quote:Op zondag 26 januari 2020 09:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Als Malacia 10 mil gaat opleveren koop ik een seizoenskaart van de betreffende club waar die naar toe gaat.
Slot wil zien of de Boëet goed genoeg is en zal dan zijn akkoord geven.quote:Leroy Fer traint bij Feyenoord
Leroy Fer gaat de komende tijd meetrainen met de selectie van Feyenoord. Bij de club waar hij werd opgeleid, doorbrak en acht seizoenen geleden vertrok, wil de 29-jarige middenvelder zo volledig herstellen van zijn laatste blessure en weer wedstrijdfit worden.
Feyenoord werkt hier graag aan mee en de speler gaat morgen dan ook direct mee op trainingskamp naar Oostenrijk. Fer en Feyenoord benadrukken dat er op dit moment geen sprake is van een contractuele situatie.
Zei je dit niet net ook al?quote:Op woensdag 13 juli 2022 12:56 schreef PietjePuk2000 het volgende:
@:Divje Boëtius is gewoon een prima jongen om er bij te hebben. Tikkeltje lui geweest altijd maar wel een speler die in de Eredivisie zijn effectiviteit wel bewezen heeft. Altijd dat soort transfervrije jongens meepakken, fysiek is hij ook sterker geworden.
Ik hoop dat Slot verstandig is en geen akkoord geeftquote:Op woensdag 13 juli 2022 13:00 schreef PietjePuk2000 het volgende:
En als je zoals Feyenoord zo'n tweet eruit stuurt dan weet je dat het een beetje zo'n Fer-situatie gaat worden. In 2019:
[..]
Slot wil zien of de Boëet goed genoeg is en zal dan zijn akkoord geven.
Hij heeft toen wel iets geflikt dat Gio of all people heeft gezegd flikker jij maar op terwijl Gio overkomt als een hele rustige lieve zachtaardige gozer die je niet zomaar zo ver krijgt verder is Boetius er eentje in het rijtje Slory Elvis Manu Biseswar zo een die bij Feyenoord redelijk leuke wedstrijden heeft gespeeld maar echt heel veel soeps over een langere periode was het nooit om zo een dan Sinisterra te laten vervangen die juist wel boven dat niveau uit steeg idk.quote:Op woensdag 13 juli 2022 12:56 schreef PietjePuk2000 het volgende:
@:Divje Boëtius is gewoon een prima jongen om er bij te hebben. Tikkeltje lui geweest altijd maar wel een speler die in de Eredivisie zijn effectiviteit wel bewezen heeft. Altijd dat soort transfervrije jongens meepakken, fysiek is hij ook sterker geworden.
Vind je dat echt? Het is een gratis speler die bewezen heeft een redelijk rendement heeft bewezen te kunnen halen. In de Eredivisie 24 goals en 22 assists, dat is best prima.quote:Op woensdag 13 juli 2022 13:01 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik hoop dat Slot verstandig is en geen akkoord geeft
Ik denk dat het wel meeviel met die incidentjes. 2 maanden na dat gedoe was het al weer koek en ei:quote:Op woensdag 13 juli 2022 13:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hij heeft toen wel iets geflikt dat Gio of all people heeft gezegd flikker jij maar op terwijl Gio overkomt als een hele rustige lieve zachtaardige gozer die je niet zomaar zo ver krijgt verder is Boetius er eentje in het rijtje Slory Elvis Manu Biseswar zo een die bij Feyenoord redelijk leuke wedstrijden heeft gespeeld maar echt heel veel soeps over een langere periode was het nooit om zo een dan Sinisterra te laten vervangen die juist wel boven dat niveau uit steeg idk.
quote:Na afloop van de training omhelsde Boëtius zijn oud-ploeggenoten en de technische staf. Inclusief trainer Giovanni van Bronckhorst, die openlijk te kennen gaf dat het beter was voor hem dat hij bij Feyenoord zou vertrekken. Als je elkaar omhelst, dan getuigt dat gewoon van een gezonde verstandhouding. Er is verder geen haat en nijd, dat verhaal wil ik uit de wereld helpen. Van hun kant niet en zeker ook niet van mijn kant.
Denk eerder dat hij dan een mogelijke vervanger van Til is.quote:Op woensdag 13 juli 2022 13:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hij heeft toen wel iets geflikt dat Gio of all people heeft gezegd flikker jij maar op terwijl Gio overkomt als een hele rustige lieve zachtaardige gozer die je niet zomaar zo ver krijgt verder is Boetius er eentje in het rijtje Slory Elvis Manu Biseswar zo een die bij Feyenoord redelijk leuke wedstrijden heeft gespeeld maar echt heel veel soeps over een langere periode was het nooit om zo een dan Sinisterra te laten vervangen die juist wel boven dat niveau uit steeg idk.
Boëtius is gewoon een prima jongen om er bij te hebben. Tikkeltje lui geweest altijd maar wel een speler die in de Eredivisie zijn effectiviteit wel bewezen heeft. Altijd dat soort transfervrije jongens meepakken, fysiek is hij ook sterker geworden.quote:Op woensdag 13 juli 2022 13:01 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Laten we er geen ruzie om maken GGMM. Vind jij het een versterking?
Verdeeld over 4 seizoenen is dat niet zo'n best rendement Pietje. Laten we het niveau van Sinisterra afgelopen seizoen nastrevenquote:Op woensdag 13 juli 2022 13:03 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Vind je dat echt? Het is een gratis speler die bewezen heeft een redelijk rendement heeft bewezen te kunnen halen. In de Eredivisie 24 goals en 22 assists, dat is best prima.
Nee, het was een grapje van @Divje denk ik.quote:
Ja dat vond ik dus ook.quote:Op woensdag 13 juli 2022 13:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Boëtius is gewoon een prima jongen om er bij te hebben. Tikkeltje lui geweest altijd maar wel een speler die in de Eredivisie zijn effectiviteit wel bewezen heeft. Altijd dat soort transfervrije jongens meepakken, fysiek is hij ook sterker geworden.
Met 24 goals was hij topscorer geweest afgelopen seizoen.quote:Op woensdag 13 juli 2022 13:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, het was een grapje van @:Divje denk ik.
Hij bedoelde eigenlijk dit te zeggen: Het is een gratis speler die bewezen heeft een redelijk rendement heeft bewezen te kunnen halen. In de Eredivisie 24 goals en 22 assists, dat is best prima.
Een penalty kan hij ook nemenquote:Op woensdag 13 juli 2022 13:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, het was een grapje van @:Divje denk ik.
Hij bedoelde eigenlijk dit te zeggen: Het is een gratis speler die bewezen heeft een redelijk rendement heeft bewezen te kunnen halen. In de Eredivisie 24 goals en 22 assists, dat is best prima.
Maar ook niet vreselijk slecht. En in zijn laatste Eredivisie-seizoen 7 assists en 6 goals.quote:Op woensdag 13 juli 2022 13:05 schreef Divje het volgende:
[..]
Verdeeld over 4 seizoenen is dat niet zo'n best rendement Pietje. Laten we het niveau van Sinisterra afgelopen seizoen nastreven
Dat heeft hij ook bewezen heeft bewezen.quote:Op woensdag 13 juli 2022 13:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Een penalty kan hij ook nemen
Kent de stad.quote:Op woensdag 13 juli 2022 13:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Een penalty kan hij ook nemen
quote:Op woensdag 13 juli 2022 13:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat heeft hij ook bewezen heeft bewezen.
Nee, ik vind het helemaal niet kut eigenlijk. Maar hij komt vooralsnog helemaal niet.quote:Op woensdag 13 juli 2022 13:10 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]Vind je het echt zo kut? Is toch prima spelertje, gratis.
Nooit. Alleen wel totaal 24 Eredivisie goals. Op zijn top, in 2014, maakte hij er 10. Dat is niet zo slecht voor een buitenspeler. In 2017-2018 maakte hij er 6 bij Feyenoord, in de Bundesliga speelde hij vaak iets minder aanvallend.quote:Op woensdag 13 juli 2022 13:10 schreef GGMM het volgende:
Wanneer heeft Boëtius ooit 24 doelpunten gemaakt in één seizoen?
Dat zegt dan niet zoveelquote:Op woensdag 13 juli 2022 13:12 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Nooit. Alleen wel totaal 24 Eredivisie goals.
Wel sprake van een soort proeftijd.quote:Op woensdag 13 juli 2022 13:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, ik vind het helemaal niet kut eigenlijk. Maar hij komt vooralsnog helemaal niet.
Als je zo wat miljoenen kan besparen voor een aankoop lijkt het me niet meer dan logisch dat je hem de kans geeft zich te bewijzen. Maar vooralsnog is er geen sprake van dat ie komt, dus tja.
Alleen is Bony 34.quote:Op woensdag 13 juli 2022 13:13 schreef GGMM het volgende:
Met die redenatie kan je ook Bony halen.
Ik mis Bony
Ja want hij gaat afzien van een salaris omdat hij zo blij is dat hij weer mag voetballen.quote:Op woensdag 13 juli 2022 13:10 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]Vind je het echt zo kut? Is toch prima spelertje, gratis.
Die komt gewoon. Let maar op. Tekenbonus erbij en gaan.quote:Op woensdag 13 juli 2022 13:17 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja want hij gaat afzien van een salaris omdat hij zo blij is dat hij weer mag voetballen.
Doe niet zo flauw.quote:Op woensdag 13 juli 2022 13:22 schreef Scrummie het volgende:
Ach Pietje.
GGMM en 4 Pietjes op een rij:
[ afbeelding ]
Dat komt door dat warme bad hier.quote:Op woensdag 13 juli 2022 13:31 schreef Coco het volgende:
Laten we het gezellig houden, het is erg warm.
Jij zou een goede mod zijn voor een warm toernooi.quote:Op woensdag 13 juli 2022 13:31 schreef Coco het volgende:
Laten we het gezellig houden, het is erg warm.
Dat klopt. Behalve Paul natuurlijk.quote:Op woensdag 13 juli 2022 13:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat komt door dat warme bad hier.
Iedereen is welkom.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste
Zou je hem opstellen?quote:Op woensdag 13 juli 2022 13:13 schreef GGMM het volgende:
Met die redenatie kan je ook Bony halen.
Ik mis Bony
Ik vind het maar tegenvallen elke keer als ik hem zie spelen (dus die zal wel doorbreken)quote:Op woensdag 13 juli 2022 14:02 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
(als het al besproken is excuus, niet voorbij zien komen) Wel een groot talent als ik de verhalen mag geloven dus dat lijkt mij sowieso een goede zaak.
Ik weet eigenlijk niet of we nog een buschauffeur zoeken.quote:
Met Boetius Stengs Chong en Dilrosun heb je een kwartet van hetzelfde soort gasten snelle donkere flank spelers die allemaal te vroeg naar het buitenland zijn vertrokken.quote:
Chong in ieder geval niet. En je vergeet Kluivert.quote:Op woensdag 13 juli 2022 14:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Met Boetius Stengs Chong en Dilrosun heb je een kwartet van hetzelfde soort gasten snelle donkere flank spelers die allemaal te vroeg naar het buitenland zijn vertrokken.
Zou er vast wel eentje zo goed zijn als Elia in dat ene jaar.
Kluivert halen jullie hier uit de dikke duim neem ik aan.quote:Op woensdag 13 juli 2022 15:02 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Chong in ieder geval niet. En je vergeet Kluivert.
Die haal ik uit mijn dikke duim ja. Maar lijkt me wel een goede optie.quote:Op woensdag 13 juli 2022 15:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kluivert halen jullie hier uit de dikke duim neem ik aan.
Nee hoor, gewoon iets waarvan ik ineens dacht: Waarom eigenlijk niet Kluivert?quote:Op woensdag 13 juli 2022 15:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ah, dit is je nieuwe stokpaardje na Dessers en Til.
quote:Op woensdag 13 juli 2022 15:10 schreef Tomatenboer het volgende:
Kluivert naar Feyenoord, hoe krijg je het verzonnen.
In Griekenland. Kan hij mooi Jonathan de Guzman meenemen.quote:Op woensdag 13 juli 2022 15:34 schreef Divje het volgende:
Loopt Biseswar niet nog ergens verdwaald rond?
Nee hoor. Alleen maar leuk, bevordert de discussie.quote:Op woensdag 13 juli 2022 15:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vervelend dat onlogisch altijd zijn random irrelevante hersenscheten hier dropt.
Voetbalt De Teen eigenlijk nog? Brengt wel de ervaring mee ondertussenquote:Op woensdag 13 juli 2022 15:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als Boetius een optie is hadden ze ook wel een belletje mogen doen naar Sam Larsson.
Ja of Kazim Richardsquote:Op woensdag 13 juli 2022 15:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als Boetius een optie is hadden ze ook wel een belletje mogen doen naar Sam Larsson.
quote:Op woensdag 13 juli 2022 16:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Bozenik nu definitief verhuurd aan Boavista.
Tot volgend jaar Robert.
Daar heeft Feyenoord ooit nog in de champions league tegen gespeeld!quote:Op woensdag 13 juli 2022 16:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Tot volgend jaar Robert.
Dan ga ik NU een DM sturen.quote:Op woensdag 13 juli 2022 16:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar heeft Feyenoord ooit nog in de champions league tegen gespeeld!
Voor meer leuke weetjes kunnen jullie altijd @:ggmm een DM sturen
Aan wie gaan we hem dan verhuren denk je en waarom denk je dat dat geen succes gaat worden?quote:Op woensdag 13 juli 2022 16:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Tot volgend jaar Robert.
Maakt in totaal 3 goals voor Boavista dit seizoen. Verder zal hij volgend jaar voor een laatste keer verhuurd worden aan HSV om daarna transfervrij de deur uit te stappen en ergens in de 3de Bundesliga weg te rotten.quote:Op woensdag 13 juli 2022 16:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Aan wie gaan we hem dan verhuren denk je en waarom denk je dat dat geen succes gaat worden?
quote:Op woensdag 13 juli 2022 15:55 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Voetbalt De Teen eigenlijk nog? Brengt wel de ervaring mee ondertussen
Ik ga hem direct een DM sturen.quote:Op woensdag 13 juli 2022 16:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
GGMM heeft wel leuke weetjes.
Announce Lukoki.quote:Op woensdag 13 juli 2022 15:24 schreef Caland het volgende:
Zou Lorenzo Ebecilio niet iets voor Feyenoord zijn? Transfervrij.
Backs zijn vrij cruciaal in het spelletje van Slot, lijkt mij. Sowieso is de tijd dat daar de kneuzen staan wel voorbij.quote:Op woensdag 13 juli 2022 18:26 schreef Scrummie het volgende:
Ja jammer, maar ja. Uiteindelijk is het maar een linksback natuurlijk.
Er zal dan ook wel een andere komen. Denk ik!quote:Op woensdag 13 juli 2022 18:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Backs zijn vrij cruciaal in het spelletje van Slot, lijkt mij. Sowieso is de tijd dat daar de kneuzen staan wel voorbij.
Dat is dan wel de 2e keusquote:Op woensdag 13 juli 2022 18:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Er zal dan ook wel een andere komen. Denk ik!
Mwoah. Had een goede speler kunnen zijn voor Feyenoord hoor en we moeten niet onderschatten hoe goed Malacia was. Ik vind dit een stuk vervelender dan een Til die niet meer terugkomt.quote:Op woensdag 13 juli 2022 18:26 schreef Scrummie het volgende:
Ja jammer, maar ja. Uiteindelijk is het maar een linksback natuurlijk.
Ja twee hoop ik voor je, maar ik ontkrachte even het statement 'het is maar een back'!quote:Op woensdag 13 juli 2022 18:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Er zal dan ook wel een andere komen. Denk ik!
Ik vind beide niet zo vervelend. Ook Malacia had afgelopen seizoen gewoon een hele lange periode waarin hij matig tot slecht was. Net als Til eigenlijk.quote:Op woensdag 13 juli 2022 18:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Mwoah. Had een goede speler kunnen zijn voor Feyenoord hoor en we moeten niet onderschatten hoe goed Malacia was. Ik vind dit een stuk vervelender dan een Til die niet meer terugkomt.
Oh dat vond ik eigenlijk niet. Alleen het begin was wat druistig van Malacia, maar al vrij snel een van de betere spelers vh elftal.quote:Op woensdag 13 juli 2022 18:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik vind beide niet zo vervelend. Ook Malacia had afgelopen seizoen gewoon een hele lange periode waarin hij matig tot slecht was. Net als Til eigenlijk.
Er zijn genoeg alternatieven.
Dat mag natuurlijkquote:Op woensdag 13 juli 2022 18:37 schreef fetX het volgende:
[..]
Oh dat vond ik eigenlijk niet. Alleen het begin was wat druistig van Malacia, maar al vrij snel een van de betere spelers vh elftal.
quote:Op woensdag 13 juli 2022 18:37 schreef fetX het volgende:
[..]
Oh dat vond ik eigenlijk niet. Alleen het begin was wat druistig van Malacia, maar al vrij snel een van de betere spelers vh elftal.
Ik vind het wel storend dat er zo ‘slap’ wordt doorgepakt al weten we er het fijne niet van natuurlijk. Maar een linksback had er toch allang moeten zijn zou je zeggen.quote:Op woensdag 13 juli 2022 18:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat mag natuurlijk.
Ik vond hem slecht vlak na zijn debuut voor Oranje, en dat heeft naar mijn idee wel even geduurd voor hij weer een beetje normaal ging doen. Ach ja, hij is er niet meer in elk geval. En Maatsen komt niet, dus hopelijk hebben ze een goed alternatief op het oog. En snel een beetje.
Ja, vooral qua linksback had er al wel wat mogen zijn omdat je er vorig seizoen ook maar 1 (echte) had. Maar goed, het zal vast snel goed komen.quote:Op woensdag 13 juli 2022 18:51 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vind het wel storend dat er zo ‘slap’ wordt doorgepakt al weten we er het fijne niet van natuurlijk. Maar een linksback had er toch allang moeten zijn zou je zeggen.
Duurte te lang en hij was er zelf duidelijk niet zo happig op dus door.quote:Op woensdag 13 juli 2022 18:16 schreef fetX het volgende:
Maatsen kiest voor Burnley.
Vind het oprecht jammer, maar had er eigenlijk al rekening mee gehouden dat hij niet zou komen.
Blijkbaar dus toch niet zo makkelijk.quote:Op woensdag 13 juli 2022 18:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, vooral qua linksback had er al wel wat mogen zijn omdat je er vorig seizoen ook maar 1 (echte) had. Maar goed, het zal vast snel goed komen.
Ik ben het met Scrummie eens, ik vond Malacia veel niet zo goede wedstrijden spelen. Hij was die potjes tegen Marseille geweldig wat het een beetje verbloemt, maar ik vond hem één van de minder belangrijke spelers bij ons. Het was vooral dat hij eigenlijk altijd zijn directe tegenstander uit wist te schakelen, dat was natuurlijk heel prettig.quote:Op woensdag 13 juli 2022 18:37 schreef fetX het volgende:
[..]
Juist. Die is over 2 jaar gewoon weer terug in Nederland. Maar wat maakt het uit als je het geld binnen hebt.quote:
Wellicht een Karsdorpje doen. Een snelle middenvelder uit de jeugd die net niet goed genoeg is voor het middenveld. Lekker op de back zetten.quote:Op woensdag 13 juli 2022 21:12 schreef PietjePuk2000 het volgende:
En verder is backs opvangen zelden een probleem in Nederland. Al jaren de grootste hype-spelers van Nederlandse teams. Krijgen enorm veel lof na 5 goede potjes, proberen het in het buitenland, falen en keren weer terug.
Het aanvallende rendement opvangen is nog steeds het grootste zorgenkindje.
Exact, dat is altijd wel op te vangen.quote:Op woensdag 13 juli 2022 21:41 schreef CR7 het volgende:
[..]
Wellicht een Karsdorpje doen. Een snelle middenvelder uit de jeugd die net niet goed genoeg is voor het middenveld. Lekker op de back zetten.
Ik denk dus dat het wel mee gaat vallen, begrijp mij niet verkeerd ik vind hem enorm goed maar we waren in veel niet afhankelijk van hem (wat ook niet gek is bij een back die het vooral van defensieve kwaliteiten en fysiek heeft). Plus hij had ook wat uitschieters naar beneden hoor. Slavia in de kwartfinale dacht ik was ie zwak bijvoorbeeld. Marseille was ie weer geweldig.quote:Op woensdag 13 juli 2022 19:45 schreef fetX het volgende:
Denk dat het volgend seizoen nog wel duidelijk wordt hoeveel je hem gaat missen.
Van T Zandquote:Op woensdag 13 juli 2022 21:41 schreef CR7 het volgende:
[..]
Wellicht een Karsdorpje doen. Een snelle middenvelder uit de jeugd die net niet goed genoeg is voor het middenveld. Lekker op de back zetten.
We gaan het zien.quote:Op woensdag 13 juli 2022 22:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk dus dat het wel mee gaat vallen, begrijp mij niet verkeerd ik vind hem enorm goed maar we waren in veel niet afhankelijk van hem (wat ook niet gek is bij een back die het vooral van defensieve kwaliteiten en fysiek heeft). Plus hij had ook wat uitschieters naar beneden hoor. Slavia in de kwartfinale dacht ik was ie zwak bijvoorbeeld. Marseille was ie weer geweldig.
Hoop dat hij kan overtuigen op de training en toch een contract gaat tekenen. Volwassen geworden, heel ander type dan in z'n laatste periode bij ons.quote:Op woensdag 13 juli 2022 17:28 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[ twitter ]
Boetius is wel het type speler als aanvallende middenvelder waar Slot van houdt. Diepgang, goed in druk zetten. Voetballend beter dan Til, maar met name scorend vermogen en kopkracht is een stuk minder bij Boetius.
Totaal mee oneens. Kijk hoeveel clowneske backs er wel niet bij allerlei clubs rondlopen, wanneer een back goed is, maakt deze juist echt het verschil.quote:Op woensdag 13 juli 2022 21:12 schreef PietjePuk2000 het volgende:
En verder is backs opvangen zelden een probleem in Nederland. Al jaren de grootste hype-spelers van Nederlandse teams. Krijgen enorm veel lof na 5 goede potjes, proberen het in het buitenland, falen en keren weer terug.
Het aanvallende rendement opvangen is nog steeds het grootste zorgenkindje.
Atlético Madrid mét Trippier VS Atlético Madrid zonder Trippier is daarvoor het beste voorbeeld. Backposities doen er meer dan ooit toe.quote:
Malacia, Geertruida en Pedersen zijn op verschillende manieren echt super belangrijk geweest afgelopen seizoen. Als je nu nog denkt dat dat geen belangrijke positie is of makkelijker om te vervangen dan heb je niet opgelet inderdaad.quote:Op donderdag 14 juli 2022 00:44 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Totaal mee oneens. Kijk hoeveel clowneske backs er wel niet bij allerlei clubs rondlopen, wanneer een back goed is, maakt deze juist echt het verschil.
Nee, dat lijkt me ook niet. Utrecht vroeg 10 miljoen ofzo? (lol)quote:Op donderdag 14 juli 2022 09:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Die kunnen we toch ook helemaal niet betalen.
Maar backs scoren geen goals!!quote:Op donderdag 14 juli 2022 09:04 schreef Scrummie het volgende:
Volgens mij is iedereen het er wel over eens dat backs belangrijk zijn. Nouja, behalve Pietje dan denk ik.
Feyenoord zal wel 4 miljoen en Diemers bieden.quote:Op donderdag 14 juli 2022 09:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, dat lijkt me ook niet. Utrecht vroeg 10 miljoen ofzo? (lol)
Lijkt mij een prima deal.quote:Op donderdag 14 juli 2022 09:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Feyenoord zal wel 4 miljoen en Diemers bieden.
Precies, das ook wel duidelijk. Mij ging het specifiek om de (aanvallende) kwaliteiten van Malacia en sowieso niet om backs in het algemeen.quote:Op donderdag 14 juli 2022 09:04 schreef Scrummie het volgende:
Volgens mij is iedereen het er wel over eens dat backs belangrijk zijn.
Mij ging het vooral om het lange rijtje Nederlandse backs die geflopt zijn eigenlijk. Mede daarom heb ik er niet zoveel vertrouwen in.quote:Op donderdag 14 juli 2022 09:04 schreef Scrummie het volgende:
Volgens mij is iedereen het er wel over eens dat backs belangrijk zijn. Nouja, behalve Pietje dan denk ik.
Mijn punt was betreffende Maatsen dat het Ian Maatsen is. Als er niet nog ergens een Ian Maatsen rondloopt (met een andere naam!) die ook nog eens betaalbaar is, kunnen we er beter mee stoppen.
Juist extra reden om dus wel een fatsoenlijke back te halen.quote:Op donderdag 14 juli 2022 09:41 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Mij ging het vooral om het lange rijtje Nederlandse backs die geflopt zijn eigenlijk. Mede daarom heb ik er niet zoveel vertrouwen in.
Of tijdelijk een middenvelder op die positie zetten.quote:Op donderdag 14 juli 2022 09:42 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Juist extra reden om dus wel een fatsoenlijke back te halen.
Misschien weten ze meer over Kokcu naar Arsenal @onlogischquote:Op donderdag 14 juli 2022 09:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Vraag mij af of je zoveel moet uitgeven voor die positie als je daar Kökcü en Aursnes hebt rondlopen.
Als De Kok weggaat wel.quote:Op donderdag 14 juli 2022 10:23 schreef fetX het volgende:
Zou een uitstekende aankoop zijn, maar is hij nodig?
Wordt echt zwaar onderschat inderdaad.quote:Op donderdag 14 juli 2022 00:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Malacia, Geertruida en Pedersen zijn op verschillende manieren echt super belangrijk geweest afgelopen seizoen. Als je nu nog denkt dat dat geen belangrijke positie is of makkelijker om te vervangen dan heb je niet opgelet inderdaad.
Alleen de transfersommen lopen nog achter.
Heeft Ajax ook nog interesse?quote:Op donderdag 14 juli 2022 10:24 schreef maxi-mus het volgende:
Feyenoord en FC Utrecht lijken deze zomer wederom zaken te gaan doen.
Nou dat lijkt mij niet eigenlijk, die gozer moet 10+ kosten en denk dat hij wel betere opties heeft. Ook al een positie die aardig bezet is bij Feyenoord.
Ik ben er ook nog steeds van overtuigd dat Feyenoord voor het laatst kampioen werd door voornamelijk Karsdorp, die vrijwel het hele seizoen als een soort spelverdeler daar speelde. KarsdorpGod.quote:Op donderdag 14 juli 2022 00:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Malacia, Geertruida en Pedersen zijn op verschillende manieren echt super belangrijk geweest afgelopen seizoen. Als je nu nog denkt dat dat geen belangrijke positie is of makkelijker om te vervangen dan heb je niet opgelet inderdaad.
Alleen de transfersommen lopen nog achter.
Kongolo was toen ook niet vervelend op de backpositie. Die is wel helemaal weggezakt overigens.quote:Op donderdag 14 juli 2022 10:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben er ook nog steeds van overtuigd dat Feyenoord voor het laatst kampioen werd door voornamelijk Karsdorp, die vrijwel het hele seizoen als een soort spelverdeler daar speelde. KarsdorpGod.
Speelt dat nog?quote:Op donderdag 14 juli 2022 10:27 schreef fetX het volgende:
Dat gezeik over dat roze uitshirt. Tering zeg, diep triest.
De Jan de Knechts van deze wereld die net doen alsof Ivo Opstelten het shirt heeft goedgekeurd om Feyenoordsupporters te pesten.quote:Op donderdag 14 juli 2022 10:27 schreef fetX het volgende:
Dat gezeik over dat roze uitshirt. Tering zeg, diep triest.
snap niet waarom we doen alsof dit soort geruchtenzomers nieuw zijnquote:Op donderdag 14 juli 2022 10:33 schreef satecl het volgende:
Als ik FeyenoordTM moet geloven was dit ondertussen het elftal:
----------------- J Zoet ---------------------
v. Ewijk – Hilgers -- Hancko ----- Maatsen
------- Timber -----------Vilhena ------------
---------------- Adouchiche --------------------
Stengs ---------- Gnoto ------------ Dilrosum
Jan de Knecht, dat is echt een debiel inderdaad.quote:Op donderdag 14 juli 2022 10:43 schreef Caland het volgende:
[..]
De Jan de Knechts van deze wereld die net doen alsof Ivo Opstelten het shirt heeft goedgekeurd om Feyenoordsupporters te pesten.
Feyenoordtwitter
Klopt wel redelijk alhoewel vrijwel iedereen een cruciale rol had in die ploeg. Was echt een teamprestatie wat ook niet gek was want die ploeg liep niet over van kwaliteitquote:Op donderdag 14 juli 2022 10:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben er ook nog steeds van overtuigd dat Feyenoord voor het laatst kampioen werd door voornamelijk Karsdorp, die vrijwel het hele seizoen als een soort spelverdeler daar speelde. KarsdorpGod.
Als elke speler die op een lijstje staat daadwerkelijk komt hebben we een selectie van 120 man.quote:Op donderdag 14 juli 2022 10:33 schreef satecl het volgende:
Als ik FeyenoordTM moet geloven was dit ondertussen het elftal:
----------------- J Zoet ---------------------
v. Ewijk – Hilgers -- Hancko ----- Maatsen
------- Timber -----------Vilhena ------------
---------------- Adouchiche --------------------
Stengs ---------- Gnoto ------------ Dilrosum
Ze zijn niet achterlijk daar, wij weten niet wat zij weten.quote:Op donderdag 14 juli 2022 10:43 schreef Tomatenboer het volgende:
Volgens mij dropt ZKA gewoon letterlijk iedere naam die (ooit) op het lijstje van Feyenoord staat of heeft gestaan.
Want vele nieuwtjes zijn echt niet meer dan wat oriënterende interesse en nog niet eens in het onderhandelingsstadium.
Anders snap ik ook waarom de transfers zolang duren, als Feyenoord inzet op allerlei namen waar ze bij voorbaat al van kunnen weten dat die onhaalbaar zijn.
Het nieuws over de interesse van Feyenoord om Stengs te huren van Nice kwam van het AD en VI hoor. Toch geen kleine media. Over het algemeen ook behoorlijk betrouwbaar.quote:Op donderdag 14 juli 2022 11:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Die geruchten over Dost en Ekkelenkamp enzo waren een beetje onnodig om te melden maar die kwamen duidelijk van zaakwaarnemers (merk trouwens dat 1908/ZKA na alle backlash sowieso iets voorzichtiger is met dat soort geruchten melden, wat erg fijn is). Laatste tijd zijn er veel geruchten vanuit Feyenoord intern en soms lukt een deal niet. Niet iedereen komt. Dat is nu bij Brenet en Maatsen zo, daar was Feyenoord duidelijk concreet voor. Kan gebeuren.
Geruchten zoals Tonny en Stengs zijn nooit concreet gemeld door ZKA of welke insider dan ook volgens mij. Dat zijn namen die een beetje random op gang worden gebracht door kleine media om aandacht te genereren omdat het op papier logische transfers zijn. Dat wordt dan opgepikt omdat mensen daar weer een mening over hebben en vervolgens wordt het gerucht als waarheid aangenomen terwijl er nauwelijks iets van klopt. Eeuwenoude praktijken.
Stengs kwam van Gouka volgens mij.quote:Op donderdag 14 juli 2022 11:06 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Het nieuws over de interesse van Feyenoord om Stengs te huren van Nice kwam van het AD en VI hoor. Toch geen kleine media. Over het algemeen ook behoorlijk betrouwbaar.
Laatste jaren nauwelijks nog betrouwbaar, vroeger wel toen ze een mol hadden binnen de organisatie. Notulen van vergaderingen die de volgende dag in z'n volledigheid in de krant te lezen waren genot.quote:Op donderdag 14 juli 2022 11:06 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Het nieuws over de interesse van Feyenoord om Stengs te huren van Nice kwam van het AD en VI hoor. Toch geen kleine media. Over het algemeen ook behoorlijk betrouwbaar.
Gouka en Krabbendam zitten er echt continu naast hequote:Op donderdag 14 juli 2022 11:06 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Behalve als het AD met die Oekraïner komt, dan is het niet waar of helemaal niet concreet.quote:Op donderdag 14 juli 2022 10:43 schreef Tomatenboer het volgende:
Volgens mij dropt ZKA gewoon letterlijk iedere naam die (ooit) op het lijstje van Feyenoord staat of heeft gestaan.
Want vele nieuwtjes zijn echt niet meer dan wat oriënterende interesse en nog niet eens in het onderhandelingsstadium.
Anders snap ik ook waarom de transfers zolang duren, als Feyenoord inzet op allerlei namen waar ze bij voorbaat al van kunnen weten dat die onhaalbaar zijn.
Ik baal altijd als zo iets als een Voetbal International keer een Feyenoord onderwerp doet dat die Krabby er dan altijd zit die Gouka hetzelfde bij andere media.quote:Op donderdag 14 juli 2022 11:15 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Gouka en Krabbendam zitten er echt continu naast he
Nadeel dat zij hebben in tegenstelling tot @ZKA is dat ze net wat meer moeten dubbelchecken kan ik me voorstellen.quote:Op donderdag 14 juli 2022 13:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Krabbendam is nog wel redelijk accuraat. Zat op hem aan te merken, zoals zijn onnodig negatieve houding tov Feyenoord, zijn lange artikelen waar echt niks in staat en hij zat wel heel diep in de reet van Dick (lees: Pot), maar qua info is hij relatief betrouwbaar.
hendrix wat naar achter schuiven in de pikorde, om te beginnenquote:
Komt toch niet. Lijkt me veel te duur.quote:
er werd gesproken over 4 miljoen, dat zou wel prima zijnquote:Op donderdag 14 juli 2022 15:07 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Komt toch niet. Lijkt me veel te duur.
4 miljoen zal wel een inschatting van de marktwaarde van Feyenoord zijn, terwijl ik ook lees dat FC Utrecht rustig 10 miljoen vraagt. Dat laatste lijkt mij een meer reële waarde.quote:Op donderdag 14 juli 2022 15:16 schreef aTypisch het volgende:
[..]
er werd gesproken over 4 miljoen, dat zou wel prima zijn
maar denk niet dat utreg zo laag gaat zitten
Lol.quote:Op donderdag 14 juli 2022 11:18 schreef CR7 het volgende:
[..]
Behalve als het AD met die Oekraïner komt, dan is het niet waar of helemaal niet concreet.
ik was alweer vergeten dat hij eigenlijk door gio eruit is gewerkt toenquote:Op donderdag 14 juli 2022 16:11 schreef Caland het volgende:
https://www.instagram.com/p/Cf_r1ZAK4IL/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Je zou bijna denken dat die jongen wel een contract gaat tekenen
Wel echt een medium speler.quote:Op donderdag 14 juli 2022 16:11 schreef Caland het volgende:
4 miljoen kun je rustig vergeten.quote:Op donderdag 14 juli 2022 15:16 schreef aTypisch het volgende:
[..]
er werd gesproken over 4 miljoen, dat zou wel prima zijn
maar denk niet dat utreg zo laag gaat zitten
dat dacht ik ook jaquote:
Zou hem zo halen maar geen idee of Feyenoord rond de 10 mil over heeft voor zo'n speler.quote:Op donderdag 14 juli 2022 16:20 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dat dacht ik ook ja
als kokcu verkocht wordt is hij wel een logische zet, als er ook nog een creatieve middenvelder bij komt
Was volgens mij doordat hij een training oversloeg en een wat dwaze rode kaart wegens sarcastisch klappen, vond het toen wel heel streng gelijk.quote:Op donderdag 14 juli 2022 16:15 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik was alweer vergeten dat hij eigenlijk door gio eruit is gewerkt toen
Mocht Kokcu voor een miljoen of 25 gaan zou ik het wel aandurven om hem voor een miljoen of 8 proberen over te nemen. Blijkbaar is Te Kloese al in de Galgenwaard gespot afgelopen week dus zullen wel wat ontwikkelingen zijn rondom Kokcu.quote:Op donderdag 14 juli 2022 16:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zou hem zo halen maar geen idee of Feyenoord rond de 10 mil over heeft voor zo'n speler.
Ik hoop eigenlijk dat ze allebei blijven. Senesi en Kökcü zijn zo belangrijk in de opbouw.quote:Op donderdag 14 juli 2022 16:35 schreef fetX het volgende:
[..]
Mocht Kokcu voor een miljoen of 25 gaan zou ik het wel aandurven om hem voor een miljoen of 8 proberen over te nemen. Blijkbaar is Te Kloese al in de Galgenwaard gespot afgelopen week dus zullen wel wat ontwikkelingen zijn rondom Kokcu.
Al hoop ik eigenlijk dat hij blijft en we Senesi nog verkopen.
Wat een verrassing!quote:Op donderdag 14 juli 2022 16:11 schreef Caland het volgende:
Lijkt er wel op ja. Ik hoop het niet.quote:Op donderdag 14 juli 2022 16:11 schreef Caland het volgende:
Zoh het ook niet eens een keer lekker zijn om een dikke positieve transferbalans te hebben na een transferzomer? De laatste keer dat dat lukte was 2014 ofzo.quote:Op donderdag 14 juli 2022 17:43 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Lijkt er wel op ja. Ik hoop het niet.
Zou wel een enorm zwaktebod zijn en armoe troef.
Haal je de hoogste transferinkomsten binnen ooit bij Feyenoord, haal je - in dat geval - een middelmatige uitgerangeerde oud-speler binnen.
Maar vooralsnog hou ik vertrouwen in ons aan- en verkoopbeleid onder Arnesen en Slot.
En dan a la Pistolero strijden om degradatie? No thanksquote:Op donderdag 14 juli 2022 17:44 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Zoh het ook niet eens een keer lekker zijn om een dikke positieve transferbalans te hebben na een transferzomer? De laatste keer dat dat lukte was 2014 ofzo.
Concreet voor wie?quote:Op donderdag 14 juli 2022 17:53 schreef Caland het volgende:
Als Feyenoord echt zo concreet is kan het bijna niet anders dan Orrie die weggaat![]()
Als ze Kökcü verkopen voor 20 tot 25 miljoen is er echt wel genoeg geld voor Timber hoor.quote:Op donderdag 14 juli 2022 19:17 schreef Pistolero het volgende:
Kokcu verkopen en dan er achter komen dat Timber niet haalbaar/te duur is.
*2 seizoenenquote:Op donderdag 14 juli 2022 20:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
Voor die Timber na een leuk seizoen 8 miljoen neerleggen tja het is de markt he.
De vraag is of je uberhaupt wel 8-10 moet willen neerleggen voor Timber. Dat is ie echt niet waard namelijk..quote:Op donderdag 14 juli 2022 20:58 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Als ze Kökcü verkopen voor 20 tot 25 miljoen is er echt wel genoeg geld voor Timber hoor.
De vraag is of Timber dan ook echt wel naar Feyenoord wil als er zoveel clubs interesse hebben. Clubs waar hij meer kan verdienen of clubs in mooiere competities wellicht.
Want je telt een seizoen KKD ook mee? Andere kant wij willen zo'n 25+ voor Kokcu en die speelt eigenlijk ook pas één seizoen lang goed.quote:
Hij speelde vorig seizoen toch ook al voor Utrecht?quote:Op donderdag 14 juli 2022 21:12 schreef CR7 het volgende:
[..]
Want je telt een seizoen KKD ook mee? Andere kant wij willen zo'n 25+ voor Kokcu en die speelt eigenlijk ook pas één seizoen lang goed.
Hij speelt pas 1 seizoen voor Utrecht, daarvoor jong Ajax.quote:Op donderdag 14 juli 2022 21:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij speelde vorig seizoen toch ook al voor Utrecht?
Zaterdag weer genieten van Jorrit op linksback.quote:Op donderdag 14 juli 2022 21:22 schreef fetX het volgende:
Leuk, die namen. Maar langzamerhand wordt het wel weer tijd om wat binnen te halen.
Denk dat we ons prima kunnen redden met dit middenveld, voor nu. Eerst maar eens een spits en vooral een linksback (of 2). ¨quote:Op donderdag 14 juli 2022 21:30 schreef Tomatenboer het volgende:
Over 3 weken begint de Eredivisie weer.
Wat dat betreft wordt het nu wel tijd voor met name een linksback en een nieuwe nummer 10.
Als ze nog een paar weken voorbereiding mee kunnen maken is dat ideaal.
Maar verwacht deze week niks meer.
We horen toch wel eng weinig. Alle berichten komen niet verder dan dat er interesse is. Enige wat in de buurt leek te komen van een daadwerkelijke transfer was Gnonto, maar dat bleek als wij ZKA mogen geloven helemaal nog niet zo heel ver te zijn. Schijnbaar zijn de opties van Feyenoord moeilijk los te peuteren of ze wachten echt tot het balletje bovenin begint te rollen.quote:Op donderdag 14 juli 2022 21:30 schreef Tomatenboer het volgende:
Over 3 weken begint de Eredivisie weer.
Wat dat betreft wordt het nu wel tijd voor met name een linksback en een nieuwe nummer 10.
Als ze nog een paar weken voorbereiding mee kunnen maken is dat ideaal.
Maar verwacht deze week niks meer.
Is die Hancko niet gewoon de opvolger van Senesi?quote:Op vrijdag 15 juli 2022 09:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We zullen gewoon geduld moeten hebben tot augustus. Alleen die Hancko er nog bij en dat team zal het wel gaan doen de eerste speelrondes.
Volgens ZKA zou die Hancko volgende week wel al kunnen tekenen. Dus denk dat hij voornamelijk als linksback en als back-up CV gehaald wordt dan.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 09:05 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Is die Hancko niet gewoon de opvolger van Senesi?
Die gast is 1,88. Klinkt ook weer niet als een typische lb.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 09:06 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Volgens ZKA zou die Hancko volgende week wel al kunnen tekenen. Dus denk dat hij voornamelijk als linksback en als back-up CV gehaald wordt dan.
Aardige aankoop maar maakt je basiself niet direct sterker. Op dit moment is de basisopstelling waarschijnlijk:quote:Op vrijdag 15 juli 2022 09:06 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Volgens ZKA zou die Hancko volgende week wel al kunnen tekenen. Dus denk dat hij voornamelijk als linksback en als back-up CV gehaald wordt dan.
Defensief lijkt me dat prima (alleen wel nog een goede verdediger op de bank nodig).quote:Op vrijdag 15 juli 2022 09:10 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Aardige aankoop maar maakt je basiself niet direct sterker. Op dit moment is de basisopstelling waarschijnlijk:
Dilrosun - Danilo - Alireza
Kokcu - Toornstra - Aursnes
Hancko/Hendrix - Senesi - Trauner - Geertruida
Bijlow
Linksback wordt natuurlijk nog vervangen maar op andere posities moet ik echt nog maar zien of er heel veel meer kwaliteit bij komt.
In een heel optimistisch scenario haalt de voorhoede de 40 goals ja, maar eigenlijk is zelfs dat veel te weinig als je het met vorig seizoen vergelijkt. Toen zaten Linssen, Dessers en Sini al op 58 goals met z'n drieën. En had je ook nog een nummer 10 met een enorm hoog rendement. Dat is allemaal gewoon heel lastig op te vangen.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 10:06 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Defensief lijkt me dat prima (alleen wel nog een goede verdediger op de bank nodig).
Op de plek van Toornstra zie ik liever iemand anders in de basis opstelling.
Onze aanvalslinie vind ik zo op het oog maar magertjes met weinig rendement. Maar als ze allemaal hun vorm vinden kan het ook zomaar ineens wél gaan lopen, maar daar moeten echt nog wel 2 spelers bij.
Houd je er rekening mee dat we niet eerst 450 voorrondes Conference League spelen?quote:Op vrijdag 15 juli 2022 10:08 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
In een heel optimistisch scenario haalt de voorhoede de 40 goals ja, maar eigenlijk is zelfs dat veel te weinig als je het met vorig seizoen vergelijkt. Toen zaten Linssen, Dessers en Sini al op 58 goals met z'n drieën. En had je ook nog een nummer 10 met een enorm hoog rendement. Dat is allemaal gewoon heel lastig op te vangen.
Bij Dilrosun zou ik 10 goals al hoog vinden en als Danilo zijn Twente-cijfers haalt is het al erg positief allemaal.
Als je de voorrondes eraf haalt dan scheelt dat inderdaad nog een doelpuntje of 10 voor de aanvallende spelers. Maar dan nog lag het rendement echt hoog vorig seizoen.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 10:16 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Houd je er rekening mee dat we niet eerst 450 voorrondes Conference League spelen?
Het rendement lag inderdaad erg hoog, maar dat geeft ook aan hoe boven verwachting de spelers hebben gepresteerd. Sinisterra kwam nooit verder dan 5? Eredivisiegoals. Dessers had helemaal niemand wat van verwacht. En van Alireza hadden we wel minimaal 15 goals verwacht, maar die speelde dan weer helemaal niks klaar. Het is dus nergens op gebaseerd dat deze spelers weer dezelfde cijfers zouden halen. In dat opzichte is de kans (obv het verleden) net zo aanwezig dat Danilo en Jahanbaksh dubbele cijfers gaan halen.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 10:17 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Als je de voorrondes eraf haalt dan scheelt dat inderdaad nog een doelpuntje of 10 voor de aanvallende spelers. Maar dan nog lag het rendement echt hoog vorig seizoen.
In het interview zei Dilrosun inderdaad wel dat hij door Slot ook nadrukkelijk als '10' gezien werd. Maar goed, Sinisterra is vertrokken inmiddels dus dat verandert wellicht de zaak.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 11:03 schreef Haringkop het volgende:
Ik zie vooral nog geen middenvelder lopen die de doelpunten gaat maken.
Dat zou dan wellicht die Fransman moeten worden, of zou Dilrosun echt als 10 worden gezien?
Dat is zo, het was niet erg logisch verdeeld vorig seizoen. Linssen maakte er wat meer dan onder Advocaat, Sinisterra maakte er uitzonderlijk veel en Alireza dan weer te weinig. Ik heb het vorig seizoen al weleens voorgesteld maar ik zou zelfs Alireza in de spits nog weleens willen zien. Lijkt me best een aardig experiment.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 10:34 schreef CR7 het volgende:
[..]
Het rendement lag inderdaad erg hoog, maar dat geeft ook aan hoe boven verwachting de spelers hebben gepresteerd. Sinisterra kwam nooit verder dan 5? Eredivisiegoals. Dessers had helemaal niemand wat van verwacht. En van Alireza hadden we wel minimaal 15 goals verwacht, maar die speelde dan weer helemaal niks klaar. Het is dus nergens op gebaseerd dat deze spelers weer dezelfde cijfers zouden halen. In dat opzichte is de kans (obv het verleden) net zo aanwezig dat Danilo en Jahanbaksh dubbele cijfers gaan halen.
Oja de Boëet. Waarom mag die eigenlijk weg bij Mainz?quote:Op vrijdag 15 juli 2022 11:07 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
In het interview zei Dilrosun inderdaad wel dat hij door Slot ook nadrukkelijk als '10' gezien werd. Maar goed, Sinisterra is vertrokken inmiddels dus dat verandert wellicht de zaak.
Misschien gaan we wel met Boëtius op '10' het seizoen in.
Omdat hij transfervrij is.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 11:49 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Oja de Boëet. Waarom mag die eigenlijk weg bij Mainz?
Daar heeft een speler zelf ook wat over te zeggen natuurlijk.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 11:51 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]Ik bedoel: Er is een reden dat je een speler uit zijn contract laat lopen.
Ik denk niet dat het uit luxe is gebeurd. Anders zou Boëtius nu ook niet zonder club zitten.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 11:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar heeft een speler zelf ook wat over te zeggen natuurlijk.
Ik vind het een typische Feyenoordtransfer om de volgende redenen:quote:Op vrijdag 15 juli 2022 11:55 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het uit luxe is gebeurd. Anders zou Boëtius nu ook niet zonder club zitten.
Zulke indrukwekkende cijfers en prestaties heeft hij niet laten zien de afgelopen jaren.
Maar wellicht heeft zijn ervaring in de Bundesliga hem wel goed gedaan en is hij alsnog goed voor 10+ doelpunten en even zoveel assists in de Eredivisie inmiddels.
Wellicht had hij gehoopt en verwacht dat er wat meer interesse was en een mooie tekensom. Wat nog steeds prima kan natuurlijk, het is midden juli.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 11:55 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het uit luxe is gebeurd. Anders zou Boëtius nu ook niet zonder club zitten.
Zulke indrukwekkende cijfers en prestaties heeft hij niet laten zien de afgelopen jaren.
Maar wellicht heeft zijn ervaring in de Bundesliga hem wel goed gedaan en is hij alsnog goed voor 10+ doelpunten en even zoveel assists in de Eredivisie inmiddels.
ik dacht dat ze wel met hem door wildenquote:Op vrijdag 15 juli 2022 11:55 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
https://www.vi.nl/nieuws/(...)wilden-dat-hij-bleefquote:Balend Mainz ziet Boëtius vertrekken: 'We wilden dat hij bleef'
Lijkt mij wel eigenlijk, doen wel vaker testspelers met oefenwedstrijden mee namelijk.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 12:05 schreef Scrummie het volgende:
Zou hij ook mee mogen spelen in oefenwedstrijden?
Ik ben ergens wel nieuwsgierig naar de Boeitus van nu namelijk.
Ah oke. Mooi, morgen maar even opletten dan.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 12:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lijkt mij wel eigenlijk, doen wel vaker testspelers met oefenwedstrijden mee namelijk.
Zou je denken? Heb het pas 100 keer gelezen.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 12:05 schreef Kerftminister het volgende:
Volgens mij is er iemand die graag Boëtius ziet komen, maar ik weet het niet zeker hoor.
en dan ook allemaal domme dingen vragen die je gewoon op google kunt vindenquote:Op vrijdag 15 juli 2022 11:59 schreef TweedeKlum het volgende:
Doodmoe word je hier van bepaalde figuren.
Ja leuk.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 12:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
en dan ook allemaal domme dingen vragen die je gewoon op google kunt vinden
Er zijn namelijk verhuisdozen gesignaleerd in een story-post. 1908.nl probeert, op afstand, de vermoedens te bevestigen en hoopt loop dag met een meer duiding te kunnen komen.quote:
kent de stadgodquote:Op vrijdag 15 juli 2022 12:42 schreef Caland het volgende:
Ik heb zelfs liever tokkie Padt dan karpervisser Erwin.
Jij ook niet.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 12:46 schreef fetX het volgende:
Mulder is niet zo’n goede keeper, maar slechter dan Marciano is ‘ie ook niet. Dat is nog het enige positieve.
quote:Op vrijdag 15 juli 2022 12:42 schreef Caland het volgende:
Ik heb zelfs liever tokkie Padt dan karpervisser Erwin.
Ziener Pietje zag het hier al.quote:Op woensdag 8 juni 2022 20:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Overwogen
Toen kreeg ik een quote mee met de suggestie van Erwin Mulder als tweede keeper
Niet gedaan
Het is Feyenoord, dat is al jaren FC Transfervrij. Wat verwacht je dan? Elke redelijke transfervrije speler wordt opgepikt, al helemaal als het oud-Feyenoorders zijn.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 12:55 schreef GGMM het volgende:
En maar klagen over Pietje maar ondertussen ziet hij het wel goed.
Zou me ook niks verbazen als Boëtius bij Feyenoord gaat spelen
Ach welnee. Dit zijn helemaal geen spelers voor de basis. En er is bovendien nog niemand van die twee binnen.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 12:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
Boetius en Mulder normaal zet je een stap vooruit als je een keer een Europese finale haalt wij zetten stappen terug .
Ach je kunt me ook gewoon een keer de credits geven. Voelt heel naar waarschijnlijk maar er zit best regelmatig een aardige inschatting tussen.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 12:54 schreef fetX het volgende:
[..]
Ach nee, doe dit nou niet. Krijgen we straks weer zo’n ‘ik zit er zelden naast’ post.
Misschien moeten wij eens een gerucht gaan starten.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 12:57 schreef fetX het volgende:
Afgelopen week 3 prima namen voorbij zien komen en nu iedereen weer een inzinking als Mulder voorbij komt.
RollercoasterGenot.
Klopt ja. Een kapotte klok staat ook twee keer per dag goed.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 12:58 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ach je kunt me ook gewoon een keer de credits geven. Voelt heel naar waarschijnlijk maar er zit best regelmatig een aardige inschatting tussen.
Je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 13:00 schreef GGMM het volgende:
Jammer dat @:fetx zo moeilijk een ander gelijk kan geven. Verpest voor mij een beetje dit topic.
4 seconden te laat.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 12:54 schreef fetX het volgende:
[..]
Ach nee, doe dit nou niet. Krijgen we straks weer zo’n ‘ik zit er zelden naast’ post.
Als mensen nou eens normaal op zijn posts zouden reageren, dat zou al veel schelen.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 13:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Joepie, het hele topic gaat weer over pietje.
Het zal eens niet.
Ja als je in een topic regelmatig zinnige dingen zegt en alles wordt geridiculiseerd als totale bullshit dan is dat niet zo gek nee. Boëtius kon je 3 maanden geleden zien aankomen, Mulder ook.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 12:59 schreef fetX het volgende:
[..]
Klopt ja. Een kapotte klok staat ook twee keer per dag goed.
Je loopt er graag mee te koop en dat is een van je vele vervelende trekjes.
Dank je Pisto.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 13:04 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Als mensen nou eens normaal op zijn posts zouden reageren, dat zou al veel schelen.
Ik kan zo een handvol figuren opnoemen die vele malen irritanter zijn en minder toevoegen aan het topic, maar goed.
eens, ondertussen is Feyenoord gewoon een gelijkwaardige selectie als Ajax aan het samenstellen en dat met weinig middelen, dat is klassequote:Op vrijdag 15 juli 2022 13:00 schreef GGMM het volgende:
Jammer dat @:fetx zo moeilijk een ander gelijk kan geven. Verpest voor mij een beetje dit topic.
Flauw.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 13:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
eens, ondertussen is Feyenoord gewoon een gelijkwaardige selectie als Ajax aan het samenstellen en dat met weinig middelen, dat is klasse
Even voor de duidelijkheid, ik zeg niet dat ik fan ben van jouw ongekende postdiarree heh. Dat mag ook wel heel wat tikkeltjes minder.quote:
Je mag het best teveel vinden maar qua inhoud is het vaak best aardig en ben ik het meestal ook wel met je eens. (Zoals je idee dat alles verkocht moet worden enzo)quote:Op vrijdag 15 juli 2022 13:08 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid, ik zeg niet dat ik fan ben van jouw ongekende postdiarree heh. Dat mag ook wel heel wat tikkeltjes minder.
Als je van de namen Hancko, Timber, Gnonto, Aouchiche er twee aankoopt doe je prima zaken lijkt me. Die Hancko-deal schijnt al vrij ver te zijn.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 13:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Tja.
Ik denk dat het Mulder-gerucht niet klopt alhoewel het de reactie van @:caland wel waard zou zijn. Verder met @:fetx eens dat er flink wat prima namen langskomen. Hancko volgende week vastleggen zou prettig zijn, dan blijft er ca 12 miljoen over om te investeren denk ik?
Dan is het misschien niet eens erg als Kökcü vertrekt en je Timber in de plaats haalt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |