Nietusquote:Op maandag 18 juli 2022 20:48 schreef ijs_beer het volgende:
Voor de liefhebber, Anouk Vetter maakt serieuze kans op de wereldtitel op de meerkamp. Live op d'n Bels!
Die was messcherp jaquote:Op maandag 18 juli 2022 20:48 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Wel een goede analyse over het spel van Nederland trouwens. Het is precies zoals die Mary Kok-Willemsen zegt: waar zitten we nou naar te kijken? Wat is het plan, wat is het idee? Je ziet helemaal niks ervan terug.
Wat mij betreft ontslaan ze Mark Parsons nu meteen en vliegen ze die Mary in, dan kan het nog wat worden. De man is gewoon een dramatische bondscoach. Maar goed, dat gaat natuurlijk niet gebeurenquote:
Ernie is er nog steeds niet van hersteldquote:Op maandag 18 juli 2022 20:49 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Liever dat dan een banaan in je oor.
Eens. Tactisch is het niks. Speelsters komen overal mee weg. Zit weinig beleving in. En elke keer als je denkt dat ze een stapje maken, zakken ze ver terug.quote:Op maandag 18 juli 2022 20:56 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Wat mij betreft ontslaan ze Mark Parsons nu meteen en vliegen ze die Mary in, dan kan het nog wat worden. De man is gewoon een dramatische bondscoach. Maar goed, dat gaat natuurlijk niet gebeuren
Als ze winnen van Frankrijk is dat meer geluk dan wijsheid.
Ja hequote:
Dus toch geen broer en zus.quote:Op maandag 18 juli 2022 20:20 schreef molloot200 het volgende:
Ach wat leuk, seksloos koppel Suzan en Freek gaan trouwen
D’n IJsbeerGod heeft me op tijd gealarmeerd op Twitter, kon ik toch netjes even meepikken.quote:
Ron Pauw mist helemaal niets.quote:Op maandag 18 juli 2022 21:04 schreef Cee het volgende:
[..]
D’n @:ijsbeer God heeft me op tijd gealarmeerd op Twitter, kon ik toch netjes even meepikken.
quote:
Vetter is wel echt heel matig op de 800m. Dit moet Thiam kunnen winnen.quote:Op maandag 18 juli 2022 21:12 schreef sportfreak het volgende:
[..]
En nu wakker blijven (of de wekker zetten) tot 03:55 uur...
Normaliter wel. Al is Thiam ook heel matig op die afstand.quote:Op maandag 18 juli 2022 21:21 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Vetter is wel echt heel matig op de 800m. Dit moet Thiam kunnen winnen.
Klopt, maar wel iets beter dan Vetter. De tactiek voor Vetter is wel simpel: een Vingegaardje op de Alpe d'Huez.quote:Op maandag 18 juli 2022 21:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Normaliter wel. Al is Thiam ook heel matig op die afstand.
Heb je het het laatste potje met badmintonmeisje gespeeld dan?quote:Op maandag 18 juli 2022 21:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weer terug van sporten.
Kreeg bij het laatste potje dat ik speelde een pijnscheut in mijn lange dijaanvoerder
Nee.quote:Op maandag 18 juli 2022 21:42 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Heb je het het laatste potje met badmintonmeisje gespeeld dan?
Ze moet vooral eens een keer er doorheen komen op die 800 meter. Op elk ander onderdeel maakt ze progressie, maar die laatste afstand blijft maar heel erg slecht.quote:Op maandag 18 juli 2022 21:41 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Klopt, maar wel iets beter dan Vetter. De tactiek voor Vetter is wel simpel: een Vingegaardje op de Alpe d'Huez.
Misschien dat ik mijn wekker zet (die twee uurtjes eerder moet wel lukken denk)quote:Op maandag 18 juli 2022 21:12 schreef sportfreak het volgende:
[..]
En nu wakker blijven (of de wekker zetten) tot 03:55 uur...
Alsof je kan slapen met deze temperaturen.quote:Op maandag 18 juli 2022 21:50 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Misschien dat ik mijn wekker zet (die twee uurtjes eerder moet wel lukken denk)
Heel erg slecht zou ik het nou ook weer niet noemen.quote:Op maandag 18 juli 2022 21:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ze moet vooral eens een keer er doorheen komen op die 800 meter. Op elk ander onderdeel maakt ze progressie, maar die laatste afstand blijft maar heel erg slecht.
Ja hoorquote:Op maandag 18 juli 2022 21:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Alsof je kan slapen met deze temperaturen.
In vergelijking met de meeste goede meerkampsters wel. Maar vooral ook in vergelijking met de andere disciplines. Voor Thiam geldt hetzelfde.quote:Op maandag 18 juli 2022 21:53 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Heel erg slecht zou ik het nou ook weer niet noemen.
Er zijn geen positieve ontwikkelingen te melden.quote:Op maandag 18 juli 2022 22:07 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Gaat het nog goed met het badmintonmeisje?
En daar was bijna de gelijkmaker.quote:Op maandag 18 juli 2022 22:08 schreef Redefine het volgende:
Ik zie slechts fragmenten van die wedstrijd, maar Italië is echt bizar matig dit toernooi. En België nu ook nog op voorsprong ook
Italië speelt een beetje zoals Nederland. Totaal geen idee of tactiek.quote:Op maandag 18 juli 2022 22:08 schreef Redefine het volgende:
Ik zie slechts fragmenten van die wedstrijd, maar Italië is echt bizar matig dit toernooi. En België nu ook nog op voorsprong ook
De Italianen worden eindelijk wakker. Maar van mogen de Belgen wel doorgaan.quote:Op maandag 18 juli 2022 22:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En daar was bijna de gelijkmaker.
Maar dan nog een stukje zwakker.quote:Op maandag 18 juli 2022 22:11 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Italië speelt een beetje zoals Nederland. Totaal geen idee of tactiek.
Van mij ook wel.quote:Op maandag 18 juli 2022 22:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
De Italianen worden eindelijk wakker. Maar van mogen de Belgen wel doorgaan.
Maar ook geen negatieve?quote:Op maandag 18 juli 2022 22:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Er zijn geen positieve ontwikkelingen te melden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |