Eerst flink zuipen dan kan het weer escalerenquote:Op vrijdag 22 juli 2022 21:12 schreef Pisces29 het volgende:
Wanneer vertelt hij dat Libera daar woont?
Niet, Hans hoopt dat ze er zelf achterkomt of Libera het verteld. Hans is niet zo van slecht nieuws brengen.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 21:12 schreef Pisces29 het volgende:
Wanneer vertelt hij dat Libera daar woont?
Hij kan beter zelf weggaan of zou hij niet zien dat er geen klik is.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 21:13 schreef Breekfast het volgende:
Het is wachten totdat Dirk naar huis wordt gestuurd. Totaal kansloos.
Garfield hond.quote:
Ik vind haar zeker aantrekkelijk jaquote:Op vrijdag 22 juli 2022 20:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Grappig de mening van mannen op Fok. Alsof Simone zó aantrekkelijk is.
Ik zag het wel maar niet precies welke plant.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 21:33 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Zag niemand dat Dirk gewoon ff een plant op liep te eteb
Gipskruid denk ikquote:Op vrijdag 22 juli 2022 21:35 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik zag het wel maar niet precies welke plant.
Lelietje-van-dalenquote:Op vrijdag 22 juli 2022 21:35 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik zag het wel maar niet precies welke plant.
Ouders paaien, kindje naaienquote:Op vrijdag 22 juli 2022 21:37 schreef Pisces29 het volgende:
Lijkt me ook lastig dat je die ouders van Martijn cadeau krijgt als je daar zou gaan wonen
Verbaast me niks gezien de mate waarin hij als een puber leeftquote:Op vrijdag 22 juli 2022 21:39 schreef PirE het volgende:
Eet Hans geen groente? Vorige keer ook alleen kip met satésaus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |