Heel apart idd, ik zat al te wachten maar er kwam helemaal niets, en opeens, poef wegquote:Op woensdag 20 juli 2022 15:15 schreef Bolasie het volgende:
Opeens geen buien boven Amsterdam meer volgens Buienradar. We worden beflikkerd.
Dat is al heel de dag, de buien zijn er verdampt voordat de druppels de grond rakenquote:Op woensdag 20 juli 2022 15:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Heel apart idd, ik zat al te wachten maar er kwam helemaal niets, en opeens, poef weg.
Temperatuur (in de app dan) ging ook van 24 naar 19 naar 24 in een uur ofzoquote:Op woensdag 20 juli 2022 16:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is al heel de dag, de buien zijn er verdampt voordat de druppels de grond rakenBuienradar is nu ook weer bijna leeg
Jaquote:
Was hij lager dan? Hier al uren op 30.quote:Op woensdag 20 juli 2022 17:15 schreef dick_laurent het volgende:
Ha, temp weer terug op 25 graden. Lekker. Lange broek kan nog even wachten
Nu binnen in huis op 26 graden. Denk dat ik van de winter wel een airconditioning koop.quote:
Is het al 8 uur dan? Nee Gewoon even geduldig afwachten.quote:Op woensdag 20 juli 2022 17:15 schreef Kriegel het volgende:
Inderdaad, volgens Goegel moet het hier vanaf acht uur tot ongeveer vrijdagochtend gaan regenen, maar ik zie het nog niet. :/
Ja naja ik woon nog een paar maandjes in midden NL en daar moet altijd wel een bui vallen, zo ook dus vandaag.quote:Op woensdag 20 juli 2022 17:16 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Was hij lager dan? Hier al uren op 30.
Bah!quote:Op woensdag 20 juli 2022 17:22 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Is het al 8 uur dan? Nee Gewoon even geduldig afwachten.
Van wie ben jij een kloon?quote:Op woensdag 20 juli 2022 17:22 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Is het al 8 uur dan? Nee Gewoon even geduldig afwachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |