Oh nee hoor. Het is wel een huilbaby maar ik ben nog nooit door hem wakker gemaaktquote:Op zaterdag 23 juli 2022 01:12 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Kan je niet meer slapen door hem?
Dunne muurtjes met huilende kinderen zijn dan wel een ding trouwens, dan zijn het nog niet eens de jouwe.
Ik zou niet zonder de nachtrust kunnen
Hoi!quote:
Altijd fijn dat soort mensenquote:Op zaterdag 23 juli 2022 08:49 schreef Arizona het volgende:
Hartelijk dank![]()
Ben wel erg vroeg wakker, de buren aan beide kanten vertrekken en doen dat op luidruchtige wijze
Fijn! Ga je spannende avonturen beleven?quote:Op zaterdag 23 juli 2022 09:07 schreef Meridiaan het volgende:
Goedemorgen! Het wordt volgens mij een schitterende dag
Nee. Werkenquote:Op zaterdag 23 juli 2022 09:28 schreef H_T het volgende:
[..]
Fijn! Ga je spannende avonturen beleven?
Ik had eigenlijk niet echt wat gepland voor vandaag, behalve wat opruimen en schoonmaken in huis. En toen kwam gisteren om 16:52 een verzoek binnen in de werkmail om iets te doen dit weekendquote:Op zaterdag 23 juli 2022 09:29 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Nee. Werken, sportschool, boek uitlezen en morgen ergens wat drinken. Jij?
Gefeliciteerd Arizona is het nieuwe goedemorgen, irl ook.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 10:24 schreef Cyan9 het volgende:
Gefeliciteerd @:Arizona!
Gaan we dit nu elke dag doen?
quote:Op zaterdag 23 juli 2022 11:45 schreef summer52 het volgende:
@:Arizona van harte gefeliciteerd!![]()
![]()
@:Dave sterkte en beterschap!💐
SPOILER: Verdrietig nieuwsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 23 juli 2022 12:30 schreef Hamlapjes het volgende:
SPOILER: Verdrietig nieuwsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
SPOILER: Verdrietig nieuwsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Verdrietig nieuwsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Verdrietig nieuwsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
quote:Op zaterdag 23 juli 2022 12:55 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 23 juli 2022 13:49 schreef Hamlapjes het volgende:
Bedankt allemaal
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
SPOILER: Verdrietig nieuwsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Wat ern gedoe zegquote:Op zaterdag 23 juli 2022 12:15 schreef BillDauterive het volgende:
Kleine update over de rollator die 3,5 week terug besteld was, er is mail gekomen op de klacht.
"De rollator heeft een week op een ophaalpunt gestaan en is daarna retour naar ons gegaan. We vermoeden dat Post NL geen briefje door de brievenbus heeft gedaan."
Nee, geen briefje en een track & trace, dan wordt het lastig. Ook super stom dat de rollator dus al wel in de buurt was, maar dat we dat nooit konden weten. Nu is er nog even een twijfel of we het laten annuleren of dat we dezelfde rollator opnieuw laten opsturen. Het is logisch om het nu te annuleren, maar nu ze het juiste emailadres hebben (voor die track & trace), zou dit toch niet weer fout gaan?
SPOILER: Verdrietig nieuwsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
SPOILER: Verdrietig nieuwsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
Gedoequote:Op zaterdag 23 juli 2022 12:15 schreef BillDauterive het volgende:
Kleine update over de rollator die 3,5 week terug besteld was, er is mail gekomen op de klacht.
"De rollator heeft een week op een ophaalpunt gestaan en is daarna retour naar ons gegaan. We vermoeden dat Post NL geen briefje door de brievenbus heeft gedaan."
Nee, geen briefje en een track & trace, dan wordt het lastig. Ook super stom dat de rollator dus al wel in de buurt was, maar dat we dat nooit konden weten. Nu is er nog even een twijfel of we het laten annuleren of dat we dezelfde rollator opnieuw laten opsturen. Het is logisch om het nu te annuleren, maar nu ze het juiste emailadres hebben (voor die track & trace), zou dit toch niet weer fout gaan?
Fijn dat het goed met je gaat!quote:Op zaterdag 23 juli 2022 17:24 schreef summer52 het volgende:
@:Hamlapjes heel veel sterkte.
@:GeorgeM het gaat goed met mij, lief dat je het vraagt.Gemis is er nog wel en het is zo stil in huis. Maar het heeft nog even tijd nodig!
Ja, dat ging maar net goed.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 17:46 schreef Cee het volgende:
Ik weet niet hoe het met jullie zit maar ik schrok me net even de vinketering toen Vingegaard bijna een schuiver maakte.
Nergens last van! Ik kijk het ook niet, dat maakt het wel erg makkelijk er niet van te schrikkenquote:Op zaterdag 23 juli 2022 17:46 schreef Cee het volgende:
Ik weet niet hoe het met jullie zit maar ik schrok me net even de vinketering toen Vingegaard bijna een schuiver maakte.
quote:Op zaterdag 23 juli 2022 18:51 schreef Arizona het volgende:
Ik heb een grote bosbrand gezien vandaag tijdens onze autorit. Zelfs van kilometers afstand erg indrukwekkend.
Het vuur is nog niet onder controle.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |