Nee, dat jij na 40x dingen doordrammen nog steeds niet snapt dat ik een mening niet aan de grote EinarBoe hoef te verantwoorden, daar kan je wel eens iets aan doenquote:Op maandag 18 juli 2022 13:43 schreef EinarBoe het volgende:
Dat logica na 40x uitleggen nog niet binnenkomt bij jou, kan ik ook niet zoveel aan doen.
Misschien heeft ze alle Caribische abcs gehad en wordt het komend jaar Dominica. Kleinere kans op Nederlanders die haar herkennen en niet snappen wat hypocrisie is bovendien.quote:
Dat is wel een ekte aanrader trouwens. Maar dan gaan we wel heeeeeeeeeeeul erg offtopic.quote:Op maandag 18 juli 2022 14:04 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Misschien heeft ze alle Caribische abcs gehad en wordt het komend jaar Dominica. Kleinere kans op Nederlanders die haar herkennen en niet snappen wat hypocrisie is bovendien.
Ik bedoelde ze allebei het is nogal treurig om mensen dingen te verwijten die je zelf ook doet. Ik wist niet dat de Vlieger niet in Nederland woonde maar hij lijkt me zo'n type dat veel vliegkilometers maakt.quote:Op maandag 18 juli 2022 12:28 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Ah, ik bedoelde randcrimineel Erik de Vlieger, jij bedoelde die filmer zelf, dat was even verwarrend.
Ja ja, whatever. Ik ga toch maar starten met het hamsteren van toiletpapier en boeren.quote:Op maandag 18 juli 2022 16:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
Eindelijk een welverdiend hart onder de riem
[ twitter ]
Saaaaaaii!quote:
Dat kun je niet verkopen naar de buren of naar de schoonfamilie, dadelijk denken ze nog dat we aan de bedelstaf raken terwijl de toko booming is heur.quote:
Dat is een beetje het probleem ja, men verveelt zich tegenwoordig nogal gauw, kennelijk.quote:
Want op vakantie gaan naar Curacao is iets van de laatste tijd?quote:Op maandag 18 juli 2022 19:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat is een beetje het probleem ja, men verveelt zich tegenwoordig nogal gauw, kennelijk.
Denk dat dat bij minister in kwestie allerminst het geval is.quote:Op maandag 18 juli 2022 19:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat is een beetje het probleem ja, men verveelt zich tegenwoordig nogal gauw, kennelijk.
Dat een hele hoop - zeker jong volk - al de hele wereld is afgereisd is inderdaad iets van de laatste tijd.quote:Op maandag 18 juli 2022 19:48 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Want op vakantie gaan naar Curacao is iets van de laatste tijd?
Oh, ik heb ook de hele wereld afgereisd hoor, maar ik sta dan ook niet met mijn deugsmoel te verkondigen dat we "met zijn allen" iets voor het klimaat moeten doenquote:Op maandag 18 juli 2022 19:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat een hele hoop - zeker jong volk - al de hele wereld is afgereisd is inderdaad iets van de laatste tijd.
En lekker doen hoor; meer plaats voor mij in de Ardennen. België en Luxemburg saai noemen![]()
![]()
![]()
Van die D66'ers ook... "Wij vliegen nu nog maar twee keer per jaar naar Florida en Aruba. Omdat we ons zorgen maken over het klimaat. Zouden meer mensen moeten doen; wij zouden het ook niet erg vinden om er meer voor te betalen heur." Ondertussen zit het klootjesvolk op de camping, maar goed.quote:Op maandag 18 juli 2022 19:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, ik heb ook de hele wereld afgereisd hoor, maar ik sta dan ook niet met mijn deugsmoel te verkondigen dat we "met zijn allen" iets voor het klimaat moeten doen.
Bron?quote:Op maandag 18 juli 2022 19:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Van die D66'ers ook... "Wij vliegen nu nog maar twee keer per jaar naar Florida en Aruba. Omdat we ons zorgen maken over het klimaat. Zouden meer mensen moeten doen; wij zouden het ook niet erg vinden om er meer voor te betalen heur." Ondertussen zit het klootjesvolk op de camping, maar goed.
Was toch veel leuker dan naar Curaçao vliegen. Wat is het probleem ook weer?quote:Op maandag 18 juli 2022 19:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ondertussen zit het klootjesvolk op de camping, maar goed.
Er is heel veel te zien in de wereld. Maar dan heb je ook mensen die de halve wereld afreizen om daar 2 weken op het strand te gaan liggenquote:Op maandag 18 juli 2022 19:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat een hele hoop - zeker jong volk - al de hele wereld is afgereisd is inderdaad iets van de laatste tijd.
En lekker doen hoor; meer plaats voor mij in de Ardennen. België en Luxemburg saai noemen![]()
![]()
![]()
Die hebben het daar waarschijnlijk heel leuk ja; geen idee waarom niet.quote:Op maandag 18 juli 2022 20:29 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Was toch veel leuker dan naar Curaçao vliegen. Wat is het probleem ook weer?
Ze doet t niet onder dwang hè, wat een bullshit is dit.quote:Op maandag 18 juli 2022 19:21 schreef BlackLining het volgende:
Kan me niet voorstellen dat iemand hier net zo'n zware baan heeft én net zoveel shit over zich heen krijgt of daar ook maar in de buurt van komt
Wat een bullshitquote:
Want vakantie mag alleen als je je werk onder dwang doet.quote:Op maandag 18 juli 2022 23:06 schreef Noek het volgende:
[..]
Ze doet t niet onder dwang hè, wat een bullshit is dit.
quote:Op dinsdag 19 juli 2022 08:53 schreef Alpha0 het volgende:
Overstappen op biologische melk kan de stikstofcrisis deels oplossen
Bizar. Biologische melk is hier koeien die in de wei lopen.
Het is niet voor niets dat de veevoederbedrijven zo'n grote vinger in de pap hebben bij al die protesten.quote:Niet koeien zijn het probleem, maar veevoer. Die vereenvoudiging van het probleem kan helpen de situatie beter te begrijpen. Als koeien uitsluitend zouden grazen, zou er geen (netto) stikstofvervuiling zijn, en zouden ze dus ook 'stikstofvrije melk' produceren.
En een BBB waar alleen marketingmensen en geen boeren in het bestuur zitten is ook geen toeval.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 08:59 schreef capricia het volgende:
[..]
[..]
Het is niet voor niets dat de veevoederbedrijven zo'n grote vinger in de pap hebben bij al die protesten.
Ik geef meestal zwemles.quote:Op maandag 18 juli 2022 20:39 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Er is heel veel te zien in de wereld. Maar dan heb je ook mensen die de halve wereld afreizen om daar 2 weken op het strand te gaan liggen
Koeien die in de wei lopen poepen en pissen niet op dezelfde plek, als ze op stal staan omntstaat er ammoniak doordat de urine en stront bij elkaar komen.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 08:53 schreef Alpha0 het volgende:
Overstappen op biologische melk kan de stikstofcrisis deels oplossen
Bizar. Biologische melk is hier koeien die in de wei lopen.
Dit snap ik niet helemaal. Waarom moeten ze zijn grond hebben als het om vermindering van stikstof gaat? Raar verhaal.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 09:31 schreef Alarmonoff het volgende:
"Jullie kunnen mijn stikstof hebben, maar m'n grond blijft van mij" "Nee, wij willen je gront hebben"
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)blijft-mijn-eigendom
Waarom fok toch een dumpplek moet zijn voor Twitterfantasten blijft mij een raadsel.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 06:26 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Wat een bullshit![]()
Wat is het volgende? Alle PSV-supporters die na een doelpunt ‘boeren’ schreeuwen in het Philips Stadion zijn zeker ook al jarenlang een staatsgreep aan het voorbereiden?
Dat zegt hij. Geen idee of dat werkelijk zo is en waarom dat zo zou zijn. En of dat voor alle boeren zou gelden. Lijkt me sterk.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 09:31 schreef Alarmonoff het volgende:
"Jullie kunnen mijn stikstof hebben, maar m'n grond blijft van mij" "Nee, wij willen je gront hebben"
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)blijft-mijn-eigendom
Ik zeg doen.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 09:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Koeien die in de wei lopen poepen en pissen niet op dezelfde plek, als ze op stal staan omntstaat er ammoniak doordat de urine en stront bij elkaar komen.
De natuurlijke bemesting van het weiland is dus ook nog eens op die manier veel beter voor de natuur dan de mest die uitgereden wordt over het weiland omdat de koeien primair op stal staan.
Punt is wel dat koeien van koelte houden, je moet dus ook in een weiland voor voldoende schaduwplekken zorgen.
Geld. Althans, dat zei een melkveehouder me enige tijd terug. Vroeger had hij ze wel in de wei, maar dat werd voor hem onrendabel om mij onduidelijke reden, zelfs met een iets hogere melkprijs die boeren krijgen als ze hun koeien in de wei laten grazen.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 12:23 schreef Alpha0 het volgende:
[..]
Ik zeg doen.
Maar waarom doen we dat dan niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |