Vind hij niet ergquote:Op woensdag 27 juli 2022 21:27 schreef Fok-it het volgende:
Moet je wel dmen badeendje anders ga ik weer verder in mijn boek als je het niet erg vindt.
Ik ook nietquote:
Gefeliciteerd. Dan snap ik dat je je tijd hier niet doorbrengt 😉quote:Op woensdag 27 juli 2022 21:30 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Hey Dot. Ja in een relatie ondertussen.
quote:Op woensdag 27 juli 2022 21:30 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Hey Dot. Ja in een relatie ondertussen.
Gelukkig maarquote:Op woensdag 27 juli 2022 21:51 schreef maily het volgende:
[..]
Dat is mijn mening he ..... daar mag jij anders over denken
Mensen die anderen liefde misgunnen? Nah, dat zal tochquote:Op woensdag 27 juli 2022 21:51 schreef maily het volgende:
[..]
Dat is mijn mening he ..... daar mag jij anders over denken
Denk niet dat hij dat bedoeltquote:Op woensdag 27 juli 2022 21:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mensen die anderen liefde misgunnen? Nah, dat zal toch
Overal.quote:Op woensdag 27 juli 2022 23:44 schreef Nattekat het volgende:
Er hangen hier echt tig tokkievlaggen langs de snelweg nu
Je hebt zachtjes gedaan. Ben er niet wakker van geworden 😉quote:Op woensdag 27 juli 2022 23:23 schreef drakin het volgende:
Ow iedereen slaapt al
* drakin sluipt zachtjes weer weg
De Oekraïense ?quote:Op woensdag 27 juli 2022 23:44 schreef Nattekat het volgende:
Er hangen hier echt tig tokkievlaggen langs de snelweg nu
Lekkerrrrrquote:Op donderdag 28 juli 2022 07:31 schreef gebrokenglas het volgende:
Hallo Greys. Alles goed, kopje koffie?
Jawel, het einde van de week nadert...quote:Op donderdag 28 juli 2022 07:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Lekkerrrrr
Fris buiten
Met jou ook alles goed ?
Wandel ze GGquote:Op donderdag 28 juli 2022 07:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jawel, het einde van de week nadert...
Fris buiten? Ik ga zo even een ochtendwandeling maken...
Dank je.quote:
Zitten is het nieuwe roken.quote:Op donderdag 28 juli 2022 07:48 schreef gebrokenglas het volgende:
Of zit je voor een beeldscherm?
Je zit voor de tv, maar achter een beeldscherm?
Voor of achterquote:Op donderdag 28 juli 2022 07:48 schreef gebrokenglas het volgende:
Of zit je voor een beeldscherm?
Je zit voor de tv, maar achter een beeldscherm?
Hey hello, tijdje niet gezien.quote:
Overal wist ik al, maar tot nu toe had het het vredige Leiden nog niet bereikt.quote:Op donderdag 28 juli 2022 06:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Overal.
Las alweer een ongeluk door de puinhoop op de wegen.
Druk druk druk met werk, kind die vakantie heeft, etc etcquote:Op donderdag 28 juli 2022 09:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey hello, tijdje niet gezien.
ALles goed met je pootje?
Goed dat je hem gelijk bij naam noemtquote:Op donderdag 28 juli 2022 09:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey hello, tijdje niet gezien.
ALles goed met je pootje?
Dudie babequote:Op donderdag 28 juli 2022 09:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Druk druk druk met werk, kind die vakantie heeft, etc etc
Been gaat prima. Volgende week laatste gipswissel.
crewbash! ban!quote:Op donderdag 28 juli 2022 09:43 schreef Haags het volgende:
[..]
Goed dat je hem gelijk bij naam noemt
greysmilfquote:
Druk baasje. Ja kinderen die vakantie hebben en ouders die werken is een drukke combi. Fijn dat het de goed kant op gaat met je pootjequote:Op donderdag 28 juli 2022 09:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Druk druk druk met werk, kind die vakantie heeft, etc etc
Been gaat prima. Volgende week laatste gipswissel.
Tttssss jij weer 😂😂quote:Op donderdag 28 juli 2022 09:43 schreef Haags het volgende:
[..]
Goed dat je hem gelijk bij naam noemt
quote:Op donderdag 28 juli 2022 14:15 schreef hemarookworst het volgende:
Godver m'n net gerepareerde kies is weer afgebroken, mag weer een week wachten want tandarts is met vakantie
Ja alleen tandartsenpost bij een universitair medisch centrum bij spoed. Maar dan moet ik sws betalen, maar ik ga niet nog eens de volle pond betalen en dat kan ik beter met m'n eigen tandarts bespreken. Want m'n kies is pas paar weken geleden gerepareerd en nu weer zelfde stukje afgebrokenquote:
quote:Op donderdag 28 juli 2022 14:44 schreef Nattekat het volgende:
Boerenmevrouw die zelf mensen ophitst en radicaliseert wordt op eens heel zielig als de door haar opgehitste lui plots de andere kant op bijten
Ik ga het karma noemen.
Dat is wel kut dat je nu weer moet wachten. Kun je ook pas volgende week bellen voor een afspraak?quote:Op donderdag 28 juli 2022 14:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja alleen tandartsenpost bij een universitair medisch centrum bij spoed. Maar dan moet ik sws betalen, maar ik ga niet nog eens de volle pond betalen en dat kan ik beter met m'n eigen tandarts bespreken. Want m'n kies is pas paar weken geleden gerepareerd en nu weer zelfde stukje afgebroken
ja klopt, beetje ongelukkige periodequote:Op donderdag 28 juli 2022 15:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is wel kut dat je nu weer moet wachten. Kun je ook pas volgende week bellen voor een afspraak?
HALLO VOCHTIG POESJEquote:
Shit man. Heb je er veel last van?quote:Op donderdag 28 juli 2022 15:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja klopt, beetje ongelukkige periode
nopequote:Op donderdag 28 juli 2022 15:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Lek in waterleiding opgespoord?
Valt mee, voelt alleen wat raar aan als ik met mijn tong overheen gaquote:Op donderdag 28 juli 2022 15:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Shit man. Heb je er veel last van?
Niet met je tong overheen gaan dan 🤣quote:Op donderdag 28 juli 2022 16:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Valt mee, voelt alleen wat raar aan als ik met mijn tong overheen ga
ga liever met mijn tong ergens anders overheenquote:Op donderdag 28 juli 2022 17:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet met je tong overheen gaan dan 🤣
wel een vrieandelquote:Op donderdag 28 juli 2022 17:19 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik ben niet blauw en ik heet geen @:dud0r
Hey Haags 😉quote:
Lekker koel ijsje 🤣quote:Op donderdag 28 juli 2022 17:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ga liever met mijn tong ergens anders overheen
quote:
Vieslollies voor iedereenquote:Op donderdag 28 juli 2022 17:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja idd een vieslollie @:schakeltopia
quote:Op donderdag 28 juli 2022 17:48 schreef Mrsloveable het volgende:
Zo pozza op en had er ook nog choco churros bij besteld
lekker!quote:Op donderdag 28 juli 2022 17:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja idd een vieslollie @:schakeltopia
Frannyquote:
vertel mij meerquote:Op donderdag 28 juli 2022 17:48 schreef Mrsloveable het volgende:
Zo pozza op en had er ook nog choco churros bij besteld
jazekerquote:Op donderdag 28 juli 2022 18:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Franny![]()
Frantistische heldendaden verricht?
Sinds een poosje denk ikquote:Op donderdag 28 juli 2022 18:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
sinds wanneer heeft dominos dat?
vind NYP over t algemeen wel lekkerder
Nu heb ik weer lekkere hongerquote:
Waren zeker lekker, wordt er alleen wel vol vanquote:
Zijn dat churros of lijkt dat zoquote:Op donderdag 28 juli 2022 19:30 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Waren zeker lekker, wordt er alleen wel vol van
Oh ik eet echt 10x liever een appel, dan een wortelquote:
Ik vind zure appels wel lekker, maar snoep wortljes lust ik ook graag.quote:Op donderdag 28 juli 2022 19:33 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh ik eet echt 10x liever een appel, dan een wortel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |