abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_205341693
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2022 16:30 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]
O, hadden ze die "escape" ingelast?
Haha.
Ik herinner me nog een reclamespotje over die kliklijn, en toen stond er toch duidelijk een koe in de wei.
Waarschijnlijk hebben ze daarna een telefoontje gehad en geopperd voor een extra loketje voor als het gaat om landbouwdieren.
Maakt geen bal uit. Mensen kenden toen 114 (of was het 144?) en die bellen dat en kijken niet weer naar een overheidssite. Of ze bellen direct met de politie.

Sjappoo Dion
Haha leuk spotje als Geert weer eens op een trekker springt.
Jammer genoeg geef je ze door dit soort bagger keer op keer te posten steeds de aandacht die ze hiermee willen trekken.

Misschien kun je zo ook nog even met ons delen wat Harry Vermeegen vandaag weer vindt van *voer ophef vd dag in*
  donderdag 14 juli 2022 @ 16:58:42 #152
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_205341744
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2022 16:53 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Misschien kun je zo ook nog even met ons delen wat Harry Vermeegen vandaag weer vindt van *voer ophef vd dag in*
Dat is een andere user toch?
pi_205341766
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2022 16:58 schreef EinarBoe het volgende:

[..]
Dat is een andere user toch?
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2022 13:42 schreef Twentsche_Ros het volgende:
https://www.facebook.com/100076574576142/videos/385270173755171

Duitse boeren solidair.
Maar wie geeft hen de juiste vlag-etikette?
De boerenprotestvlag omgekeerd. Dus de Nederlandse boerenprotestbeweging is "in nood" ?????
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2022 10:59 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Trek je geitenwollensokken aan en je klompen en luister naar de Oosterse maharishi wijsheid van deze neef van die Sjamaan die het Capitool een tijdje geleden bestormde.

donderdag 14 juli 2022 @ 17:16:23 #154
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_205341921
quote:
10s.gif Op donderdag 14 juli 2022 16:33 schreef Noek het volgende:

[..]
Christus mina, wat een stel sneeuwvlokjes zijn we ook geworden. :')
Haal die Mc Donalds palen ook maar weg dan. Weet je wel hoeveel kinderen daarvan over de jank gaan waardoor ouders alle Meesjes en Sterres moeten sussen en niet meer op het verkeer letten. Levensgevaarlijk!
Dat.

Wel enorme videoschermen met wisselende reclame langs de snelweg, maar oh gut, 10 meter verderop hangt een vlag, en daar raken mensen van afgeleid.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 14 juli 2022 @ 17:19:13 #155
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_205341959
quote:
5s.gif Op donderdag 14 juli 2022 16:43 schreef xpompompomx het volgende:
Wat deden die biggen eigenlijk in Duitsland? Boeren zorgen naar eigen zeggen toch voor ons eten??? :?
Het verbaast me niet eens meer als ze naar Italië vervoerd worden om daar geslacht te worden en later weer als echte Italiaanse ham hier verkocht te worden, omdat het alleen maar zo mag heten als het dier daar geslacht is ofzo.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 14 juli 2022 @ 17:23:23 #156
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_205341999
twitter

Ok...
pi_205342141
twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_205342650
https://nos.nl/artikel/23(...)ing-de-punt-meenamen

Als de overheid de vlaggen weghaalt.
Goed bewaren. Zo'n vlag kan nog weer worden opgeëist.
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_205342683
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2022 16:36 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]
900 varkens kunnen echt niet in 1 vrachtwagen.
Ik zou dit bericht niet meteen geloven.
Tuurlijk wel die gaan in 4 lagen
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_205342728
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2022 17:19 schreef Leandra het volgende:

[..]
Het verbaast me niet eens meer als ze naar Italië vervoerd worden om daar geslacht te worden en later weer als echte Italiaanse ham hier verkocht te worden, omdat het alleen maar zo mag heten als het dier daar geslacht is ofzo.
Dat zal niet mogen lijkt mij dat het land van herkomst in elk geval Italië moet zijn. maar slachten in Polen oid kan best goedkoper zijn. Of een Nederlandse slachter koopt Duitse biggen.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_205342868
Pro boeren
Pro Rusland
Pro Oekraïne
Anti covid vaccinaties
------------------------------
subtotaal: topmens
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
Als je niet kan relativeren, heb je weinig aan kennis.
pi_205343031
Ter Apel. :D Dit gaat een vroege dood sterven.
pi_205343429
quote:
9s.gif Op donderdag 14 juli 2022 16:38 schreef Noek het volgende:
Maar ja, vlaggen. brrr.
Laten we ons eens druk gaan maken over toestanden die serieus gaan over het welzijn van de dieren.
Controles binnen slachthuizen, Boeren die geen dieren meer mogen houden als blijkt dat ze hun dieren niet goed behandelen. Kraamkooien verbieden, zoals in andere landen.
Kappen met die dieren zoveel km's te vervoeren. Bij hoge temperaturen geen dieren in wagens laten wachten.
Gewoon je echt drukmaken om die dieren en niet opeens die dieren erbij slepen omdat het zo uitkomt omdat je een grafhekel aan boeren hebt.
Welke mensen hebben een grafhekel aan boeren? En denk je dat de boeren gepest worden of zo?

Die mensen zijn juist jaren voorgetrokken door de overheid. Moet je eens wat afleveringen van Zondag met Lubach kijken en even tot hier. Nu moeten de boeren pas op de plaats maken en hoor je huilverhalen als "ze willen de boeren vermoorden"...

Maar inderdaad, de grote problemen moet je aanpakken. Niet die vlaggen, hoe dom het ook is. Ik hoorde net een boer zeggen dat het een ludieke actie is, terwijl ludiek toch enigszins uniek moet zijn. En vlaggen andersom hangen komt uit de scheepvaart en is nu overgewaaid vanuit de USA. Dus zo uniek is het allemaal niet.

Een veeboer mocht in NL uitbreiden terwijl hij in DL nog geen hond als huisdier mocht hebben. Die man sloeg voor de verborgen camera een biggetje tegen de muur (dood of niet, dat weet ik niet). Zulke mensen aanpakken.
pi_205344976
straatterreur

quote:
NOS Nieuws

Gisteren, 21:47
Friese Statenleden klaar met bedreigingen: 'Ik zag collega's trillen'

Friese Statenleden zijn helemaal klaar met de bedreigingen en intimidatie aan hun adres. Nu er vandaag een bommelding is gedaan bij het provinciehuis in Leeuwarden, wil PvdA-Statenlid Jaap Stalenburg niet langer zwijgen. "Er moet wat veranderen, en zo snel mogelijk. Vandaag zag ik collega's trillend het provinciehuis verlaten."
https://nos.nl/artikel/24(...)ag-collega-s-trillen

Onder terrorisme verstaat de AIVD:

quote:
'Het uit ideologische motieven (voorbereiden van het) plegen van op mensenlevens gericht geweld of het veroorzaken van maatschappij-ontwrichtende schade, met als doel (een deel van) de bevolking ernstige vrees aan te jagen, maatschappelijke veranderingen tehttps://www.aivd.nl/onderwerpen/terrorisme bewerkstelligen en/of politieke besluitvorming te beïnvloeden.'
pi_205346535
twitter
  vrijdag 15 juli 2022 @ 09:47:43 #166
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_205347809

De zielsverwantschap zal groot zijn inderdaad.
  Moderator vrijdag 15 juli 2022 @ 09:57:25 #167
5428 crew  miss_sly
pi_205347923
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 09:47 schreef EinarBoe het volgende:
[ afbeelding ]

Dit valt onder hetzelfde kopje als dat een enorme meerderheid van Nederland achter de boeren zou staan. Wensdenken heet dat geloof ik?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator vrijdag 15 juli 2022 @ 10:00:08 #168
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_205347940
quote:
[ afbeelding ]

Ze bedoelt die Nederlandse boeren die ook in oekraine aan het werk waren. ;) Zo snappen candezen de nederlanders ook heel goed.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  vrijdag 15 juli 2022 @ 10:00:40 #169
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_205347946
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 09:57 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Dit valt onder hetzelfde kopje als dat een enorme meerderheid van Nederland achter de boeren zou staan. Wensdenken heet dat geloof ik?
Ja, dit soort bizarre uitspraken komt ook altijd van de groep mensen die om het hardst schreeuwt dat ze in 'Den Haag' het contact met het volk/de realiteit kwijt zijn. En ondertussen denken dat oorlogsvluchtelingen je strijd om meer subsidie en compensatie wel invoelbaar vinden.
pi_205347984
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2022 23:36 schreef Bluesdude het volgende:
[ twitter ]
Interessant verhaal.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_205348636
Dus eh ... hoe staat het inmiddels met die boerendochterstetten?
"Pools are perfect for holding water"
  vrijdag 15 juli 2022 @ 11:53:36 #172
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_205348997
De mensen die de nationale vlag ondersteboven hangen zijn dezelfde minkukels die met een klomp aan de voet en een kaas op hun hoofd naar de grens rennen zodra er ergens iets te juichen valt voor (een) Nederland(er), om zich aldaar in het oranje belachelijk te maken.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_205349545
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 11:53 schreef Koffieplanter het volgende:
De mensen die de nationale vlag ondersteboven hangen zijn dezelfde minkukels die met een klomp aan de voet en een kaas op hun hoofd naar de grens rennen zodra er ergens iets te juichen valt voor (een) Nederland(er), om zich aldaar in het oranje belachelijk te maken.
Sportsupporters in oranjekleding etc is een ander slag mensen. Die zijn niet anti de regering, anti de staat, of zelfverklaarde vrijheidsstrijders cq wappies cq actieboeren.
Men wil oranje-sporters toejuichen, feestje vieren.
  Moderator vrijdag 15 juli 2022 @ 13:55:38 #174
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_205350214
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 11:53 schreef Koffieplanter het volgende:
Het zijn meer de mensen die als er ergens een ambulance staat er gelijk met de neus er bovenop staan.
pi_205350436
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 10:07 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Interessant verhaal.
Dit verhaal heeft nog een kotsverwekkend "Briefje van Jan"/"Jan Dijkgraaf"-staartje

https://www.briefjevanjan.nl/aan-laura-bromet-3/

Ik heb er een extra topic over geopend.

https://www.noordhollands(...)e&utm_medium=organic
https://twitter.com/Knijf(...)101143244802/photo/1
Twentsche_Ros in KLB / Jan Dijkgraaf

Jan Dijkgraaf spuugde zijn gal op Bromet toen het fakenews nog niet was bevestigd, dus toen het gerucht van Boomgaard-Fvd nog voor waar werd aangenomen.

Later zou hij dus bakzeil moeten halen. Dus hij heeft zijn "Briefje" toen veranderd.
Maar wat zegt meneer Jan Dijkgraaf.

"Het had waar kunnen zijn."

a la Thierry Baudet.

quote:
Normale mensen, mensen met een hart, snappen dan welk diep menselijk drama op dat moment mogelijk in die kerk werd herdacht óf waar zo’n foto (als-ie geënsceneerd is) symbool voor staat.
"op dat moment mogelijk".....

How low can Jan go?
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
  Moderator vrijdag 15 juli 2022 @ 14:28:06 #176
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_205350492

Goede tip, omgekeerde rabobank vlag!
pi_205350569
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2022 15:26 schreef tim020hoorn het volgende:

[..]
ik ben niet links :D

Omvolking is wappietaal, niks meer en niks minder.
Leg maar eens uit waarom dan. En wat mij betreft noem je het dan volksverhuizingen of weet ik hoe je het wil noemen. Maar met 4,2 miljoen vreemdelingen in NL kan je toch niet ontkennen dat er massaal verhuist wordt en er iets aan de hand is want de meeste landen op aarde doen dit namelijk niet. Dit heeft een reden (de heilige economie)
  Moderator vrijdag 15 juli 2022 @ 14:41:01 #178
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_205350600
pi_205350666
quote:
[ afbeelding ]

Godallemachtig....dan ben je ieder gevoel voor proportie kwijt. Walgelijk.
pi_205350691
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 14:48 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Godallemachtig....dan ben je ieder gevoel voor proportie kwijt. Walgelijk.
Het was me al langer duidelijk dat deze mevrouw het gevoel voor proportie kwijt was.
pi_205350692
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 14:37 schreef Unstoppable-NMGN het volgende:

[..]
Leg maar eens uit waarom dan. En wat mij betreft noem je het dan volksverhuizingen of weet ik hoe je het wil noemen. Maar met 4,2 miljoen vreemdelingen in NL kan je toch niet ontkennen dat er massaal verhuist wordt en er iets aan de hand is want de meeste landen op aarde doen dit namelijk niet. Dit heeft een reden (de heilige economie)
En zonder bloeiende economie ga jij....wat doen?
pi_205350733
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 14:51 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
En zonder bloeiende economie ga jij....wat doen?
Een goede economie is zeker belangrijk maar hoeft zeker niet afhankelijk te zijn van massa-immigratie. Dat is een economisch piramidesysteem waarbij we steeds meer mensen moeten binnen halen. Ik denk dat iedereen op zijn 10 vingers wel kan natellen dat dat ergens in de toekomst vastloopt met alle gevolgen van dien. dit systeem kan je niet eindeloos volhouden.

Overigens hebben we nu een goed lopende economie maar ik merk er helemaal niets van. Het leven is bijna onbetaalbaar geworden en het wordt elk jaar een stukje duurder.
pi_205350742
Nog 3 minuten, dan gaat het hele land plat |:)
pi_205350743
Oeps tweede post was een foutje
pi_205351061
:')

[url=https://www.telegraaf.nl/nieuws/1971128588/boerenactiegroep-wil-land-een-kwartier-
platleggen]Boerenactiegroep wil land een kwartier platleggen[/url]

quote:
DEN HAAG - De boerenactiegroep Agractie wil Nederland vrijdag een kwartier platleggen. De organisatie roept Nederlanders op om 15.00 uur het werk voor 15 minuten neer te leggen om „solidariteit met de boeren” te tonen. Farmers Defence Force, de andere terroristengroep, heeft zich bij het initiatief van Agractie aangesloten.
Was een fantastische actie weer. Nul komma nul van gemerkt.
pi_205351089
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 15:34 schreef xpompompomx het volgende:

[url=https://www.telegraaf.nl/nieuws/1971128588/boerenactiegroep-wil-land-een-kwartier-
[..]
https://www.tubantia.nl/a(...)gn=socialsharing_web
Hier ten oosten van de IJssel staat de hele boel vast hoor…
zie email 27 oktober
pi_205351093
Ik woon op het platteland in Limburg/Brabant en zie best veel mensen met zo'n zakdoek aan het huis of aan de auto. Zij allemaal hele normale mensen hoor. Maar wel jammer dat zoiets blijkbaar dan ook weer is overgenomen door FvDWappie die in de stad wonen en nog nooit een boer van dichtbij hebben gezien.
pi_205351108
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 15:37 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Ja de ironie is dat er vaak wordt gerept over 'de randstad', want dat is in de rest van Nederland de bron van al het kwaad, maar dat de hinder veelal in bijvoorbeeld Oost-Nederland wordt gevoeld.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_205351120
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 15:38 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik woon op het platteland in Limburg/Brabant en zie best veel mensen met zo'n zakdoek aan het huis of aan de auto. Zij allemaal hele normale mensen hoor. Maar wel jammer dat zoiets blijkbaar dan ook weer is overgenomen door FvDWappie die in de stad wonen en nog nooit een boer van dichtbij hebben gezien.
Wat een rare aannames maakt men altijd op het platteland.
pi_205351126
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 15:37 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Dan is het maar te hopen dat oom agent een nieuw bonnenboekje bijheeft.
pi_205351144
quote:
Ik woon in een klein dorp in Twente en ik zie het dus nauwelijks.
pi_205351145
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 15:34 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Terroristengroep? In de categorie ETA, BSO, RAF, IRA, Al Qaida, IS?
pi_205351151
quote:
2s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 15:41 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Wat een rare aannames maakt men altijd op het platteland.
Niet te letterlijk nemen. Je zult ze heus wel eens gezien hebben als je in de stad woont, maar niet dagelijks en dagelijks mee te maken hebben.
pi_205351174
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 15:46 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Niet te letterlijk nemen. Je zult ze heus wel eens gezien hebben als je in de stad woont, maar niet dagelijks en dagelijks mee te maken hebben.
Snap ook niet waarom dat zo belangrijk zou moeten zijn. Zijn boeren een ander soort mensen dan mensen die een ander beroep hebben of ergens anders wonen? Volgens mij nl niet.
pi_205351175
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 14:37 schreef Unstoppable-NMGN het volgende:
Maar met 4,2 miljoen vreemdelingen in NL
Wat zie je dat bekrompen. En eng... Miljoenen mensen verstotend.
De helft van die mensen zijn Nederlander. Van die andere helft is sowieso de helft best wel Nederlandsvoelend en omschrijven ze zich vaak ook als Nederlander in combinatie met een andere etnische groepsnaam.
  vrijdag 15 juli 2022 @ 17:04:47 #196
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_205351870
quote:
Naja hier niet al zag ik vandaag rond ulvenhout wel wat vlaggen op zijn kop staan.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  vrijdag 15 juli 2022 @ 17:08:03 #197
156145 Lucifer_Doosje
Licht ontvlambaar
pi_205351888
Achterlijk gedoe met die vlaggen ondersteboven aan elke lantaarnpaal. Wat voor debiel moet je zijn om zoiets te bedenken
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
  vrijdag 15 juli 2022 @ 17:08:13 #198
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_205351889
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 17:04 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Naja hier niet al zag ik vandaag rond ulvenhout wel wat vlaggen op zijn kop staan.
Hier op de provinciale weg hangen er wel 50.

Maar ik heb het idee dat er een hele grote groep niet-boeren, maar wel anti regering is die dit protest kaapt. Op tv/youtube zag ik ook al wat van dat soort figuren bij protesten staan.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  vrijdag 15 juli 2022 @ 17:24:35 #199
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_205352088
quote:
15s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 17:08 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Achterlijk gedoe met die vlaggen ondersteboven aan elke lantaarnpaal. Wat voor debiel moet je zijn om zoiets te bedenken
Ik heb dan trouwens ook het gevoel naar vlaggen van het Duitse keizerrijk te kijken.
Misschien dat ik die ga ophangen.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_205352089
Zag er in Utrecht eentje. Misschien iemand die ermee wil aangeven dat de overheid al decennia verzaakt met stikstofbeleid, klimaatbeleid en woningbeleid.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')