Hai! Ik ben op zoek naar een Tractor! Kan iemand mij adviseren welk model ik het beste kan aanschaffen? De bedoeling is het om 'm te gebruiken voor het vervoeren van mest, het verplaatsen van spullen zoals asbest-dakplaten. Het liefst zou ik ook zo'n kar willen waar je alles in één keer uit kan laten kieperen.
Ohja, en dan moet het ook nog een beetje passen bij de rechts-extremistische look die ik wil uitstralen.
Zie jullie suggesties graag!
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende: IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende: IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?