Ik noem het de ah en die andere de kleine ah 🙂quote:Op dinsdag 26 juli 2022 14:16 schreef KingRoland het volgende:
Ik noem de appie tegenover het olympisch stadion nog steeds de ‘nieuwe’ appie.
@:tarado @:karina
Welke serie kijk jij tegenwoordig? Nog Jack Reacher?quote:Op dinsdag 26 juli 2022 14:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik noem het de ah en die andere de kleine ah 🙂
We hebben een keer z'n favoriete spelletje overgeslagen en nu is hij de hele week kribbig.quote:
Wat kinderachtig.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 15:48 schreef Coco het volgende:
[..]
We hebben een keer z'n favoriete spelletje overgeslagen en nu is hij de hele week kribbig.
quote:Burgemeester Femke Halsema vindt de uitspraken van de mannelijke leden van studentencorps A.S.C./A.V.S.V. "onaanvaardbaar".
De uitspraken van de mannelijke leden van A.S.C. werden zondagavond gedaan tijdens het herendiner op de NDSM-werf. Daar was tijdens verschillende speeches te horen dat 'de heren de nekken van vrouwen zullen breken, om hun lul erin te steken’ en dat vrouwen ‘sperma-emmers’ zijn.
Dat die corpsballetjes maar eens aangepakt worden.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 16:34 schreef GGMM het volgende:
Wat dronken jongeren roepen domme dingen
Het is wat
Ik kan ook een verzameling maken van jouw uitspraken tijdens een spelletje dan kom je ook over als een totale racistische randdebiel.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 16:37 schreef Oriente het volgende:
[..]
Dat die corpsballetjes maar eens aangepakt worden.
quote:Op dinsdag 26 juli 2022 16:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kan ook een verzameling maken van jouw uitspraken tijdens een spelletje dan kom je ook over als een totale racistische randdebiel.
Ik wil veel dingen verdedigen maar studentenbullshit verenigingen trek ik bij voorbaat niet. Gadverdamme dat zou voor mij echt de hel op aarde zijnquote:Op dinsdag 26 juli 2022 16:41 schreef Scrummie het volgende:
Oh leuk er is weer iets geroepen wat NIET MEER KAN IN DEZE TIJD
(sorry dat ik zo schreeuw maar ik probeer mij in te leven in de huidige tijd)
de heren de nekken van vrouwen zullen breken, om hun lul erin te steken.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 16:34 schreef GGMM het volgende:
Wat dronken jongeren roepen domme dingen
Het is wat
Eens.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 16:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik wil veel dingen verdedigen maar studentenbullshit verenigingen trek ik bij voorbaat niet. Gadverdamme dat zou voor mij echt de hel op aarde zijn
Nee het klinkt alsof daar jaren over nagedacht is inderdaad.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 16:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
de heren de nekken van vrouwen zullen breken, om hun lul erin te steken.
Ik geloof niet dat je hier impulsief opkomt
quote:"Als ik bedenk dat zij zich op zondag 24 juli in haar mooiste jurk naar de NDSM-werf gaat begeven is zij een...", zegt de spreker op de beelden, waarna een deel van de aanwezigen zijn voorzet afmaakt: "Hoer!"
"Exact", vervolgt de spreker. "Mannen, jullie beginnen ze een beetje te herkennen. Maar straks probeer je nog onderscheid te maken tussen je vriendin, je zusje, je grotere zus, en ... dat is niet gezegd"
"Mannen, er is een ding heel belangrijk", vervolgt de spreker. "En dat is dat de komende vijf jaar duidelijk is, dat de ... alleen nog maar aanduwen is, en dat vrouwen niks en niks meer zijn dan een..." Opnieuw wordt de zin vanuit het publiek afgemaakt: "Hoer!"
Als je het eenmaal een keer geprobeerd hebt, dan wil je niet anders meer.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 16:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
de heren de nekken van vrouwen zullen breken, om hun lul erin te steken.
Ik geloof niet dat je hier impulsief opkomt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |