quote:Op donderdag 28 juli 2022 20:19 schreef Djeez het volgende:
Gelukkig ga ik binnen twee weken naar Zuid-Frankrijk, want hier in Assen is het al dagen extreem koud. Loop al weer een tijdje in lange broek en tussenjas
Een tussenjas zit tussen een winterjas en zomerjas in. Winterjas had ook wel gekund, het is koud en nat nuquote:Op donderdag 28 juli 2022 20:25 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk een tussenjas? Tussen wat zit die dan in? Heb je serieus 3 lagen aan?![]()
Waar woon je dan ongeveer? Hier (Veluwe) is het 23 graden en zonnig, prima temperatuurtje.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 12:35 schreef Djeez het volgende:
[..]
Een tussenjas zit tussen een winterjas en zomerjas in. Winterjas had ook wel gekund, het is koud en nat nu
Haha, tussenjas betekent tussen zomer- en winterjas in. Denk ik.quote:Op donderdag 28 juli 2022 20:25 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk een tussenjas? Tussen wat zit die dan in? Heb je serieus 3 lagen aan?![]()
quote:Op vrijdag 29 juli 2022 12:45 schreef Ed1234 het volgende:
[..]
Waar woon je dan ongeveer? Hier (Veluwe) is het 23 graden en zonnig, prima temperatuurtje.
Natuurlijk is 20 graden aangenaam, maar waar het om gaat is dat het binnen rap opwarmt in de zomer. Dus elke gelegenheid om te koelen moet je benutten.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 07:04 schreef RedFever007 het volgende:
[..]![]()
Aansteller, man man man![]()
![]()
Prima temperatuur 20 graden
Mwah.quote:
Reken maar op 32-34 in Oost en Zuid Nederlandquote:
Dat minpuntje is wel een behoorlijke.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 11:07 schreef INViCTuS het volgende:
Komende week weer oplopende temperaturen met woensdag weer dik tropisch, donderdag koufrontje, vrijdag/zaterdag 22-24 en daarna weer omhoog. Acceptabel allemaal. Enig minpuntje is waarschijnlijk de hoge luchtvochtigheid
Koud????quote:Op zaterdag 30 juli 2022 16:39 schreef quirina het volgende:
Ik vind het erg koud weer. Heb maar weer een vest aangetrokken.
De herfst is weer vroeg dit jaar. Deprimerend best wel.
Verkeerde account Djeezquote:Op zaterdag 30 juli 2022 16:39 schreef quirina het volgende:
Ik vind het erg koud weer. Heb maar weer een vest aangetrokken.
De herfst is weer vroeg dit jaar. Deprimerend best wel.
hoeveel is de luchtvochtigheid?quote:Op zaterdag 30 juli 2022 17:53 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb even een fieldtrip gedaan.
Wat
Is
Het
Benauwd
Thermoonderbroek eronder, winterjas erover en een flinke kop warme chocolademelk om de handen warm te houden.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 19:22 schreef quirina het volgende:
[..]
Nee want het is fakking koud. Heb ook weer sokken en lange broek aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |