Nee, dat jij na 40x dingen doordrammen nog steeds niet snapt dat ik een mening niet aan de grote EinarBoe hoef te verantwoorden, daar kan je wel eens iets aan doenquote:Op maandag 18 juli 2022 13:43 schreef EinarBoe het volgende:
Dat logica na 40x uitleggen nog niet binnenkomt bij jou, kan ik ook niet zoveel aan doen.
Misschien heeft ze alle Caribische abcs gehad en wordt het komend jaar Dominica. Kleinere kans op Nederlanders die haar herkennen en niet snappen wat hypocrisie is bovendien.quote:
Dat is wel een ekte aanrader trouwens. Maar dan gaan we wel heeeeeeeeeeeul erg offtopic.quote:Op maandag 18 juli 2022 14:04 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Misschien heeft ze alle Caribische abcs gehad en wordt het komend jaar Dominica. Kleinere kans op Nederlanders die haar herkennen en niet snappen wat hypocrisie is bovendien.
Ik bedoelde ze allebei het is nogal treurig om mensen dingen te verwijten die je zelf ook doet. Ik wist niet dat de Vlieger niet in Nederland woonde maar hij lijkt me zo'n type dat veel vliegkilometers maakt.quote:Op maandag 18 juli 2022 12:28 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Ah, ik bedoelde randcrimineel Erik de Vlieger, jij bedoelde die filmer zelf, dat was even verwarrend.
Ja ja, whatever. Ik ga toch maar starten met het hamsteren van toiletpapier en boeren.quote:Op maandag 18 juli 2022 16:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
Eindelijk een welverdiend hart onder de riem
[ twitter ]
Saaaaaaii!quote:
Dat kun je niet verkopen naar de buren of naar de schoonfamilie, dadelijk denken ze nog dat we aan de bedelstaf raken terwijl de toko booming is heur.quote:
Dat is een beetje het probleem ja, men verveelt zich tegenwoordig nogal gauw, kennelijk.quote:
Want op vakantie gaan naar Curacao is iets van de laatste tijd?quote:Op maandag 18 juli 2022 19:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat is een beetje het probleem ja, men verveelt zich tegenwoordig nogal gauw, kennelijk.
Denk dat dat bij minister in kwestie allerminst het geval is.quote:Op maandag 18 juli 2022 19:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat is een beetje het probleem ja, men verveelt zich tegenwoordig nogal gauw, kennelijk.
Dat een hele hoop - zeker jong volk - al de hele wereld is afgereisd is inderdaad iets van de laatste tijd.quote:Op maandag 18 juli 2022 19:48 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Want op vakantie gaan naar Curacao is iets van de laatste tijd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |