Leg maar eens uit waarom dan. En wat mij betreft noem je het dan volksverhuizingen of weet ik hoe je het wil noemen. Maar met 4,2 miljoen vreemdelingen in NL kan je toch niet ontkennen dat er massaal verhuist wordt en er iets aan de hand is want de meeste landen op aarde doen dit namelijk niet. Dit heeft een reden (de heilige economie)quote:Op dinsdag 12 juli 2022 15:26 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
ik ben niet links
Omvolking is wappietaal, niks meer en niks minder.
Godallemachtig....dan ben je ieder gevoel voor proportie kwijt. Walgelijk.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 09:47 schreef EinarBoe het volgende:
[ afbeelding ]
De zielsverwantschap zal groot zijn inderdaad.
Het was me al langer duidelijk dat deze mevrouw het gevoel voor proportie kwijt was.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 14:48 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Godallemachtig....dan ben je ieder gevoel voor proportie kwijt. Walgelijk.
En zonder bloeiende economie ga jij....wat doen?quote:Op vrijdag 15 juli 2022 14:37 schreef Unstoppable-NMGN het volgende:
[..]
Leg maar eens uit waarom dan. En wat mij betreft noem je het dan volksverhuizingen of weet ik hoe je het wil noemen. Maar met 4,2 miljoen vreemdelingen in NL kan je toch niet ontkennen dat er massaal verhuist wordt en er iets aan de hand is want de meeste landen op aarde doen dit namelijk niet. Dit heeft een reden (de heilige economie)
Een goede economie is zeker belangrijk maar hoeft zeker niet afhankelijk te zijn van massa-immigratie. Dat is een economisch piramidesysteem waarbij we steeds meer mensen moeten binnen halen. Ik denk dat iedereen op zijn 10 vingers wel kan natellen dat dat ergens in de toekomst vastloopt met alle gevolgen van dien. dit systeem kan je niet eindeloos volhouden.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 14:51 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
En zonder bloeiende economie ga jij....wat doen?
Was een fantastische actie weer. Nul komma nul van gemerkt.quote:DEN HAAG - De boerenactiegroep Agractie wil Nederland vrijdag een kwartier platleggen. De organisatie roept Nederlanders op om 15.00 uur het werk voor 15 minuten neer te leggen om „solidariteit met de boeren” te tonen. Farmers Defence Force, de andere terroristengroep, heeft zich bij het initiatief van Agractie aangesloten.
https://www.tubantia.nl/a(...)gn=socialsharing_webquote:Op vrijdag 15 juli 2022 15:34 schreef xpompompomx het volgende:
![]()
[url=https://www.telegraaf.nl/nieuws/1971128588/boerenactiegroep-wil-land-een-kwartier-
platleggen]Boerenactiegroep wil land een kwartier platleggen[/url]
[..]
Was een fantastische actie weer. Nul komma nul van gemerkt.
Ja de ironie is dat er vaak wordt gerept over 'de randstad', want dat is in de rest van Nederland de bron van al het kwaad, maar dat de hinder veelal in bijvoorbeeld Oost-Nederland wordt gevoeld.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 15:37 schreef trein2000 het volgende:
[..]
https://www.tubantia.nl/a(...)gn=socialsharing_web
Hier ten oosten van de IJssel staat de hele boel vast hoor…
Wat een rare aannames maakt men altijd op het platteland.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 15:38 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik woon op het platteland in Limburg/Brabant en zie best veel mensen met zo'n zakdoek aan het huis of aan de auto. Zij allemaal hele normale mensen hoor. Maar wel jammer dat zoiets blijkbaar dan ook weer is overgenomen door FvDWappie die in de stad wonen en nog nooit een boer van dichtbij hebben gezien.
Dan is het maar te hopen dat oom agent een nieuw bonnenboekje bijheeft.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 15:37 schreef trein2000 het volgende:
[..]
https://www.tubantia.nl/a(...)gn=socialsharing_web
Hier ten oosten van de IJssel staat de hele boel vast hoor…
Ik woon in een klein dorp in Twente en ik zie het dus nauwelijks.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 15:38 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik woon op het platteland in Limburg/Brabant en zie best veel mensen met zo'n zakdoek aan het huis of aan de auto. Zij allemaal hele normale mensen hoor. Maar wel jammer dat zoiets blijkbaar dan ook weer is overgenomen door FvDWappie die in de stad wonen en nog nooit een boer van dichtbij hebben gezien.
Terroristengroep? In de categorie ETA, BSO, RAF, IRA, Al Qaida, IS?quote:Op vrijdag 15 juli 2022 15:34 schreef xpompompomx het volgende:
![]()
[url=https://www.telegraaf.nl/nieuws/1971128588/boerenactiegroep-wil-land-een-kwartier-
platleggen]Boerenactiegroep wil land een kwartier platleggen[/url]
[..]
Was een fantastische actie weer. Nul komma nul van gemerkt.
Niet te letterlijk nemen. Je zult ze heus wel eens gezien hebben als je in de stad woont, maar niet dagelijks en dagelijks mee te maken hebben.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 15:41 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Wat een rare aannames maakt men altijd op het platteland.
Snap ook niet waarom dat zo belangrijk zou moeten zijn. Zijn boeren een ander soort mensen dan mensen die een ander beroep hebben of ergens anders wonen? Volgens mij nl niet.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 15:46 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Niet te letterlijk nemen. Je zult ze heus wel eens gezien hebben als je in de stad woont, maar niet dagelijks en dagelijks mee te maken hebben.
Wat zie je dat bekrompen. En eng... Miljoenen mensen verstotend.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 14:37 schreef Unstoppable-NMGN het volgende:
Maar met 4,2 miljoen vreemdelingen in NL
Naja hier niet al zag ik vandaag rond ulvenhout wel wat vlaggen op zijn kop staan.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 15:38 schreef bloodymary1 het volgende:
Hier op de provinciale weg hangen er wel 50.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 17:04 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Naja hier niet al zag ik vandaag rond ulvenhout wel wat vlaggen op zijn kop staan.
Ik heb dan trouwens ook het gevoel naar vlaggen van het Duitse keizerrijk te kijken.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 17:08 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Achterlijk gedoe met die vlaggen ondersteboven aan elke lantaarnpaal. Wat voor debiel moet je zijn om zoiets te bedenken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |