abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 27 juli 2022 @ 10:44:17 #51
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_205469722
Zijn er al beelden van de opgeblazen brug?
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_205469738
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2022 09:41 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Tijd om die partij eens te zuiveren. Zelfde met de AFD trouwens.
AFD heeft al meerdere zuiveringen achter de rug maar toch is die partij iets anders geworden dan waar het ooit voor stond namelijk Duitsland uit de eurozone te halen.
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
  Moderator woensdag 27 juli 2022 @ 10:48:18 #53
236264 crew  capricia
pi_205469749
Oekraïense verliezen. Russen zetten ook raketten in die flink het binnenland kunnen raken.
40 a 50 Oekraïnse militairen naar alle waarschijnlijkheid omgekomen.

twitter
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_205469773
Lekker belangrijk.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
  Moderator woensdag 27 juli 2022 @ 10:56:05 #55
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_205469801
Beetje wel
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator woensdag 27 juli 2022 @ 11:00:04 #56
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_205469833
Niet quoten uit de VK pls

Trouw ook niet pls
  Moderator woensdag 27 juli 2022 @ 11:00:47 #57
236264 crew  capricia
pi_205469839
quote:
10s.gif Op woensdag 27 juli 2022 10:53 schreef Mr.Sandman het volgende:
Lekker belangrijk.
Jawel.
Het betekent dat de Russen goede GPS informatie over hun doelen van in Oekraïne krijgen, en dat ze ook nauwekeurig dat doel kunnen raken op langere afstand.

Daarom vroeg mevrouw Zeleska bij haar bezoek aan de VS ook om air defense wapens, om dit soort raketten uit te kunnen schakelen.
(Heb overigens al wat filmpjes gezien waarin het lijkt of er al iets van air defense is, maar onbevestigd).

Het heeft gewoon ook impact op de Oekrainse bevoorrading en slagkracht.
There is a name for it:
We call them Poor"
  woensdag 27 juli 2022 @ 11:01:33 #58
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_205469849
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2022 11:00 schreef sp3c het volgende:
Niet quoten uit de VK
Ik dacht dat een klein stukje wel mocht? Neem me niet sorry.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  Moderator woensdag 27 juli 2022 @ 11:05:17 #59
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_205469874
quote:
88s.gif Op woensdag 27 juli 2022 11:01 schreef ondeugend het volgende:

[..]
Ik dacht dat een klein stukje wel mocht? Neem me niet sorry.
Neean, worden ze #mad

Normaal zou ik het editten maar ik ben razendhard aan het werk en ik zag zo snel geen linkje
pi_205469907
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2022 08:52 schreef sp3c het volgende:

[..]
Wel hoor

Dat gedoe aan die ellenlange tafel is een geschenk dat blijft geven _O-
Of al die verkleedpartijtjes alsof 'ie Ken (die van de Barbiepoppen) is: Poetin als judoka, Poetin als straaljager piloot, Poetin als ijshockeyspeler, Poetin als brokeback mountain cowboy met ontbloot bovenlijf op paard. :')
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  Moderator woensdag 27 juli 2022 @ 11:12:03 #61
236264 crew  capricia
pi_205469925
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2022 11:09 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]
Of al die verkleedpartijtjes alsof 'ie Ken (die van de Barbiepoppen) is: Poetin als judoka, Poetin als straaljager piloot, Poetin als ijshockeyspeler, Poetin als brokeback mountain cowboy met ontbloot bovenlijf op paard. :')
Ik had (voor dit gedoe) ieder jaar de officiële Putin verjaardagskalender, voor op de plee. Bestelde ik via Amazon.
Maar daar stond hij inderdaad wel vaak stoer en half verkleed op: als geheim agent, als ijshockey speler, op vakantie in een speedboot, en half hangend uit een helicopter.. _O-

Dus ik snap wel waar dit vandaan komt... :D
There is a name for it:
We call them Poor"
  woensdag 27 juli 2022 @ 11:12:36 #62
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_205469928
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2022 11:05 schreef sp3c het volgende:

[..]
Neean, worden ze #mad

Normaal zou ik het editten maar ik ben razendhard aan het werk en ik zag zo snel geen linkje
Geeft niets, my bad. Een volgende keer doe ik het omschrijven in mijn eigen woorden. Linkje stond er niet bij.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_205469954
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2022 08:10 schreef cleanfreak het volgende:

[..]
:') Wat een act is die vent toch ook.

En de gedachte ook dat deze man gewoon heeft gesproken in onze Tweede Kamer _O-
President zijn is toch ook deels een act?

Oekraïne is afhankelijk van westerse steun en dan is het belangrijk om het westen warm te houden voor het Oekraïense verhaal.
Rondlopen in een T-shirt in plaats van een pak, parlementen toespreken en verschijnen in de Vogue zijn dan deel van de act.
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
  Moderator woensdag 27 juli 2022 @ 11:22:57 #64
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_205469989
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2022 11:09 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]
Ijshockey Poetin hebben we wel flink om kunnen lachen herinner ik me

Weet alleen niet meer waarom
pi_205469996
quote:
1s.gif Op woensdag 27 juli 2022 11:12 schreef capricia het volgende:

[..]
Ik had (voor dit gedoe) ieder jaar de officiële Putin verjaardagskalender, voor op de plee. Bestelde ik via Amazon.
Maar daar stond hij inderdaad wel vaak stoer en half verkleed op: als geheim agent, als ijshockey speler, op vakantie in een speedboot, en half hangend uit een helicopter.. _O-

Dus ik snap wel waar dit vandaan komt... :D
Prima wc papier 14.gif
pi_205470049
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2022 07:09 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[ twitter ]
Prioriteiten stellen.
De populariteit van Zelensky zorgt juist voor een enorme hoeveelheid extra steun en donaties. Daar is die soldaat wel blij mee.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_205470141
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2022 11:33 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
De populariteit van Zelensky zorgt juist voor een enorme hoeveelheid extra steun en donaties. Daar is die soldaat wel blij mee.
Dat schijnt nogal moeilijk te bevatten te zijn voor sommigen.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_205470313
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2022 19:25 schreef Korenfok het volgende:

[..]

ik hou me bij feiten, en kan daardoor niet neutraal zijn ben anti poetin, maar hou me wel bij feiten.
Raar, dus je geeft toe dat je de feiten subjectief interpreteert.

quote:
ten tweede, je hebt alleen maar kremlin Bullshit lopen trollen hier, nergens een feit.
Ik kom hier om van gedachten te wisselen met andere mensen. Dat blijkt ontzettend moeilijk te zijn, zo niet onmogelijk, omdat er nogal veel mensen zijn die meteen in een kramp schieten als ik iets schrijf dat niet in hun subjectieve straatje past. En de veroordeling is dan nooit ver weg, veel mensen menen dat ze subjectief kunnen zijn en toch de rechtvaardige rechter kunnen spelen.

quote:
Dus nee jullie neutralen zijn allemaal pro poetin, anders kwam er wel eens een kritische noot over een kremlin georganiseerde verhaal lijn.
Waarom zou ik woorden vuil maken aan dingen die duidelijk zijn? Zijn ze dan niet duidelijk genoeg? Ik wordt altijd ontzettend moe van dat herhalen van the obvious. Misschien moet je gewoon niet zo in een kramp schieten en veroordelen, dan kan het gesprek een keer verder gaan dan wellus/nietus.

quote:
maar nu ga jij lopen bakkeleien over dat ik niet neutraal ben en daardoor geen feiten zie.
Ja, hallo, je zegt net dat je aan de feiten houdt en anti-Poetin bent.

Waarom kun je je niet gewoon aan de feiten houden en al die veroordelingen achterwege laten? Dan komt er tenminste een gesprek. Als je buddies zoekt om zelfbevestiging te krijgen, ga dan niet op een forum zoeken. Daar kun je niet kiezen om te kiezen voor de één en de ander te negeren.

Je bent zo aan het huilen over mij. Maar bekijk het eens van mijn kant: ik kan geen objectief woord schrijven zonder dat de anti-Poetin trollen me meteen de hoek van Poetin indrukken.

Hoe denk je eigenlijk dat ik over jullie denk...? Ik noem twee woorden: extreme hokjesgeest.

quote:
...dat ik niet neutraal ben en daardoor geen feiten zie.
Dat zeg ik helemaal niet. Ik zeg dat je niet neutraal bent en daardoor de feiten subjectief interpreteert. Je ziet de feiten prima, maar je maakt er je eigen selectie in zodat het in je straatje past, je bent niet objectief.

Ook Rusland behaalt successen op Oekraïne en op ons. Maar het is onmogelijk voor jou om over die gevolgen te praten. Terwijl de gevolgen nog vele malen belangrijker zijn dan de feiten. En lees nog eens goed. Er zijn hier genoeg mensen die het wel kunnen en met wie ik wel kan praten zonder meteen voor trol uitgemaakt te worden.
pi_205470325
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2022 11:33 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Juist. Zelensky's belangrijkste functie is zo'n beetje ervoor zorgen dat de internationale aandacht niet verslapt en er buitenlandse steun blijft komen.
  woensdag 27 juli 2022 @ 12:09:29 #71
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_205470340
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2022 11:12 schreef ondeugend het volgende:

[..]
Geeft niets, my bad. Een volgende keer doe ik het omschrijven in mijn eigen woorden. Linkje stond er niet bij.
Wat als je het omgekeerd typt, dus laatste woord eerst. Mag je dan wel de volkskrant quoten?
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  Moderator woensdag 27 juli 2022 @ 12:10:56 #72
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_205470346
Nee
pi_205470424
Mooi stukje over de Russische economie die in een beerput beland is.

Rusland lijkt Europa in z’n greep te hebben met het gaswapen – maar de Russische economie is in een beerput beland

quote:
“Officiële cijfers die uit het land presenteert, kloppen niet”, zeggen de onderzoekers van Yale University. “Uit onze analyse wordt duidelijk: terugtrekking van het bedrijfsleven en sancties verlammen de Russische economie op catastrofale wijze.”

Veertig procent van het Russische nationaal inkomen is met de exodus van de internationale bedrijven het land uit verdwenen. De kans dat deze multinationals op korte termijn terugkeren is nul. Dat betekent dat er in korte tijd ruim drie decennia aan buitenlandse investeringen en kapitaal zijn weggevloeid.
  woensdag 27 juli 2022 @ 12:35:48 #74
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  woensdag 27 juli 2022 @ 12:37:00 #75
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')