Ik zou je graag een recept willen geven maar ik doe eigenlijk altijd maar watquote:Op zondag 31 juli 2022 20:44 schreef Celestien het volgende:
[..]
Ik ben altijd op zoek naar recepten voor zelfgemaakte tomatensaus. Hoe maak jij 'm?
Gelukkig toch nog kunnen eten, zou echt klote zijn als je niks had gekregen.quote:Op zondag 31 juli 2022 21:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Toch nog![]()
Bammetjes en eitjes heb ik niet meer, kasten zijn zo goed als leeg nu
Dit was lékkerquote:Op maandag 1 augustus 2022 16:19 schreef golfer het volgende:
Vanavond: verse spaghetti met uitgebakken gerookte spekblokjes, zelfgemaakte pesto, gebakken rundersaucijzen en een eikenbladmelangesalade met een lekkere vinaigrette.
Als dessert zelfgemaakt citroenroomijs.
Beenhamquote:Op maandag 1 augustus 2022 18:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
Gebakken knoflookboteraardappeltjes, laatste restje beenham met saus en broccoli. Bedoeling was een salade met rauwkost erbij, maar de rauwkost bleek over de datum en slijmerig
quote:Op maandag 1 augustus 2022 16:19 schreef golfer het volgende:
Als dessert zelfgemaakt citroenroomijs.
Joehoe de trek is terugquote:
Dat denk en hoop ik ookquote:Op maandag 1 augustus 2022 21:56 schreef FutureFairytale het volgende:
Joehoe de trek is terug![]()
Fijn te horen dat het weer beter gaat.
Denk ik
Nee, dat is het een beetje. Ik doe ook maar watquote:Op maandag 1 augustus 2022 17:44 schreef Prego het volgende:
[..]
Ik zou je graag een recept willen geven maar ik doe eigenlijk altijd maar watHet hangt er vanaf wat ik nog in huis heb.
De basis is vrijwel altijd mirepoix van ui, selerie, wortel en knoflook. Even aanfruiten en dan voeg ik er tomatencoulis (gemaakt met tomaten uit de tuin van m’n schoonouders) soms doe ik er wat rode wijn bij, soms bouillon. Soms met basilicum, soms met munt. Wanneer ik een wat pittige saus wil dan gaat er wat tabasco of Espelette peper in.
Om het zure uit de saus te krijgen doe ik er een halve theelepel natriumcarbonaat in.
Heb jij wel een recept?
OT: vanavond pasta van gisteren met sla en gemarineerde paprika. Nu een gin tonic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |