Jammer genoeg geef je ze door dit soort bagger keer op keer te posten steeds de aandacht die ze hiermee willen trekken.quote:Op donderdag 14 juli 2022 16:30 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
O, hadden ze die "escape" ingelast?
Haha.
Ik herinner me nog een reclamespotje over die kliklijn, en toen stond er toch duidelijk een koe in de wei.
Waarschijnlijk hebben ze daarna een telefoontje gehad en geopperd voor een extra loketje voor als het gaat om landbouwdieren.
Maakt geen bal uit. Mensen kenden toen 114 (of was het 144?) en die bellen dat en kijken niet weer naar een overheidssite. Of ze bellen direct met de politie.
Sjappoo Dion
Haha leuk spotje als Geert weer eens op een trekker springt.
Dat is een andere user toch?quote:Op donderdag 14 juli 2022 16:53 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Misschien kun je zo ook nog even met ons delen wat Harry Vermeegen vandaag weer vindt van *voer ophef vd dag in*
quote:
quote:Op donderdag 14 juli 2022 13:42 schreef Twentsche_Ros het volgende:
https://www.facebook.com/100076574576142/videos/385270173755171
Duitse boeren solidair.
Maar wie geeft hen de juiste vlag-etikette?
De boerenprotestvlag omgekeerd. Dus de Nederlandse boerenprotestbeweging is "in nood" ?????
quote:Op donderdag 14 juli 2022 10:59 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Trek je geitenwollensokken aan en je klompen en luister naar de Oosterse maharishi wijsheid van deze neef van die Sjamaan die het Capitool een tijdje geleden bestormde.
Dat.quote:Op donderdag 14 juli 2022 16:33 schreef Noek het volgende:
[..]
Christus mina, wat een stel sneeuwvlokjes zijn we ook geworden.![]()
Haal die Mc Donalds palen ook maar weg dan. Weet je wel hoeveel kinderen daarvan over de jank gaan waardoor ouders alle Meesjes en Sterres moeten sussen en niet meer op het verkeer letten. Levensgevaarlijk!
Het verbaast me niet eens meer als ze naar Italië vervoerd worden om daar geslacht te worden en later weer als echte Italiaanse ham hier verkocht te worden, omdat het alleen maar zo mag heten als het dier daar geslacht is ofzo.quote:Op donderdag 14 juli 2022 16:43 schreef xpompompomx het volgende:
Wat deden die biggen eigenlijk in Duitsland? Boeren zorgen naar eigen zeggen toch voor ons eten???
Tuurlijk wel die gaan in 4 lagenquote:Op donderdag 14 juli 2022 16:36 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
900 varkens kunnen echt niet in 1 vrachtwagen.
Ik zou dit bericht niet meteen geloven.
Dat zal niet mogen lijkt mij dat het land van herkomst in elk geval Italië moet zijn. maar slachten in Polen oid kan best goedkoper zijn. Of een Nederlandse slachter koopt Duitse biggen.quote:Op donderdag 14 juli 2022 17:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het verbaast me niet eens meer als ze naar Italië vervoerd worden om daar geslacht te worden en later weer als echte Italiaanse ham hier verkocht te worden, omdat het alleen maar zo mag heten als het dier daar geslacht is ofzo.
Welke mensen hebben een grafhekel aan boeren? En denk je dat de boeren gepest worden of zo?quote:Op donderdag 14 juli 2022 16:38 schreef Noek het volgende:
Maar ja, vlaggen. brrr.
Laten we ons eens druk gaan maken over toestanden die serieus gaan over het welzijn van de dieren.
Controles binnen slachthuizen, Boeren die geen dieren meer mogen houden als blijkt dat ze hun dieren niet goed behandelen. Kraamkooien verbieden, zoals in andere landen.
Kappen met die dieren zoveel km's te vervoeren. Bij hoge temperaturen geen dieren in wagens laten wachten.
Gewoon je echt drukmaken om die dieren en niet opeens die dieren erbij slepen omdat het zo uitkomt omdat je een grafhekel aan boeren hebt.
https://nos.nl/artikel/24(...)ag-collega-s-trillenquote:NOS Nieuws
•
Gisteren, 21:47
Friese Statenleden klaar met bedreigingen: 'Ik zag collega's trillen'
Friese Statenleden zijn helemaal klaar met de bedreigingen en intimidatie aan hun adres. Nu er vandaag een bommelding is gedaan bij het provinciehuis in Leeuwarden, wil PvdA-Statenlid Jaap Stalenburg niet langer zwijgen. "Er moet wat veranderen, en zo snel mogelijk. Vandaag zag ik collega's trillend het provinciehuis verlaten."
quote:'Het uit ideologische motieven (voorbereiden van het) plegen van op mensenlevens gericht geweld of het veroorzaken van maatschappij-ontwrichtende schade, met als doel (een deel van) de bevolking ernstige vrees aan te jagen, maatschappelijke veranderingen tehttps://www.aivd.nl/onderwerpen/terrorisme bewerkstelligen en/of politieke besluitvorming te beïnvloeden.'
Dit valt onder hetzelfde kopje als dat een enorme meerderheid van Nederland achter de boeren zou staan. Wensdenken heet dat geloof ik?quote:Op vrijdag 15 juli 2022 09:47 schreef EinarBoe het volgende:
[ afbeelding ]
De zielsverwantschap zal groot zijn inderdaad.
Ze bedoelt die Nederlandse boeren die ook in oekraine aan het werk waren.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 09:47 schreef EinarBoe het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, dit soort bizarre uitspraken komt ook altijd van de groep mensen die om het hardst schreeuwt dat ze in 'Den Haag' het contact met het volk/de realiteit kwijt zijn. En ondertussen denken dat oorlogsvluchtelingen je strijd om meer subsidie en compensatie wel invoelbaar vinden.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 09:57 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dit valt onder hetzelfde kopje als dat een enorme meerderheid van Nederland achter de boeren zou staan. Wensdenken heet dat geloof ik?
Sportsupporters in oranjekleding etc is een ander slag mensen. Die zijn niet anti de regering, anti de staat, of zelfverklaarde vrijheidsstrijders cq wappies cq actieboeren.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 11:53 schreef Koffieplanter het volgende:
De mensen die de nationale vlag ondersteboven hangen zijn dezelfde minkukels die met een klomp aan de voet en een kaas op hun hoofd naar de grens rennen zodra er ergens iets te juichen valt voor (een) Nederland(er), om zich aldaar in het oranje belachelijk te maken.
Het zijn meer de mensen die als er ergens een ambulance staat er gelijk met de neus er bovenop staan.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 11:53 schreef Koffieplanter het volgende:
De mensen die de nationale vlag ondersteboven hangen zijn dezelfde minkukels die met een klomp aan de voet en een kaas op hun hoofd naar de grens rennen zodra er ergens iets te juichen valt voor (een) Nederland(er), om zich aldaar in het oranje belachelijk te maken.
Dit verhaal heeft nog een kotsverwekkend "Briefje van Jan"/"Jan Dijkgraaf"-staartjequote:
"op dat moment mogelijk".....quote:Normale mensen, mensen met een hart, snappen dan welk diep menselijk drama op dat moment mogelijk in die kerk werd herdacht óf waar zo’n foto (als-ie geënsceneerd is) symbool voor staat.
Leg maar eens uit waarom dan. En wat mij betreft noem je het dan volksverhuizingen of weet ik hoe je het wil noemen. Maar met 4,2 miljoen vreemdelingen in NL kan je toch niet ontkennen dat er massaal verhuist wordt en er iets aan de hand is want de meeste landen op aarde doen dit namelijk niet. Dit heeft een reden (de heilige economie)quote:Op dinsdag 12 juli 2022 15:26 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
ik ben niet links
Omvolking is wappietaal, niks meer en niks minder.
Godallemachtig....dan ben je ieder gevoel voor proportie kwijt. Walgelijk.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 09:47 schreef EinarBoe het volgende:
[ afbeelding ]
Het was me al langer duidelijk dat deze mevrouw het gevoel voor proportie kwijt was.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 14:48 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Godallemachtig....dan ben je ieder gevoel voor proportie kwijt. Walgelijk.
En zonder bloeiende economie ga jij....wat doen?quote:Op vrijdag 15 juli 2022 14:37 schreef Unstoppable-NMGN het volgende:
[..]
Leg maar eens uit waarom dan. En wat mij betreft noem je het dan volksverhuizingen of weet ik hoe je het wil noemen. Maar met 4,2 miljoen vreemdelingen in NL kan je toch niet ontkennen dat er massaal verhuist wordt en er iets aan de hand is want de meeste landen op aarde doen dit namelijk niet. Dit heeft een reden (de heilige economie)
Een goede economie is zeker belangrijk maar hoeft zeker niet afhankelijk te zijn van massa-immigratie. Dat is een economisch piramidesysteem waarbij we steeds meer mensen moeten binnen halen. Ik denk dat iedereen op zijn 10 vingers wel kan natellen dat dat ergens in de toekomst vastloopt met alle gevolgen van dien. dit systeem kan je niet eindeloos volhouden.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 14:51 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
En zonder bloeiende economie ga jij....wat doen?
Was een fantastische actie weer. Nul komma nul van gemerkt.quote:DEN HAAG - De boerenactiegroep Agractie wil Nederland vrijdag een kwartier platleggen. De organisatie roept Nederlanders op om 15.00 uur het werk voor 15 minuten neer te leggen om „solidariteit met de boeren” te tonen. Farmers Defence Force, de andere terroristengroep, heeft zich bij het initiatief van Agractie aangesloten.
https://www.tubantia.nl/a(...)gn=socialsharing_webquote:Op vrijdag 15 juli 2022 15:34 schreef xpompompomx het volgende:
![]()
[url=https://www.telegraaf.nl/nieuws/1971128588/boerenactiegroep-wil-land-een-kwartier-
platleggen]Boerenactiegroep wil land een kwartier platleggen[/url]
[..]
Was een fantastische actie weer. Nul komma nul van gemerkt.
Ja de ironie is dat er vaak wordt gerept over 'de randstad', want dat is in de rest van Nederland de bron van al het kwaad, maar dat de hinder veelal in bijvoorbeeld Oost-Nederland wordt gevoeld.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 15:37 schreef trein2000 het volgende:
[..]
https://www.tubantia.nl/a(...)gn=socialsharing_web
Hier ten oosten van de IJssel staat de hele boel vast hoor…
Wat een rare aannames maakt men altijd op het platteland.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 15:38 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik woon op het platteland in Limburg/Brabant en zie best veel mensen met zo'n zakdoek aan het huis of aan de auto. Zij allemaal hele normale mensen hoor. Maar wel jammer dat zoiets blijkbaar dan ook weer is overgenomen door FvDWappie die in de stad wonen en nog nooit een boer van dichtbij hebben gezien.
Dan is het maar te hopen dat oom agent een nieuw bonnenboekje bijheeft.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 15:37 schreef trein2000 het volgende:
[..]
https://www.tubantia.nl/a(...)gn=socialsharing_web
Hier ten oosten van de IJssel staat de hele boel vast hoor…
Ik woon in een klein dorp in Twente en ik zie het dus nauwelijks.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 15:38 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik woon op het platteland in Limburg/Brabant en zie best veel mensen met zo'n zakdoek aan het huis of aan de auto. Zij allemaal hele normale mensen hoor. Maar wel jammer dat zoiets blijkbaar dan ook weer is overgenomen door FvDWappie die in de stad wonen en nog nooit een boer van dichtbij hebben gezien.
Terroristengroep? In de categorie ETA, BSO, RAF, IRA, Al Qaida, IS?quote:Op vrijdag 15 juli 2022 15:34 schreef xpompompomx het volgende:
![]()
[url=https://www.telegraaf.nl/nieuws/1971128588/boerenactiegroep-wil-land-een-kwartier-
platleggen]Boerenactiegroep wil land een kwartier platleggen[/url]
[..]
Was een fantastische actie weer. Nul komma nul van gemerkt.
Niet te letterlijk nemen. Je zult ze heus wel eens gezien hebben als je in de stad woont, maar niet dagelijks en dagelijks mee te maken hebben.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 15:41 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Wat een rare aannames maakt men altijd op het platteland.
Snap ook niet waarom dat zo belangrijk zou moeten zijn. Zijn boeren een ander soort mensen dan mensen die een ander beroep hebben of ergens anders wonen? Volgens mij nl niet.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 15:46 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Niet te letterlijk nemen. Je zult ze heus wel eens gezien hebben als je in de stad woont, maar niet dagelijks en dagelijks mee te maken hebben.
Wat zie je dat bekrompen. En eng... Miljoenen mensen verstotend.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 14:37 schreef Unstoppable-NMGN het volgende:
Maar met 4,2 miljoen vreemdelingen in NL
Naja hier niet al zag ik vandaag rond ulvenhout wel wat vlaggen op zijn kop staan.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 15:38 schreef bloodymary1 het volgende:
Hier op de provinciale weg hangen er wel 50.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 17:04 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Naja hier niet al zag ik vandaag rond ulvenhout wel wat vlaggen op zijn kop staan.
Ik heb dan trouwens ook het gevoel naar vlaggen van het Duitse keizerrijk te kijken.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 17:08 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Achterlijk gedoe met die vlaggen ondersteboven aan elke lantaarnpaal. Wat voor debiel moet je zijn om zoiets te bedenken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |