Mwah.quote:
Reken maar op 32-34 in Oost en Zuid Nederlandquote:
Dat minpuntje is wel een behoorlijke.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 11:07 schreef INViCTuS het volgende:
Komende week weer oplopende temperaturen met woensdag weer dik tropisch, donderdag koufrontje, vrijdag/zaterdag 22-24 en daarna weer omhoog. Acceptabel allemaal. Enig minpuntje is waarschijnlijk de hoge luchtvochtigheid
Koud????quote:Op zaterdag 30 juli 2022 16:39 schreef quirina het volgende:
Ik vind het erg koud weer. Heb maar weer een vest aangetrokken.
De herfst is weer vroeg dit jaar. Deprimerend best wel.
Verkeerde account Djeezquote:Op zaterdag 30 juli 2022 16:39 schreef quirina het volgende:
Ik vind het erg koud weer. Heb maar weer een vest aangetrokken.
De herfst is weer vroeg dit jaar. Deprimerend best wel.
hoeveel is de luchtvochtigheid?quote:Op zaterdag 30 juli 2022 17:53 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb even een fieldtrip gedaan.
Wat
Is
Het
Benauwd
Thermoonderbroek eronder, winterjas erover en een flinke kop warme chocolademelk om de handen warm te houden.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 19:22 schreef quirina het volgende:
[..]
Nee want het is fakking koud. Heb ook weer sokken en lange broek aan.
Niet dat er nog andere factoren zijn ofzo, nee, alleen luchtvochtigheid.quote:
plak je ook zoals een suikerspin?quote:Op zondag 31 juli 2022 13:24 schreef Nattekat het volgende:
Het is zo klam dat ik het idee heb dat mijn bureaustoel wat vocht heeft opgenomen terwijl alles aan het doorluchten was...
Zijn er altijd wel een aantal van. Zoveel als vorig jaar mag niet. Dit jaar tot nu toe best een aardige zomerquote:Op zondag 31 juli 2022 12:28 schreef dick_laurent het volgende:
Ahja, to be fair... vorige zomer was een dag als vandaag bijna de standaard situatie
Dus één dagje is dit wel te tolereren
quote:Op zondag 31 juli 2022 11:33 schreef Nattekat het volgende:
Als het niet zo warm was, had ik gedacht dat ik in december wakker was geworden.
Warm met een veul te hoge luchtvochtigheid. Eigenlijk ongeveer hetzelfde dauwpunt als we nu hebben, maar dan dus 27 graden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |