quote:Op vrijdag 6 mei 2022 12:50 schreef Näsenbar het volgende:
Welkom bij een nieuwe aflevering van The Masked TS! Welke KLB-user zit er in het pak van deze topicstarter? Laat het weten in de comments hieronder!
Het is niet kinderachtig… vooral als je al een seksuele relatie hebt. Ik cancel ze tegenwoordig gewoon. Als ze te oud zijn om dit te doen hoef ik ze niet.quote:Op woensdag 13 juli 2022 09:55 schreef LordofLeaves het volgende:
Of ze vinden je hobby kinderachtig.
Nou, post eens wat foto's dan. Ik ben oud.quote:Op woensdag 13 juli 2022 09:56 schreef MariaKan het volgende:
[..]
Het is niet kinderachtig… vooral als je al een seksuele relatie hebt. Ik cancel ze tegenwoordig gewoon. Als ze te oud zijn om dit te doen hoef ik ze niet.
@Naardegallemiezen dit is geilquote:Op woensdag 13 juli 2022 09:56 schreef christmastsunami het volgende:
Schrijfstijl van naardegallemiezen.
21 en 30+quote:Op woensdag 13 juli 2022 09:57 schreef Sfancta het volgende:
Wat is je eigen leeftijd en wat is een oudere man?
Wat kinderachtig.quote:Op woensdag 13 juli 2022 09:56 schreef MariaKan het volgende:
[..]
Het is niet kinderachtig… vooral als je al een seksuele relatie hebt. Ik cancel ze tegenwoordig gewoon.
1) ik stel deze vraag wanneer ik diegene al een tijdje aan het daten ben en 2) mannen kunnen zich best aanpassen en hoeven niet zo preuts te doen.quote:Op woensdag 13 juli 2022 10:01 schreef KroketBroodje het volgende:
Dit soort onzin trekt alleen mannen die niks fatsoenlijks kunnen krijgen
Kan pas een mening geven na een foto, ik weet niet wat een teddy is. Heb eerder al van een gewaardeerd lid foto's gekregen van strakke gymshark broeken (hier zaten wel spermavlekken op)quote:
Een teddy is een beertje waar kinderen mee slapen.quote:Op woensdag 13 juli 2022 10:03 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Kan pas een mening geven na een foto, ik weet niet wat een teddy is. Heb eerder al van een gewaardeerd lid foto's gekregen van strakke gymshark broeken (hier zaten wel spermavlekken op)
Hoe kan je een knuffel aandoen?quote:Op woensdag 13 juli 2022 10:04 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Een teddy is een beertje waar kinderen mee slapen.
quote:Op woensdag 13 juli 2022 10:03 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Kan pas een mening geven na een foto, ik weet niet wat een teddy is. Heb eerder al van een gewaardeerd lid foto's gekregen van strakke gymshark broeken (hier zaten wel spermavlekken op)
Ze doet aan cosplay, dus ze zal wel een berenpak aantrekken op straat of in bed.quote:
Alleen schiere dames kunnen zoiets hebben.quote:
En wat is hier raar aan? Had je iemand uit het frikadellenbos gehaald ofzo dat hij dit niet waardeerde?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |