieuw, of ik zoek per categoriequote:Op vrijdag 29 juli 2022 13:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik weet het. Maar heb de pest aan zoeken 🤣🤣🤣
Ja kan ook, maar ik heb daar geen geduld voorquote:Op vrijdag 29 juli 2022 15:03 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik kijk meestal tussen nieuw, of ik zoek per categorie
Op mijn telefoon zie ik nieuwe films en series, dan zet ik daar melding voor aan zodra het online komt krijg ik bericht..quote:Op vrijdag 29 juli 2022 15:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja kan ook, maar ik heb daar geen geduld voor![]()
Maar zal wel moeten want weet niets meer
Je had al gemeld dat F1 weer aan de gang was.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 15:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat kan zeker
maar F1 is belangrijker
dus dient altijd vermeld te worden
Het kan nooit te vaak gemeld wordenquote:Op vrijdag 29 juli 2022 15:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je had al gemeld dat F1 weer aan de gang was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |