VPN op RTVEquote:Op zondag 17 juli 2022 20:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er is wel een site die het zal uitzenden. Maar je moet wel eerst betalen dan
Het gaat om de finalequote:Op zondag 17 juli 2022 20:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga zo denk ik wel hockey kijken. Nauwelijks iets van het hele toernooi gezien, maar goed
Nee, ik had er gratis heen kunnen gaan, Maar oefenwedstrijden zijn soms leuk, maar had er niet echt zin in...quote:
Mootiequote:
Ik zou een end hout pakken als ik jou was.quote:
Ik hout wel van je hoorquote:
Ik ben de enige of enigstequote:
Ik hout van jullie allebij.quote:
Maje de weps.quote:
Ziet er best wel bedreigend uit.quote:Op zondag 17 juli 2022 20:58 schreef Soury het volgende:
Ik heb in het voorjaar meerdere dingen geplant maar deze maakt me nieuwsgierig. Er zitten meerdere van dit peul achtige dingen aan. Geen idéé wat het is[ link | afbeelding ] Iemand ?
Ja alsof Donald Sutherland er uit komt kruipenquote:Op zondag 17 juli 2022 21:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ziet er best wel bedreigend uit.
Don't hit me with them negative waves.quote:Op zondag 17 juli 2022 21:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja alsof Donald Sutherland er uit komt kruipen
Ik heb het over Body Snachtersquote:Op zondag 17 juli 2022 21:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Don't hit me with them negative waves.![]()
![]()
Ik vind dat hij in Kelly's Heroes een pracht rol had.quote:
Mijn google lens zegt Europese bidsprinkhaanquote:Op zondag 17 juli 2022 20:58 schreef Soury het volgende:
Ik heb in het voorjaar meerdere dingen geplant maar deze maakt me nieuwsgierig. Er zitten meerdere van dit peul achtige dingen aan. Geen idéé wat het is[ link | afbeelding ] Iemand ?
Ken ik niet, maar als ik niet meer reageer heb ik of een ban of ik ben snatched door mijn plantquote:Op zondag 17 juli 2022 21:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind dat hij in Kelly's Heroes een pracht rol had.
OMG !!! Kill it with fire HANS !!!!!!!quote:Op zondag 17 juli 2022 21:10 schreef maily het volgende:
[..]
Mijn google lens zegt Europese bidsprinkhaan![]()
Je kunt het hier vragen: F&F / Bloemen/planten in je eigen tuin #72:Zwellen hun groen donker dichtquote:Op zondag 17 juli 2022 21:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Ken ik niet, maar als ik niet meer reageer heb ik of een ban of ik ben snatched door mijn plant
Nee joh hier is leukerquote:Op zondag 17 juli 2022 21:12 schreef maily het volgende:
[..]
Je kunt het hier vragen: F&F / Bloemen/planten in je eigen tuin #72:Zwellen hun groen donker dicht
Ma1lyquote:Op zondag 17 juli 2022 21:12 schreef maily het volgende:
[..]
Je kunt het hier vragen: F&F / Bloemen/planten in je eigen tuin #72:Zwellen hun groen donker dicht
Laat de leeuw niet in zijn hempie staanquote:
Ik laat me verrassenquote:
De kans is 50-50quote:Op zondag 17 juli 2022 21:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Ken ik niet, maar als ik niet meer reageer heb ik of een ban of ik ben snatched door mijn plant
Ik heb serieus een keer gewerkt met 40 graden en een behang stomer. Ik was niet blijquote:Op zondag 17 juli 2022 21:20 schreef Deisyy het volgende:
Ik ga morgen lekker tropenrooster werken, een uur eerder beginnen en 4 uur eerder naar huis
Zijn eerste 3 letters beginnen met Dom.quote:
Dat lijkt me ook niet heel erg gezond.quote:Op zondag 17 juli 2022 21:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb serieus een keer gewerkt met 40 graden en een behang stomer. Ik was niet blij
Die heb ik vast wel eens gezien.quote:Op zondag 17 juli 2022 21:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De kans is 50-50
Kelly's Heroes vind ik wel een aanrader om eens te kijken. film met een sterren cast.
das ook niet normaalquote:Op zondag 17 juli 2022 21:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb serieus een keer gewerkt met 40 graden en een behang stomer. Ik was niet blij
Nee dat moet niet mogen.quote:
Is de airco kapot?quote:Op zondag 17 juli 2022 21:20 schreef Deisyy het volgende:
Ik ga morgen lekker tropenrooster werken, een uur eerder beginnen en 4 uur eerder naar huis
Neuh maar ik ga liever bootje varen dan werkenquote:
Ik bedoel nuquote:Op zondag 17 juli 2022 21:20 schreef maily het volgende:
[..]
Gadver ..... zal blij zijn als het woensdag is
Misschien smelt je wel.quote:Op zondag 17 juli 2022 21:24 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik bedoel nu![]()
Morgen en dinsdag wordt echt genieten
Ah jaquote:Op zondag 17 juli 2022 21:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Neuh maar ik ga liever bootje varen dan werken
Ik voel een bootmeet aankomen.quote:Op zondag 17 juli 2022 21:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Neuh maar ik ga liever bootje varen dan werken
Veel plezier dan maarquote:Op zondag 17 juli 2022 21:24 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik bedoel nu![]()
Morgen en dinsdag wordt echt genieten
Met een aantal betonnen schoenenquote:
Mag ik genomineerden noemen?quote:
Ja hoor.quote:
Chufi praat vooral Spaansquote:Op zondag 17 juli 2022 21:35 schreef maily het volgende:
[..]
Het is geen twister
Been there, arm here.
Het woei wel , maar zat wel in het penthouse boven op het duinquote:Op zondag 17 juli 2022 21:35 schreef maily het volgende:
[..]
Het is geen twister
Been there, arm here.
Mr. Beenquote:Op zondag 17 juli 2022 21:35 schreef maily het volgende:
[..]
Het is geen twister
Been there, arm here.
Of je worst lust?quote:
Die welquote:
Ja lekker maar ik dacht dat het de vertaling wasquote:
NOU nou de nou nou ..........quote:
Nee dat was sinaasappelsapquote:Op zondag 17 juli 2022 21:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja lekker maar ik dacht dat het de vertaling was
Oh..quote:
Of je nog ranja drinkt.quote:
Ik ben er nog nooit geweest, wel op Terschelling en Texel.quote:Op zondag 17 juli 2022 21:46 schreef aloa het volgende:
[..]
Weet ik![]()
Veel op Vlieland geweest. Prachtig eiland
Terschelling is ook mooi.quote:Op zondag 17 juli 2022 21:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben er nog nooit geweest, wel op Terschelling en Texel.
Alleen Ameland nooit gezienquote:Op zondag 17 juli 2022 21:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben er nog nooit geweest, wel op Terschelling en Texel.
Daar ben ik wel ooit geweest. Niet heel bijzonder.quote:
Waarschijnlijk is dat het waarom ik er nog nooit geweest ben ...quote:Op zondag 17 juli 2022 22:03 schreef engine het volgende:
[..]
Daar ben ik wel ooit geweest. Niet heel bijzonder.
Ik had je wel verwacht op Rottermerplaat met Bomans of Wolkersquote:
Lekker naakt rondrennen ja .... helaas die boot gemistquote:Op zondag 17 juli 2022 22:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had je wel verwacht op Rottermerplaat met Bomans of Wolkers
Hahahaquote:Op zondag 17 juli 2022 22:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Lekker naakt rondrennen ja .... helaas die boot gemist
Ik begrijp uit het bericht niet echt wat er fout is gegaan?quote:Op zondag 17 juli 2022 22:12 schreef Soury het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)-strand-velsen-noord
Mensen die gaan zwemmen in zee. Jesus zeg Hou een keer rekening met de gevaren.
Moet dat dan? Je bent een domme idioot dat je denkt een eindje kan gaan zwemmen. Het is geen zwembadquote:Op zondag 17 juli 2022 22:15 schreef engine het volgende:
[..]
Ik begrijp uit het bericht niet echt wat er fout is gegaan?
Zwemmen in zee of zwammen op Fok. Wat is het verschil?quote:Op zondag 17 juli 2022 22:12 schreef Soury het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)-strand-velsen-noord
Mensen die gaan zwemmen in zee. Jesus zeg Hou een keer rekening met de gevaren.
Ik overleef het zowaar hierquote:Op zondag 17 juli 2022 22:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zwemmen in zee of zwammen op Fok. Wat is het verschil?
Ik ken die omgeving niet maar het is toch niet zo raar om even in de zee te gaan zwemmen?quote:Op zondag 17 juli 2022 22:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Moet dat dan? Je bent een domme idioot dat je denkt een eindje kan gaan zwemmen. Het is geen zwembad
Zwemmen is geen goed plan. Als je grond hebt is het ook niet veilig. Zoveel gevaren met stromingen e.d.quote:Op zondag 17 juli 2022 22:18 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ken die omgeving niet maar het is toch niet zo raar om even in de zee te gaan zwemmen?
Ja dat dus. Muien trekken je weg. En dan moet je eigenlijk meegaan en afwachten door paniek verzuipen mensenquote:Op zondag 17 juli 2022 22:21 schreef chufi het volgende:
Ik ga nooit meer zwemmen in zee... hoogsten tot mn middel in de branding
Klopt.quote:Op zondag 17 juli 2022 22:03 schreef engine het volgende:
[..]
Daar ben ik wel ooit geweest. Niet heel bijzonder.
Sommige mensen denken dat ze boven alles staan.quote:Op zondag 17 juli 2022 22:23 schreef engine het volgende:
Dat moeten jullie zelf weten.
Ik ga gewoon zwemmen
In zee zwemmen is niet zonder gevaren. Vooral de Noordzee dan.quote:Op zondag 17 juli 2022 22:18 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ken die omgeving niet maar het is toch niet zo raar om even in de zee te gaan zwemmen?
quote:
Nee, dat ken ik niet. Heeft het al gebloeid?quote:
Nee die foto is van vandaagquote:Op zondag 17 juli 2022 22:26 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[..]
Nee, dat ken ik niet. Heeft het al gebloeid?
Ja zeker. Maar om te stellen dat je nergens veilig in zee kunt zwemmen is onzin. Er zijn zoveel plekken waar je prima kunt zwemmen.quote:Op zondag 17 juli 2022 22:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Sommige mensen denken dat ze boven alles staan.
Maak een foto zodra er een bloem aan zit. Dat maakt het makkelijker.quote:
Nederlandse kust is erg onderhevig aan de getijden en stromingen .... dat is op andere plekken idd wel eens andersquote:Op zondag 17 juli 2022 22:28 schreef engine het volgende:
[..]
Ja zeker. Maar om te stellen dat je nergens veilig in zee kunt zwemmen is onzin. Er zijn zoveel plekken waar je prima kunt zwemmen.
Jij stapt ook uit de auto in een safari park om leeuwen te aaien. Omdat er hekken omheen staanquote:Op zondag 17 juli 2022 22:28 schreef engine het volgende:
[..]
Ja zeker. Maar om te stellen dat je nergens veilig in zee kunt zwemmen is onzin. Er zijn zoveel plekken waar je prima kunt zwemmen.
Ja daar wacht ik juist opquote:Op zondag 17 juli 2022 22:32 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Maak een foto zodra er een bloem aan zit. Dat maakt het makkelijker.
Jij durft nog niet naar een kinderboerderij.quote:Op zondag 17 juli 2022 22:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij stapt ook uit de auto in een safari park om leeuwen te aaien. Omdat er hekken omheen staan
Das volgens mij niet zo dr ding ... kinderenquote:Op zondag 17 juli 2022 22:39 schreef engine het volgende:
[..]
Jij durft nog niet naar een kinderboerderij.
Ruikt het ergens naar?quote:Op zondag 17 juli 2022 20:58 schreef Soury het volgende:
Hier wel makkelijk, in een stadion zonder dakquote:
Ik zou zeggen, kijk terug.quote:Op zondag 17 juli 2022 23:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet opgelet ... hoorde het maar had tig streams aan staan
uitreiking nuquote:Op zondag 17 juli 2022 23:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, kijk terug.
Alleen heeft dat geen zin, want je ziet dus echt niets
Ja, dan nog was ze niet de beste dit toernooiquote:
Boeien... We are the Championsquote:Op zondag 17 juli 2022 23:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, dan nog was ze niet de beste dit toernooi
Ach, zo'n feestje kan je lekker hebben toch,quote:Op maandag 18 juli 2022 00:31 schreef chufi het volgende:
Maar om eerlijk te zijn denk ik dat het too hot to handle is daar ... of zoek een koelcel
Ik was er 3 keer .... de enige keer dat het feest was nadat onze Simca 1000 opengebroken was in een parkeergarage, en ik met wat minder spullen het weekend door moest brengen.. het was 1982...quote:Op maandag 18 juli 2022 00:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ach, zo'n feestje kan je lekker hebben toch,
vast wel een club met airco te vinden.
Das wel even geleden zeg maar,quote:Op maandag 18 juli 2022 00:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik was er 3 keer .... de enige keer dat het feest was nadat onze Simca 1000 opengebroken was in een parkeergarage, en ik met wat minder spullen het weekend door moest brengen.. het was 1982...
Nee niet echt om eerlijk te zijnquote:Op maandag 18 juli 2022 00:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das wel even geleden zeg maar,
geen zin om weer eens te gaan?
Kan je meteen gaan kijken bij de lokale fc
Yep. Alles staat nu nog tegen elkaar open. En overdag alles dicht houden, dan gaat het wel lukken.quote:Op maandag 18 juli 2022 07:45 schreef Dotteke het volgende:
Morguhklaar voor de warmte die er aan komt?
Ai. De verf droogt al op aan de kwast nog voor ze vanaf de verfpot een streek kunnen zetten.quote:Op maandag 18 juli 2022 07:50 schreef Domnivoor het volgende:
Ik wacht op de schilders die hier om half acht zouden beginnen ☕️
Ja, dat is niet fijn verven?quote:Op maandag 18 juli 2022 07:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ai. De verf droogt al op aan de kwast nog voor een streek kunnen zetten.
Heb nu net aan de achterkant alles dicht gedaan, daar begint de zon al warm te worden. Aan de voorkant staat alles nog open. ZOlang het buiten nog koeler is dan binnen en de zon er niet op staat blijft dat openquote:Op maandag 18 juli 2022 07:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Yep. Alles staat nu nog tegen elkaar open. En overdag alles dicht houden, dan gaat het wel lukken.
Je zou denken met dit weer dat ze vroeger ouden beginnen i.p.v. laterquote:Op maandag 18 juli 2022 07:50 schreef Domnivoor het volgende:
Ik wacht op de schilders die hier om half acht zouden beginnen ☕️
Tsja. Ik weet inmiddels niet meer wat ik kan verwachten.quote:Op maandag 18 juli 2022 07:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je zou denken met dit weer dat ze vroeger ouden beginnen i.p.v. later
Ja, wel lastig. Maar goed, als de warmte eenmaal in huis zit dan krijg je dat er amper meer uit.quote:Op maandag 18 juli 2022 07:56 schreef Chanel5 het volgende:
Goedemorgen![]()
hier net alles tegen elkaar open gehad en nu is alles boven dicht, keukendeur (die op het Noorden ligt gaat later dicht)
jammer hoor alles dicht, voelt zo opgesloten en ik ben sowieso gewend om alles de hele dag open te hebben
Ja dat, het is niet anders.quote:Op maandag 18 juli 2022 07:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, wel lastig. Maar goed, als de warmte eenmaal in huis zit dan krijg je dat er amper meer uit.
En dan de schilders: de ramen moeten open blijven anders kunnen we de kozijnen niet goed doen.quote:Op maandag 18 juli 2022 08:03 schreef Domnivoor het volgende:
Ik hou ook alles open totdat het buiten warmer is dan binnen.
Dat klopt. Wat geschilderd wordt moet de rest van de dag open blijven.quote:Op maandag 18 juli 2022 08:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En dan de schilders: de ramen moeten open blijven anders kunnen we de kozijnen niet goed doen.
Gelijk zonder koffie aan de slag? Kijk, zo willen we het zien. Doorwerken.quote:Op maandag 18 juli 2022 08:12 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat klopt. Wat geschilderd wordt moet de rest van de dag open blijven.
De schilder is gearriveerd en met de voordeur begonnen
Ik neem aan dat hij zijn koffie al op heeft. Ze hebben een bouwkeet om de hoek.quote:Op maandag 18 juli 2022 08:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Gelijk zonder koffie aan de slag? Kijk, zo willen we het zien. Doorwerken.
wow.quote:Op maandag 18 juli 2022 08:24 schreef -Shii- het volgende:
Vooralsnog vind ik het frisjes.Net zelfs m'n vest even aan gedaan.
Ja aan de achterkant tot een uurtje of13 uur op de ramen en dan gaat de zon verder aan de voorkant. De hele dag dus zon op de ramenquote:
Hebben ze er ook bij gezegd van welk jaarquote:Op maandag 18 juli 2022 07:57 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Tsja. Ik weet inmiddels niet meer wat ik kan verwachten.
Het had vóór 31 mei klaar moeten zijn.
Hey Chanel, kan er ook slecht tegen hoor alles dicht en donker in huis. Maar alles beter dan die vieze warmte in huisquote:Op maandag 18 juli 2022 07:56 schreef Chanel5 het volgende:
Goedemorgen![]()
hier net alles tegen elkaar open gehad en nu is alles boven dicht, keukendeur (die op het Noorden ligt gaat later dicht)
jammer hoor alles dicht, voelt zo opgesloten en ik ben sowieso gewend om alles de hele dag open te hebben
HOpelijk heb je daar de zon niet opstaan, wordt anders lekker warm binnenquote:Op maandag 18 juli 2022 08:12 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat klopt. Wat geschilderd wordt moet de rest van de dag open blijven.
De schilder is gearriveerd en met de voordeur begonnen
Er wordt voor en achter geschilderd, en dat moet allemaal open blijven tot het droog is. Dus vandaag ga ik de warmte niet buitenhouden. Maar dat overleven we ook wel weerquote:Op maandag 18 juli 2022 09:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
HOpelijk heb je daar de zon niet opstaan, wordt anders lekker warm binnen
1.5 uur te laat beginnen die oelewappert
Lekker slim dan van die schilders om nu te gaan schilderenquote:Op maandag 18 juli 2022 09:25 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Er wordt voor en achter geschilderd, en dat moet allemaal open blijven tot het droog is. Dus vandaag ga ik de warmte niet buitenhouden. Maar dat overleven we ook wel weer
Pfffquote:Op maandag 18 juli 2022 09:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja aan de achterkant tot een uurtje of13 uur op de ramen en dan gaat de zon verder aan de voorkant. De hele dag dus zon op de ramen
Ja, en het wordt binnen geen 40 gr dus dat scheeltquote:
I.P.V. vraag maar raak is het klaag maar raakquote:
Dit is 40+ ,geen KLBquote:Op maandag 18 juli 2022 10:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
I.P.V. vraag maar raak is het klaag maar raak
Valt wel mee toch, zo veel wordt er niet geklaagd.quote:
Bij mij wel 30quote:Op maandag 18 juli 2022 09:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, en het wordt binnen geen 40 gr dus dat scheelt
Dat is wel warmquote:
Dat is wel fijn zeker op hete dagen zoals vandaag en morgen..quote:Op maandag 18 juli 2022 10:14 schreef Domnivoor het volgende:
De zonnepanelen en dakisolatie maken wel een groot verschil hier. Dat scheelt al gauw een paar graden midden op de dag.
Dat het warmer wordt bedoel je?quote:Op maandag 18 juli 2022 10:14 schreef Domnivoor het volgende:
De zonnepanelen en dakisolatie maken wel een groot verschil hier. Dat scheelt al gauw een paar graden midden op de dag.
lolquote:Op maandag 18 juli 2022 10:15 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat is wel fijn zeker op heette dagen zoals vandaag en morgen..
Neequote:Op maandag 18 juli 2022 10:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb je het nou over de temperatuur?
Nee. Minder warm, vooral op zolder.quote:
Je moet ook goed drinken met deze warmtequote:
Heb net een glas water opquote:Op maandag 18 juli 2022 11:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je moet ook goed drinken met deze warmte
Op naar het terrasquote:Op maandag 18 juli 2022 11:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je moet ook goed drinken met deze warmte
Gezelligquote:
Geef het even.quote:Op maandag 18 juli 2022 10:45 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nee. Minder warm, vooral op zolder.
Het is hier juist veel warmer geworden in de zomer op zolder en inderdaad het duurt zo lang voor het iets afkoelt ook beneden. Hield het in de winter maar zo lang de warmte vastquote:Op maandag 18 juli 2022 11:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geef het even.
Ze hebben hier een paar jaar terug hetzelfde gedaan. Op zich klinkt het goed.
Echter is die isolatie bedoeld om warmte binnen te houden in de winter, niet om te koelen in de zomer.
Je komt dus straks veel minder makkelijk van de warmte af
Hier is het in de zomer koel en in de winter koud.quote:
Zo te zien heb je antwoord op je vraag gekregenquote:
Helaas pas ik niet helemaal in de vriezerquote:
Morgen misschien. Nu is het prima.quote:
quote:Op maandag 18 juli 2022 13:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Helaas pas ik niet helemaal in de vriezer
Wedden van wel?quote:Op maandag 18 juli 2022 13:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Helaas pas ik niet helemaal in de vriezer
Lekker!!quote:Op maandag 18 juli 2022 14:03 schreef marcb1974 het volgende:
Vond het met de hitte meevallen, net maar even 20 km gefietst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
Ja, ik had hem bijnaquote:Op maandag 18 juli 2022 15:10 schreef Domnivoor het volgende:
Het was tot het laatst spannend wie op nr.1 zou komen
Nou en of 😱quote:Op maandag 18 juli 2022 15:10 schreef Domnivoor het volgende:
quote:Op maandag 18 juli 2022 15:10 schreef Domnivoor het volgende:
Ligt er niet ergens een klein plasje? Zo ja, dan kan hij ook gesmolten zijnquote:Op maandag 18 juli 2022 15:42 schreef Domnivoor het volgende:
De schilder is spoorloos verdwenen. Ik denk dat hij klaar is.
quote:Op maandag 18 juli 2022 15:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ligt er niet ergens een klein plasje? Zo ja, dan kan hij ook gesmolten zijn
Vermengd met de verfquote:Op maandag 18 juli 2022 15:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ligt er niet ergens een klein plasje? Zo ja, dan kan hij ook gesmolten zijn
Misschien kun je nog wat posts achteraf nietig laten verklaren?quote:
@Domnivoor heeft ook al een basilisk op zolder, dus het past wel binnen het plaatjequote:Op maandag 18 juli 2022 16:19 schreef aloa het volgende:
[..]
Het lijkt wel een film.
The haunted house
Ik vermijd dat huis welquote:Op maandag 18 juli 2022 16:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
@:Domnivoor heeft ook al een basilisk op zolder, dus het past wel binnen het plaatje
Vreemd, niet even afmelden? Misschien kon hij jou niet vinden maar dan stuur je toch even een SMSje lijkt me.quote:Op maandag 18 juli 2022 15:42 schreef Domnivoor het volgende:
De schilder is spoorloos verdwenen. Ik denk dat hij klaar is.
quote:Op maandag 18 juli 2022 17:12 schreef puzziepie het volgende:
Ik hoor de hont van de flat boven mij janken
En nu ik het hoor kan ik niet meer doen alsof ik het niet hoorquote:
Ik was gewoon beneden. Wel vreemd ja. Hij liet ook de voordeur open staan.quote:Op maandag 18 juli 2022 17:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Vreemd, niet even afmelden? Misschien kon hij jou niet vinden maar dan stuur je toch even een SMSje lijkt me.
Of komt hij morgen terug voor het volgende deel van het schilderwerk ....
Ik ben zoveel mogelijk binnen geweest vandaag; daar was het iets beter uit te houden dan buiten in de schaduwquote:
Ai ... is dat beest alleen thuis?quote:Op maandag 18 juli 2022 17:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
En nu ik het hoor kan ik niet meer doen alsof ik het niet hoor
Ja vroeg al boodschappen wezen doen, het was heerlijk weer. Ik ging net het balkon op om de plantjes te voeren. Bam !! een warme deken. Nah ja nog één dagje.quote:Op maandag 18 juli 2022 17:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ben zoveel mogelijk binnen geweest vandaag; daar was het iets beter uit te houden dan buiten in de schaduw
Ik denk het , ik hoor hem nu gelukkig ff niet meerquote:
Gelukkig ....quote:Op maandag 18 juli 2022 17:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik denk het , ik hoor hem nu gelukkig ff niet meer
Echt wel. Zodra je dat geluid hoort blijf je daar helemaal in hangenquote:
Ik heb dat een tijdje (dagenlang) gehad. Bovenbuurman bleek oppas te zijn voor de hondjes van zijn zus. Hele dag janken en blaffen. Ik werd er niet alleen gek van maar ik had medelijden met de beestjes. Bleek dat één van die hondjes loops was en die andere wilde er wel op.quote:Op maandag 18 juli 2022 17:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Echt wel. Zodra je dat geluid hoort blijf je daar helemaal in hangen
Ja dat gejank trek ik echt slechtquote:Op maandag 18 juli 2022 17:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb dat een tijdje (dagenlang) gehad. Bovenbuurman bleek oppas te zijn voor de hondjes van zijn zus. Hele dag janken en blaffen. Ik werd er niet alleen gek van maar ik had medelijden met de beestjes. Bleek dat één van die hondjes loops was en die andere wilde er wel op.Maar die gozer stopte ze in aparte kooien en ging vrolijk naar zijn werk. Ik heb hem aangesproken toen de sleutel gekregen en die hondjes waren de meeste tijd bij mij. En ik ging met ze wandelen. Ik niet echt blij, maar de beestjes wel. Dat gejank gaat door merg en been.
Ligt eraan wat voor sport. Zwemmen is wel oké nu. Een marathon lopen nietquote:Op maandag 18 juli 2022 17:38 schreef marcb1974 het volgende:
to go sport or not to go sport,
thats the question now
Die zijn wel heel vroeg begonnen 6:15quote:Op maandag 18 juli 2022 17:39 schreef tonja het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor sport. Zwemmen is wel oké nu. Een marathon lopen niet
Klimmen lijkt me nu ook best lastigquote:Op maandag 18 juli 2022 17:39 schreef tonja het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor sport. Zwemmen is wel oké nu. Een marathon lopen niet
hot rockquote:Op maandag 18 juli 2022 17:45 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Klimmen lijkt me nu ook best lastig
In de klimhal is het benauwd op warme dagen. Je zweet je een ongeluk.quote:Op maandag 18 juli 2022 17:45 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Klimmen lijkt me nu ook best lastig
quote:Op maandag 18 juli 2022 17:56 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
In de klimhal is het benauwd op warme dagen. Je zweet je een ongeluk.
Ik heb er tweequote:
Ja best wel als er één het doetquote:
Niks vergeten danquote:Op maandag 18 juli 2022 18:19 schreef Aoibhin het volgende:
Straks de trap naar boven beklimmen is het meest wat ik ga doen vandaag
Ik ben van plan om later op de avond weer af te dalen, dus dat komt sowieso goedquote:
Maar dan hoef je daarna niet meer terug?quote:Op maandag 18 juli 2022 18:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ben van plan om later op de avond weer af te dalen, dus dat komt sowieso goed
Jou kansberekening wijkt wat af van die van mijquote:
Als het goed is nietquote:Op maandag 18 juli 2022 18:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar dan hoef je daarna niet meer terug?
Ieder zn dingquote:Op maandag 18 juli 2022 18:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Jou kansberekening wijkt wat af van die van mij
Nou nee daar zijn cijfers voorquote:
Ik driequote:Op maandag 18 juli 2022 18:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Met 1 falende lift is het 100% met de trap.. daar heb ik wel weer 2 van
Ik heb geen tuin, maar er loopt dus geen trap naar de parkeergarage, dus moet je buitenlangs als de lift het niet doetquote:Op maandag 18 juli 2022 18:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik drieMaar met de buitentrap sta ik in de tuin
Jij bent tot meer in staatquote:Op maandag 18 juli 2022 18:19 schreef Aoibhin het volgende:
Straks de trap naar boven beklimmen is het meest wat ik ga doen vandaag
Ja jij kan het wetenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |