Je autocorrect stond nog aan Marcoss. Maar over t algemeen geef ik je gelijk. Maar Ralphy is een uitzondering.quote:Op donderdag 21 juli 2022 14:22 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Als je het account van een hond volgt, ga je toch twijfelgeval aan de verstandelijke vermogens van die persoon
Ik zag Andy Schleck gisteren bij de Franse TV zitten. Zag er vrij normaal gesproken uit. Niet ontzettend viesdik.quote:Op donderdag 21 juli 2022 14:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Gelukkig mocht Riis als ploegbaas nog jongens als Cancellara, de Schleckjes en Sastre naar de top stuwen. En Karsten Kroon.
Ik zit hier op het werk, dus heb het broekje maar aan gelaten.quote:
Valt me ook op ja, het is echt elke dag zo lang voor de vlucht weg is.quote:Op donderdag 21 juli 2022 14:25 schreef Fretwork het volgende:
Het is, op de werken van Magnus Cort na, wel elke dag bal met de kopgroep hè?
Wat een preuts bedrijf.quote:Op donderdag 21 juli 2022 14:26 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik zit hier op het werk, dus heb het broekje maar aan gelaten.
Tot er een klant komt dan in ieder gevalquote:Op donderdag 21 juli 2022 14:26 schreef Felagund het volgende:
[..]
Kort broekje dan toch wel?quote:Op donderdag 21 juli 2022 14:26 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet bij een gunstige kopgroep, maar Ciccone staat wel dichtbijquote:Op donderdag 21 juli 2022 14:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Alsof Geschke nu nog volle pond gaat halen op Aubisque
Het is al hetzelfde als de groene trui, geld zou dus het probleem niet moeten zijn.quote:Op donderdag 21 juli 2022 14:29 schreef JohnDDD het volgende:
ik hoop wel hard dat Geschke de bollen niet wint, want ook al vind ik het een leuke gast, ik vind het geen bijzondere winnaar
jammer dat we dit jaar geen betere klimmers om de bollen hebben zien strijden. een man als Mollema ofzo
misschien moeten ze het prijzengeld verhogen ofzo
Geschke klimt beter dan Mollema deze Tourquote:Op donderdag 21 juli 2022 14:29 schreef JohnDDD het volgende:
ik hoop wel hard dat Geschke de bollen niet wint, want ook al vind ik het een leuke gast, ik vind het geen bijzondere winnaar
jammer dat we dit jaar geen betere klimmers om de bollen hebben zien strijden. een man als Mollema ofzo
misschien moeten ze het prijzengeld verhogen ofzo
Mollema rijdt de kilometers deze tour maar meer ook niet.quote:Op donderdag 21 juli 2022 14:31 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Geschke klimt beter dan Mollema deze Tour
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |