Dat de 3JS zo vroeg waren wist ik helemaal nietquote:
Daar ga ik ook wel vanuit. En Isral kennende zullen ze er ook vast in slagen om iets te sturen wat ook de jury geweldig vindt.quote:Op maandag 11 juli 2022 22:46 schreef TheVulture het volgende:
Lijkt een interessante keuze, ik verwacht ergens een uptempo-banger in de SloMo/Fuego-hoek, maar da's puur gebaseerd op haar voorkomen
Komt eerder wanhopiger over. Alsjeblieft je bent ons enige hoop. We willen niet weer zo'n afgang als MBD.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 18:26 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Gewoon een beetje dwang, meedoen zal je!
Nou, daar hebben KAN enquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 16:48 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Lijkt erop dat Noa gewoon krabbel gaat zetten onder contract
quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 16:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nou, daar hebben KAN en [ afbeelding ]
over gedaan zeg.
quote:Op dinsdag 17 januari 2023 16:15 schreef Nexum het volgende:
[ twitter ]
Zelfde schrijvers als Toy dus
Goeie titel…😅
Dit gaat qua lied een soort Toy 2.0 worden, maar met de stoeipoesfactor in de performance a la Fuego/Slomoquote:
Eerst phenomenal en daarna inderdaad femininal. Stomme woordspeling, want als je phenomenal goed uitspreekt werkt het niet.quote:Op donderdag 2 maart 2023 13:11 schreef Em31 het volgende:
[..]
feminine.. nal? femininenalBen ik nou doof
quote:Our chances are very high, Noa Kirel would have not wasted her time otherwise. she comes to win it. We don't come to participate, we come to win. Noa is like an olympic athlete.
The song will surprise many who think they know what they are going to get - it will be completey different from what they think.
In the last part of the song there is a surprise that has never been seen in the history of the contest.
Now we're 6-7 with the bookies. the expactation is that on this weekend we will be much much higher.
Nie bescheidenquote:Op dinsdag 7 maart 2023 23:46 schreef Momo het volgende:
Doron Medalie (schrijver Unicorn en ook Toy)
[..]
Nee maar Netta was dan ook een nobody in Isral. Noa Kirel is de meest populaire popster van Isral op dit moment. Zou een beetje zijn als wij Maan zouden sturen bijv.quote:Op woensdag 8 maart 2023 00:57 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Nie bescheiden
Vraag me nu eigenlijk af of er voorafgaand aan Toy ook zulke hoge verwachtingen waren? Voor mijn gevoel was dat nummer er ineens
In het jaar van Toy had Isral volgens mij ook een eindeloze serie voorrondes, waar niemand zin had om het in detail te volgen.quote:Op woensdag 8 maart 2023 00:57 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Nie bescheiden
Vraag me nu eigenlijk af of er voorafgaand aan Toy ook zulke hoge verwachtingen waren? Voor mijn gevoel was dat nummer er ineens
Vreselijke vent, dat was ie al toen Toy won en het is er niet beter op gewordenquote:Op dinsdag 7 maart 2023 23:46 schreef Momo het volgende:
[..]
Dit is correct. Al heb ik het wel geprobeerd.quote:Op woensdag 8 maart 2023 09:02 schreef Fred_B het volgende:
[..]
In het jaar van Toy had Isral volgens mij ook een eindeloze serie voorrondes, waar niemand zin had om het in detail te volgen.
quote:Op dinsdag 7 maart 2023 23:46 schreef Momo het volgende:
[..]
Nee trut, je doet mee aan het Eurovisie Songfestival, ik wil je een liedje horen brengenquote:You wanna see me dance?
Hallo, het is wel a surprise that has never been seen in the history of the contest, hoor!!quote:Op woensdag 8 maart 2023 21:55 schreef blackswangreen het volgende:
Wat een flutlied. Inderdaad een beetje achter elkaar geplakt, oh we moeten nog een dancebreak... dan gooien we die er ook nog even in.
Ditquote:Op woensdag 8 maart 2023 21:55 schreef blackswangreen het volgende:
Wat een flutlied. Inderdaad een beetje achter elkaar geplakt, oh we moeten nog een dancebreak... dan gooien we die er ook nog even in.
History never repeats itself, but it does often rhyme.quote:Op woensdag 8 maart 2023 21:59 schreef Em31 het volgende:
[..]
Hallo, het is wel a surprise that has never been seen in the history of the contest, hoor!!
En hier hebben ze 9 maanden aan gewerktquote:Op woensdag 8 maart 2023 21:46 schreef molloot200 het volgende:
En hier wordt een 900K budget tegenaan gegooid?
Mja.
Daar lijken me geen excuses voor nodigquote:
En toch is het beter dan Michael Ben Davidquote:Op woensdag 8 maart 2023 21:33 schreef Cee het volgende:
Isral gooit alles tegen de muur en kijkt wat blijft plakken. Wat een bende.
Na een eerste luisterbeurt ben ik er niet helemaal weg van helaas. Beetje te druk, alsof ze in 3 minuten zoveel mogelijk willen laten horen. Het luistert hierdoor niet heel lekker weg de eerste keer vind ik. Vooral de laatste minuut vind ik storend in dit lied. Niet iets om even lekker naar te luisteren. Geef mij maar Tattoo.quote:Op woensdag 8 maart 2023 19:56 schreef grazz het volgende:
Ik verwacht wel iets heel sterks zo meteen.
Oh ja, dat lijkt me wel een mooie.quote:Op woensdag 8 maart 2023 22:20 schreef molloot200 het volgende:
Op zich zou het voor Nederland in een running order straks best een prima uitgangspositie zijn om gelijk hierna te komen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |