Oh ik dacht dat pain aux raisins precies hetzelfde was. Vind het wel hetzelfde smaken.quote:Op zondag 24 juli 2022 16:03 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja dat begrijp ik. Maar die ene schijnt typisch NLs te zijn.
Dat andere landen andere koffiebroodjes en variëteiten hebben is bekend.
zie mijn vervolgpostsquote:Op zondag 24 juli 2022 21:03 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Opgerold rond bladerdeeg met rozijnen en een beetje pudding voor de smaak maar zie je haast niet zitten.
Ooh allemaal lekkere dingenquote:Op zondag 24 juli 2022 16:09 schreef capricia het volgende:
Nou ja, om even on topic te blijven..BBQ vanavond. Daarop:
Hasselbackaardappelen.
Entrecote met zelfgemaakte kruidenboter (met blauwaderkaas).
Maïskolven.
S'mores.
Aperitief met prosecco. Bij het eten rode wijn en water met limoen schijfjes.
Alle recepten van de AH.
Voor de groente had ik wat anders verzonnen, maar draadjesvleesquote:Op maandag 25 juli 2022 15:08 schreef golfer het volgende:
Vanavond: ouderwets draadjesvlees met champignons en worteltjes met daarbij een gepofte aardappel.
quote:Op maandag 25 juli 2022 15:08 schreef golfer het volgende:
Vanavond: ouderwets draadjesvlees met champignons en worteltjes met daarbij een gepofte aardappel.
Ziet er erg lekker uitquote:Op maandag 25 juli 2022 19:14 schreef Curiosity het volgende:
Chicken parmesan pasta
[ link | afbeelding ]
Ja, okay, zo meegekookt met het vlees zijn wortelen wel te doen.quote:
Hele kastanjechampignons die je mee laat pruttelen blijven knapperig!quote:Op dinsdag 26 juli 2022 00:35 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ja, okay, zo meegekookt met het vlees zijn wortelen wel te doen.
Champignons ben ik nog steeds geen fan van.
Vooral de structuur.
Kan je het recept hiervan doorgeven?quote:Op dinsdag 26 juli 2022 07:47 schreef Näsenbar het volgende:
Lange dag op werk vandaag dus een energy met kroketbroodje.
je gaat naar de supermarkt en haalt dan de volgende ingrediënten:quote:Op dinsdag 26 juli 2022 13:48 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Kan je het recept hiervan doorgeven?
Vriezert leegmakenquote:Op dinsdag 26 juli 2022 15:05 schreef golfer het volgende:
Vanavond gaan we op de vette bektoer:
patat, kalfskroket, kaassouflee, lekkerbekje en appelcompote.
Maak je tonijnsalade wel eens zelf, en zo ja, wat is je recept?quote:Op dinsdag 26 juli 2022 12:16 schreef mascara-klodder het volgende:
Boterham met tonijnsalade van Johma. Die is echt gewoon een dikke prima ivm huismerk.
We maken de vriezer dus wat leger...quote:Op dinsdag 26 juli 2022 15:05 schreef golfer het volgende:
Vanavond gaan we op de vette bektoer:
patat, kalfskroket, kaassouflee, lekkerbekje en appelcompote.
quote:Op dinsdag 26 juli 2022 18:09 schreef capricia het volgende:
[..]
Maak je tonijnsalade wel eens zelf, en zo ja, wat is je recept?
(Ben dol op tonijn)
Vispannetje altijd goed. Maak ik zelf ook graag klaar. Doe er wel een aardappel in kleine blokjes bij.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 18:06 schreef capricia het volgende:
Man en dochter dus naar de Mac. Ik hou daar niet zo van. Dus een vispannetje voor mijzelf gemaakt (10 min werk). Met een glaasje wit.
[ afbeelding ]
Mierikswortel..dat is wat ik miste! Beetje pit, zeg maar.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 19:03 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Blikje tonijn
Rode ui
Kappertjes
Mayo, geen Zaanse of fritessaus, gewoon de neutrale.
Mierikswortel of een likje mosterd
Peper en zout
Als ik nog een restje rode of gele paprika heb daar een paar reepjes in hele kleine blokjes
Zelf even de verhoudingen verzinnen naar smaak
Oh en een gekookt ei!quote:Op dinsdag 26 juli 2022 19:07 schreef capricia het volgende:
[..]
Mierikswortel..dat is wat ik miste! Beetje pit, zeg maar.
Jum!!quote:
Wat was de zak chipsquote:Op dinsdag 26 juli 2022 13:47 schreef C.L.Werner het volgende:
Zakchips voor ontibjt
Diepvries pizza voor lunch
Kapsalon van de lokale turk voor avondeten
Een wat bugles as snack
Ik leef die fat life
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |