Op basis van haar opmerkingen is ze souteneur.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 12:14 schreef Sway- het volgende:
Die moeder van Denise is clown in haar vrije tijd? Wat is dat met die make-up
Ik vond het serieus een beetje zielig.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 18:53 schreef AgnesGru het volgende:
Ook de afgang van Denise werk op m’n lachspieren
Leve Twitter![]()
[ twitter ]
Is dat niet Desiree of is dat de grap?quote:
Wellicht is het een FOK!ker?quote:Op zaterdag 23 juli 2022 13:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Waarom heeft Martijn van die vieze t-shirts met vlekken aan ?
Waarom pas je mijn quote aan?quote:
Duurzame Martijn vliegt de wereld rond.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 16:22 schreef MizzezAmy het volgende:
Toch maar weer even teruggekeken. 😬 Viel me wel op dat Martijn onder zijn zweetbandje blijkbaar een smartwatch draagt die verbonden is met de deurbel. Wel slim, maar dacht dat hij weinig ophad met moderne technologie.
Vraag mij nog wel af,zou Desiree niet gewoon een acteur zijn geweest!? Het was wel zo bijzonder...quote:Op vrijdag 22 juli 2022 21:41 schreef Eagles89 het volgende:
Die Sylvia is niet goed hoor…praat met bomen en doet alsof ze van de Rotchilds Rothschild én tegelijkertijd van de Rockefellers afstamt. Maar al het gevoel in mij zegt me dat ze eigenlijk Sylvia van de oliebollenkraam bij de kermis van Tilburg is.
En Hitsige -maar inmiddels meer zielige- Hans die helemaal ondersteboven van haar attitude is en zichzelf een dubbeltje noemt:( echt sneu.
RTLgemist, wel gratis account maken. Account is nuttig voor het programma, online kijken zonder reclame.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 16:06 schreef Eagles89 het volgende:
Is Renze ergens terug te kijken? Ben nu ook wel benieuwd gewordenkijk normaal echt nooit talkshows, maar voor B en B deelnemers maak ik graag een uitzondering
Dat lijkt me duidelijk, ik reageer op wat in de tweet staat, niet op jouw twitter juich.quote:
Totaal off topic, maar dat is gewoon onzin. Je hebt tekst uit een tweet geplakt in een quote van een Fok!er.quote:Op zondag 24 juli 2022 02:01 schreef Za het volgende:
[..]
Dat lijkt me duidelijk, ik reageer op wat in de tweet staat, niet op jouw twitter juich.
Ik heb het BTW niet aangepast, maar het deel weggelaten waar ik niet op reageer, zoals vaker bij een quote.
Huh??quote:Op zondag 24 juli 2022 17:29 schreef loveli het volgende:
[..]
Totaal off topic, maar dat is gewoon onzin. Je hebt tekst uit een tweet geplakt in een quote van een Fok!er.
/whatever
Link naar originele post AgnesGru:quote:
Link naar post van Za, waarin de tekst van de tweet als quote van AgnesGru wordt geknipt/plakt:quote:
quote:
Opgefokte Hansquote:Op zondag 24 juli 2022 17:04 schreef praadje het volgende:
Blijkbaar worden de B&B eigenaren ook gecast.
Niettemin kwam het programma maar wat gelegen. Toen hij eind vorig jaar door een reisbureau benaderd werd en zich via een castingbureau aanmeldde, had hij zelf net geconstateerd dat de liefde niet vanzelf op zijn pad zou komen.
https://www.telegraaf.nl/(...)era-en-ik-uit-elkaar
Dat is Za zijn mening toch?quote:Op zondag 24 juli 2022 17:46 schreef loveli het volgende:
[..]
Link naar originele post AgnesGru:
[..]
Link naar post van Za, waarin de tekst van de tweet als quote van AgnesGru wordt geknipt/plakt:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |