SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
---
• WKN - Actueel weer in Nederland
• KNMI Daggegevens
• KNMI Geografische overzichten van het weer
• KNMI buienradar
---
• Klimaateffectatlas
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
---
---
User locaties
Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,
let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live
DM (met plaats/stad naar); @kree of @Nattekat om erop toegevoegd te worden.
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel![]()
Bijzonder, hier nog echt geen druppel vandaagquote:
Dat moet je eens naar voorspellingen in Canada kijken.quote:Op donderdag 21 juli 2022 13:29 schreef Kriegel het volgende:
In een paar dagen van 21 naar 38 naar 19, dat kan ook alleen maar hier hè.
Oh ja, Canada ook.quote:Op donderdag 21 juli 2022 13:31 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat moet je eens naar voorspellingen in Canada kijken.
quote:Op donderdag 21 juli 2022 14:13 schreef Djeez het volgende:
Gatverdamme. Vies benauwd kutweer hier. Assen verreweg de warmste plek van het land met meer dan 22 graden. En uiteraard geheel droog
Groningen.quote:Op donderdag 21 juli 2022 14:13 schreef Djeez het volgende:
Gatverdamme. Vies benauwd kutweer hier. Assen verreweg de warmste plek van het land met meer dan 22 graden. En uiteraard geheel droog
Ben je niet aan het ijlen door je corona. Droog? In Assen?quote:Op donderdag 21 juli 2022 14:13 schreef Djeez het volgende:
quote:Op donderdag 21 juli 2022 15:50 schreef Nattekat het volgende:
Ik vind dit weer vandaag dus echt totaal niet erg.
Zeker als ik zie wat het weekend in petto heeft
Gaat mij nooit meer lukken.quote:Op donderdag 21 juli 2022 16:15 schreef Kriegel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo kort na de laatste dagen misschien niet fantastisch, maar qua hitte niet te vergelijken. Als ik maar op tijd de warmte weer uit huis heb gaat dit geen centje pijn geven.
Voor ik op vakantie ging had ik het eindelijk voor elkaar, en daar heb ik een hele week voor nodig gehad.quote:Op donderdag 21 juli 2022 16:38 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Ook niet met de komende twee nachten? Dan moet je een eind kunnen komen op zich.
Het is hier in huis niet boven de 27 gekomen (buiten de zolder waar het 41 was lol).quote:Op donderdag 21 juli 2022 16:15 schreef Kriegel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo kort na de laatste dagen misschien niet fantastisch, maar qua hitte niet te vergelijken. Als ik maar op tijd de warmte weer uit huis heb gaat dit geen centje pijn geven.
Redundantie was duur.quote:Op donderdag 21 juli 2022 18:02 schreef crystal_meth het volgende:
in Londen liggen de datacenters van één van de grootste NHS trusts (Guy’s and St Thomas’ trust, met 23500 werknemers) sinds dinsdagmiddag plat, de airco had het begeven. Patientendossiers, resultaten van tests, afspraken, niets kan geraadpleegd worden...
https://www.theguardian.c(...)em-fails-in-heatwave
Echt hè?quote:
Is toch echt anders hier aan de kust, ik was in Brakel nog vandaag voor werk en daar was het een stuk warmer.quote:
Ik ook, ik krijg hoofdpijn van dit weer. Maar voor de tuin is het wel lekker. En ik zag dat de sloten ook bijna leeg waren dus eigenlijk zou het een paar dagen zo moeten blijven.quote:Op donderdag 21 juli 2022 18:54 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Echt hè?
Ik vind vandaag echt veel viezer en warmer aanvoelen dan dinsdag en woensdag.
Puur door de vocht.
Doe mij die 30+ dan maar.
Strak blauwe luchten!
Hier niet eens regen, dus totaal nutteloos.quote:Op donderdag 21 juli 2022 20:08 schreef Ed1234 het volgende:
[..]
Ik ook, ik krijg hoofdpijn van dit weer. Maar voor de tuin is het wel lekker. En ik zag dat de sloten ook bijna leeg waren dus eigenlijk zou het een paar dagen zo moeten blijven.
Temperatuur boeit mij niet.quote:Op donderdag 21 juli 2022 22:17 schreef kree het volgende:
allemaal geklaag, maar als ik nu de weerkaart bekijk met temp. dan is het in het oosten ook onder de 20 graden onderhand?
Het is buiten idd heerlijk, maar je hoeft binnen maar te denken aan het dichtdoen van een raam of deur en het wordt spontaan verschrikkelijk.quote:Op donderdag 21 juli 2022 19:11 schreef kree het volgende:
[..]
Is toch echt anders hier aan de kust, ik was in Brakel nog vandaag voor werk en daar was het een stuk warmer.
Hier nu buiten 17 graden
)quote:Op donderdag 21 juli 2022 22:24 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Hier niet eens regen, dus totaal nutteloos.
[..]
Temperatuur boeit mij niet.
Liever 37 graden met lage luchtvochtigheid, dan deze 20 graden met hoge luchtvochtigheid.
Overal best fris nu toch, dus dat tocht lekker door. Of kan er geen raampje open waardoor warmte binnen blijft?quote:Op donderdag 21 juli 2022 22:24 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben bang dat vannacht plaknacht #2 gaat worden.
Het mooie van warmte is dat het zo gigantisch lastig eruit te krijgen is.quote:Op donderdag 21 juli 2022 22:48 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Overal best fris nu toch, dus dat tocht lekker door. Of kan er geen raampje open waardoor warmte binnen blijft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |