Ja, nu hoorde ik Italie -Hans ineens 5 zeggenquote:Op donderdag 21 juli 2022 21:44 schreef Pisces29 het volgende:
Weet iemand hoeveel kandidaten iedereen krijgt? 5?
Hans had het over 5 stuks.quote:Op donderdag 21 juli 2022 21:44 schreef Pisces29 het volgende:
Jacob had veel meer dan 3quote:Op donderdag 21 juli 2022 21:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik dacht dat vorig seizoen 3 waren
Jacob kreeg vier vrouwen op bezoek,quote:Op donderdag 21 juli 2022 21:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, nu hoorde ik Italie -Hans ineens 5 zeggen
Ik dacht dat vorig seizoen 3 waren
Is dat niet precies wat 'lompheid' behelst? Niet bezig zijn met de emoties van de mensen die je uitnodigt om 1000km af te leggen om jou te leren kennen?quote:Op donderdag 21 juli 2022 22:10 schreef jaha het volgende:
Ik vind Hans niet zo lomp anders; hij heeft een beetje hetzelfde als wat Jacob ook heeft (herken mezelf er ook wel wat in trouwens): bezig met dingen/zaken/werk en niet echt met de emotie van de mensen/vrouwen om heen.
Inderdaad. Wat pakte hij het naar huis sturen van Bianca Castafiore beroerd aan.quote:Op donderdag 21 juli 2022 21:59 schreef DKUp het volgende:
Wat een lompe lul Hans, Hahriye heeft de boel ook flink opgestookt.
Hij ziet er eerder uit als iemand die zich onderin een piramidesysteem begeeft.quote:
Dan ziet ze Hans.quote:Op donderdag 21 juli 2022 22:10 schreef jaha het volgende:
Ze zou echt even zelf in de spiegel moeten kijken.
Ja euh weet je, euh soms ja danne ben weetjewel dan ben ik druk ja weetjewel ennne dan euh zeg ik wel es euh weetjewel weetjewel maaruh net ruige seks gehad met Simone weetjewel Hahaha daar kennik echt uren naar kijken weetjewel.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 02:40 schreef Za het volgende:
Richard zegt in 1 zin wel tot 4x "weetjewel".
Op gegeven moment wordt dat vrij storend.
Ik vind haar ook wel iets hebben eigenlijkquote:Wat ziet Jos in Natasja?
Volgens mij verschilt het per persoon. Natasja heeft er 4 uitgenodigd (en dat was alleen, want volgens mij vond ze er maar 2 leuk).quote:Op donderdag 21 juli 2022 21:44 schreef Pisces29 het volgende:
Leve Twitterquote:
Nee hoorquote:
Ik zou een tante als Desiree willen.quote:
Lekker eten en gek doen.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 19:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zou een tante als Desiree willen.
Al die figuren die al eens met een datingprogramma hebben meegedaan mogen wat mij betreft niet meer mee doen.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 19:22 schreef Pisces29 het volgende:
Bridget zegt het goed. Want het lijkt wel of teveel kandidaten meedoen voor de fame en kans op een real life soap.
Alsof de producenten van dit soort meuk dit zelf niet in de hand werken. Bij minstens 75% van dit soort tv-programma's wordt flink gescript, geplakt en geknipt, en met castingbureau's en 'figuranten' e.d. gewerkt.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 19:22 schreef Pisces29 het volgende:
Bridget zegt het goed. Want het lijkt wel of teveel kandidaten meedoen voor de fame en kans op een real life soap.
Die ontdooit langzaam, maar denk dat zij uiteindelijk voor niemand openstaat naast haar kids...quote:
Dit.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 20:42 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Die vergelijking met Oekraïne en oorlog sloeg kant noch wal
Puppy kop.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 20:44 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Jos wat is je geheim!!! 54 !!!! Kan er met mijn hoofd niet bij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |