Mevrouw Tuit houdt zich stil, dan krijgt ze geen TT van mijquote:
Vooral mensen die nog lang niet jarig zijn.quote:
quote:Op woensdag 27 juli 2022 19:41 schreef ijs_beer het volgende:
Verder nog 2 dagen werken en dan 3 weken vakantie.![]()
![]()
![]()
Ja, veel plannen!quote:
Nicequote:Op woensdag 27 juli 2022 19:51 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja, veel plannen!waaronder ene week op vakantie.
ik hoef pas 18/8 weerquote:Op woensdag 27 juli 2022 19:41 schreef ijs_beer het volgende:
Verder nog 2 dagen werken en dan 3 weken vakantie.![]()
![]()
![]()
Waar ga je heen?quote:Op woensdag 27 juli 2022 19:51 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja, veel plannen!waaronder ene week op vakantie.
In het weekend eten we regelmatig rond 20:00u, maar dan hebben we in de middag bijvoorbeeld een hapje en drankje op. Maar wij eten eigenlijk nooit echt vroeg, vaak wel na 18:30.quote:Op woensdag 27 juli 2022 17:41 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik zou ook echt niet om 8/9 uur ofzo kunnen eten. Natuurlijk ben je daar dan wel aan gewend, maar alsnog, hoe dan.![]()
Londen.quote:
OMGquote:
Bedankt voor deze jinx. Nu weten we zeker dat we op tijd naar bed kunnen.quote:Op woensdag 27 juli 2022 21:21 schreef GeorgeM het volgende:
Dit zou zo maar eens een verlenging en penalty’s kunnen worden.
Eigenlijk was dat ook een prima optie geweest voor de formatie destijds.quote:Op woensdag 27 juli 2022 21:21 schreef GeorgeM het volgende:
Dit zou zo maar eens een verlenging en penalty’s kunnen worden.
Ben er al eerder geweest, dus de hyper toeristische dingen slaan we een beetje over. We trekken de wijken in o.a. Shoreditch.quote:
Nicequote:Op woensdag 27 juli 2022 21:25 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ben er al eerder geweest, dus de hyper toeristische dingen slaan we een beetje over. We trekken dat wijken in o.a. Shoreditch.
Nee, London.quote:
quote:
Past perfect in de FOK!-traditie.quote:Op woensdag 27 juli 2022 21:46 schreef Cee het volgende:
Ik lees dat Duitsland in de 40e minuut scoorde en Frankrijk in de 45e.
Had eigenlijk ook al in de 14e en 18e minuut moeten zijnquote:Op woensdag 27 juli 2022 21:46 schreef Cee het volgende:
Ik lees dat Duitsland in de 40e minuut scoorde en Frankrijk in de 45e.
We krijgen ook nog eens twee keer de helft.quote:Op woensdag 27 juli 2022 21:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Past perfect in de FOK!-traditie.
Zolang het gaat om liedjes en zingen en zo mogen ze van mij best eens winnen, maar ik zie die Renard nog niet zo snel een fijnbesnaarde "Voilą" of "Et s'il fallait le faire" uit haar stembanden toveren.quote:Op woensdag 27 juli 2022 21:53 schreef Cee het volgende:
Frankrijk mag winnen want dan kunnen WE zeggen dat WE van de finalisten hebben verloren.
En dan ligt het aan de Brexit.quote:Op woensdag 27 juli 2022 22:01 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zolang het gaat om liedjes en zingen en zo mogen ze van mij best eens winnen, maar ik zie die Renard nog niet zo snel een fijnbesnaarde "Voilą" of "Et s'il fallait le faire" uit haar stembanden toveren.![]()
Daarbij wil ik graag weer een lekkere Eng - Dui die de Duitsers dan weer winnen en waar we de Engelsen over 30 jaar nóg over horen.![]()
Walesquote:Op woensdag 27 juli 2022 22:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Is het nou trouwens een Engelse scheids bij deze wedstrijd?
Dat is bijna hetzelfde.quote:
Vandaarquote:
quote:Op woensdag 27 juli 2022 22:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nou buitenspel kan het nooit zijn natuurlijk.
quote:
Oh ja, goed dat je het zegt. die van mij kan uit.quote:
9 uur richting Sjipholquote:Op woensdag 27 juli 2022 22:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ja, goed dat je het zegt. die van mij kan uit.
Sterkte en goede reis alvast.quote:
Thanksquote:Op woensdag 27 juli 2022 22:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Sterkte en goede reis alvast.
Succes!quote:
Dit was wel de uitzondering op de regel bij haar ja.quote:Op woensdag 27 juli 2022 22:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Die had toch minstens tussen de palen gemoeten.
quote:
Ik zou de koffer pakkenquote:
Neequote:Op woensdag 27 juli 2022 23:15 schreef GeorgeM het volgende:
Heb je afgelopen nacht nog met de winterjas buiten gelopen @:Guanabana?
Succes! Hopelijk verloopt het allemaal vlotjes vandaag.quote:
Zo ver is het niet vanaf jouw huisquote:
Goede reis en een fijne vakantiequote:
Jup. Echt belachelijk dit.quote:Op donderdag 28 juli 2022 08:48 schreef Arizona het volgende:
Wat doen die boeren toch, met hun random snelwegblokkades. Er gaan nog doden vallen.
Al meerdere ongelukken gebeurd, als ze zo doorgaan zijn (op zijn minst) gewonden slechts een kwestie van tijd.quote:Op donderdag 28 juli 2022 08:48 schreef Arizona het volgende:
Wat doen die boeren toch, met hun random snelwegblokkades. Er gaan nog doden vallen.
Herkenbaar welquote:Op donderdag 28 juli 2022 09:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ok, ik heb even wat reacties gelezen op de frontpage. Ik ben weer genezen voor een tijdje.
quote:Op donderdag 28 juli 2022 09:59 schreef Yesse het volgende:
[..]
Herkenbaar wel![]()
Hier zoiets ironisch.. Collega was gisteren verkouden (geen corona) maar borrel dus hij was toch op kantoor. Ik heb hem de hele dag een beetje vermeden en zat dus aan de andere kant van de tafel bij een borrel. Kom ik er vandaag achter dat de collega waar ik in plaats daarvan naast zit buikgriep had vannacht![]()
Als ze nou de boeren die dat doen opsporen en het stikstofbeleid op hen afwentelen.quote:Op donderdag 28 juli 2022 08:48 schreef Arizona het volgende:
quote:Op donderdag 28 juli 2022 11:10 schreef NailQueen het volgende:
Mijn ouders staan op de camping naast een stel die hun kat hebben meegenomen!?
Je raadt het misschien al. Die is weggelopen. Dan zegt het stel doodleuk dat als ze de kat niet meer vinden dat ze dan wel een nieuwe aanschaffen. Echt hoe kun je zo zijn?
Mijn vader heeft er gelukkig wat van gezegd maar omdat ik gisteren al niet lekker was kon ik daar even niet goed tegen.
Het is onduidelijk of die kat alweer terug is.
Dit is precies hoe mijn vader hun heeft aangesproken. Het is een levend dier. Geen gebruiksvoorwerp.quote:Op donderdag 28 juli 2022 11:31 schreef Yesse het volgende:
[..]Dat je zo nou over een sjaal of ander gebruiksvoorwerp praat maar een levend wezen?
quote:Op donderdag 28 juli 2022 11:10 schreef NailQueen het volgende:
Je raadt het misschien al. Die is weggelopen. Dan zegt het stel doodleuk dat als ze de kat niet meer vinden dat ze dan wel een nieuwe aanschaffen. Echt hoe kun je zo zijn?
Mijn vader heeft er gelukkig wat van gezegd maar omdat ik gisteren al niet lekker was kon ik daar even niet goed tegen.
Waarom nemen stomme mensen die niks weten van huisdieren, huisdieren?quote:Op donderdag 28 juli 2022 11:10 schreef NailQueen het volgende:
Sommige mensen zijn geen huisdieren waard.quote:Op donderdag 28 juli 2022 11:10 schreef NailQueen het volgende:
Types die zo'n dier als een accessoire zien, duidelijk dat ze er iig niet van houden.quote:Op donderdag 28 juli 2022 11:10 schreef NailQueen het volgende:
Zeker met konijnen is dat stom, die blijven echt wel tot na de vakantie goed in de vriezer.quote:Op donderdag 28 juli 2022 12:12 schreef Momo het volgende:
Ik zag ook laatst een stukje op tv, dat er rond deze tijd van het jaar echt tientallen konijnen en cavia's worden gedumpt op straat omdat mensen met vakantie gaan...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
quote:Op donderdag 28 juli 2022 12:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zeker met konijnen is dat stom, die blijven echt wel tot na de vakantie goed in de vriezer.
Als straf komt Frits de Haas straks wel even een woordje met je pratenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is een trekker!quote:Op donderdag 28 juli 2022 11:04 schreef ijs_beer het volgende:
ONZ / Gezocht: Tractor
Wie o wie helpt me uit de brand.
Echt onbegrijpelijkquote:Op donderdag 28 juli 2022 12:12 schreef Momo het volgende:
Ik zag ook laatst een stukje op tv, dat er rond deze tijd van het jaar echt tientallen konijnen en cavia's worden gedumpt op straat omdat mensen met vakantie gaan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |