Ja dat leek mij ookquote:Op donderdag 21 juli 2022 14:52 schreef alpeko het volgende:
[..]
Wout was gister al zeker toen duidelijk werd dat Philipsen de etappe niet ging winnen.
Vereerd dat ik daaraan nog een kleine bijdrage kon leveren.quote:Op donderdag 21 juli 2022 14:51 schreef alpeko het volgende:
[..]
Zou goed kunnen maar ik wilde deze mooie stad toch nog even genoemd hebben vandaag.
@JohnDDDquote:Op donderdag 21 juli 2022 14:50 schreef Fretwork het volgende:
Als Sinkeldam geen profrenner was zou hij 18 jarige meisjes versieren in het kroegie in Hoorn
Jawel, hij was bij de finish zekerquote:Op donderdag 21 juli 2022 14:52 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ja maar dat was gisteren halverwege toch? Dus op bergritten liggen geen punten aan de streep?
Volgens mij was daar al uitgegaan van dat van Aert en Philipsen op de streep geen punten zouden halenquote:Op donderdag 21 juli 2022 14:52 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ja maar dat was gisteren halverwege toch? Dus op bergritten liggen geen punten aan de streep?
Dat is wel heel veel, en dan ook nog allemaal jarig.quote:Op donderdag 21 juli 2022 14:50 schreef Fretwork het volgende:
Als Sinkeldam geen profrenner was zou hij 18 jarige meisjes versieren in het kroegie in Hoorn
Ook alleen al de opmerking: "De Fransman", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:
Kweenie.quote:Op donderdag 21 juli 2022 14:50 schreef Fretwork het volgende:
Geen idee.quote:Op donderdag 21 juli 2022 14:49 schreef alpeko het volgende:
Kun je Pau zien liggen vanaf de Aubisque?
Ik vind het niet zo gek dat iemand met de naam Raptorix naar de Fransman kijkt.quote:Op donderdag 21 juli 2022 14:54 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "De Fransman", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
Sinds dat De Luts die happy meal van Vino heeft gehad vliegt hij weerquote:Op donderdag 21 juli 2022 14:54 schreef Dale__Cooper het volgende:
Lutsenko is weer goed. Vino nog steeds in de wagen?
Ambient en Sound, het beste duo dat ooit commentaar heeft geleverd. Althans, na Berkhout en Nelissen natuurlijk.quote:
Hoeveel mensen zouden er in die kroeg moeten zijn volgens de geboortedatumtheorie als het toeval is?quote:Op donderdag 21 juli 2022 14:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is wel heel veel, en dan ook nog allemaal jarig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |