Die loste gisteren nochtans al vroeg toen de echte mutanten los gingen.quote:Op donderdag 21 juli 2022 12:28 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Wout krijgt er hier flink van langs.
Dat deed Mathieu dan wel weer slim deze Tour, zo langzaam gaan dat er geen verdenkingen zijnquote:Op donderdag 21 juli 2022 12:28 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Hetgeen hij nog maar eens onderstreepte met zijn opmerking richting Eekhoff eergisteren.quote:Op donderdag 21 juli 2022 12:26 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Interessant. Daar komt hij toch wel naar voren als een naar, arrogant mannetje.
Of Mathieu weet nog niet van de nieuwe doping en wordt nu gewoon straal uit de wielen geredenquote:Op donderdag 21 juli 2022 12:30 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat deed Mathieu dan wel weer slim deze Tour, zo langzaam gaan dat er geen verdenkingen zijn
Als er ook maar iemand denkt dat wat Van Aert doet jaar op jaar normaal is…quote:Op donderdag 21 juli 2022 12:12 schreef 297534 het volgende:
[..]
Je hoort wel veel vaker verdenkingen over buitenlanders dan over Nederlanders. Ik krijg inderdaad regelmatig de indruk dat mensen nog steeds niet kunnen geloven dat er foute dingen bij Nederlanders of bij Jumbo zouden kunnen gebeuren.
Voetbal is een technische sport dus dopingvrij.quote:Op donderdag 21 juli 2022 12:27 schreef Pistolero het volgende:
Jongens toch, wat een discussie om niks weer. Uiteindelijk zit het voltallige peloton aan de doping. Want ik geloof sowieso geen seconde dat het mogelijk is om topsporter, laat staan wereldtop, te worden zonder doping.
Dit geldt voor elke sport trouwens. Het altijd lachwekkende voetbal vindt dit leuk.
En dit. Zwemrecords gingen ook nooit meer verbroken worden na de supersonische NASA pakken. Volgens mij staat geen record meer uit die tijd, altijd leuk.quote:Op donderdag 21 juli 2022 12:27 schreef Pistolero het volgende:
Jongens toch, wat een discussie om niks weer. Uiteindelijk zit het voltallige peloton aan de doping. Want ik geloof sowieso geen seconde dat het mogelijk is om topsporter, laat staan wereldtop, te worden zonder doping.
Dit geldt voor elke sport trouwens. Het altijd lachwekkende voetbal vindt dit leuk.
Dumoulin en Oomen vinden dit niet leukquote:Op donderdag 21 juli 2022 12:32 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Als er ook maar iemand denkt dat wat Van Aert doet jaar op jaar normaal is…Dat is, voor mij tenminste, samen met Pogacar de meest ongeloofwaardige toprenner. Die 2 kunnen werkelijk alles op het allerhoogste niveau, terwijl ze totaal niet de bouw hebben om bepaalde dingen op dat niveau te kunnen.
Komt ook nog eens bij dat ze beide voor op z’n minst eigenaardige ploeg rijden. Heb al eens eerder een discussie gehad in WLR over Jumbo, maar ik heb het idee dat bijna iedereen die daar heen gaat de spreekwoordelijke stenen uit de straat rijdt, vergeleken met wat je normaliter van zo’n rijder zou verwachten.
Mathieu is de enige echt door God aangeraakte wielrenner die zonder doping blijkbaar alsnog de meest memorabele zeges van het hele peloton bij elkaar heeft gefietst. De enige echte wielrenner die er nog is. En dat alles op frietjes en hamburgers.quote:Op donderdag 21 juli 2022 12:30 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat deed Mathieu dan wel weer slim deze Tour, zo langzaam gaan dat er geen verdenkingen zijn
Na twee weken mutantenkoers zal de koek wel op zijn. Van Aert heeft tig meer kilometers in de aanval gereden dan een Bjerg of McNultyquote:Op donderdag 21 juli 2022 12:30 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Die loste gisteren nochtans al vroeg toen de echte mutanten los gingen.
Dagelijkse Wout meltdown @capuchon_jongen in 3,2,1quote:Op donderdag 21 juli 2022 12:28 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Verklaar u nader? Heb je medische kennis op al deze dossiers?quote:Op donderdag 21 juli 2022 12:35 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Niveautje hier weer, allemaal zitten ze aan magische doping die geen van de waardes in het bloedpaspoort aantast maar magisch wel voor betere prestaties zorgt.
Wat ik hier lees is vooral een gebrek aan enige vorm van medische kennis.
Leg ons eens uit dan als medische leken waarom het echt niet mogelijk zou zijn om iets prestatie bevorderend te gebruiken zonder dat bepaalde bloedwaardes veranderen. Zouden ze geen countermiddeltje kunnen gebruiken waarom een bepaalde waarde toch binnen de grenswaardes blijft? Of over langere termijn micro dosering gebruiken.quote:Op donderdag 21 juli 2022 12:35 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Niveautje hier weer, allemaal zitten ze aan magische doping die geen van de waardes in het bloedpaspoort aantast maar magisch wel voor betere prestaties zorgt.
Nou ik moet nog zien of synthetische hemoglobine die waarden aantast. Of misschien moeten we het allemaal niet zo ver zoeken en zijn het gewoon de ketonen en het feit dat ze steeds beter weten hoe en wanneer ze die moeten gebruiken.quote:Op donderdag 21 juli 2022 12:35 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Nee dan het magische bloedpaspoort op basis waarvan amper iemand (langdurig) geschorst is, dat lost alles op!quote:Op donderdag 21 juli 2022 12:35 schreef Wienerschnitzels het volgende:
En anders wel in week 3 van de Sjiero of Vueltaquote:Op donderdag 21 juli 2022 12:38 schreef Marcoss het volgende:
Volgens mij is dit wel een jaarlijks terugkerende discussie in week 3 van de Tour
De altijd doperende tennissers die zelf hun testmomenten mogen bepalenquote:Op donderdag 21 juli 2022 12:39 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Nee dan het magische bloedpaspoort op basis waarvan amper iemand (langdurig) geschorst is, dat lost alles op!
Maar ja ketonen staan dan weer niet op de dopinglijst.quote:Op donderdag 21 juli 2022 12:38 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Nou ik moet nog zien of synthetische hemoglobine die waarden aantast. Of misschien moeten we het allemaal niet zo ver zoeken en zijn het gewoon de ketonen en het feit dat ze steeds beter weten hoe en wanneer ze die moeten gebruiken.
Majka had zijn bloedzakje doorgegevenquote:Op donderdag 21 juli 2022 12:39 schreef BobW het volgende:
McNulty was natuurlijk verdacht bezig gisteren. Maar als hij echt aan de verboden middelen zat, waarom was hij dan gisteren pas ineens zo goed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |