SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sindsdien kwam men nog twee keer aan in Hautacam. De editie van 2008 verdient ook enige aandacht. Het is de bizarre Tour van Gerolsteiner en Saunier Duval. Riccardo Ricco, Leonardo Piepoli, Stefan Schumacher, Bernhard Kohl. En... Juan José Cobo! Ricco had al twee ritten op zak, Leonardo Piepoli vond het tijd worden om ook een keer te winnen. Samen met ploeggenoot Juan José Cobo kwam hij op kop te rijden. De armzalige Frank Schleck probeerde aan te haken, maar dat stond het duo van Saunier Duval niet toe. Ze vonden het wel weer tijd worden voor een iconische 1-2, zoals op de Zoncolan een jaar eerder. Met z'n tweeën reden ze naar de finish, waarbij Piepoli wel wat moest inhouden om Cobo niet te lossen. Maakte verder niet uit, Schleck kwam pas een halve minuut later binnen en Kohl verloor meer dan een minuut. Twee minuten later kwam Ricco binnen, met in zijn wiel Sastre, Evans en Menchov. Saunier DuvalGoden. Weten jullie trouwens wie het voor het zeggen hadden bij Saunier Duval? Denk het wel, hè. Maar ik mag het graag nog even benadrukken. Grote baas van Saunier Duval: Mauro Gianetti. Waar werkt Mauro tegenwoordig? Oja, UAE. Ploegleider: Matxin. Waar is Matxin tegenwoordig actief? Oja, UAE. Ploegdokter? José Ibarguren. Die zit tegenwoordig dan weer bij Movistar, omdat hij gebrouilleerd is met Gianetti. Na de rustdag mochten de jongens van Saunier Duval nog van Lannemezan naar Foix fietsen, maar toen werden ze een dag later in de buurt van Lavelanet uit het hotel geplukt. Ricco en Piepoli waren positief, en derhalve mocht de hele ploeg oprotten. Op Hautacam kwam Piepoli voor Cobo over de streep, maar aangezien Piepoli op dat moment werd betrapt en Cobo niet staat die zege nu op naam van Cobo. Terwijl Cobo een paar jaar geleden ook door de mand viel en zijn zege in de Vuelta verloor, maar deze etappe heeft hij nog steeds, haha. Na het debacle in de Tour wilde Gianetti even een paar rustige maanden, vooral omdat sponsor Saunier Duval was afgehaakt. Om de toekomst van de ploeg niet in het geding te brengen moest de ploeg het in het jaar daarna iets rustiger aan gaan doen, terwijl Ibarguren gewoon z'n vooraadjes op orde had en de renners vol wilde blijven stoppen. Dat leidde tot een conflict en daarom is de heilige drieëenheid niet meer samen. Al zou je kunnen spreken van een nieuwe heilige drieëenheid, want de trainer van Tadej Pogacar, dr. Iñigo San Millán, was destijds ook actief bij Saunier Duval en tegenwoordig regelt hij de begeleiding van de grootste parels van UAE, naast Pogacar stuwt hij ook Juan Ayuso naar de top. Maar verder is het wielrennen een uiterst zelfreinigende sport waar ze leren van fouten uit het verleden. Haha. Ik verwacht vandaag weer een ouderwetse 1-2. Pogacar als Piepoli, McNulty als Cobo. Piepoli is zelf overigens ook nog steeds actief in het peloton, hij is trainer bij Movistar en begeleidt daarnaast een renner als Alberto Bettiol. Gelukkig hebben we tegenwoordig beter materiaal, de Jumbo foodcoach app en marginal gains. Wat een grap. Oja, in 2014 kwam er voor de laatste keer een rit aan in Hautacam. Toen won Nibali op deze locatie zijn vierde rit van die Tour, een Tour die alle spanning verloor door de abandons van Contador en Froome. Volgens mij reed Horner die dag in de kopgroep, maar hij kon merkwaardig genoeg zijn vormpiek van de Vuelta een jaar eerder niet herhalen. Pinot werd tweede op meer dan een minuut, nee, die editie was minder van belang.
De laatste bergrit van deze Tour begint om 13:30. Na een korte neutralisatie van 10 minuten gaan we vervolgens echt van start. Dankzij dit late tijdstip zijn we overal meteen live, zowel de NOS, Eurosport als Sporza. Bij Sporza zit je wel nog met het nieuws, kan altijd zo zijn dat ze pas een paar minuten later aansluiten. Enfin, de aankomst wordt verwacht tussen 17:25 en 17:54. Redelijk laat, de tijden schommelen nogal. Het weer schommelt ook een beetje, al wordt het in Lourdes overdag met 31 graden toch best warm. Eigenlijk bijna geen wind, klein beetje vanuit het noorden, en geen kans op regen. Boven op Hautacam verwachten we 24 graden, een ontzettend minimale kans op regen en wederom een beetje wind uit het noorden. Wel deels een vrij open klim, dus de wind kan invloed hebben, maar we draaien en keren wat af dus het zal ongetwijfeld niet enorm veel uitmaken.
Het leven van een voorspeller gaat niet over rozen. Heeft Bjerg ineens een wonderdag en is McNulty plotseling de beste klimmer op aarde, probeer dat vooraf maar eens te bedenken. Geen idee wat UAE vandaag in petto heeft, maar als beide heren weer zo'n goede dag hebben kan het vandaag opnieuw uitdraaien op een strijd tussen Pogacar en Vingegaard. Ik durf geen harde uitspraken meer te doen, maar eigenlijk zou deze rit nog beter moeten zijn voor de vluchters. Toch een beetje hoogteverschil in het begin, waar de betere klimmers meteen kunnen aanvallen en daarna een langere vlakke aanloop voor de eerste berg, waar de vluchters een mooie voorsprong kunnen verzamelen. Jumbo gaat niet rijden en dan moeten Bjerg en Hirschi het dus weer samen zien op te knappen. Hoeveel kans de vlucht heeft hangt (zoals altijd) af van de samenstelling van de vlucht, maar ook van het moment van het ontstaan van de vlucht. Gisteren ontstond de vlucht pas heel laat en was er amper tijd om voorsprong te verzamelen voor de eerste klim begon. En dan bots je ook nog op Superbjerg en McNultyman. Niet te doen. Jumbo gaat er in ieder geval wel alles aan moeten doen om een mannetje in de vlucht te plaatsen, daarna zien we wel wat er gaat gebeuren. UAE gaat nog een keer alles op alles zetten, dat lijkt me duidelijk. Pogacar gaat misschien zelfs al aanvallen op de Aubisque, waarom niet? Anders wellicht in de afdaling, of op de Spandelles, of in de afdaling van de Spandelles, of overal. Het wordt een nerveuze dag, vooral voor Vingegaard. Gianetti en Matxin weten hoe je de boel regelt op Hautacam, ik neem vast plaats in de schuilkelder om deze kernaanval te overleven. Een top vijf steek je verder maar in je reet. Of UAE gaat nog een dag full retard en dan kijken we weer naar Vingegaard vs Pogacar of het wordt een dag voor de vluchters en dan zie je dezelfde namen als altijd verschijnen. En Geschke voor de bollentrui, ook niet onbelangrijk. Lutsenko die de Tour van Astana redt, zoiets.
Wivco heeft volgens mij altijd het gevoel dat er eentje beter is.quote:Op donderdag 21 juli 2022 13:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Volgend jaar gewoon Wivco Kevoerman laten vrijbuiten in de grote ronden, dan komt die overwinning er!
Hirschi gaat schroeien vandaag.quote:Op donderdag 21 juli 2022 14:00 schreef Blik het volgende:
Is alvast 1 pion minder voor Pogacar, Hirschi en McNulty nog over
Brieven per DHL van Aigle naar Lourdes.quote:Op donderdag 21 juli 2022 13:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het nieuwe normaal van Mikkel Bjerg
Die werd wel enorm uit de wielen gereden door Woutquote:Op donderdag 21 juli 2022 14:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Bissegger wil vast Pauwels mee hebben
Bjerg is al gelost.quote:Op donderdag 21 juli 2022 14:05 schreef Sked het volgende:
Ik moest nog even een belletje plegen maar nu zit ik helemaal klaar voor dit spektakel.
Hup Bjerg en McNulty.
Woody Harrelson.quote:Op donderdag 21 juli 2022 14:06 schreef Mani89 het volgende:
Hoe dicht gaan ze in de buurt komen?
[ afbeelding ]
Wel logisch toch? Veel meer hebben ze ook niet. En met deze kopgroep gaat Vingegaard of Pogacar er alsnog overheen op Hautacamquote:Op donderdag 21 juli 2022 14:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Cofidis voor bergtrui van Geschke ach
Vorig jaar was dat nog Bahrein voor Poels.quote:Op donderdag 21 juli 2022 14:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Cofidis voor bergtrui van Geschke ach
Hij zag er hier echt uit als een 63-jarigequote:Op donderdag 21 juli 2022 14:06 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
Ernstig zorgwekkende haarlijnquote:Op donderdag 21 juli 2022 14:06 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
Bling won al eens een bergrit in een grote ronde!quote:Op donderdag 21 juli 2022 14:09 schreef D_A het volgende:
Maar dit groepje gaat die berg toch niet op komen of wa?
Op Alpecin na bestaat er geen goede doping voor je haar.quote:Op donderdag 21 juli 2022 14:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ernstig zorgwekkende haarlijn
Het meest bijzondere van alle middelen vond ik nog dat hij tijdens die Tour 8 Prozac pillen per dag slikte, dat is echt een bizarre hoeveelheid.quote:Op donderdag 21 juli 2022 14:08 schreef Momo het volgende:
[..]
Hij zag er hier echt uit als een 63-jarige
Istanboel?quote:Op donderdag 21 juli 2022 14:11 schreef JohnDDD het volgende:
Het is wel opvallend dat die gasten tegenwoordig allemaal een prima haarlijn hebben
Dat is de Alpecinquote:Op donderdag 21 juli 2022 14:11 schreef JohnDDD het volgende:
Het is wel opvallend dat die gasten tegenwoordig allemaal een prima haarlijn hebben
Enric Mas vindt dit geen leuke opmerking.quote:Op donderdag 21 juli 2022 14:11 schreef JohnDDD het volgende:
Dit denken wequote:Op donderdag 21 juli 2022 14:06 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 21 juli 2022 14:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Op Alpecin na bestaat er geen goede doping voor je haar.
Vermoedelijk. Ze kunnen die ingrepen ook vrij makkelijk verbergen onder zo'n helmpje natuurlijkquote:
34:34quote:Op donderdag 21 juli 2022 14:11 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dit denken we
Sked 36:52
Frozen-assassin 34:39
Blik 35:12
crv 34:01
Van_Poppel 37:48
Faraday01 37:07
heywoodu 35:35
Beregd 36:32
Ericr 37:35
Mansjester 37:23
JohnDDD 36:23
Lucyintheafternoon 36:15
DeeBee 33:59
GotenSSJ 35:50
Felagund 35:05
Laat ik nog eens een ouderwets JohnDDD-aanbod doen. De winnaar krijgt een heerlijke pijpbeurt van mij. Tenzij ik zelf win, dan ga ik mezelf wel pijpen.quote:Op donderdag 21 juli 2022 14:11 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dit denken we
quote:Op donderdag 21 juli 2022 14:13 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Laat ik nog eens een ouderwets JohnDDD-aanbod doen. De winnaar krijgt een heerlijke pijpbeurt van mij. Tenzij ik zelf win, dan ga ik mezelf wel pijpen.
Doe even niet.quote:Op donderdag 21 juli 2022 14:13 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Laat ik nog eens een ouderwets JohnDDD-aanbod doen. De winnaar krijgt een heerlijke pijpbeurt van mij. Tenzij ik zelf win, dan ga ik mezelf wel pijpen.
🤦quote:Op donderdag 21 juli 2022 14:13 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 juli 2022 14:11 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dit denken we
Neef_Wuppie 34:34
Mani89 36:30
Jij wil geen pijpbeurt?quote:Op donderdag 21 juli 2022 14:14 schreef Momo het volgende:
Ik wou net een tijd invullen, maar dat laat ik maar denk ik
Op welke manier moet dat helpen?quote:Op donderdag 21 juli 2022 14:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het meest bijzondere van alle middelen vond ik nog dat hij tijdens die Tour 8 Prozac pillen per dag slikte, dat is echt een bizarre hoeveelheid.
Zie jij deze haarlijn in de spiegel? #dtvquote:Op donderdag 21 juli 2022 14:06 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 21 juli 2022 14:11 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dit denken we
Mani89 36:30
hhh38 36:06
Ik zie dat mijn aanbod helpt om de concurrentie angst aan te jagenquote:Op donderdag 21 juli 2022 14:14 schreef Momo het volgende:
Ik wou net een tijd invullen, maar dat laat ik maar denk ik
Een "mental edge" geven zei hij zelf, en dat hij minder angst had voor alle troep die hij in zijn lijf spoot. Niet zo raar aangezien zijn omgeving weddenschappen maakte wanneer hij van zijn fiets zou vallen. Maar Prozac gaat van 20mg tot 100mg, waar 100 echt voor diep diep depressieve en suicidale personen is. Dat zou dus minsten 160mg per dag zijn. Echt idioot.quote:Op donderdag 21 juli 2022 14:14 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Op welke manier moet dat helpen?
Nou nou nou nou.quote:Op donderdag 21 juli 2022 14:13 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Maar blijft dus staan? Dus alles mag vandaag?quote:
quote:Sked 36:52
hhh38 36:06
Aguero: 36,36
Slobeend 36:02
Pff, wat een bizar experiment was die man toch.quote:Op donderdag 21 juli 2022 14:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Een "mental edge" geven zei hij zelf, en dat hij minder angst had voor alle troep die hij in zijn lijf spoot. Niet zo raar aangezien zijn omgeving weddenschappen maakte wanneer hij van zijn fiets zou vallen. Maar Prozac gaat van 20mg tot 100mg, waar 100 echt voor diep diep depressieve en suicidale personen is. Dat zou dus minsten 160mg per dag zijn. Echt idioot.
TDF is een massage met happy end.quote:Op donderdag 21 juli 2022 14:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Maar blijft dus staan? Dus alles mag vandaag?
Ik denk dat Riis eigenlijk vrij weinig talent had, en hij was sowieso geen echte klimmer.quote:Op donderdag 21 juli 2022 14:19 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Pff, wat een bizar experiment was die man toch.
Heb het idee dat we geblueballed gaan worden de laatste dagen.quote:Op donderdag 21 juli 2022 14:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
TDF is een massage met happy end.
Grappig weetje, de omgevingsgeluiden die je op TV hoort worden er door de regisseur ingemixed, hoor je dus een kerkklok luiden, dan is dat gewoon een vooraf opgenomen geluid, zelfde voor vogeltjes en het geluid van stromend waterquote:Op donderdag 21 juli 2022 14:00 schreef Perox het volgende:
Wat zijn er toch altijd veel bijgeluiden bij Sporza :|
Eigenlijk jammer dat Karsten die verhalen dan weer niet vertelt.quote:Op donderdag 21 juli 2022 14:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Gelukkig mocht Riis als ploegbaas nog jongens als Cancellara, de Schleckjes en Sastre naar de top stuwen. En Karsten Kroon.
Dit weten wij natuurlijk al lang. Zelfde geldt trouwens voor de helikopter.quote:Op donderdag 21 juli 2022 14:21 schreef raptorix het volgende:
[..]
Grappig weetje, de omgevingsgeluiden die je op TV hoort worden er door de regisseur ingemixed, hoor je dus een kerkklok luiden, dan is dat gewoon een vooraf opgenomen geluid, zelfde voor vogeltjes en het geluid van stromend water
Als je het account van een hond volgt, ga je toch twijfelen aan de verstandelijke vermogens van die persoonquote:Op donderdag 21 juli 2022 14:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
Als je de Instagram-account van zn hond volgt, weet je al dat Poels al weken geleden vader is geworden, Joris
Pas na 36:16 op de Hautacamquote:
Dat is geen grappig weetjequote:Op donderdag 21 juli 2022 14:21 schreef raptorix het volgende:
[..]
Grappig weetje, de omgevingsgeluiden die je op TV hoort worden er door de regisseur ingemixed, hoor je dus een kerkklok luiden, dan is dat gewoon een vooraf opgenomen geluid, zelfde voor vogeltjes en het geluid van stromend water
Karsten is altijd ontzettend lovend over Bjarne, waar ik alleen maar smalend om kan lachen.quote:Op donderdag 21 juli 2022 14:22 schreef Felagund het volgende:
[..]
Eigenlijk jammer dat Karsten die verhalen dan weer niet vertelt.
Je autocorrect stond nog aan Marcoss. Maar over t algemeen geef ik je gelijk. Maar Ralphy is een uitzondering.quote:Op donderdag 21 juli 2022 14:22 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Als je het account van een hond volgt, ga je toch twijfelgeval aan de verstandelijke vermogens van die persoon
Ik zag Andy Schleck gisteren bij de Franse TV zitten. Zag er vrij normaal gesproken uit. Niet ontzettend viesdik.quote:Op donderdag 21 juli 2022 14:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Gelukkig mocht Riis als ploegbaas nog jongens als Cancellara, de Schleckjes en Sastre naar de top stuwen. En Karsten Kroon.
Ik zit hier op het werk, dus heb het broekje maar aan gelaten.quote:
Valt me ook op ja, het is echt elke dag zo lang voor de vlucht weg is.quote:Op donderdag 21 juli 2022 14:25 schreef Fretwork het volgende:
Het is, op de werken van Magnus Cort na, wel elke dag bal met de kopgroep hè?
Wat een preuts bedrijf.quote:Op donderdag 21 juli 2022 14:26 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik zit hier op het werk, dus heb het broekje maar aan gelaten.
Tot er een klant komt dan in ieder gevalquote:Op donderdag 21 juli 2022 14:26 schreef Felagund het volgende:
[..]
Kort broekje dan toch wel?quote:Op donderdag 21 juli 2022 14:26 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet bij een gunstige kopgroep, maar Ciccone staat wel dichtbijquote:Op donderdag 21 juli 2022 14:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Alsof Geschke nu nog volle pond gaat halen op Aubisque
Het is al hetzelfde als de groene trui, geld zou dus het probleem niet moeten zijn.quote:Op donderdag 21 juli 2022 14:29 schreef JohnDDD het volgende:
ik hoop wel hard dat Geschke de bollen niet wint, want ook al vind ik het een leuke gast, ik vind het geen bijzondere winnaar
jammer dat we dit jaar geen betere klimmers om de bollen hebben zien strijden. een man als Mollema ofzo
misschien moeten ze het prijzengeld verhogen ofzo
Geschke klimt beter dan Mollema deze Tourquote:Op donderdag 21 juli 2022 14:29 schreef JohnDDD het volgende:
ik hoop wel hard dat Geschke de bollen niet wint, want ook al vind ik het een leuke gast, ik vind het geen bijzondere winnaar
jammer dat we dit jaar geen betere klimmers om de bollen hebben zien strijden. een man als Mollema ofzo
misschien moeten ze het prijzengeld verhogen ofzo
Mollema rijdt de kilometers deze tour maar meer ook niet.quote:Op donderdag 21 juli 2022 14:31 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Geschke klimt beter dan Mollema deze Tour
#juicechanneledquote:Op donderdag 21 juli 2022 14:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wisten jullie dat de Natte Wind een notoire scheefpoeper is? Wat een verhaal, jongens toch.
https://sportnieuws.nl/fu(...)ioene-blanka-vlasic/
Ik wist niet dat die met Vlasic samen was.quote:Op donderdag 21 juli 2022 14:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wisten jullie dat de Natte Wind een notoire scheefpoeper is? Wat een verhaal, jongens toch.
Dit is nog es informatie waar je echt iets aan hebt.quote:Op donderdag 21 juli 2022 14:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Laat het de Italianen maar niet horen.quote:
quote:Op donderdag 21 juli 2022 14:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dit weten wij natuurlijk al lang. Zelfde geldt trouwens voor de helikopter.
Dat werd gisteren ook al besproken tijdens de Avondetappe (of Vive le Velo), iets van 42 gemiddeld tot nu toe.quote:Op donderdag 21 juli 2022 14:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Een van snelste Tours ooit lijkt me. Zo niet snelste. Alleen maar gas gas gas gas hopppaaaa
Nog niet gelost (in ieder geval niet in beeld)quote:Op donderdag 21 juli 2022 14:35 schreef franklop het volgende:
Kan niet kijken, maar zit Jakobsen nog achter de groep dropped riders, of nog niet gelost?
Mensen die meerdere keren vreemdgaan, je verwacht het niet. Zou ook 0 medelijden met Jay Beune hebben, aangezien zij met Kjeld ging op het moment dat hij nog een relatie had. Koekje van eigen deegquote:Op donderdag 21 juli 2022 14:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
en daarna zien we in de herhaling dat Eekhoff bovenop Maarten knalt.quote:Op donderdag 21 juli 2022 14:37 schreef Koffieplanter het volgende:
Maarten, jij bent erbij, wat heb je gezien!?!?
- Ja Renaat, ik heb behalve een liggende renner niet veel gezien *brabbelt wat verder met non-informatie*
Wow.quote:Op donderdag 21 juli 2022 14:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Die motor had inderdaad sneller kunnen/moeten remmen. Maar Bauer heeft, zo lijkt het wel, op judo gezeten. Dat redt hem van een zwaardere smak.quote:Op donderdag 21 juli 2022 14:36 schreef Geschiedkundige het volgende:
Tja, weinig aan te doen. Die auto moet remmen. Alleen die kut motoren..
Wel bijzonder ja.quote:Op donderdag 21 juli 2022 14:38 schreef Mansjester het volgende:
Gewoon 2 renners die los van elkaar tegelijk worden aangereden
Dat is motor van Maarten Vangramberen, Sporza.quote:Op donderdag 21 juli 2022 14:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Die motor daarvoor snijdt de weg van Eekhof af
Klinkt dan wel als een Belg.quote:Op donderdag 21 juli 2022 14:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat is motor van Maarten Vangramberen, Sporza.
Die zei dat hij het niet goed zag
Nu geven de commentatoren schuld aan alles en nog wat behalve motor zelf
Killerdrones. Om Evenepoel uit de koers te schietenquote:Op donderdag 21 juli 2022 14:40 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Geen motors voortaan meer, maar drones. Zal een hoop schelen.
Zeker, ook bij Eekhoff. Ook veel te smal om te gaan inhalen. Kut motards, allen tv-camera's en neutrale mannen toelaten.quote:
Ik ben tegen.quote:Op donderdag 21 juli 2022 14:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Killerdrones. Om Evenepoel uit de koers te schieten
Ik ga dat ff aan de binnenkant van me ogen bekijken.quote:Op donderdag 21 juli 2022 14:40 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Geen motors voortaan meer, maar drones. Zal een hoop schelen.
Wie zouden ze moeten sturen? Bjerg lag al achterop, Hirschi is matig in vorm en McNulty moet bij Pogacar blijven.quote:
Idioot.quote:Op donderdag 21 juli 2022 14:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dit is een mooie foto voor Cycling out of Context.quote:
Gaat het?quote:Op donderdag 21 juli 2022 14:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
De auto van UAE moest remmen vanwege Eekhoff dus toch niet zo los van elkaar.quote:Op donderdag 21 juli 2022 14:38 schreef Mansjester het volgende:
Gewoon 2 renners die los van elkaar tegelijk worden aangereden
Mods?quote:Op donderdag 21 juli 2022 14:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ah jaquote:Op donderdag 21 juli 2022 14:41 schreef Slobeend het volgende:
[..]
De auto van UAE moest remmen vanwege Eekhoff dus toch niet zo los van elkaar.
Mods met humor. Eindelijkquote:Op donderdag 21 juli 2022 14:43 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Het is een grapje. Minder erg dan spoileren.
Ik hoorde ook de klassieke 'in Vlaanderen zou dit nooit gebeuren' passeren. José greep toen snel in.quote:Op donderdag 21 juli 2022 14:41 schreef Dutch_view het volgende:
Renaat lult dan meteen weer over mobiele seingevers
Zo'n kopgroep is natuurlijk dodelijk voor Jakobsenquote:
Als de kopgroep een ruime vrijgeleide krijgt begint Jakobsen al met bijvoorbeeld zes minuten aan het klimwerk.quote:Op donderdag 21 juli 2022 14:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Met welk nut? Dan wordt er straks weer gedemarreerd en blijft tempo hoog
Rijden voor Jakobsen.. deden ze vorig jaar ook in slotweek voor Cav zodat kans klein is dat die buiten tijd eindigtquote:
Een hard tempo op de Aubisque nog dodelijkerquote:Op donderdag 21 juli 2022 14:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zo'n kopgroep is natuurlijk dodelijk voor Jakobsen
Fout van Eekhoff. Dat Maarten met z'n motor staat te stuntelen zal niet de reden zijnquote:Op donderdag 21 juli 2022 14:44 schreef Dutch_view het volgende:
Benieuwd of de aanrijding besproken gaat worden in Vive le Velo
Nu moet je ophouden, want jij weet echt hoe dat zit.quote:Op donderdag 21 juli 2022 14:43 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Het is een grapje. Minder erg dan spoileren.
quote:Op donderdag 21 juli 2022 14:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De mannen van de radio terwijl het gewoon koers is, flikker nou eens op.
In het geval van Eekhoff vind ik dat een te verdedigen standpunt. De motor stuurde naar rechts en remde. Eekhoff die stuurt, nou ja, daar wel een beetje vol naartoe, terwijl hij ruimte zat had er omheen te sturen.quote:Op donderdag 21 juli 2022 14:46 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Fout van Eekhoff. Dat Maarten met z'n motor staat te stuntelen zal niet de reden zijn
Ik zou aangifte doen voor deze doodsbedreigingquote:Op donderdag 21 juli 2022 14:46 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Nu moet je ophouden, want jij weet echt hoe dat zit.
Er zat rechts een auto hequote:Op donderdag 21 juli 2022 14:47 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
In het geval van Eekhoff vind ik dat een te verdedigen standpunt. De motor stuurde naar rechts en remde. Eekhoff die stuurt, nou ja, daar wel een beetje vol naartoe, terwijl hij ruimte zat had er omheen te sturen.
Zeker zo'n grote groep is funest jaquote:Op donderdag 21 juli 2022 14:45 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Als de kopgroep een ruime vrijgeleide krijgt begint Jakobsen al met bijvoorbeeld zes minuten aan het klimwerk.
Bedreiging voor het groen van WvAquote:Op donderdag 21 juli 2022 14:47 schreef Fretwork het volgende:
Waarom haten Belgen Eekhoff eigenlijk?
Won een sprintje van Wout zonder dat aan te kondigenquote:Op donderdag 21 juli 2022 14:47 schreef Fretwork het volgende:
WIM VAN EST.quote:Op donderdag 21 juli 2022 14:47 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Staat er van ons nog een naam op de Aubisque, geschreven door TieteGod?
Hij sprintte tegen Van Aert zonder daar schriftelijke toestemming van Van Aert voor te hebben.quote:Op donderdag 21 juli 2022 14:47 schreef Fretwork het volgende:
Je zou maar de hele dag tegen dat verspookte hoofd van Vlasic aan moeten kijken, ik snap hem wel. Maar trouw er dan niet mee.quote:Op donderdag 21 juli 2022 14:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Smal weggetje, die motoren moeten niet eens in de buurt van de renners zijn. Dit mag gewoon niet gebeuren.quote:Op donderdag 21 juli 2022 14:47 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
In het geval van Eekhoff vind ik dat een te verdedigen standpunt. De motor stuurde naar rechts en remde. Eekhoff die stuurt, nou ja, daar wel een beetje vol naartoe, terwijl hij ruimte zat had er omheen te sturen.
Oh ja, lol, Belgen zijn een grapquote:
Dat is niet waar mijn opmerking over ging. Dit is een binnenpretje tussen Slobeend en mij.quote:Op donderdag 21 juli 2022 14:47 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik zou aangifte doen voor deze doodsbedreiging
Double O Matejquote:
Philipsen kon nog op gelijke stand komen als Philipsen iedere tussensprint en etappe zou winnen en van Aert helemaal geen punten zou pakkenquote:Op donderdag 21 juli 2022 14:48 schreef Fretwork het volgende:
Wout was toch al zeker? Of geen punten op de lijn gisteren?
Da's toch nog zo'n 50 km... staan er nog wat piekjes tussen?quote:Op donderdag 21 juli 2022 14:49 schreef alpeko het volgende:
Kun je Pau zien liggen vanaf de Aubisque?
Eigenlijk was het groen na rit 4 al zeker, als het dat voor de Tour al niet wasquote:Op donderdag 21 juli 2022 14:48 schreef Fretwork het volgende:
Wout was toch al zeker? Of geen punten op de lijn gisteren?
Ik dacht dat Ruben van Gucht met zo'n wellnesswappievrouw was, of loop ik hopeloos achter?quote:Op donderdag 21 juli 2022 14:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je zou maar de hele dag tegen dat verspookte hoofd van Vlasic aan moeten kijken, ik snap hem wel. Maar trouw er dan niet mee.
Gummibeer beukt hem zo van de fiets.quote:Op donderdag 21 juli 2022 14:50 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Die hoeft zich de komende jaren niet meer in Vlaanderen te vertonen.
Zou goed kunnen maar ik wilde deze mooie stad toch nog even genoemd hebben vandaag.quote:Op donderdag 21 juli 2022 14:50 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Da's toch nog zo'n 50 km... staan er nog wat piekjes tussen?
Ja maar dat was gisteren halverwege toch? Dus op bergritten liggen geen punten aan de streep?quote:Op donderdag 21 juli 2022 14:50 schreef Blik het volgende:
[..]
Philipsen kon nog op gelijke stand komen als Philipsen iedere tussensprint en etappe zou winnen en van Aert helemaal geen punten zou pakken
Het gelijk van Koffieplanter.quote:Op donderdag 21 juli 2022 14:51 schreef Ambrosius het volgende:
De mannen van de radio op de Belg, Sinkeldam bij de NOS en Contador in het Spaans op Eurosport. Lekker dan.
Wout was gister al zeker toen duidelijk werd dat Philipsen de etappe niet ging winnen.quote:Op donderdag 21 juli 2022 14:52 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ja maar dat was gisteren halverwege toch? Dus op bergritten liggen geen punten aan de streep?
Ruben verslijt meer vrouwen dan JohnDDD.quote:Op donderdag 21 juli 2022 14:51 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik dacht dat Ruben van Gucht met zo'n wellnesswappievrouw was, of loop ik hopeloos achter?
Ja dat leek mij ookquote:Op donderdag 21 juli 2022 14:52 schreef alpeko het volgende:
[..]
Wout was gister al zeker toen duidelijk werd dat Philipsen de etappe niet ging winnen.
Vereerd dat ik daaraan nog een kleine bijdrage kon leveren.quote:Op donderdag 21 juli 2022 14:51 schreef alpeko het volgende:
[..]
Zou goed kunnen maar ik wilde deze mooie stad toch nog even genoemd hebben vandaag.
@JohnDDDquote:Op donderdag 21 juli 2022 14:50 schreef Fretwork het volgende:
Als Sinkeldam geen profrenner was zou hij 18 jarige meisjes versieren in het kroegie in Hoorn
Jawel, hij was bij de finish zekerquote:Op donderdag 21 juli 2022 14:52 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ja maar dat was gisteren halverwege toch? Dus op bergritten liggen geen punten aan de streep?
Volgens mij was daar al uitgegaan van dat van Aert en Philipsen op de streep geen punten zouden halenquote:Op donderdag 21 juli 2022 14:52 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Dat is wel heel veel, en dan ook nog allemaal jarig.quote:Op donderdag 21 juli 2022 14:50 schreef Fretwork het volgende:
Als Sinkeldam geen profrenner was zou hij 18 jarige meisjes versieren in het kroegie in Hoorn
Ook alleen al de opmerking: "De Fransman", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:
Kweenie.quote:Op donderdag 21 juli 2022 14:50 schreef Fretwork het volgende:
Geen idee.quote:Op donderdag 21 juli 2022 14:49 schreef alpeko het volgende:
Kun je Pau zien liggen vanaf de Aubisque?
Ik vind het niet zo gek dat iemand met de naam Raptorix naar de Fransman kijkt.quote:Op donderdag 21 juli 2022 14:54 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "De Fransman", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
Sinds dat De Luts die happy meal van Vino heeft gehad vliegt hij weerquote:Op donderdag 21 juli 2022 14:54 schreef Dale__Cooper het volgende:
Lutsenko is weer goed. Vino nog steeds in de wagen?
Ambient en Sound, het beste duo dat ooit commentaar heeft geleverd. Althans, na Berkhout en Nelissen natuurlijk.quote:
Hoeveel mensen zouden er in die kroeg moeten zijn volgens de geboortedatumtheorie als het toeval is?quote:Op donderdag 21 juli 2022 14:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is wel heel veel, en dan ook nog allemaal jarig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |