trolololololoquote:
Wat slechtquote:Op woensdag 13 juli 2022 10:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
trolololololo
oftewel: ik wil graag sexy foto's delen maar heb niemand om ze aan te laten zien, wat moet ik doen
hier kun je het nog eens lezen, want in klb kan het schijnbaar welquote:
Meteen gereageerd.quote:Op woensdag 13 juli 2022 10:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hier kun je het nog eens lezen, want in klb kan het schijnbaar wel
KLB / Oudere mannen die niet met de tijd meegaan
Lekker handig ook.quote:Op woensdag 13 juli 2022 10:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hier kun je het nog eens lezen, want in klb kan het schijnbaar wel
KLB / Oudere mannen die niet met de tijd meegaan
Dit is 'haar' eerste posts, registreren en joehoe mannen ik heb een fetish.quote:Op woensdag 13 juli 2022 10:21 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Lekker handig ook.
In SEX had ze misschien nog serieuze reacties gekregen.
Valt me nog mee hoe er in KLB mee omgegaan wordt.
Ja, onder dit account.quote:Op woensdag 13 juli 2022 10:28 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Dit is 'haar' eerste posts, registreren en joehoe mannen ik heb een fetish.
KLB / Oudere mannen die niet met de tijd meegaanquote:
quote:Op woensdag 13 juli 2022 09:53 schreef MariaKan het volgende:
Ik heb een best wel grote fetish die gepaard gaat met het dragen van de bepaalde soort lingerie (aesthetic). Het gaat hier vooral over foto’s die ik dan neem, en soms draag ik geen lingerie maar een soort van cosplay.
Ik val vooral op oudere mannen en het is moeilijk om het concept uit te leggen en ze vinden het meestal ook niet spannend om foto’s uit te wisselen… maar ik doe het echt met veel plezier. Ik ben nu single, en dit is misschien een “first world problem” maar ik heb nu 3 teddies die ik nooit aan heb gehad voor iemand en ik durf er nu eigenlijk niet eens over mee over te beginnen.
Ik irriteer mij dood aan oudere mannen die ouderwets zijn en dat ook blijven.
Klacht: Nederlandse mannen zijn preuts en ouderwets
Jammer dat je het niet deelt, gewoon doen is mijn advies. Je zit toch onder een kloon/onbekende nickname en daarnaast kunnen ongewenste reacties door de moderators verwijderd worden.quote:Op woensdag 13 juli 2022 09:38 schreef MariaKan het volgende:
ik denk dat het beter is als ik dit niet deel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |