Ik maak me persoonlijk drukker om het lot van Oekraïners dan om onze situatie hier.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 14:58 schreef Za het volgende:
[..]
Maar kunnen 'wij' deze prijs ook daadwerkelijk betalen?
Ten eerste, splits dit eens uit naar land? Nederland exporteert namelijk heel veel.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 14:39 schreef Za het volgende:
[ twitter ]
Ten gevolge van meer energie moeten importeren tegen hogere prijzen als gevolg van de oorlog in Oekraïne en de westerse sancties tegen Rusland.
Is dat Gazprom(NL) nou al genaast?quote:Op vrijdag 15 juli 2022 14:55 schreef J.B. het volgende:
[..]
Mensen hebben nou eenmaal een kort geheugen:
Gazprom gaat meer gas leveren aan West-Europa, wordt gas nu weer goedkoper? https://nos.nl/l/2403463
[..]
Vorig jaar waren de gasvoorraden ongekend leeg, dat kwam met name doordat Gazprom de voorraden die ze zelf in bezit heeft in de EU (waaronder in Bergermeer en Duitsland) niet vulde. Gazprom heeft ze bewust niet aangevuld en zodoende de prijzen vorig jaar al flink opgedreven. Achteraf weten we natuurlijk waarom dat gebeurde.
Ik post expres geen gore of lelijke beelden. Je kunt met een gerust hart kijken.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 14:54 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Ga dit niet eens kijken. Wat hoop ik dat Rusland zo ver de afgrond inzakt. Voor de komende 100 jaar de bitch van China.
Ik twijfel hier nog een beetje over; of het al zo ver is, maar ik twijfel niet dat het gaat gebeuren.quote:
Jij blijkbaar nietquote:Op vrijdag 15 juli 2022 14:58 schreef Za het volgende:
[..]
Ik heb in zekere zin makkelijk praten, want menig prijs verhoging doet me niets, daar ben ik eerlijk in,quote:Op vrijdag 15 juli 2022 15:00 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik maak me persoonlijk drukker om het lot van Oekraïners dan om onze situatie hier.
Het zal een paar jaar kut worden maar we komen er wel weer bovenop.
Oekraïne zit met een beetje pech nog jaren met Russische bezetters.
Is niet jouw probleem toch? Je zit immers op "de caribbean"quote:Op vrijdag 15 juli 2022 14:58 schreef Za het volgende:
[..]
Wat is er zo bijzonder aan een tweetraps raketquote:Op vrijdag 15 juli 2022 14:35 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat kan wel eens een tweetraps raket worden. Rusland heeft hier geen antwoord op.
Die prijs zie ik trouwens weer dagelijks dalen.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 15:08 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ik heb in zekere zin makkelijk praten, want menig prijs verhoging doet me niets, daar ben ik eerlijk in,
Maar een hogere prijs aan de tank is een schijntje, om te betalen, ivm moeders en kinderen die uit hun kinderwagen worden gebombardeerd.
Hoho,quote:Op vrijdag 15 juli 2022 15:08 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Is niet jouw probleem toch? Je zit immers op "de caribbean".
Voor een groot deel hebben "we" dit als Europa ook aan onszelf te danken.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 15:08 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ik heb in zekere zin makkelijk praten, want menig prijs verhoging doet me niets, daar ben ik eerlijk in,
Maar een hogere prijs aan de tank is een schijntje, om te betalen, ivm moeders en kinderen die uit hun kinderwagen worden gebombardeerd.
Dit dus. Net als dat corona ons geleerd heeft dat alles outsourcen naar China niet zo'n heel goed idee was.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 15:11 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Voor een groot deel hebben "we" dit als Europa ook aan onszelf te danken.
We hebben ons te afhankelijk gemaakt van 1 land. Het vervullen van je energiebehoefte moet je spreiden.
Die les leren we nu versneld.
Als EU zijnde zullen we de gaten die elders vallen moeten opvullen.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 15:01 schreef luxerobots het volgende:
Ten eerste, splits dit eens uit naar land? Nederland exporteert namelijk heel veel.
Dan scheelt dat nauwelijks iets.quote:Ten tweede, dit zijn toch alleen goederen? Wat zijn de verhoudingen als diensten er ook bij zitten...
De Russen zullen wel weer beweren dat het een vuurwerkopslag was.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 15:14 schreef J.B. het volgende:
Ik heb het nog niet voorbij zien komen hier, vannacht is er in de Luhansk oblast weer een Russisch munitiedepot de lucht in gegaan:
[ twitter ]
Ik denk dat die in algemene zin een langere afstand kan overbruggen.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 15:10 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Wat is er zo bijzonder aan een tweetraps raket
Is dat zo?quote:
Als dat het was had je de post waarop ik en anderen reageerden ook verwijderd. Het is duidelijk dat je in deze discussie vooringenomen bent en aan de hand daarvan modereert. Jammer.quote:
Nee dat heeft geen zin hier. Daar houden ze elkaar de hand boven het hoofd. Mods en FA's kunnen niks verkeerd doen, het ligt altijd aan de users, de tig users die dit forum verlaten hebben of weggejaagd zijn.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 14:36 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Daar kan ik weinig in betekenen verder, misschien feedback proberen?
Die brug moet blijven staan.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 15:19 schreef zuchtje het volgende:
[..]
Ik denk dat die in algemene zin een langere afstand kan overbruggen.
Maar met een range van 300 km kunnen ze die Kerch brug van de Krim raken. Moet goed te doen zijn vanuit Zaporizhzhia
Je mist m'n grapje.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 15:10 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Wat is er zo bijzonder aan een tweetraps raket
Ik sta je graag te woord in fb.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 15:22 schreef Tobias19xx het volgende:
[..]
Als dat het was had je de post waarop ik en anderen reageerden ook verwijderd. Het is duidelijk dat je in deze discussie vooringenomen bent en aan de hand daarvan modereert. Jammer.
[..]
Nee dat heeft geen zin hier. Daar houden ze elkaar de hand boven het hoofd. Mods en FA's kunnen niks verkeerd doen, het ligt altijd aan de users, de tig users die dit forum verlaten hebben of weggejaagd zijn.
Van het CBS:quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |