Als de kopgroep een ruime vrijgeleide krijgt begint Jakobsen al met bijvoorbeeld zes minuten aan het klimwerk.quote:Op donderdag 21 juli 2022 14:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Met welk nut? Dan wordt er straks weer gedemarreerd en blijft tempo hoog
Rijden voor Jakobsen.. deden ze vorig jaar ook in slotweek voor Cav zodat kans klein is dat die buiten tijd eindigtquote:
Een hard tempo op de Aubisque nog dodelijkerquote:Op donderdag 21 juli 2022 14:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zo'n kopgroep is natuurlijk dodelijk voor Jakobsen
Fout van Eekhoff. Dat Maarten met z'n motor staat te stuntelen zal niet de reden zijnquote:Op donderdag 21 juli 2022 14:44 schreef Dutch_view het volgende:
Benieuwd of de aanrijding besproken gaat worden in Vive le Velo
Nu moet je ophouden, want jij weet echt hoe dat zit.quote:Op donderdag 21 juli 2022 14:43 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Het is een grapje. Minder erg dan spoileren.
quote:Op donderdag 21 juli 2022 14:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De mannen van de radio terwijl het gewoon koers is, flikker nou eens op.
In het geval van Eekhoff vind ik dat een te verdedigen standpunt. De motor stuurde naar rechts en remde. Eekhoff die stuurt, nou ja, daar wel een beetje vol naartoe, terwijl hij ruimte zat had er omheen te sturen.quote:Op donderdag 21 juli 2022 14:46 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Fout van Eekhoff. Dat Maarten met z'n motor staat te stuntelen zal niet de reden zijn
Ik zou aangifte doen voor deze doodsbedreigingquote:Op donderdag 21 juli 2022 14:46 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Nu moet je ophouden, want jij weet echt hoe dat zit.
Er zat rechts een auto hequote:Op donderdag 21 juli 2022 14:47 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
In het geval van Eekhoff vind ik dat een te verdedigen standpunt. De motor stuurde naar rechts en remde. Eekhoff die stuurt, nou ja, daar wel een beetje vol naartoe, terwijl hij ruimte zat had er omheen te sturen.
Zeker zo'n grote groep is funest jaquote:Op donderdag 21 juli 2022 14:45 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Als de kopgroep een ruime vrijgeleide krijgt begint Jakobsen al met bijvoorbeeld zes minuten aan het klimwerk.
Bedreiging voor het groen van WvAquote:Op donderdag 21 juli 2022 14:47 schreef Fretwork het volgende:
Waarom haten Belgen Eekhoff eigenlijk?
Won een sprintje van Wout zonder dat aan te kondigenquote:Op donderdag 21 juli 2022 14:47 schreef Fretwork het volgende:
WIM VAN EST.quote:Op donderdag 21 juli 2022 14:47 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Staat er van ons nog een naam op de Aubisque, geschreven door TieteGod?
Hij sprintte tegen Van Aert zonder daar schriftelijke toestemming van Van Aert voor te hebben.quote:Op donderdag 21 juli 2022 14:47 schreef Fretwork het volgende:
Je zou maar de hele dag tegen dat verspookte hoofd van Vlasic aan moeten kijken, ik snap hem wel. Maar trouw er dan niet mee.quote:Op donderdag 21 juli 2022 14:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wisten jullie dat de Natte Wind een notoire scheefpoeper is? Wat een verhaal, jongens toch.
https://sportnieuws.nl/fu(...)ioene-blanka-vlasic/
Smal weggetje, die motoren moeten niet eens in de buurt van de renners zijn. Dit mag gewoon niet gebeuren.quote:Op donderdag 21 juli 2022 14:47 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
In het geval van Eekhoff vind ik dat een te verdedigen standpunt. De motor stuurde naar rechts en remde. Eekhoff die stuurt, nou ja, daar wel een beetje vol naartoe, terwijl hij ruimte zat had er omheen te sturen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |