De Fransen wel aardig maar de Britten zijn er ook niet best aan toe hoor.quote:Op donderdag 21 juli 2022 06:48 schreef Rode_Wijn het volgende:
Niet zo lang dus. Maar dat is het verhaal steeds. We zijn te veel op de amerikanen gaan leunen.
Overigens verwacht ik van de britten en fransen wel dat ze er heel wat beter voor staan
Ah we zijn de doelpalen weer aan het verzetten.quote:Op donderdag 21 juli 2022 13:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Die arrogantie en toekijkendheid is wat ons zo zwak maakt.
Als we echt de wapens moeten pakken, wat niet ondenkbaar is, rent 50% vdjongeren naar Schiphol of de route de solei
Rationeel bekijken commando.quote:Op donderdag 21 juli 2022 13:03 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ah we zijn de doelpalen weer aan het verzetten.
Jij vindt een algemene mobilisatie van Nederland rationeel/reëel?quote:
Die kans is aanwezig.quote:Op donderdag 21 juli 2022 13:05 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Jij vindt een algemene mobilisatie van Nederland rationeel?
K
Echt, serieus. Wat roken jullie wappies, en waar kan ik het halen?quote:Op donderdag 21 juli 2022 13:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat zul je stront schijten als de eerste raketten in je stad inslaan
Dergelijke rampspoed wordt om de haverklap door allerlei economische "experts" voorspeld, we zouden ook allemaal straatarm worden als gevolg van de eurocrisis.quote:Op donderdag 21 juli 2022 12:59 schreef Za het volgende:
[..]
Ik denk niet dat we moeten streven naar een imploderende Duitse economie waarin heel Europa wordt meegezogen. Met als gevolg armoede, banenverlies, voedsel tekorten, nog grotere energie tekorten etc.
Dat zie ik niet als een oplossing om anderen te helpen in een imo niet te winnen strijd.
Zelfs Zelensky ziet diplomatie als enige oplossing.
Marlboroquote:Op donderdag 21 juli 2022 13:05 schreef ExTec het volgende:
[..]
Echt, serieus. Wat roken jullie wappies, en waar kan ik het halen?
Dan moeten we wel wapens hebben.quote:Op donderdag 21 juli 2022 13:05 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Jij vindt een algemene mobilisatie van Nederland rationeel/reëel?
K
Hoe zie je dat voor je? De dienstplicht is al decennia opgeschort. Vrijwel heeft een militaire opleiding gehad.quote:Op donderdag 21 juli 2022 13:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Die kans is aanwezig.
Nog klein maar het kan alle kanten op.
En maar janken op de overheid in NL.quote:Op donderdag 21 juli 2022 13:06 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Dergelijke rampspoed wordt om de haverklap door allerlei economische "experts" voorspeld, we zouden ook allemaal straatarm worden als gevolg van de eurocrisis.
Ja daarom ookquote:Op donderdag 21 juli 2022 13:07 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Hoe zie je dat voor je? De dienstplicht is al decennia opgeschort. Vrijwel heeft een militaire opleiding gehad.
Russische soldaten hebben helemaal geen opleiding.quote:Op donderdag 21 juli 2022 13:07 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Hoe zie je dat voor je? De dienstplicht is al decennia opgeschort. Vrijwel heeft een militaire opleiding gehad.
Waarschijnlijk iets "buitengewoon milds".quote:Op donderdag 21 juli 2022 13:05 schreef ExTec het volgende:
[..]
Echt, serieus. Wat roken jullie wappies, en waar kan ik het halen?
Er hoeft helemaal niet gevochten te gaan worden, dramaqueen.quote:Op donderdag 21 juli 2022 13:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
En maar janken op de overheid in NL.
Wil wel eens zien wie er daadwerkelijk willen vechten.
Ik denk dat het slim is om als een malloot te gaan produceren want de Rus kon het anders wel eens op uithoudingsvermogen gaan winnenquote:Op donderdag 21 juli 2022 13:03 schreef AchJa het volgende:
[..]
De Fransen wel aardig maar de Britten zijn er ook niet best aan toe hoor.
Ja, misschien moet je je nog wat harder inspannen om hun spreekbuis te zijn, dan valt het wellicht voor jou allemaal wel mee hé.quote:
Zou je ook niet kunnen queen of the Queens.quote:Op donderdag 21 juli 2022 13:09 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Er hoeft helemaal niet gevochten te gaan worden, dramaqueen.
Ik zou ze afmaken bij bosjes als het zover komt.quote:Op donderdag 21 juli 2022 13:11 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ja, misschien moet je je nog wat harder inspannen om hun spreekbuis te zijn, dan valt het wellicht voor jou allemaal wel mee hé.
Gaan de Britten dan dommer met hun geld om? De Britten spenderen 55 miljard dollar aan defensie, de Fransen 41 miljard.quote:Op donderdag 21 juli 2022 13:03 schreef AchJa het volgende:
[..]
De Fransen wel aardig maar de Britten zijn er ook niet best aan toe hoor.
Zelensky: Alleen diplomatie kan een einde maken aan het conflict met Ruslandquote:Op donderdag 21 juli 2022 13:01 schreef ExTec het volgende:
Nope.
Jij moet echt eens wat doen aan die waanideeën van je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |