Avond kerel.quote:
Tsja, ze moeten de Italianen de motoren laten bouwen en buitenlanders de strategie laten bedenken.quote:Op donderdag 28 juli 2022 20:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Autobouwer
Perhaps… maar de tactiek etc neuhhhh
Daar zijn die Italianen te eigenwijs voorquote:Op donderdag 28 juli 2022 20:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tsja, ze moeten de Italianen de motoren laten bouwen en buitenlanders de strategie laten bedenken.
Lauda jaren, begin jaren 80, Schumacher jaren vergeten?quote:Op donderdag 28 juli 2022 21:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Daar zijn die Italianen te eigenwijs voor
Toen waren ze even van het padjequote:Op donderdag 28 juli 2022 21:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lauda jaren, begin jaren 80, Schumacher jaren vergeten?
Ik nog steeds.quote:Op donderdag 28 juli 2022 22:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Toen waren ze even van het padje
Volgens mij moet jij morgen maar even langs je huisarts want je lijkt me behoorlijk van het padje afquote:Op donderdag 28 juli 2022 22:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Toen waren ze even van het padje
Huehuehuequote:Op donderdag 28 juli 2022 20:18 schreef greysbones het volgende:
We hebben een sterappelboom in de tuin
Dan krijg je roze appelmoes![]()
Niks meer burgerlijk dan een goede burger!quote:Op donderdag 28 juli 2022 23:45 schreef hemarookworst het volgende:
Even burgertje grillen, lekker viesdik
quote:
Een goede bodem is een goede start van de dagquote:
eerst even slapenquote:Op vrijdag 29 juli 2022 07:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een goede bodem is een goede start van de dag
Slaap lekker en droom zacht!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |