quote:Op vrijdag 6 mei 2022 12:50 schreef Näsenbar het volgende:
Welkom bij een nieuwe aflevering van The Masked TS! Welke KLB-user zit er in het pak van deze topicstarter? Laat het weten in de comments hieronder!
Het is niet kinderachtig… vooral als je al een seksuele relatie hebt. Ik cancel ze tegenwoordig gewoon. Als ze te oud zijn om dit te doen hoef ik ze niet.quote:Op woensdag 13 juli 2022 09:55 schreef LordofLeaves het volgende:
Of ze vinden je hobby kinderachtig.
Nou, post eens wat foto's dan. Ik ben oud.quote:Op woensdag 13 juli 2022 09:56 schreef MariaKan het volgende:
[..]
Het is niet kinderachtig… vooral als je al een seksuele relatie hebt. Ik cancel ze tegenwoordig gewoon. Als ze te oud zijn om dit te doen hoef ik ze niet.
@Naardegallemiezen dit is geilquote:Op woensdag 13 juli 2022 09:56 schreef christmastsunami het volgende:
Schrijfstijl van naardegallemiezen.
21 en 30+quote:Op woensdag 13 juli 2022 09:57 schreef Sfancta het volgende:
Wat is je eigen leeftijd en wat is een oudere man?
Wat kinderachtig.quote:Op woensdag 13 juli 2022 09:56 schreef MariaKan het volgende:
[..]
Het is niet kinderachtig… vooral als je al een seksuele relatie hebt. Ik cancel ze tegenwoordig gewoon.
1) ik stel deze vraag wanneer ik diegene al een tijdje aan het daten ben en 2) mannen kunnen zich best aanpassen en hoeven niet zo preuts te doen.quote:Op woensdag 13 juli 2022 10:01 schreef KroketBroodje het volgende:
Dit soort onzin trekt alleen mannen die niks fatsoenlijks kunnen krijgen
Kan pas een mening geven na een foto, ik weet niet wat een teddy is. Heb eerder al van een gewaardeerd lid foto's gekregen van strakke gymshark broeken (hier zaten wel spermavlekken op)quote:
Een teddy is een beertje waar kinderen mee slapen.quote:Op woensdag 13 juli 2022 10:03 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Kan pas een mening geven na een foto, ik weet niet wat een teddy is. Heb eerder al van een gewaardeerd lid foto's gekregen van strakke gymshark broeken (hier zaten wel spermavlekken op)
Hoe kan je een knuffel aandoen?quote:Op woensdag 13 juli 2022 10:04 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Een teddy is een beertje waar kinderen mee slapen.
quote:Op woensdag 13 juli 2022 10:03 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Kan pas een mening geven na een foto, ik weet niet wat een teddy is. Heb eerder al van een gewaardeerd lid foto's gekregen van strakke gymshark broeken (hier zaten wel spermavlekken op)
Ze doet aan cosplay, dus ze zal wel een berenpak aantrekken op straat of in bed.quote:
Alleen schiere dames kunnen zoiets hebben.quote:
En wat is hier raar aan? Had je iemand uit het frikadellenbos gehaald ofzo dat hij dit niet waardeerde?quote:
"Als jij niet speelt hoe ik het wil, wil ik niet meer met je spelen, lekker puh"quote:Op woensdag 13 juli 2022 10:06 schreef MariaKan het volgende:
[..]
Ik bepaal wie ik wel en niet in mijn leven laat.
Draag je nou wel of geen berenpak?quote:Op woensdag 13 juli 2022 10:06 schreef MariaKan het volgende:
[..]
Ik bepaal wie ik wel en niet in mijn leven laat.
57 en dat weet je niet?quote:Op woensdag 13 juli 2022 10:03 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Kan.quote:Op woensdag 13 juli 2022 10:27 schreef Aiciu het volgende:
Zijn dat die dingen met die knoopjes bij de kut?
Hahah moest echt lachenquote:Op woensdag 13 juli 2022 10:29 schreef Naardegallemiezen het volgende:
@:Sfancta ga even na dat dit waarschijnlijk van die knuffelbeer 18+ praktijken zijn en dat TS daar als Minnie M om een paal heen hangt
Lul niet man je hebt al half stijfje ik zie je daar wel in de tuinquote:Op woensdag 13 juli 2022 10:31 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Hahah moest echt lachenNog niet eens aan gedacht
Jaquote:Op woensdag 13 juli 2022 10:27 schreef Aiciu het volgende:
Zijn dat die dingen met die knoopjes bij de kut?
MAW het is een vent.quote:Op woensdag 13 juli 2022 10:30 schreef HSG het volgende:
TS is kinderachtig, een seksist en discrimineert. Alsof vrouwen niet ouderwets kunnen zijn en alsof dit niet over de hele wereld voorkomt.
Maar misschien is een land als Saudi-Arabië wel een leuk land voor jou. Daar zijn ze zoooooo meegaand, open, vriendelijke en tolerant naar jou. Echt een paradijs.
quote:Op woensdag 13 juli 2022 10:31 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Lul niet man je hebt al half stijfje ik zie je daar wel in de tuin
quote:
quote:
Dat is mijn goed recht. Huil erover.quote:Op woensdag 13 juli 2022 10:08 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
"Als jij niet speelt hoe ik het wil, wil ik niet meer met je spelen, lekker puh"
kinderachtig.
Waarom ben jij niet 24/7 mijn Daddy Dom @Sfanctaquote:
Is prima, print je zo meteen wel wat kleurplaatjes uit.quote:Op woensdag 13 juli 2022 10:44 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Waarom ben jij niet 24/7 mijn Daddy Dom @:Sfancta
Stuur dan.quote:Op woensdag 13 juli 2022 10:49 schreef Cockwhale het volgende:
[..]ik wil best bevestigen dat dat niet waar is, maar het is het niet waard. Bijna niemand is het met mij eens.
Ey kil, die quote is stuk vriend.quote:Op woensdag 13 juli 2022 10:50 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
3x scheepsrecht broer. Kom, probeer nog een keertje.
Dit is geilquote:
quote:Op woensdag 13 juli 2022 10:04 schreef LordofLeaves het volgende:
Een teddy is een beertje waar kinderen mee slapen.
Daar word iedere oude man toch geil van?quote:
Ja. Als je je er maar van bewust bent dat je je kinderachtig gedraagt.quote:Op woensdag 13 juli 2022 10:43 schreef MariaKan het volgende:
[..]
Dat is mijn goed recht. Huil erover.
Naar goed gebruik plaatsen de mods de verwijderde OP terugquote:Op woensdag 13 juli 2022 13:19 schreef laforest het volgende:
Matige lemming van jezelf...
SEX / Fetish niet kunnen/durven te delen
Hangt er ook vanaf of er een bepaalde klik is om zich op een bepaalde manier te gedragen.quote:Op woensdag 13 juli 2022 10:02 schreef MariaKan het volgende:
[..]
1) ik stel deze vraag wanneer ik diegene al een tijdje aan het daten ben en 2) mannen kunnen zich best aanpassen en hoeven niet zo preuts te doen.
Al veel chats begonnen sindsdien?quote:Op woensdag 13 juli 2022 13:52 schreef MariaKan het volgende:
[..]
ik wil niet herkend worden maar ik heb mijn kik al gedropt
Kanker kinderachtig mariaquote:
ik vond dat het daar niet thuis hoort, omdat iedereen zijn eigen seksuele voorkeur mag hebben, echter is het wel een geldige klachtquote:Op woensdag 13 juli 2022 13:19 schreef laforest het volgende:
Matige lemming van jezelf...
SEX / Fetish niet kunnen/durven te delen
Blabla, toon eens wat foto's!quote:Op woensdag 13 juli 2022 15:51 schreef MariaKan het volgende:
[..]
ik vond dat het daar niet thuis hoort, omdat iedereen zijn eigen seksuele voorkeur mag hebben, echter is het wel een geldige klacht
En daar maak je helemaal een nieuw account voor aan?quote:Op woensdag 13 juli 2022 15:51 schreef MariaKan het volgende:
[..]
ik vond dat het daar niet thuis hoort, omdat iedereen zijn eigen seksuele voorkeur mag hebben, echter is het wel een geldige klacht
Letterlijk 2 en ze waren beiden erg beleefd en aardig.quote:Op woensdag 13 juli 2022 16:24 schreef Sfancta het volgende:
Hoeveel berichten op kik heb je al? Van al die geile smeerpapen hier op de foksforum
Uit nieuwsgierigheid, noemde eentje zich Dries?quote:Op woensdag 13 juli 2022 17:08 schreef MariaKan het volgende:
[..]
Letterlijk 2 en ze waren beiden erg beleefd en aardig.
De eerste kansloze rukkers gegadigden hebben zich al gemeldquote:Op woensdag 13 juli 2022 16:59 schreef Lenny77 het volgende:
Sowieso denk ik dat zowat elke man wel een foto wil zien van een mooie vrouw in een leuk lingeriestukje.
Dus dat je ze niet aan de straatstenen kwijt raakt wil ook wel wat zeggen
quote:Op woensdag 13 juli 2022 16:45 schreef Chandler het volgende:
Er zijn zat oudere mannen die wel met hun tijd meegaan hoor
Dat je ze niet vind wijst er misschien op dat je niet op de juiste plekken zoekt!
quote:Op woensdag 13 juli 2022 17:07 schreef vogeltjesdans het volgende:
Zullen we pics uitwisselen? Ik heb een Schotse kilt en een middeleeuws shirt.
Oh kijk, ze raakt ze wel kwijtquote:Op woensdag 13 juli 2022 17:16 schreef Nine. het volgende:
[..]
De eerste kansloze rukkers gegadigden hebben zich al gemeld
[..]
[..]
Zou jij nooit doenquote:Op woensdag 13 juli 2022 16:24 schreef Sfancta het volgende:
Hoeveel berichten op kik heb je al? Van al die geile smeerpapen hier op de foksforum
Nee, the horrorquote:Op woensdag 13 juli 2022 17:19 schreef Lenny77 het volgende:
Oh kijk, ze raakt ze wel kwijt
Een man in kilt kan trouwens best wel lekker zijn maar ik zie toch liever niet vogeltjesdans daar in
Thanksquote:Op woensdag 13 juli 2022 18:02 schreef Nine. het volgende:
[..]
Nee, the horror![]()
Dus voor jou deze dan...
[ afbeelding ]
Wie dan wel?quote:Op woensdag 13 juli 2022 17:19 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Oh kijk, ze raakt ze wel kwijt
Een man in kilt kan trouwens best wel lekker zijn maar ik zie toch liever niet vogeltjesdans daar in
Dus een reactie plaatsen is een gevaardigde.. hihi..quote:Op woensdag 13 juli 2022 17:16 schreef Nine. het volgende:
De eerste kansloze rukkers gegadigden hebben zich al gemeld
Dit is KLB, don't take it personalquote:Op donderdag 14 juli 2022 07:43 schreef Chandler het volgende:
Dus een reactie plaatsen is een gevaardigde.. hihi..
Wel een +1 voor je postcount!
Grrrr... you got me there...quote:Op donderdag 14 juli 2022 07:49 schreef Nine. het volgende:
[..]
Dit is KLB, don't take it personal
Je moet toch wat om dit forum een beetje levend te houden![]()
En daar wil je wel herkend worden?quote:Op woensdag 13 juli 2022 13:52 schreef MariaKan het volgende:
[..]
ik wil niet herkend worden maar ik heb mijn kik al gedropt
Correctie: De nederlandse mannen die jij tot nu toe hebt gesproken zijn ouderwets en preutsquote:Op woensdag 13 juli 2022 09:53 schreef MariaKan het volgende:
Ik heb een best wel grote fetish die gepaard gaat met het dragen van de bepaalde soort lingerie (aesthetic). Het gaat hier vooral over foto’s die ik dan neem, en soms draag ik geen lingerie maar een soort van cosplay.
Ik val vooral op oudere mannen en het is moeilijk om het concept uit te leggen en ze vinden het meestal ook niet spannend om foto’s uit te wisselen… maar ik doe het echt met veel plezier. Ik ben nu single, en dit is misschien een “first world problem” maar ik heb nu 3 teddies die ik nooit aan heb gehad voor iemand en ik durf er nu eigenlijk niet eens over mee over te beginnen.
Ik irriteer mij dood aan oudere mannen die ouderwets zijn en dat ook blijven.
Klacht: Nederlandse mannen zijn preuts en ouderwets
Edit. Voor iedereen die zegt dat deze post nutteloos is zonder foto’s: Nederland is een klein land en ik post hier geen persoonlijke foto’s,
mijn kik is mkaneultra
Ik erger me dood aan mensen die zich zeggen 'te irriteren'quote:Op woensdag 13 juli 2022 09:53 schreef MariaKan het volgende:
Ik heb een best wel grote fetish die gepaard gaat met het dragen van de bepaalde soort lingerie (aesthetic). Het gaat hier vooral over foto’s die ik dan neem, en soms draag ik geen lingerie maar een soort van cosplay.
Ik val vooral op oudere mannen en het is moeilijk om het concept uit te leggen en ze vinden het meestal ook niet spannend om foto’s uit te wisselen… maar ik doe het echt met veel plezier. Ik ben nu single, en dit is misschien een “first world problem” maar ik heb nu 3 teddies die ik nooit aan heb gehad voor iemand en ik durf er nu eigenlijk niet eens over mee over te beginnen.
Ik irriteer mij dood aan oudere mannen die ouderwets zijn en dat ook blijven.
Klacht: Nederlandse mannen zijn preuts en ouderwets
Edit. Voor iedereen die zegt dat deze post nutteloos is zonder foto’s: Nederland is een klein land en ik post hier geen persoonlijke foto’s,
mijn kik is mkaneultra
quote:Op donderdag 14 juli 2022 10:41 schreef Metro2005 het volgende:
Ik sta juist voor vreselijk veel dingen open.
Kik is een chat app net als whatsapp, signal, telegram en zulks meer.quote:Op donderdag 14 juli 2022 11:31 schreef Karina het volgende:
Geen idee wat een kik is, maar ik zal ook wel oud zijn![]()
Overigens is een teddy ook best een ouderwets woord eigenlijk, nu heet het een 'body'.
ow is er al weer eentje bij, niet bij te houden die shit johquote:Op donderdag 14 juli 2022 11:33 schreef Nine. het volgende:
[..]
Kik is een chat app net als whatsapp, signal, telegram en zulks meer.
Bestaat al best lang volgens mij.quote:Op donderdag 14 juli 2022 11:33 schreef Karina het volgende:
[..]
ow is er al weer eentje bij, niet bij te houden die shit joh
oh lol nou dan is TS ouderwets.quote:Op donderdag 14 juli 2022 11:39 schreef Modus het volgende:
[..]
Bestaat al best lang volgens mij.
-vanaf 2010
Fixedquote:Op donderdag 14 juli 2022 11:45 schreef Karina het volgende:
[..]
oh lol nou dan is TS ouderwets een matige kutkloon.
Als ik TS haar fetish goed begrijp is het niet heel veel meer dan een soort lakpakjes dragenquote:Op donderdag 14 juli 2022 11:12 schreef Nine. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
OF. De mannen die ze heeft gesproken waren allemaal getrouwd en hadden geen zin om gefotobomd te worden op whatsapp, vanwege het risico ontdekt te worden door moeder de vrouw![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |