quote:
Past perfect in de FOK!-traditie.quote:Op woensdag 27 juli 2022 21:46 schreef Cee het volgende:
Ik lees dat Duitsland in de 40e minuut scoorde en Frankrijk in de 45e.
Had eigenlijk ook al in de 14e en 18e minuut moeten zijnquote:Op woensdag 27 juli 2022 21:46 schreef Cee het volgende:
Ik lees dat Duitsland in de 40e minuut scoorde en Frankrijk in de 45e.
We krijgen ook nog eens twee keer de helft.quote:Op woensdag 27 juli 2022 21:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Past perfect in de FOK!-traditie.
Zolang het gaat om liedjes en zingen en zo mogen ze van mij best eens winnen, maar ik zie die Renard nog niet zo snel een fijnbesnaarde "Voilà" of "Et s'il fallait le faire" uit haar stembanden toveren.quote:Op woensdag 27 juli 2022 21:53 schreef Cee het volgende:
Frankrijk mag winnen want dan kunnen WE zeggen dat WE van de finalisten hebben verloren.
En dan ligt het aan de Brexit.quote:Op woensdag 27 juli 2022 22:01 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zolang het gaat om liedjes en zingen en zo mogen ze van mij best eens winnen, maar ik zie die Renard nog niet zo snel een fijnbesnaarde "Voilà" of "Et s'il fallait le faire" uit haar stembanden toveren.
Daarbij wil ik graag weer een lekkere Eng - Dui die de Duitsers dan weer winnen en waar we de Engelsen over 30 jaar nóg over horen.
Walesquote:Op woensdag 27 juli 2022 22:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Is het nou trouwens een Engelse scheids bij deze wedstrijd?
Dat is bijna hetzelfde.quote:
Vandaarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |