Dat wilden Amerikanen met Phinney, Zwitsers met Cancellara, Italianen met Ganna, en ga zo maar door.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 02:10 schreef Wicky15 het volgende:
Ik word echt ontzettend moe van al die Belgen die na elke Tour van Van Aert weer een klassementsrenner willen maken. Pleur toch op.
Majka vind ik toch wel in de buurt komen. Misschien niet de extreme pieken die Kuss één of twee keer in een ronde heeft, maar wel constanter.quote:Op donderdag 21 juli 2022 21:00 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja, maar in de vlakke ritten deed hij het als eenmansploeg prima, daar won hij zelfs tijd op de Jumbo's. Al kan hij daar vast wat meer hulp gebruiken, maar hebben ze een renner die, zoals Kuss, zowat net zo goed is als de toppers in week 3? En dan niet 1 dag zoals McNulty gisteren
quote:Zelf een klassement rijden in de Tour? Neen, dank u. Wout van Aert (27) is niet geïnteresseerd. "Ik ben alleen gemotiveerd als ik kan winnen", zegt hij. En hij gelooft niet in geel.
In het wielrennen hebben ze jaren lopen aanmodderen als het gaat om zaken als aërodynamica, voeding, trainingsmethoden, etc. Met name op die laatste twee onderwerpen zijn ze zo extreem veel beter geworden de laatste 10 jaar dat ik het echt niet zo gek vind dat er eindelijk eens klimtijden uit 1996 worden verbroken.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 00:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, er zijn altijd nieuwe ontwikkelingen, maar het is wel zo dat iedere nieuwe generatie hetzelfde zegt over de vorige generatie. Allemaal hebben ze beter materiaal, meer kennis van voeding, training en noem het maar op. En allemaal zitten ze vol verboden producten.
In het wielrennen komen de meeste records uit de tijd dat je rond kon rijden met een hematocriet van 60, daar kan geen ronder wiel tegenop.
Dat zei Dumoulin ook tot ie per ongeluk rood pakte in de Vuelta. Maar goed, ik zie t Van Aert bij Jumbo niet doen. Niet met zijn huidige rol.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 04:32 schreef H.Vviv het volgende:
Daar gaat de Belgische hoop op een eindklassement voor Van Aert
[..]
Nu gaat Movistar rijden voor de 22e plaats van Jorgenson. Kan niet missen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |