Toen zaten we rond deze tijd al aan de piek.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 13:38 schreef Nattekat het volgende:
In 2019 had Maastricht nu al de 38 verbroken
Moet t wel echt rond de 38 zijn rond 2 uur, om het record nog te halen denk ik.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 13:43 schreef ACT-F het volgende:
Tot 16:00 kun je nog stijging verwachten. Daarna worden de kansen rap minder.
Sta er ook heel erg van te kijken, zal wel met de lage luchtvochtigheid te maken hebben en dat het maar een paar dagen zijn want heb het hier ook wel eens 30+ gehad midden in de nachtquote:Op dinsdag 19 juli 2022 09:34 schreef Haags het volgende:
Nog steeds uit te houden in huis, zonder de airco aan te zetten @:elan
Hier in huis is het ook nog niet echt opgewarmd, vanochtend was het 'maar' 26,5 en dat is het nu nog steedsquote:Op dinsdag 19 juli 2022 13:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Sta er ook heel erg van te kijken, zal wel met de lage luchtvochtigheid te maken hebben en dat het maar een paar dagen zijn want heb het hier ook wel eens 30+ gehad midden in de nacht.
Huurhuis dit dat.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 13:54 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Dat is ook geen airco zo'n ding
Koop een fatsoenlijke.
In Noord Holland is alles kut.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 13:55 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Vraag me af waar nu het meest benauwd voelt. vrij hoge luchtvochtigheid op de waddeneilanden maar prima temperatuur. Helemaal in het zuiden erg heet maar hele lage LV. Volgens mij is het nu het meeste kutte in Noord-Holland.
Klopt daar zit ik namelijk. Lekker in amsterdam avocadotoast te eten.quote:
Ai al weer los gegaan op de Chili con carnequote:Op dinsdag 19 juli 2022 13:57 schreef Mani89 het volgende:
Er blaast hier een heerlijke wind door mijn huis 👌🏻👌🏻👌🏻
Uitstekend?quote:Op dinsdag 19 juli 2022 13:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Huurhuis dit dat.
En dat ding doet het uitstekend, maar dan moet het buiten niet 10 graden warmer zijn dan binnen.
Kun jij niet even uitbarsten om die zonnestralen te blokkeren?quote:Op dinsdag 19 juli 2022 13:59 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Klopt daar zit ik namelijk. Lekker in amsterdam avocadotoast te eten.
Heb tijd nodig om op te laden. Nog een paar honderd jaarquote:Op dinsdag 19 juli 2022 14:01 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Kun jij niet even uitbarsten om die zonnestralen te blokkeren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |