SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, daar zijn wel meerdere hoekjes vanaf ...quote:Op donderdag 21 juli 2022 21:12 schreef praadje het volgende:
Ik heb het idee dat er iets niet goed zit in dat koppie van Desiree. Zoals ze ook kijkt, dat hoofd een beetje schuin naar beneden en dan die blik. Of ze in mindere mate een beetje verstandelijk beperkt is ofzo.
Paardenhans niet, Italië-Hans welquote:Op donderdag 21 juli 2022 21:12 schreef Pisces29 het volgende:
Hans en Hans blijven allebei met een leeg huis achter /gokje
Een echt gevoelsmens die Hans. Aan de andere kant heeft Desiree ook wel een plaat voor haar hoofd.quote:Op donderdag 21 juli 2022 21:11 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Dat was wel heel abrupt van Hans zonder uitleg
Nee johquote:Op donderdag 21 juli 2022 21:12 schreef praadje het volgende:
Ik heb het idee dat er iets niet goed zit in dat koppie van Desiree. Zoals ze ook kijkt, dat hoofd een beetje schuin naar beneden en dan die blik. Of ze in mindere mate een beetje verstandelijk beperkt is ofzo.
quote:Op donderdag 21 juli 2022 21:12 schreef kibo het volgende:
En ze had voor 3 maanden kleren in de kast hangen
Oh dat zou ik ook leuk vinden.quote:Op donderdag 21 juli 2022 21:12 schreef AgnesGru het volgende:
Iemand een gifje hoe Desiree de trap op liep?
Ik zie de match ook niet direct..quote:Op donderdag 21 juli 2022 21:13 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Denk dat Gerry wat te 'netjes' is voor de losbol Richard
quote:Op donderdag 21 juli 2022 21:14 schreef De_Melkboer het volgende:
Zou me niet verbazen als Harakiri ook gauw de biezen pakt
Zat daar ook aan te denken ... en dan kom je eerder terugquote:Op donderdag 21 juli 2022 21:15 schreef Stepperoller het volgende:
Die deelnemers moeten zo'n 3 weken vakantie nemen voor als ze de eerste logé zijn en niet weggestuurd worden?
Diverse mannenquote:Op donderdag 21 juli 2022 21:16 schreef Stepperoller het volgende:
Ja daarom is elke date introduceren als bonuspapa dus niet zo'n goed idee mi
Wat een zak hooiquote:Op donderdag 21 juli 2022 21:15 schreef Pap89 het volgende:
Vind die vent bij Natasja nog wel een van de grootste mongols van dit seizoen.
"Oh ja maakt niet uit, ga maar janken, dat ziet niemand"quote:Op donderdag 21 juli 2022 21:18 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Dacht Astrid misschien dat er niemand kijkt of dat het niet uitgezonden wordt? Dat het een test demo opname is
Alles om haar B&B te promotenquote:Op donderdag 21 juli 2022 21:18 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Dacht Astrid misschien dat er niemand kijkt of dat het niet uitgezonden wordt? Dat het een test demo opname is
quote:Op donderdag 21 juli 2022 21:18 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Kan ook totaal geen gesprek onderhouden, alleen maar antwoord geven op haar vragen.quote:
En dat moet mensen motiveren enz?quote:Op donderdag 21 juli 2022 21:23 schreef Pap89 het volgende:
[..]
Kan ook totaal geen gesprek onderhouden, alleen maar antwoord geven op haar vragen.
Vreselijk irritant, erger me echt dood aan dat soort mensen.
Of woordenwisseling, volgens mij zag Hans het niet als ruziequote:Op donderdag 21 juli 2022 21:22 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Er blijkt dus een ruzie te zijn geweest tussen Libera en Hans, waarin het duidelijk werd dat zij met elkaar zitten opgescheept en niet vrijwillig nog bij elkaar samen wonen ?
Vergeet niet dat je hem waarschijnlijk wel kan inhuren als coach om jou eens haarfijn uit te leggen hoe het leven in elkaar steektquote:Op donderdag 21 juli 2022 21:23 schreef Pap89 het volgende:
[..]
Kan ook totaal geen gesprek onderhouden, alleen maar antwoord geven op haar vragen.
Vreselijk irritant, erger me echt dood aan dat soort mensen.
Hans is niet zo van het doorpakken.quote:Op donderdag 21 juli 2022 21:24 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Of woordenwisseling, volgens mij zag Hans het niet als ruzie
Ja, het is vooral leuk op een afstandje van een paar duizend kilometerquote:Op donderdag 21 juli 2022 21:25 schreef praadje het volgende:
Ik moet zo lachen om Richard en zijn opmerkingen maar ik kan me ook voorstellen dat het doodvermoeiend is als je daar 24/7 mee opgescheept zit.
Denk dat ze nog wel even afspreken voor een roddelborrelquote:Op donderdag 21 juli 2022 21:29 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
We appen, maar niet met elkaar denkt ze
Mx-5quote:Op donderdag 21 juli 2022 21:32 schreef Pap89 het volgende:
Als je een Miata/Mx-5 rijdt ben je sowieso af in het leven
Beter dan een krolse kad aan je been kruipend @Nine.quote:
quote:Op donderdag 21 juli 2022 21:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Beter dan een krolse kad aan je been kruipend @:Nine.
Ziet er goed uitquote:Op donderdag 21 juli 2022 21:31 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Zoooooo die lijkt wel 10 jaar jonger
Dat denk ik ookquote:Op donderdag 21 juli 2022 21:34 schreef praadje het volgende:
Lijkt me een leuke vent die Jos. Die Dirk kan nog wel eens vals worden heb ik het idee. Ik vertrouw hem voor geen meter.
Dirk is iemand die NFTs verkoopt.quote:Op donderdag 21 juli 2022 21:34 schreef praadje het volgende:
Lijkt me een leuke vent die Jos. Die Dirk kan nog wel eens vals worden heb ik het idee. Ik vertrouw hem voor geen meter.
Ja, Gerry is daar te lief voorquote:Op donderdag 21 juli 2022 21:36 schreef Fascination het volgende:
Word ongemakkelijk van Gerry bij Richard. Je weet meteen dat hij haar niet wil en hoopt dat hij haar niet te lomp behandelt.
Ze heeft zelf gereageerdquote:Op donderdag 21 juli 2022 21:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, Gerry is daar te lief voor
Vooral een gebrek aan communicatieve vaardigheden. Denk dat het daarom ook niet gaat klikken, want Gerrie lijkt die wel een stuk meer te hebben.quote:Op donderdag 21 juli 2022 21:36 schreef praadje het volgende:
Haha die Richard is wel goudeerlijk. Het is niet dat ik dacht 'wow'
Ik zou direct in een tipitent gaan slapen, met het flapje dichtquote:Op donderdag 21 juli 2022 21:37 schreef Pisces29 het volgende:
Je zal toch moe uit je werk komen en stuiterbal Richard thuis moeten verdragen
Ik zou na een dag vertrekken
Ik hou wel van die eerlijkheid. Maar oke, het was best kwetsend en dat was nu ook weer niet nodig. Maar Richard praat eerst en denkt pas later niet.quote:Op donderdag 21 juli 2022 21:36 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Wat is dat nou weer voor kut opmerkingik dacht niet wauw toen ik je zag
Nou ja, Simone en hij hebben nu al een klik en dat voelde ze aanquote:Op donderdag 21 juli 2022 21:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze heeft zelf gereageerd
Geen idee hoe anders hij in het filmpje was
@Hyaenidae?quote:Op donderdag 21 juli 2022 21:12 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Denk dat Hayririeieir ook weg gaat
Pas op haar gemak als er meer bekende mensen zijnquote:
Ja, nu hoorde ik Italie -Hans ineens 5 zeggenquote:Op donderdag 21 juli 2022 21:44 schreef Pisces29 het volgende:
Weet iemand hoeveel kandidaten iedereen krijgt? 5?
Hans had het over 5 stuks.quote:Op donderdag 21 juli 2022 21:44 schreef Pisces29 het volgende:
Jacob had veel meer dan 3quote:Op donderdag 21 juli 2022 21:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik dacht dat vorig seizoen 3 waren
Jacob kreeg vier vrouwen op bezoek,quote:Op donderdag 21 juli 2022 21:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, nu hoorde ik Italie -Hans ineens 5 zeggen
Ik dacht dat vorig seizoen 3 waren
Is dat niet precies wat 'lompheid' behelst? Niet bezig zijn met de emoties van de mensen die je uitnodigt om 1000km af te leggen om jou te leren kennen?quote:Op donderdag 21 juli 2022 22:10 schreef jaha het volgende:
Ik vind Hans niet zo lomp anders; hij heeft een beetje hetzelfde als wat Jacob ook heeft (herken mezelf er ook wel wat in trouwens): bezig met dingen/zaken/werk en niet echt met de emotie van de mensen/vrouwen om heen.
Inderdaad. Wat pakte hij het naar huis sturen van Bianca Castafiore beroerd aan.quote:Op donderdag 21 juli 2022 21:59 schreef DKUp het volgende:
Wat een lompe lul Hans, Hahriye heeft de boel ook flink opgestookt.
Hij ziet er eerder uit als iemand die zich onderin een piramidesysteem begeeft.quote:
Dan ziet ze Hans.quote:Op donderdag 21 juli 2022 22:10 schreef jaha het volgende:
Ze zou echt even zelf in de spiegel moeten kijken.
Ja euh weet je, euh soms ja danne ben weetjewel dan ben ik druk ja weetjewel ennne dan euh zeg ik wel es euh weetjewel weetjewel maaruh net ruige seks gehad met Simone weetjewel Hahaha daar kennik echt uren naar kijken weetjewel.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 02:40 schreef Za het volgende:
Richard zegt in 1 zin wel tot 4x "weetjewel".
Op gegeven moment wordt dat vrij storend.
Ik vind haar ook wel iets hebben eigenlijkquote:Wat ziet Jos in Natasja?
Volgens mij verschilt het per persoon. Natasja heeft er 4 uitgenodigd (en dat was alleen, want volgens mij vond ze er maar 2 leuk).quote:Op donderdag 21 juli 2022 21:44 schreef Pisces29 het volgende:
Leve Twitterquote:
Nee hoorquote:
Ik zou een tante als Desiree willen.quote:
Lekker eten en gek doen.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 19:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zou een tante als Desiree willen.
Al die figuren die al eens met een datingprogramma hebben meegedaan mogen wat mij betreft niet meer mee doen.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 19:22 schreef Pisces29 het volgende:
Bridget zegt het goed. Want het lijkt wel of teveel kandidaten meedoen voor de fame en kans op een real life soap.
Alsof de producenten van dit soort meuk dit zelf niet in de hand werken. Bij minstens 75% van dit soort tv-programma's wordt flink gescript, geplakt en geknipt, en met castingbureau's en 'figuranten' e.d. gewerkt.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 19:22 schreef Pisces29 het volgende:
Bridget zegt het goed. Want het lijkt wel of teveel kandidaten meedoen voor de fame en kans op een real life soap.
Die ontdooit langzaam, maar denk dat zij uiteindelijk voor niemand openstaat naast haar kids...quote:
Dit.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 20:42 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Die vergelijking met Oekraïne en oorlog sloeg kant noch wal
Puppy kop.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 20:44 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Jos wat is je geheim!!! 54 !!!! Kan er met mijn hoofd niet bij
Denk dat hij wel een voorkeur voor blond heeft ja..quote:Op vrijdag 22 juli 2022 20:47 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Hij valt op blond kan niet anders. Anders vond hij Simone wel leuk
Grappig de mening van mannen op Fok. Alsof Simone zó aantrekkelijk is.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 20:47 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Hij valt op blond kan niet anders. Anders vond hij Simone wel leuk
Nee joh. Libera mediterraans. Dit snel gezien Aziatisch imo.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 20:49 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Zij lijkt zelfs op Liberakon wel een zus zijn
Doe geen aannames over mijn genderquote:Op vrijdag 22 juli 2022 20:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Grappig de mening van mannen op Fok. Alsof Simone zó aantrekkelijk is.
quote:Op vrijdag 22 juli 2022 20:50 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Dit noemen we nou kouwe kak
quote:
Jaaaa wat een werk joh hahahha verticaal werken op de horizontale asquote:Op vrijdag 22 juli 2022 21:09 schreef Stepperoller het volgende:
Dirk loopt zelfs onhandig dat onkruid uit te steken
En dat er al 2 vrouwen weg zijnquote:Op vrijdag 22 juli 2022 21:12 schreef Pisces29 het volgende:
Wanneer vertelt hij dat Libera daar woont?
Eerst flink zuipen dan kan het weer escalerenquote:Op vrijdag 22 juli 2022 21:12 schreef Pisces29 het volgende:
Niet, Hans hoopt dat ze er zelf achterkomt of Libera het verteld. Hans is niet zo van slecht nieuws brengen.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 21:12 schreef Pisces29 het volgende:
Hij kan beter zelf weggaan of zou hij niet zien dat er geen klik is.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 21:13 schreef Breekfast het volgende:
Het is wachten totdat Dirk naar huis wordt gestuurd. Totaal kansloos.
Garfield hond.quote:
Ik vind haar zeker aantrekkelijk jaquote:Op vrijdag 22 juli 2022 20:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Grappig de mening van mannen op Fok. Alsof Simone zó aantrekkelijk is.
Ik zag het wel maar niet precies welke plant.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 21:33 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Zag niemand dat Dirk gewoon ff een plant op liep te eteb
Gipskruid denk ikquote:Op vrijdag 22 juli 2022 21:35 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik zag het wel maar niet precies welke plant.
Lelietje-van-dalenquote:Op vrijdag 22 juli 2022 21:35 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik zag het wel maar niet precies welke plant.
Ouders paaien, kindje naaienquote:Op vrijdag 22 juli 2022 21:37 schreef Pisces29 het volgende:
Lijkt me ook lastig dat je die ouders van Martijn cadeau krijgt als je daar zou gaan wonen
Verbaast me niks gezien de mate waarin hij als een puber leeftquote:Op vrijdag 22 juli 2022 21:39 schreef PirE het volgende:
Eet Hans geen groente? Vorige keer ook alleen kip met satésaus.
Weinig leuks aan die manquote:Op vrijdag 22 juli 2022 21:39 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Verbaast me niks gezien de mate waarin hij als een puber leeft
En dan ook op die leeftijdquote:Op vrijdag 22 juli 2022 21:41 schreef RedFever007 het volgende:
Van die vieze ranzige te lange nepnagels
Instant turn-off
Treffendquote:Op vrijdag 22 juli 2022 21:41 schreef Eagles89 het volgende:
Die Sylvia is niet goed hoor…praat met bomen en doet alsof ze van de Rotchilds én tegelijkertijd van de Rockefellers afstamt. Maar al het gevoel in mij zegt me dat ze eigenlijk Sylvia van de oliebollenkraam bij de kermis van Tilburg is.
Veel lompe klootzakken die vrouwen lelijk afserverenquote:
Niks vreemds toch?quote:
ook dat nog inderdaadquote:
2 vurige types.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 21:45 schreef Breekfast het volgende:
Gaat het dus opnieuw mis bij Hans in Italië? Oh oh. 1e avond ging juist zo goed blijkbaar.
Augurkgate wordt nu besprokenquote:Op vrijdag 22 juli 2022 22:25 schreef Pisces29 het volgende:
Nu bij Renze.
Piet vond Ted niet leuk genoeg maar RTL benaderde hem en dus deed hij mee.
quote:Op vrijdag 22 juli 2022 22:25 schreef Pisces29 het volgende:
Nu bij Renze.
quote:Op vrijdag 22 juli 2022 22:25 schreef Pisces29 het volgende:
Nu bij Renze.
Gouden tv welquote:Op vrijdag 22 juli 2022 21:41 schreef Eagles89 het volgende:
Die Sylvia is niet goed hoor…praat met bomen en doet alsof ze van de Rotchilds én tegelijkertijd van de Rockefellers afstamt. Maar al het gevoel in mij zegt me dat ze eigenlijk Sylvia van de oliebollenkraam bij de kermis van Tilburg is.
En Hitsige -maar inmiddels meer zielige- Hans die helemaal ondersteboven van haar attitude is en zichzelf een dubbeltje noemt:( echt sneu.
Treuriger dan het gemiddelde dating programma.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 22:43 schreef RedFever007 het volgende:
[..]![]()
Aan dit programma is echt niets echt
En hij zei ook nog dat ze alleen meedoet om haar b&b te promotenquote:Op vrijdag 22 juli 2022 22:25 schreef Pisces29 het volgende:
Nu bij Renze.
Ieder datingprogramma zit er vol mee. Brabantse gezelligheid.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 20:49 schreef Pisces29 het volgende:
Ze houdt van klasse en loopt met nagels van de markt
Brabants pareltje @:DKUp
Slim gedaan van rtl om zo langzaam je programma om zeep te helpen.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 22:25 schreef Pisces29 het volgende:
Nu bij Renze.
Ze kenden Piet al door zijn deelname aan Lang Leve De Liefdequote:Op vrijdag 22 juli 2022 22:25 schreef Pisces29 het volgende:
Nu bij Renze.
Op basis van haar opmerkingen is ze souteneur.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 12:14 schreef Sway- het volgende:
Die moeder van Denise is clown in haar vrije tijd? Wat is dat met die make-up
Ik vond het serieus een beetje zielig.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 18:53 schreef AgnesGru het volgende:
Ook de afgang van Denise werk op m’n lachspieren
Leve Twitter![]()
[ twitter ]
Is dat niet Desiree of is dat de grap?quote:
Wellicht is het een FOK!ker?quote:Op zaterdag 23 juli 2022 13:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Waarom heeft Martijn van die vieze t-shirts met vlekken aan ?
Waarom pas je mijn quote aan?quote:
Duurzame Martijn vliegt de wereld rond.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 16:22 schreef MizzezAmy het volgende:
Toch maar weer even teruggekeken. 😬 Viel me wel op dat Martijn onder zijn zweetbandje blijkbaar een smartwatch draagt die verbonden is met de deurbel. Wel slim, maar dacht dat hij weinig ophad met moderne technologie.
Vraag mij nog wel af,zou Desiree niet gewoon een acteur zijn geweest!? Het was wel zo bijzonder...quote:Op vrijdag 22 juli 2022 21:41 schreef Eagles89 het volgende:
Die Sylvia is niet goed hoor…praat met bomen en doet alsof ze van de Rotchilds Rothschild én tegelijkertijd van de Rockefellers afstamt. Maar al het gevoel in mij zegt me dat ze eigenlijk Sylvia van de oliebollenkraam bij de kermis van Tilburg is.
En Hitsige -maar inmiddels meer zielige- Hans die helemaal ondersteboven van haar attitude is en zichzelf een dubbeltje noemt:( echt sneu.
RTLgemist, wel gratis account maken. Account is nuttig voor het programma, online kijken zonder reclame.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 16:06 schreef Eagles89 het volgende:
Is Renze ergens terug te kijken? Ben nu ook wel benieuwd gewordenkijk normaal echt nooit talkshows, maar voor B en B deelnemers maak ik graag een uitzondering
Dat lijkt me duidelijk, ik reageer op wat in de tweet staat, niet op jouw twitter juich.quote:
Totaal off topic, maar dat is gewoon onzin. Je hebt tekst uit een tweet geplakt in een quote van een Fok!er.quote:Op zondag 24 juli 2022 02:01 schreef Za het volgende:
[..]
Dat lijkt me duidelijk, ik reageer op wat in de tweet staat, niet op jouw twitter juich.
Ik heb het BTW niet aangepast, maar het deel weggelaten waar ik niet op reageer, zoals vaker bij een quote.
Huh??quote:Op zondag 24 juli 2022 17:29 schreef loveli het volgende:
[..]
Totaal off topic, maar dat is gewoon onzin. Je hebt tekst uit een tweet geplakt in een quote van een Fok!er.
/whatever
Link naar originele post AgnesGru:quote:
Link naar post van Za, waarin de tekst van de tweet als quote van AgnesGru wordt geknipt/plakt:quote:
quote:
Opgefokte Hansquote:Op zondag 24 juli 2022 17:04 schreef praadje het volgende:
Blijkbaar worden de B&B eigenaren ook gecast.
Niettemin kwam het programma maar wat gelegen. Toen hij eind vorig jaar door een reisbureau benaderd werd en zich via een castingbureau aanmeldde, had hij zelf net geconstateerd dat de liefde niet vanzelf op zijn pad zou komen.
https://www.telegraaf.nl/(...)era-en-ik-uit-elkaar
Dat is Za zijn mening toch?quote:Op zondag 24 juli 2022 17:46 schreef loveli het volgende:
[..]
Link naar originele post AgnesGru:
[..]
Link naar post van Za, waarin de tekst van de tweet als quote van AgnesGru wordt geknipt/plakt:
[..]
quote:
Yesquote:
Ich bin wieder da.quote:
Dat snapte ik ook niet, is toch 50% van het idee B&Bquote:Op maandag 25 juli 2022 20:39 schreef Poison-Ivy het volgende:
Hoezo doet ze het ontbijt voor de eerste keer?
Ja vond ik ook maar raar. En niet vantevoren bedenken dat een beetje garnering ook wel leuk is. Sportschooldave had onverwachte kwaliteitenquote:Op maandag 25 juli 2022 20:39 schreef Poison-Ivy het volgende:
Hoezo doet ze het ontbijt voor de eerste keer?
Ze runt toch de B&B? Hoezo heb je dan nog nooit een ontbijt gemaakt? Luxe poes. Uitslapen zeker?quote:Op maandag 25 juli 2022 20:41 schreef PirE het volgende:
[..]
Dat snapte ik ook niet, is toch 50% van het idee B&B
Dat doet mama. Zou me niet verbazen als ze enkel in het weekend helpt en normaal op kantoor werktquote:Op maandag 25 juli 2022 20:43 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Ze runt toch de B&B? Hoezo heb je dan nog nooit een ontbijt gemaakt? Luxe poes. Uitslapen zeker?
Op naar de grote stadquote:Op maandag 25 juli 2022 20:44 schreef Nine. het volgende:
Leeuwarden is idd wel dé manier om de wereld te ontdekken ja
quote:Op maandag 25 juli 2022 20:44 schreef Pisces29 het volgende:
Dat doet mama. Zou me niet verbazen als ze enkel in het weekend helpt en normaal op kantoor werkt
Hans Fr doet dat toch ook niet?quote:Op maandag 25 juli 2022 20:41 schreef PirE het volgende:
[..]
Dat snapte ik ook niet, is toch 50% van het idee B&B
Hans.fr komt even uit bed om het ontbijt klaar te zetten en kruipt dan weer terug volgens eigen zeggen.quote:
Ik denk dat die rooie ook alleen blijft voor het vakantie gevoel en de paardenquote:
Ik was ook al aan het denken.....quote:Op maandag 25 juli 2022 20:50 schreef Pierre_Ranja het volgende:
[..]
Neeeeeeewat erg ik dacht ligt aan mijn beeldscherm
Het is een aparthotel volgens de site. Ontbijt alleen op reservering en tegen betaling.quote:Op maandag 25 juli 2022 20:43 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Ze runt toch de B&B? Hoezo heb je dan nog nooit een ontbijt gemaakt? Luxe poes. Uitslapen zeker?
Is dat niet lichtgevend geel? Raarquote:
Desiree 2.0quote:Op maandag 25 juli 2022 20:52 schreef Pierre_Ranja het volgende:
In het voorstukje (van tv dus geen spoiler) komt straks een vrouw in allemaal roze kleding bij Franse Hans. Dat gaat natuurlijk op de kop verkeerd. Alleen maar sobere aardse tinten passen daar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |