Je hebt gelijk.quote:
Ja want de zon komt later op daar dan hier en gaat later onder. Dus hun zitten nog voor 12:00 lokale tijd op hun nieuwe record. Al is het verschil niet helemaal een uur qua zonnestand met een bijvoorbeeld Londen.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 13:01 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat heeft toch niks met temperatuur of zonnestand te maken?.
Bij Wetterzentrale.de kun je bij GFS voor 2m temperatuur kiezen, daarna Nederland en dan interval op 1 zetten. Dan zie je de temps.quote:
Daar moet je wel opletten dat de tijd in Zulu tijd is, dat is 2 uur verschil met ons.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 13:05 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Bij Wetterzentrale.de kun je bij GFS voor 2m temperatuur kiezen, daarna Nederland en dan interval op 1 zetten. Dan zie je de temps.
Klopt. Heb ook 11Z gepakt om de huidige tijd te pakken.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 13:07 schreef Momo het volgende:
[..]
Daar moet je wel opletten dat de tijd in Zulu tijd is, dat is 2 uur verschil met ons.
'Al'?!quote:
Dan red je dat de komende 5 uur ook nog welquote:Op dinsdag 19 juli 2022 13:14 schreef Ronzz het volgende:
Woonkamer inmiddels 26,5 zonder airco, maar met plafondwaaier.
Qua gevoelstemperatuur in ieder geval goed vol te houden en nog geen behoefte gehad om de airco voor de dag te halen.
Willen dat zo'n record sneuvelt, ik snap dat echt niet hoor.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 13:04 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
We beginnen wel wat achter te lopen op de recorddag. Alleen Westdorpe en Woensdrecht blijven bij, maar het goede nieuws is dat Westdorpe de op één na hoogste temperatuur ooit heeft gemeten, dus het kan nog.
Als we dan toch richting de 40 gaan, dan meteen ook maar dat record meepakkenquote:Op dinsdag 19 juli 2022 13:15 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Willen dat zo'n record sneuvelt, ik snap dat echt niet hoor.
En dat in een (tussen)appartementquote:Op dinsdag 19 juli 2022 13:15 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Dan red je dat de komende 5 uur ook nog wel
Precies... niet halfbakken, maar bakken!.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 13:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als we dan toch richting de 40 gaan, dan meteen ook maar dat record meepakken
Nee, waarom? Het is al zo fucked up dat het tegenwoordig zo heet kan worden hier, laten we het niet nog enger maken a.u.b.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 13:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als we dan toch richting de 40 gaan, dan meteen ook maar dat record meepakken
Nu dus de top 10 allemaal in de afgelopen 16 jaar. (plek 10 uit 1959 wordt eraf geschoven)quote:
Sommige mensen snappen het echt nietquote:Op dinsdag 19 juli 2022 13:17 schreef Ronzz het volgende:
[..]
En dat in een (tussen)appartement![]()
De bovenburen zullen het wel wat warmer hebben, die zag ik een uurtje geleden nog met de deur open
36,4 op 25 juli 2019 zo ver ik kan vinden.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 13:23 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Heeft iemand de all-time max temp van Schiphol? Ik meen ergens rond de 38 graden.
Stuk lager dus. Kan evt wel verbroken worden denk ik.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 13:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
36,4 op 25 juli 2019 zo ver ik kan vinden.
26 juli 2019.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 13:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
36,4 op 25 juli 2019 zo ver ik kan vinden.
Ik kijk scheefquote:Op dinsdag 19 juli 2022 13:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
26 juli 2019.
25 juli 2019 was het daar 36,3.
Dat gaat nog wel lukken.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 13:30 schreef Momo het volgende:
Waddeneilanden zijn enige plek waar het nog niet 30 graden is.
Maastricht stijgt nog. 36,6quote:Op dinsdag 19 juli 2022 13:35 schreef Nattekat het volgende:
Geen van de meetstations in het zuiden is nog echt aan het stijgen.
Ik zei echt stijgen. Maastricht heeft toevallig net nu een nieuwe max, maar zit al ruim een uur aan te modderen rond de 36.quote:
Even naar het grafiekje gekeken en je hebt gelijk iddquote:Op dinsdag 19 juli 2022 13:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zei echt stijgen. Maastricht heeft toevallig net nu een nieuwe max, maar zit al ruim een uur aan te modderen rond de 36.
Toen zaten we rond deze tijd al aan de piek.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 13:38 schreef Nattekat het volgende:
In 2019 had Maastricht nu al de 38 verbroken
Moet t wel echt rond de 38 zijn rond 2 uur, om het record nog te halen denk ik.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 13:43 schreef ACT-F het volgende:
Tot 16:00 kun je nog stijging verwachten. Daarna worden de kansen rap minder.
Sta er ook heel erg van te kijken, zal wel met de lage luchtvochtigheid te maken hebben en dat het maar een paar dagen zijn want heb het hier ook wel eens 30+ gehad midden in de nachtquote:Op dinsdag 19 juli 2022 09:34 schreef Haags het volgende:
Nog steeds uit te houden in huis, zonder de airco aan te zetten @:elan
Hier in huis is het ook nog niet echt opgewarmd, vanochtend was het 'maar' 26,5 en dat is het nu nog steedsquote:Op dinsdag 19 juli 2022 13:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Sta er ook heel erg van te kijken, zal wel met de lage luchtvochtigheid te maken hebben en dat het maar een paar dagen zijn want heb het hier ook wel eens 30+ gehad midden in de nacht.
Huurhuis dit dat.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 13:54 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Dat is ook geen airco zo'n ding
Koop een fatsoenlijke.
In Noord Holland is alles kut.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 13:55 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Vraag me af waar nu het meest benauwd voelt. vrij hoge luchtvochtigheid op de waddeneilanden maar prima temperatuur. Helemaal in het zuiden erg heet maar hele lage LV. Volgens mij is het nu het meeste kutte in Noord-Holland.
Klopt daar zit ik namelijk. Lekker in amsterdam avocadotoast te eten.quote:
Ai al weer los gegaan op de Chili con carnequote:Op dinsdag 19 juli 2022 13:57 schreef Mani89 het volgende:
Er blaast hier een heerlijke wind door mijn huis 👌🏻👌🏻👌🏻
Uitstekend?quote:Op dinsdag 19 juli 2022 13:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Huurhuis dit dat.
En dat ding doet het uitstekend, maar dan moet het buiten niet 10 graden warmer zijn dan binnen.
Kun jij niet even uitbarsten om die zonnestralen te blokkeren?quote:Op dinsdag 19 juli 2022 13:59 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Klopt daar zit ik namelijk. Lekker in amsterdam avocadotoast te eten.
Heb tijd nodig om op te laden. Nog een paar honderd jaarquote:Op dinsdag 19 juli 2022 14:01 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Kun jij niet even uitbarsten om die zonnestralen te blokkeren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |