Ik wist dat ik te moe zou zijn om eten te maken vanavond dus dan maar zo.quote:Op zondag 31 juli 2022 14:54 schreef Blues het volgende:
[..]
Lekker!
Dat heb ik ook vaak overdag, zin in m'n avondeten
Oooh! Jummie!quote:Op zondag 31 juli 2022 19:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
Aardappelpuree (zelfgemaakt), broccoli en beenham met een saus o.b.v. creme fraiche en mosterd
Ik ben altijd op zoek naar recepten voor zelfgemaakte tomatensaus. Hoe maak jij 'm?quote:Op zondag 31 juli 2022 19:43 schreef Prego het volgende:
Een gin tonic (of meerdere), weekend
![]()
Straks pasta met zelfgemaakte tomatensaus en gehaktballetjes
Of niet, nog steeds niet bezorgd en blijkbaar zijn ze al dichtquote:
Aah, das klote! En nu, een bammetje met een gebakken eitje?quote:Op zondag 31 juli 2022 20:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Of niet, nog steeds niet bezorgd en blijkbaar zijn ze al dicht
Morgen maar bellen
Toch nogquote:Op zondag 31 juli 2022 21:04 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Aah, das klote! En nu, een bammetje met een gebakken eitje?
Ze zijn toch nog gekomen? Das mooi, eet smakelijk dan!quote:Op zondag 31 juli 2022 21:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Toch nog![]()
Bammetjes en eitjes heb ik niet meer, kasten zijn zo goed als leeg nu
Ja, alsnogquote:Op zondag 31 juli 2022 21:18 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Ze zijn toch nog gekomen? Das mooi, eet smakelijk dan!
Ik zou je graag een recept willen geven maar ik doe eigenlijk altijd maar watquote:Op zondag 31 juli 2022 20:44 schreef Celestien het volgende:
[..]
Ik ben altijd op zoek naar recepten voor zelfgemaakte tomatensaus. Hoe maak jij 'm?
Gelukkig toch nog kunnen eten, zou echt klote zijn als je niks had gekregen.quote:Op zondag 31 juli 2022 21:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Toch nog![]()
Bammetjes en eitjes heb ik niet meer, kasten zijn zo goed als leeg nu
Dit was lékkerquote:Op maandag 1 augustus 2022 16:19 schreef golfer het volgende:
Vanavond: verse spaghetti met uitgebakken gerookte spekblokjes, zelfgemaakte pesto, gebakken rundersaucijzen en een eikenbladmelangesalade met een lekkere vinaigrette.
Als dessert zelfgemaakt citroenroomijs.
Beenhamquote:Op maandag 1 augustus 2022 18:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
Gebakken knoflookboteraardappeltjes, laatste restje beenham met saus en broccoli. Bedoeling was een salade met rauwkost erbij, maar de rauwkost bleek over de datum en slijmerig
quote:Op maandag 1 augustus 2022 16:19 schreef golfer het volgende:
Als dessert zelfgemaakt citroenroomijs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |