Kan Eend dat wel aan?quote:
Zeker! Hij heeft niet voor niets hele weekenden geoefend in het tuinhuisjequote:
Ah daar was hij dus steeds, was hem af en toe al kwijtquote:Op vrijdag 29 juli 2022 17:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zeker! Hij heeft niet voor niets hele weekenden geoefend in het tuinhuisje
Nope.quote:
En als het uit de hand loopt, moet ik je naar bed sturenquote:Op vrijdag 29 juli 2022 17:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nope.Ik denk dat jij moet komen om toezicht te houden.
En dan ben je in 1 keer de mamaquote:Op vrijdag 29 juli 2022 17:58 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
En als het uit de hand loopt, moet ik je naar bed sturen
Naar bad.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 17:58 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
En als het uit de hand loopt, moet ik je naar bed sturen
quote:
Voor straf moet je bad overslaan danquote:
Nee, ik slaap dan wel op de bankquote:Op vrijdag 29 juli 2022 18:20 schreef Superbadeendje het volgende:
Naar bed mag ook wel maar dan moet jij ook mee.
Wie had het over slapen?quote:
quote:
Als je een verhaaltje hebt voorgelezen mag je best wel op de bank slapen hoor.quote:
Zal ik hier dan uit voorlezenquote:Op vrijdag 29 juli 2022 18:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als je een verhaaltje hebt voorgelezen mag je best wel op de bank slapen hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"
Verhaaltje voorlezen is zooo 2000quote:Op vrijdag 29 juli 2022 18:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als je een verhaaltje hebt voorgelezen mag je best wel op de bank slapen hoor.
Bemoei je er even niet mee.quote:
Ik moet nog plannen maken voor de komend 2 weken.quote:
Ik ook.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 18:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik moet nog plannen maken voor de komend 2 weken.
Vast wel, ik ben op mijn werk alleen met een lastige klus bezig waarvan ik net bedacht heb hoe ik het ga aanpakken.quote:
Met twee vleugeltjes?quote:Op vrijdag 29 juli 2022 18:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vast wel, ik ben op mijn werk alleen met een lastige klus bezig waarvan ik net bedacht heb hoe ik het ga aanpakken.
Dat is goed nieuws danquote:Op vrijdag 29 juli 2022 18:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vast wel, ik ben op mijn werk alleen met een lastige klus bezig waarvan ik net bedacht heb hoe ik het ga aanpakken.
Als ik maar een veer in mijn kont krijg.quote:
Een veer en een bonus in de vorm van geld.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 18:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als ik maar een veer in mijn kont krijg.
Zijn dochter is ook goed.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 18:56 schreef aloa het volgende:
[..]
Een veer en een bonus in de vorm van geld.
Zou ik het willen?quote:
Dikke 5 daagse non stop rave party natuurlijkquote:
Niks mis meequote:Op vrijdag 29 juli 2022 19:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zou ik het willen?Ik vind haar gewoon een toffe meid, meer niet.
5 dagen zelfsquote:Op vrijdag 29 juli 2022 19:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dikke 5 daagse non stop rave party natuurlijk![]()
![]()
Jazeker! Even rustig opwarmen, dan een dagje rust en dan keihard 14 dagen aan een stuk door party hardy. Zonder slaap natuurlijkquote:
Ik kreeg te horen dat ik vakantie heb en ik ga dus niet jou taken overnemen.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 19:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jazeker! Even rustig opwarmen, dan een dagje rust en dan keihard 14 dagen aan een stuk door party hardy. Zonder slaap natuurlijk![]()
![]()
Nog wat pep erbij?quote:Op vrijdag 29 juli 2022 19:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jazeker! Even rustig opwarmen, dan een dagje rust en dan keihard 14 dagen aan een stuk door party hardy. Zonder slaap natuurlijk![]()
![]()
Waarom "quote:
Goeie vraagquote:Op vrijdag 29 juli 2022 20:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Waarom "" zo raar is dat toch niet in deze periode?
Ik krijg sowieso pas vakantie als iedereen weer aan het werk is. Ik kan nu geen vrij nemen al zou ik het willen.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 20:12 schreef hemarookworst het volgende:
Ik ga lekker vakantie nemen wanneer niemand vakantie neemt
Ik ga zo mijn vakantie vieren met een goed gas goede whiskey.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 20:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik krijg sowieso pas vakantie als iedereen weer aan het werk is. Ik kan nu geen vrij nemen al zou ik het willen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |