quote:Op woensdag 13 juli 2022 16:06 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
Als je in Utrecht woont.. heb je mooi pech
GE-WÈÈÈL-DIGquote:
Ik las het.quote:Op woensdag 13 juli 2022 16:06 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
Als je in Utrecht woont.. heb je mooi pech
Ik heb wel een oplossing hoor. Als iedereen die Nederland zo'n kutland vind nou gewoon opdondert, dan komen er genoeg huizen vrij om de woningnood op te lossen.quote:Op woensdag 13 juli 2022 16:16 schreef -Shii- het volgende:
Er staat 6 weken lang voorrang, dus tijdelijk. Maar ik zou ook balen als ik al lang zou wachten.
Maar ik hoor graag jullie oplossing voor dit probleem.
Ophouden mensen op te vangen.quote:Op woensdag 13 juli 2022 16:16 schreef -Shii- het volgende:
Er staat 6 weken lang voorrang, dus tijdelijk. Maar ik zou ook balen als ik al lang zou wachten.
Pffffquote:Op woensdag 13 juli 2022 16:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb wel een oplossing hoor. Als iedereen die Nederland zo'n kutland vind nou gewoon opdondert, dan komen er genoeg huizen vrij om de woningnood op te lossen.
Tjesus Maz.quote:Op woensdag 13 juli 2022 16:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb wel een oplossing hoor. Als iedereen die Nederland zo'n kutland vind nou gewoon opdondert, dan komen er genoeg huizen vrij om de woningnood op te lossen.
Had je anders verwacht danquote:
Eigenlijk niet.quote:
Dat zeg ik nergens. Ik zeg als je het zo verschrikkelijk hier vind dat je dan weg mag. Niemand die je tegenhoudt. Waarom zou je blijven als het zo'n verschrikkelijk land is.quote:Op woensdag 13 juli 2022 16:28 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Eigenlijk niet.
Als je het er niet mee eens bent bek houden of oppleuren het land uit.
Wat een antwoord.
quote:Op woensdag 13 juli 2022 16:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat zeg ik nergens. Ik zeg als je het zo verschrikkelijk hier vind dat je dan weg mag. Niemand die je tegenhoudt. Waarom zou je blijven als het zo'n verschrikkelijk land is.
quote:Op woensdag 13 juli 2022 16:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Lang leve de wappies en de terrorboeren. Weg met de regering en de politiequote:
Jezus mens, klagen over beleid, dat dus gewoon veranderd kàn worden, is geen reden om dan maar "op te rotten" .quote:Op woensdag 13 juli 2022 16:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat zeg ik nergens. Ik zeg als je het zo verschrikkelijk hier vind dat je dan weg mag. Niemand die je tegenhoudt. Waarom zou je blijven als het zo'n verschrikkelijk land is.
Wappies kunnen me de boom in, terrorboeren vind ik nergens op slaan, regering is bagger en ik ben pro pliesie.quote:Op woensdag 13 juli 2022 16:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Lang leve de wappies en de terrorboeren. Weg met de regering en de politie
Als je daar van houd helemaal niks.quote:
You've got a pointquote:Op woensdag 13 juli 2022 16:41 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Als je daar van houd helemaal niks.
Ik vraag me gewoon af of Maz vega is omdat die over het algemeen tegen de boeren zijn.
Zou veel verklaren, en anders vind ik het hypocriet om op de boeren in te hakken en wel gewoon een stuk vlees op je bord te hebben.
Is mijn mening.
Lolquote:
Er gaat nog veel meer veranderen helaas.quote:Op woensdag 13 juli 2022 16:16 schreef -Shii- het volgende:
Ik kan het niet lezen.quote:Op woensdag 13 juli 2022 16:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er gaat nog veel meer veranderen helaas.
https://www.ftm.nl/artike(...)iale-woningbouw-door
Over vooroordelen gesproken.quote:Op woensdag 13 juli 2022 16:41 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik vraag me gewoon af of Maz vega is omdat die over het algemeen tegen de boeren zijn.
Zou veel verklaren, en anders vind ik het hypocriet om op de boeren in te hakken en wel gewoon een stuk vlees op je bord te hebben.
Is mijn mening.
Ik zeg ook over het algemeen en het was gewoon een vraag.quote:Op woensdag 13 juli 2022 16:49 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Over vooroordelen gesproken.![]()
Ik ben trouwens vega en helemaal niet tegen boeren. Wel tegen megastallen. En volgens mij hakt ze helemaal niet op de boeren in, maar op die 'boeren' die menen met blokkades en intimidatie hun 'gelijk' te moeten halen.
Dit is aan alle kanten zo verkeerd en polariserend.quote:Op woensdag 13 juli 2022 16:41 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Is mijn mening.
Nog 1 die het woord algemeen niet leest.quote:Op woensdag 13 juli 2022 16:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Dit is aan alle kanten zo verkeerd en polariserend.
En waarom ben ik degene die voor verdeeldheid zorgt?quote:Op woensdag 13 juli 2022 16:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Dit is aan alle kanten zo verkeerd en polariserend.
Zal het morgen als ik op de pc zit hier kopieren. Zit nu op ipad maar is een groot stuk om zo te kopieren.quote:
quote:Op woensdag 13 juli 2022 17:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zal het morgen als ik op de pc zit hier kopieren. Zit nu op ipad maar is een groot stuk om zo te kopieren.
Ja dit wel.quote:Op woensdag 13 juli 2022 17:37 schreef Mrsloveable het volgende:
Dit moet je wel kunnen lezen/zien @:Gizmogirl28
https://www.ftm.nl/artike(...)tm_source=linkbutton
Ik had dit kabinet-drukt-versobering-sociale-woningbouw-door in google in gevoerdquote:
Top.quote:Op woensdag 13 juli 2022 17:52 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik had dit kabinet-drukt-versobering-sociale-woningbouw-door in google in gevoerdToen kreeg ik de site van ftm boven aan, en klikte daar op
quote:Op woensdag 13 juli 2022 17:52 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik had dit kabinet-drukt-versobering-sociale-woningbouw-door in google in gevoerdToen kreeg ik de site van ftm boven aan, en klikte daar op
quote:Op woensdag 13 juli 2022 18:11 schreef greysbones het volgende:
Verboden tegenwoordig om een mening te geven
O thnx. Zit nu new amsterdam te kijken. Kan ik daarna virging river gaan kijken. Ben benieuwdquote:
Daar heb ik nog maar 4 afleveringen van gezienquote:Op woensdag 13 juli 2022 18:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O thnx. Zit nu new amsterdam te kijken. Kan ik daarna virging river gaan kijken. Ben benieuwd
O heb ik niet. Hou het bij videoland en netflixquote:Op woensdag 13 juli 2022 18:57 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Daar heb ik nog maar 4 afleveringen van gezien
Kijk nu veel op Prime
Videoland opgezegdquote:Op woensdag 13 juli 2022 18:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O heb ik niet. Hou het bij videoland en netflix
okquote:Op woensdag 13 juli 2022 18:33 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]als je een negatieve mening hebt rot je maar op greys!
Zou denken dat jongeren wel weten wat je bedoeltquote:Op woensdag 13 juli 2022 19:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hier bij de jumbo werken domme mensen ik kan telkens uitleggen wat lange vloei is en tips enzo
Lolquote:Op woensdag 13 juli 2022 19:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hier bij de jumbo werken domme mensen ik kan telkens uitleggen wat lange vloei is en tips enzo
mogguh knijntjequote:
Ply!quote:
*kuch*quote:
Overleg maar ff met jip, vandaag en morgen ben ik er zelf niet op de dag.quote:Op donderdag 14 juli 2022 07:03 schreef DJMO het volgende:
[..]
*kuch*
Gisteren speciale wandelwol binnengekregen. Wil ik vandaag of morgen gaan proberen. Waar wonen jullie ook al weer? Volgens mij niet zover uit mijn buurt toch? Dan kom ik graag een 0,0 drinken bij jullie
quote:
Je bedoelt vakantie trip? Dat is altijd goed.quote:Op donderdag 14 juli 2022 07:11 schreef laforest het volgende:
[..]
Jep same. Heerlijk weer en trip maken.
Gewoon dagtrip met een boot naar Athene.quote:Op donderdag 14 juli 2022 07:16 schreef PLY het volgende:
[..]
Je bedoelt vakantie trip? Dat is altijd goed.
Greece. Mooi land, zal wel bloedheet zijn ook nu. Veel plzr vandaagquote:Op donderdag 14 juli 2022 07:17 schreef laforest het volgende:
[..]
Gewoon dagtrip met een boot naar Athene.
Valt mee. Vorig jaar was extreem.quote:Op donderdag 14 juli 2022 07:19 schreef PLY het volgende:
[..]
Greece. Mooi land, zal wel bloedheet zijn ook nu. Veel plzr vandaag
Is wel handig als je niet nat door het huis wil lopenquote:Op donderdag 14 juli 2022 07:24 schreef DJMO het volgende:
Gloeiende...
Misschien handig als ik een handdoek klaarleg voor ik onder de douche stap
Werkse Plyquote:
Gezellig en lekker op het water, een stuk koeler dan op het landquote:Op donderdag 14 juli 2022 07:17 schreef laforest het volgende:
[..]
Gewoon dagtrip met een boot naar Athene.
Nou is het maar vijf stappen van m'n badkamer naar de slaapkamer, maar tochquote:Op donderdag 14 juli 2022 07:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is wel handig als je niet nat door het huis wil lopen
Zijn 5 natte stappenquote:Op donderdag 14 juli 2022 07:55 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nou is het maar vijf stappen van m'n badkamer naar de slaapkamer, maar toch
Ja, echt heerlijk. En privé boot. Ook wel lekker.quote:Op donderdag 14 juli 2022 07:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gezellig en lekker op het water, een stuk koeler dan op het land
Dat is helemaal een luxe. Heb je eigen boot? Of een boot gehuurd?quote:Op donderdag 14 juli 2022 07:59 schreef laforest het volgende:
[..]
Ja, echt heerlijk. En privé boot. Ook wel lekker.
Nee, gehuurd.quote:Op donderdag 14 juli 2022 08:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is helemaal een luxe. Heb je eigen boot? Of een boot gehuurd?
LIJkt mij wel heerlijk als je een luxe boot hebt te gaan varen van mooie plaats naar mooie plaats
Zeker niet, dan heb je ook het rijk alleen.quote:Op donderdag 14 juli 2022 08:07 schreef laforest het volgende:
[..]
Nee, gehuurd.
Maak het niet minder prettig.
quote:Op donderdag 14 juli 2022 07:34 schreef PLY het volgende:
https://www.jndkgrf.nl/2022/07/14/briefje-van-jan-aan-de-nos/
quote:
@FranticDJ below deck genotquote:Op donderdag 14 juli 2022 07:59 schreef laforest het volgende:
[..]
Ja, echt heerlijk. En privé boot. Ook wel lekker.
Zit al aan het water, ben de deur uit dusquote:
O lekker. Zwemmen?quote:Op donderdag 14 juli 2022 09:53 schreef DJMO het volgende:
[..]
Zit al aan het water, ben de deur uit dus
Water als zijnde drinkwater, geen zwemwaterquote:
Goed drinkenquote:Op donderdag 14 juli 2022 09:53 schreef DJMO het volgende:
[..]
Zit al aan het water, ben de deur uit dus
Ik hou niet zo van smaakjes water. Dan drink ik liever cola of alcoholvrij bier. Maar tijdens het wandelen immer water.quote:Op donderdag 14 juli 2022 10:19 schreef aloa het volgende:
[..]
Goed drinken![]()
Ik doe er tegenwoordig zo'n zakje thee in
Had ik ook altijd, maar vind het wel lekker nu.quote:Op donderdag 14 juli 2022 10:23 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van smaakjes water. Dan drink ik liever cola of alcoholvrij bier. Maar tijdens het wandelen immer water.
Zo nu gaan we even dobberen op de zee.quote:Op donderdag 14 juli 2022 07:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gezellig en lekker op het water, een stuk koeler dan op het land
Goed smeren welquote:Op donderdag 14 juli 2022 10:55 schreef laforest het volgende:
[..]
Zo nu gaan we even dobberen op de zee.
Oeps ik dacht zit al lekker aan het water ben de deur uit dus Zag je al lekker met je voeten in het water zittenquote:Op donderdag 14 juli 2022 09:58 schreef DJMO het volgende:
[..]
Water als zijnde drinkwater, geen zwemwater
Have fun Laf, geniet er lekker vanquote:Op donderdag 14 juli 2022 10:55 schreef laforest het volgende:
[..]
Zo nu gaan we even dobberen op de zee.
Verstandige boer. Je schiet er ook niets mee op volgens mij op de manier zoals het nu gaat te demonstreren.quote:Op donderdag 14 juli 2022 11:53 schreef mazaru het volgende:
Goed stuk! Iemand die in oplossingen denkt ipv gewelddadig afdwingen
https://www.rtvutrecht.nl(...)moeten-anders-werken
Misschien zijn ze op vakantiequote:Op donderdag 14 juli 2022 11:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Verstandige boer. Je schiet er ook niets mee op volgens mij op de manier zoals het nu gaat te demonstreren.
Dat ze demonsteren prima, maar zorg dat andere er geen last van hebben en pak het aan dat het nu heeft.
Met wat nu gebeurde heeft niemand wat aan
Ik hoor er trouwens niet veel meer over, ben weinig op internet en nieuws niet echt gezien.
Of ze bereiden nieuwe plannen voorquote:
Je we krijgen een paar koele dagen, dus even zorgen dat het binne weer goed afkoelt voor wat volgende week misschien gaat komenquote:Op donderdag 14 juli 2022 12:19 schreef mazaru het volgende:
Wat een verschil met gisteren. Lekker de warmte uit huis jagen vandaag
Het was gewoon koud vanmorgenquote:Op donderdag 14 juli 2022 12:19 schreef mazaru het volgende:
Wat een verschil met gisteren. Lekker de warmte uit huis jagen vandaag
Hij is bang voor mijquote:
Jullie lopen elkaar steeds misquote:
tis op urk en in utrechtquote:
Maak ik zelf wel uit.quote:
ja dat weet ikquote:
Ben al in castricumquote:Op donderdag 14 juli 2022 16:33 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja dat weet ik.
maar wanneer kom je van utrecht af dan
niet op castricum?quote:
Nee want thuis en niet op het stationquote:
tenzij je op het balkon zit dan is het wel op castricum tochquote:
ik bevind mij in mijn bureaustoelquote:Op donderdag 14 juli 2022 17:31 schreef Maanvis het volgende:
[..]
tenzij je op het balkon zit dan is het wel op castricum toch
volgens mij zit je op een stoel op de vloer op een verdieping van je huis dat op een straat op castricum staatquote:
Ja hoor, je hebt gelijk.quote:Op donderdag 14 juli 2022 17:44 schreef Maanvis het volgende:
[..]
volgens mij zit je op een stoel op de vloer op een verdieping van je huis dat op een straat op castricum staat
oppakkenquote:Op donderdag 14 juli 2022 17:47 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja hoor, je hebt gelijk.
Ik ga verder met m'n tas inpakken voor volgende week
Die vind ik leuk!quote:
Als bolk hetzelfde is als bulge in het Engels,quote:
Hey, leuk om je hier te zien! Altijd gezellig om een mod hier te zien posten.quote:Op donderdag 14 juli 2022 19:40 schreef Paul het volgende:
Zo weer geslot, ONZ is goed onder controlePaul
thx fanquote:Op donderdag 14 juli 2022 19:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Hey, leuk om je hier te zien! Altijd gezellig om een mod hier te zien posten.
Goed bezig collegaquote:Op donderdag 14 juli 2022 19:40 schreef Paul het volgende:
Zo weer geslot, ONZ is goed onder controlePaul
rustig plaatje voor je danquote:
Hahaha Ojee.quote:Op donderdag 14 juli 2022 20:50 schreef Foshizzle79 het volgende:
Ik word sinds vandaag gevolgd op TikTok door Michael Starr, de zanger van deze bandmaar ik geloof er niks van dat hij het is
zit nu een beetje met 'm te chatten maar kan net zo goed zo'n Nigeriaanse "prins" zijn ofzo
kijken hoe de chat verder gaat
![]()
![]()
quote:
Het was weer een enerverende dagquote:
Zelfde ook, morgen nog zo een en zaterdag. Beetje druk welquote:Op donderdag 14 juli 2022 21:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het was weer een enerverende dag![]()
En met u ?
Van mij mag het wel weekend zijnquote:Op donderdag 14 juli 2022 21:13 schreef PLY het volgende:
[..]
Zelfde ook, morgen nog zo een en zaterdag. Beetje druk wel
Dat is het zo weer hoor, word vlgd week echt wat met die hitte als het uitkomtquote:Op donderdag 14 juli 2022 21:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Van mij mag het wel weekend zijn
Greysie!!!!quote:
Ach jaquote:Op donderdag 14 juli 2022 21:17 schreef PLY het volgende:
[..]
Dat is het zo weer hoor, word vlgd week echt wat met die hitte als het uitkomt
Veel meer kan je ook niet doen, zijn wij niet gewend zo een omslagquote:Op donderdag 14 juli 2022 21:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ach ja
Dan duik ik wel in het zwembad
De hele dag
Mag ik ook in het zwembad als ik een bak ijs meeneem?quote:Op donderdag 14 juli 2022 21:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ach ja
Dan duik ik wel in het zwembad
De hele dag
Zolang je er niet in pist vast welquote:Op donderdag 14 juli 2022 21:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mag ik ook in het zwembad als ik een bak ijs meeneem?
In het zwembad of de bak ijs?quote:
Hahaha jaaa echt he. Staats tvquote:Op donderdag 14 juli 2022 21:27 schreef Foshizzle79 het volgende:
Binnenkort hoe het nieuws bij de NOS zal worden voorgeĺezen![]()
Ja hoor alles wel. Daar ook?quote:
Hahaha jaaa echt he. Staats tvquote:Op donderdag 14 juli 2022 21:27 schreef Foshizzle79 het volgende:
Binnenkort hoe het nieuws bij de NOS zal worden voorgeĺezen![]()
Jep, boot verkocht. Zaterdag komen ze die halen.quote:
1 van de dm's van die zogenaamde Michael Starr aan mijquote:Well Am Just checking up on same of my loyal fan, because am so happy that y’all are supporting me so my heart just chooses you that’s why pick you. I really appreciate for your like on my page, God bless y’all, Do not be surprised am writing to you. Am not God, I'm human like any other. Being a celebrity is not a big deal. I'm here for a reason because my fans said i'm too proud of myself. so i had to come to this level by creating this account to make sure i talk to them and make them happy. I was moved to follow you because i saw you as a responsible and beautiful lady…
quote:Op donderdag 14 juli 2022 21:33 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
1 van de dm's van die zogenaamde Michael Starr aan mij![]()
![]()
Heeft hij al gevraagd om een donatie?quote:Op donderdag 14 juli 2022 21:33 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
1 van de dm's van die zogenaamde Michael Starr aan mij![]()
![]()
Dat wilde ik net zeggen, die vent in die Netflix serie die die vrouwen oplichtenquote:Op donderdag 14 juli 2022 21:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heeft hij al gevraagd om een donatie?
Lol echt hèquote:Op donderdag 14 juli 2022 21:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heeft hij al gevraagd om een donatie?
Jij altijdquote:Op donderdag 14 juli 2022 21:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mag ik ook in het zwembad als ik een bak ijs meeneem?
Wat voor ijs wil je?quote:
Lol, alsof dat echt luktquote:Op donderdag 14 juli 2022 21:40 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Lol echt hè![]()
wel om het geheim te houden want wil niet dat de media hiervan hoort
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
quote:Op donderdag 14 juli 2022 22:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lol, alsof dat echt lukt
Wel een slimme mamma dus !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
die maakt niet zomaar honderden euro's over aan iemand die doet alsof het d'r zoon is
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
Wat is je favoriete ijssmaak? De mijne denk ik wel pistachequote:Op donderdag 14 juli 2022 22:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wat voor ijs wil je?
Ik heb een bak mocca, vanille en stracciatella achterover gedrukt van afgelopen weekend
Ze snapt wel wat beetje normale praktijken zijn om over het interwebs zaken te doen, zo bijdehand is ze nog wel. En als ze iets wantrouwt belt ze mij of mijn zusje op of de instantie waar ze zich voor uitgeven (bv rabobank ofzo).quote:Op donderdag 14 juli 2022 22:07 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Wel een slimme mamma dus !![]()
die maakt niet zomaar honderden euro's over aan iemand die doet alsof het d'r zoon is
Stracciatella of mocca, ligt een beetje aan mijn mood.quote:Op donderdag 14 juli 2022 22:08 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Wat is je favoriete ijssmaak? De mijne denk ik wel pistache
Cookie doughquote:Op donderdag 14 juli 2022 22:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wat voor ijs wil je?
Ik heb een bak mocca, vanille en stracciatella achterover gedrukt van afgelopen weekend
Ja godver, daar heeft muis juist drie bakken van leeg gevrotenquote:
Nee, vandaag !quote:
Hey Plyquote:
Tassen in gepakt? Blijf je in Nijmegen slapen Of ge je iedere dag terug naar huis? ( wat volgens mij niet te doen is als je zo vroeg start)quote:
Ga je de komende dagen nog varen? Lijkt mij wel lekker met dat hete weer op het water, mits je in de schaduw kan zitten anders verbrand je denk ik levendig of niet?quote:
Gdozijdank niet. Volgens de kalender moet ik de week ná de vierdaagse pas ongesteld worden (en mijn lijf is vrij betrouwbaar wat dat betreft)quote:
Koffer is bijna volledig ingepakt. Vanmiddag haalt Rob me op, morgen gaan we richting Den Bosch, zondag pakken we een dag efteling en overnachten we bij een B&B in Wijchen, maandag brengt hij me naar nijmegen waar ik overgedragen wordt aan @qltel . De rest van de vierdaagse overnacht ik bij hem en Rewimo in Duitsland. Aangezien qltel zelf ook meedoet aan de vierdaagse is hij mijn steun en toeverlaat die vier dagen Vrijdag haalt Rob me weer op in Nijmegen. Meer over de vierdaagse kun je hier vinden: LIF / De Nijmeegse Vierdaagse 2022 #2quote:Op vrijdag 15 juli 2022 06:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tassen in gepakt? Blijf je in Nijmegen slapen Of ge je iedere dag terug naar huis? ( wat volgens mij niet te doen is als je zo vroeg start)
Goed geregeld allemaalquote:Op vrijdag 15 juli 2022 07:07 schreef DJMO het volgende:
[..]
Gdozijdank niet. Volgens de kalender moet ik de week ná de vierdaagse pas ongesteld worden (en mijn lijf is vrij betrouwbaar wat dat betreft)
[..]
Koffer is bijna volledig ingepakt. Vanmiddag haalt Rob me op, morgen gaan we richting Den Bosch, zondag pakken we een dag efteling en overnachten we bij een B&B in Wijchen, maandag brengt hij me naar nijmegen waar ik overgedragen wordt aan @:qltel . De rest van de vierdaagse overnacht ik bij hem en Rewimo in Duitsland. Aangezien qltel zelf ook meedoet aan de vierdaagse is hij mijn steun en toeverlaat die vier dagen Vrijdag haalt Rob me weer op in Nijmegen. Meer over de vierdaagse kun je hier vinden: LIF / De Nijmeegse Vierdaagse 2022 #2
autist he. het past allemaal precies in elkaar.quote:
Hoe is het met je voet?quote:Op vrijdag 15 juli 2022 07:18 schreef DJMO het volgende:
[..]
autist he. het past allemaal precies in elkaar.
Die negeer ik. 'there is no spoon' > 'there is no pain'quote:
quote:Op vrijdag 15 juli 2022 07:37 schreef DJMO het volgende:
[..]
Die negeer ik. 'there is no spoon' > 'there is no pain'
ALs je nu nog wat vergeten bentquote:Op vrijdag 15 juli 2022 08:06 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
Laatste controle of ik wel alles bij me heb
5 wandelbroeken, waarvan 2 afritsbaar, 7 wandelshirts, 4 paar wandelsokken, 8 onderbroeken, 3 paar gewone sokken, een shitload aan nette kleding en korte broeken, 3 wandeljasjes waarvan 1 mouwloos, 1 net vestje, een paar reserveschoenen, plus m'n gewone wandelbagage. resultaat: 1 volle weekendtas + nog een volle tas aan losse zooi.quote:
En reserve schoenen voor als het paar waar je op loopt kapot gaat?quote:Op vrijdag 15 juli 2022 08:14 schreef DJMO het volgende:
[..]
5 wandelbroeken, waarvan 2 afritsbaar, 7 wandelshirts, 4 paar wandelsokken, 8 onderbroeken, 3 paar gewone sokken, een shitload aan nette kleding en korte broeken, 3 wandeljasjes waarvan 1 mouwloos, 1 net vestje, een paar reserveschoenen, plus m'n gewone wandelbagage. resultaat: 1 volle weekendtas + nog een volle tas aan losse zooi.
Of voor als ze doorweekt raken tijdens een regenbui. heb ook een poncho en een uv-paraplu bij me.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 08:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En reserve schoenen voor als het paar waar je op loopt kapot gaat?
En zonnebrand creme niet te vergetenquote:Op vrijdag 15 juli 2022 08:43 schreef DJMO het volgende:
[..]
Of voor als ze doorweekt raken tijdens een regenbui. heb ook een poncho en een uv-paraplu bij me.
zit in m'n rugzak, factor 50, evenals after sun.quote:
quote:Op vrijdag 15 juli 2022 08:43 schreef aloa het volgende:
Ik vraag me af of die 4 daagse wel doorgaat met de voorspelling voor volgende week.
Hier is het echt heerlijk.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 08:40 schreef aloa het volgende:
Goed te doen buiten. Vannacht alles open om de boel af te laten koelen.
Hooguit een dag eruit is mijn gok.quote:
Toen ik vanmorgen weg ging, was het 16. Ideaal in de zomerquote:Op vrijdag 15 juli 2022 09:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hier is het echt heerlijk.
Gok zo’n 22 graden
Sproeiers staan alweer aan
Wow, de vierdaagse is al een halve eeuwquote:
MOrguh Maanquote:
Pleisters mis ik nog.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 08:14 schreef DJMO het volgende:
[..]
5 wandelbroeken, waarvan 2 afritsbaar, 7 wandelshirts, 4 paar wandelsokken, 8 onderbroeken, 3 paar gewone sokken, een shitload aan nette kleding en korte broeken, 3 wandeljasjes waarvan 1 mouwloos, 1 net vestje, een paar reserveschoenen, plus m'n gewone wandelbagage. resultaat: 1 volle weekendtas + nog een volle tas aan losse zooi.
Hey Giz,quote:
Hai Dot.quote:
g0dmr0genquote:
goeie zin en zwembroekquote:
neee die is toch pas volgende weekquote:Op vrijdag 15 juli 2022 09:56 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat het een tas was voor de vierdaagse.
Die zijn volop langs de route te krijgen. Heb wel wandelwol in m'n rugzak zitten en pijnstillers.quote:
Voor het wandelen heb ik m'n standaard rugzak ja. Maar ik ben van maandag tot vrijdag weg, overnacht bij qltel en rewimo in Duitsland. Daarom een volle weekendtas met kleding bij me. Dus is het wel degelijk m'n tas voor de vierdaagse.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 10:01 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik vond het al zo raar dat het in een weekend tas ging, een rugtas lijkt me handiger.
oh dan.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 10:03 schreef DJMO het volgende:
[..]
Voor het wandelen heb ik m'n standaard rugzak ja. Maar ik ben van maandag tot vrijdag weg, overnacht bij qltel en rewimo in Duitsland. Daarom een volle weekendtas met kleding bij me. Dus is het wel degelijk m'n tas voor de vierdaagse.
Second skin en blarenpleisters die werken het bestequote:Op vrijdag 15 juli 2022 10:01 schreef DJMO het volgende:
[..]
Die zijn volop langs de route te krijgen. Heb wel wandelwol in m'n rugzak zitten en pijnstillers.
Ok.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 10:01 schreef DJMO het volgende:
[..]
Die zijn volop langs de route te krijgen. Heb wel wandelwol in m'n rugzak zitten en pijnstillers.
Ah tuurlijk je moet ook nog ergens koesen.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 10:03 schreef DJMO het volgende:
[..]
Voor het wandelen heb ik m'n standaard rugzak ja. Maar ik ben van maandag tot vrijdag weg, overnacht bij qltel en rewimo in Duitsland. Daarom een volle weekendtas met kleding bij me. Dus is het wel degelijk m'n tas voor de vierdaagse.
Volgens mij zijn er veel ehboers die dat doen toch en van die tenten waar je ze kan laten behandelen?quote:Op vrijdag 15 juli 2022 09:44 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Hai Dot.
Kan ook nuttig zijn, maar als je een blaar krijgt of voelt aankomen dan is het fijn om er een op te doen, dan schuurt het minder.
quote:Op vrijdag 15 juli 2022 09:56 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat het een tas was voor de vierdaagse.
Is het ook, ze is vast aan het inpakkenquote:
HOe eet ik een banaanquote:
Jij hebt daar wel een fascinatie voor, of niet?quote:
Ik zou zelf ook een pakkie meenemen, je moet toch altijd nog een stukje lopen voor je er 1 tegen komt lijkt mij.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 10:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er veel ehboers die dat doen toch en van die tenten waar je ze kan laten behandelen?
Ik lust geen pindakaasquote:Op vrijdag 15 juli 2022 10:05 schreef Maanvis het volgende:
[..]
oh dan.
Duitse euro's niet vergeten
pindakaas, hagelslag (want dat hebben ze niet in duitsland)
duits woordenboek
duitse helm
schatzgestaffelhausshuefuhrafleiter (NIET VERGETEN)
Als kadootje voor degenen bij wie je op bezoek gaat hequote:Op vrijdag 15 juli 2022 10:18 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik lust geen pindakaas
En Duitse helm? Ik heb m'n heksenhoed bij me
leuk tochquote:Op vrijdag 15 juli 2022 10:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jij hebt daar wel een fascinatie voor, of niet?
quote:Op vrijdag 15 juli 2022 10:20 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Als kadootje voor degenen bij wie je op bezoek gaat he
stroopwafels nog erbijquote:
Ik heb al genoeg bagage. Het is goed zo.quote:
Dan moet je niet vragen of je niks vergeten bent hequote:Op vrijdag 15 juli 2022 10:27 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik heb al genoeg bagage. Het is goed zo.
Dat is zeker waar, daar heb jij weer gelijk in.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 10:18 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik zou zelf ook een pakkie meenemen, je moet toch altijd nog een stukje lopen voor je er 1 tegen komt lijkt mij.
oja niet vergeten CONDOOMSquote:
met extra glijmiddel tegen de blarenquote:Op vrijdag 15 juli 2022 10:42 schreef Maanvis het volgende:
[..]
oja niet vergeten CONDOOMS
je weet nooit wat er mte de vierdaagse gebeurt
quote:
Ik denk dat je niet met "dat soort blaren" terecht kan bij "de blarenprikkers" van de 4daagsequote:
Je weet het maar nooit,quote:Op vrijdag 15 juli 2022 11:31 schreef DondersJeu het volgende:
[..]
Ik denk dat je niet met "dat soort blaren" terecht kan bij "de blarenprikkers" van de 4daagse
Ik ga wel langs de weg staan als onofficiele blarenprikker. Ik prik er wel ff in hoorquote:Op vrijdag 15 juli 2022 11:31 schreef DondersJeu het volgende:
[..]
Ik denk dat je niet met "dat soort blaren" terecht kan bij "de blarenprikkers" van de 4daagse
Ze hebben al moeite om het weer van gisteren te voorspellen!quote:Op vrijdag 15 juli 2022 11:52 schreef Paul het volgende:
Ik lees net dat de vierdaagse wellicht te warm wordt om te kunnen lopen. Zou het afgelast worden@:DJMO
Ook andere scenario's worden bekeken, vroeger van start gaan tot aan een dag later beginnen toequote:Op vrijdag 15 juli 2022 11:52 schreef Paul het volgende:
Ik lees net dat de vierdaagse wellicht te warm wordt om te kunnen lopen. Zou het afgelast worden@:DJMO
De Gelderlanderquote:“Zondag geeft het weerteam advies aan ons bestuur, dat de knoop moet doorhakken. Ergens in de middag zullen we dan communiceren over eventuele maatregelen. Persoonlijk verwacht ik dat die er wel gaan komen”, aldus de woordvoerder.
Klinkt bijna als de elfstedenkoorts nuquote:
met een huiilende erben wennemar bij op 1quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |