Air weer zeker. Misschien Q?quote:Op maandag 11 juli 2022 13:36 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Dit is een boodschap voor alle creeps onder ons. Ik heb nog een andere oude vent in mijn dm gehad.
voor iemand van 23 snap ik dat nog welquote:Op maandag 11 juli 2022 13:43 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar als alles boven de 30 al oud is...
Als je 23 bent is dat wel oud ja.quote:Op maandag 11 juli 2022 13:43 schreef IJsdraakje het volgende:
Dan ben ik The Original, The Supreme, The One!quote:Op maandag 11 juli 2022 13:43 schreef IJsdraakje het volgende:
7 jaar verschil ja?quote:
Bedoel meer te zeggen dat het wel heel veel verdachten worden dan.quote:
ik had verwacht dat jij dan wel Sherlock zou zijn als iemand zn pijp moest pakkenquote:Op maandag 11 juli 2022 13:43 schreef Ang3l het volgende:
Nu gaan we er vanuit dat het iemand is uit R&P
Wie pakt de pijp van Sherlock holmes?
Dan doe ik mijn Miss Marple pakje aan!
Flikker eens op met je ongefundeerde verdachtmakingen.quote:
Op die leeftijd nog wel ja, die levensfases zijn zķ verschillend. Als ze beiden tien jaar ouder zijn, is het mentale verschil veel kleiner.quote:
ben je een jongere kerel aan het zoeken?quote:Op maandag 11 juli 2022 13:45 schreef Tegan het volgende:
In een wereld waar een dertiger geen twintiger (!) mag dmen wil ik niet leven.
Taal die ik niet van je gewend bent.quote:Op maandag 11 juli 2022 13:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Flikker eens op met je ongefundeerde verdachtmakingen.
Mannen van 30 kunnen er weinig aan doen dat vrouwen van 23 al een stuk meer volwassen zijnquote:Op maandag 11 juli 2022 13:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Op die leeftijd nog wel ja, die levensfases zijn zķ verschillend. Als ze beiden tien jaar ouder zijn, is het mentale verschil veel kleiner.
Net waar je in de twintig en in de dertig zit.quote:Op maandag 11 juli 2022 13:45 schreef Tegan het volgende:
Ze moeten wel om de creeps een stap voor te blijven.quote:Op maandag 11 juli 2022 13:47 schreef rival het volgende:
[..]
Mannen van 30 kunnen er weinig aan doen dat vrouwen van 23 al een stuk meer volwassen zijn
Ik wil best pijpen, maar dat rokje lonkte ook wel!quote:Op maandag 11 juli 2022 13:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik had verwacht dat jij dan wel Sherlock zou zijn als iemand zn pijp moest pakken
Why not both!quote:Op maandag 11 juli 2022 13:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wil best pijpen, maar dat rokje lonkte ook wel!
Volledig persoons afhankelijk.quote:Op maandag 11 juli 2022 13:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Op die leeftijd nog wel ja, die levensfases zijn zķ verschillend. Als ze beiden tien jaar ouder zijn, is het mentale verschil veel kleiner.
Ja of jij bent gewoon te kinderachtig en minder sociaal ontwikkeld voor je eigen leeftijd.quote:Op maandag 11 juli 2022 13:47 schreef rival het volgende:
[..]
Mannen van 30 kunnen er weinig aan doen dat vrouwen van 23 al een stuk meer volwassen zijn
Je moet tegenwoordig ook opletten wie je verdacht maakt.quote:Op maandag 11 juli 2022 13:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Taal die ik niet van je gewend bent.
Ik zal maar niet benoemen welke twijfelachtige leeftijdsverschillen ik ervaring mee hebquote:Op maandag 11 juli 2022 13:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Net waar je in de twintig en in de dertig zit.Met m'n toen net aan dertiger ging het prima als middentwintiger.
Anaaltal, ik ben niet verbaasd.quote:Op maandag 11 juli 2022 13:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volledig persoons afhankelijk.
Bij ons in de vriendegroep zitten er ook een anatal van 23-25. Prima match.
Hmm. True. True.quote:
Gezellige aanwinst ben je.quote:Op maandag 11 juli 2022 13:49 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Ja of jij bent gewoon te kinderachtig en minder sociaal ontwikkeld voor je eigen leeftijd.
Waarom gaat het ineens over mij?quote:Op maandag 11 juli 2022 13:49 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Ja of jij bent gewoon te kinderachtig en minder sociaal ontwikkeld voor je eigen leeftijd.
Nee, eerder andersomquote:Op maandag 11 juli 2022 13:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ben je een jongere kerel aan het zoeken?
O en dat is dan wel geaccepteerd, iemand zoeken voor z'n falende hart en werkende bankrekening?quote:
Terecht in dit geval. De beweging dat je elke witte, hoogopgeleide, West-Europese man maar overal van kan beschuldigen, is geen goede ontwikkeling.quote:Op maandag 11 juli 2022 13:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je moet tegenwoordig ook opletten wie je verdacht maakt.
Anno nu ben je al gelyncht voordat je er erg in hebt.
Ah, je kent rival al goed zie ik.quote:Op maandag 11 juli 2022 13:49 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Nee seks is ook een vereistequote:Op maandag 11 juli 2022 13:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O en dat is dan wel geaccepteerd, iemand zoeken voor z'n falende hart en werkende bankrekening?
Oh, tuurlijk zijn er wel positieve verhalen ook.quote:Op maandag 11 juli 2022 13:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volledig persoons afhankelijk.
Bij ons in de vriendegroep zitten er ook een anatal van 23-25. Prima match.
Ze mag mij altijd bellen.quote:Op maandag 11 juli 2022 13:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O en dat is dan wel geaccepteerd, iemand zoeken voor z'n falende hart en werkende bankrekening?
Prima toch, één keer en daarna de erfenis opstrijken.quote:
Kom je nou echt hier langs alleen om op mij te haten?quote:Op maandag 11 juli 2022 13:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah, je kent rival al goed zie ik.
Datzelfde heb ik als een 30+'er pas uit de kast komt.quote:Op maandag 11 juli 2022 13:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, tuurlijk zijn er wel positieve verhalen ook.Ik heb zelf vooral dingen stuk zien lopen bij dat soort verschillen omdat de ene helft wilde settelen en de andere helft nog lang niet en begin twintig leer je jezelf als volwassene vaak net een beetje kennen, weten wat je zoekt in een partner is nog weer een stap verder.
Teveel meelezers hier. Beetje eng af en toe.quote:Op maandag 11 juli 2022 13:54 schreef rival het volgende:
[..]
Kom je nou echt hier langs alleen om op mij te haten?
een jongere kerel is jou aan het zoeken?quote:
"Ik houd van lange wandelingen" is code voor "geen fat girls zonder conditie"...quote:Op maandag 11 juli 2022 13:53 schreef rival het volgende:
[..]
Die hobby zie je steeds vaker voorbij komen.....
wandelen...... hobby
Moet ik al met rotte tomaten komen, of hang je nog wel lekker in t schavot?quote:Op maandag 11 juli 2022 13:54 schreef rival het volgende:
[..]
Jaren lurken om deze belediging te maken.quote:Op maandag 11 juli 2022 13:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Teveel meelezers hier. Beetje eng af en toe.
Hij is 21.quote:Op maandag 11 juli 2022 13:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een jongere kerel is jou aan het zoeken?
Niet alles draait om jou knul.quote:Op maandag 11 juli 2022 13:54 schreef rival het volgende:
[..]
Ik post ook weer eens een x een dagje mee en meteen lonkt een rel.quote:Op maandag 11 juli 2022 13:57 schreef rival het volgende:
[..]
Jaren lurken om deze belediging te maken.
Iedereen op tinder houdt van wandelen.quote:Op maandag 11 juli 2022 13:56 schreef Tegan het volgende:
[..]
"Ik houd van lange wandelingen" is code voor "geen fat girls zonder conditie"...
Hebben we die nog dan in 2022?quote:Op maandag 11 juli 2022 13:56 schreef Tegan het volgende:
[..]
"Ik houd van lange wandelingen" is code voor "geen fat girls zonder conditie"...
Liever 0 dan 1, nu weet ik tenminste niet meer wat ik misquote:Op maandag 11 juli 2022 13:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Prima toch, één keer en daarna de erfenis opstrijken.
Maar is t een lawa of een kowa?quote:Op maandag 11 juli 2022 13:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Iedereen op tinder houdt van wandelen.
vreemd is dat. zoveel wandelaars kom ik echt niet tegen in het weekend
Ondertussen bij Kaneel thuis...quote:Op maandag 11 juli 2022 13:57 schreef rival het volgende:
[..]
Jaren lurken om deze belediging te maken.
Weet dat in de gayscene er wat minder gekeken wordt naar leeftijd. Maar lijkt me wel oncomfortabele verschillen.quote:Op maandag 11 juli 2022 13:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Datzelfde heb ik als een 30+'er pas uit de kast komt.
Dus voor mij is t meer fase dan leeftijds-afhankelijk.
En ja, daar zit tot op een bepaalde hoogte een link in.
Maar ik ken 23-jarigen, afgestudeerd en met baan.
En ik ken 30+'ers op een studentenkamer.
Geef mij dan de eerste maar, veel stabieler.
Ik weet niet wat dit voor codetaal is dus ik zeg even nietsquote:
Ik lig hier weken wakker van, ik dacht dat we dat pestgedrag wel voorbij waren met zn allenquote:Op maandag 11 juli 2022 13:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Moet ik al met rotte tomaten komen, of hang je nog wel lekker in t schavot?
Wandelen is slang voor neuken.quote:Op maandag 11 juli 2022 13:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Iedereen op tinder houdt van wandelen.
vreemd is dat. zoveel wandelaars kom ik echt niet tegen in het weekend
Goed punt.quote:Op maandag 11 juli 2022 13:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Datzelfde heb ik als een 30+'er pas uit de kast komt.
Dus voor mij is t meer fase dan leeftijds-afhankelijk.
En ja, daar zit tot op een bepaalde hoogte een link in.
Maar ik ken 23-jarigen, afgestudeerd en met baan.
En ik ken 30+'ers op een studentenkamer.
Geef mij dan de eerste maar, veel stabieler.
Niet dat ik weet.quote:Op maandag 11 juli 2022 13:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een jongere kerel is jou aan het zoeken?
Jeetje. Al die kilometers voor niks gemaaktquote:
Al die swipes naar links voor nietsquote:Op maandag 11 juli 2022 14:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Jeetje. Al die kilometers voor niks gemaakt
Goede workout voor de vingers?quote:
Ik doe het voor mijn gezondheidquote:Op maandag 11 juli 2022 13:53 schreef rival het volgende:
[..]
Die hobby zie je steeds vaker voorbij komen.....
wandelen...... hobby
Gelukkig ben ik niet gevoelig voor validatie van mannen hierquote:
Ho es effequote:Op maandag 11 juli 2022 13:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan ben ik The Original, The Supreme, The One!
Dat is bijzaakquote:Op maandag 11 juli 2022 14:12 schreef rival het volgende:
[..]
Ik doe het zelf vooral om ergens te komen
Neuken is ook goed voor je gezondheid.quote:
nee dankje, straks probeer je ons nog te drogeren en misbruik van ons te makenquote:Op maandag 11 juli 2022 14:13 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik niet gevoelig voor validatie van mannen hier(zoals veel vrouwen hier dat volgens mij wel zijn)
Oke oke, ik stop al.
Koffie?
Ik begrijp dat eerlijkheid pijn kan doen, maar je kunt het ook zien als een wake-up call.quote:Op maandag 11 juli 2022 14:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee dankje, straks probeer je ons nog te drogeren en misbruik van ons te maken
Namen en rugnummers?quote:Op maandag 11 juli 2022 14:13 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik niet gevoelig voor validatie van mannen hier(zoals veel vrouwen hier dat volgens mij wel zijn)
Oke oke, ik stop al.
Koffie?
Als we die zouden willen dan zaten we nu niet hier.quote:Op maandag 11 juli 2022 14:24 schreef Medusa666 het volgende:
je kunt het ook zien als een wake-up call.
dit is correct.quote:
quote:Op maandag 11 juli 2022 14:13 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Oke oke, ik stop al.
Koffie?
Snotverquote:Op maandag 11 juli 2022 14:25 schreef rival het volgende:
[..]
Als we die zouden willen dan zaten we nu niet hier.
Wordt toch eens wakker!quote:Op maandag 11 juli 2022 14:25 schreef rival het volgende:
[..]
Als we die zouden willen dan zaten we nu niet hier.
Daar hebben we niet genoeg koffie voor.quote:
doet me ergens aan denkenquote:Op maandag 11 juli 2022 14:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daar hebben we niet genoeg koffie voor.
Yats?quote:
Ik zit op een terrasje.quote:Op maandag 11 juli 2022 14:27 schreef IJsdraakje het volgende:
Zo'n eerste dag werk na de vakantie valt toch altijd een beetje tegen, zelf ben ik er eerlijk gezegd wel weer klaar mee, maar ik moet nog even.
Gezellig.quote:
ik heb dan ook altijd een paar dagen nodig om weer te wennen.quote:Op maandag 11 juli 2022 14:27 schreef IJsdraakje het volgende:
Zo'n eerste dag werk na de vakantie valt toch altijd een beetje tegen, zelf ben ik er eerlijk gezegd wel weer klaar mee, maar ik moet nog even.
Ik zit binnen, naar m'n werkpc te staren.quote:
Hier in het noorden warm, maar geen 35+ meer zoals een aantal dagen geleden. Maar het zuiden en centrale oosten staat letterlijk in brandquote:
Ja, minimaal twee dagen om te wennen en voor het weekend ook al op tijd acclimatiseren natuurlijk.quote:Op maandag 11 juli 2022 14:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb dan ook altijd een paar dagen nodig om weer te wennen.
Na het weekend heb ik dat ook.
Dan zal je wel lelijk zijnquote:Op maandag 11 juli 2022 14:13 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Oke oke, ik stop al.
Koffie?
hoop dat er over 2.5 week nog iets over is om te bezoeken daarquote:Op maandag 11 juli 2022 14:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hier in het noorden warm, maar geen 35+ meer zoals een aantal dagen geleden. Maar het zuiden en centrale oosten staat letterlijk in brandIk krijg al bijna een week dagelijks pushberichten over waarschuwingen voor bosbranden en/of bepaalde regio's te mijden.
Waar ga je naartoe precies?quote:Op maandag 11 juli 2022 14:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hoop dat er over 2.5 week nog iets over is om te bezoeken daar
Toen ik dat laatst riep vond je de craycray nog wel meevallen, maar het wordt m.i. wel steeds meer obviousquote:
Ik geloof er niks van.quote:Op maandag 11 juli 2022 14:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Toen ik dat laatst riep vond je de craycray nog wel meevallen, maar het wordt m.i. wel steeds meer obvious
vanaf Porto richting zuiden, terugvliegen vanaf Faro, soms langs de kust, soms meer binnenland.quote:
>Hey meisje lekker ding pssst psssssstquote:Op maandag 11 juli 2022 14:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dan zal je wel lelijk zijn
Ik hoef al niet meer
EEY MEISJE!quote:Op maandag 11 juli 2022 14:36 schreef rival het volgende:
[..]
>Hey meisje lekker ding pssst psssssst
<geen interesse
>Ik wilde je toch al niet lelijke kuthoer
Ik dacht dat het alleen in verhalen en memes voorbij kwam
Faxie is wel een beetje een meme toch?quote:Op maandag 11 juli 2022 14:36 schreef rival het volgende:
[..]
>Hey meisje lekker ding pssst psssssst
<geen interesse
>Ik wilde je toch al niet lelijke kuthoer
Ik dacht dat het alleen in verhalen en memes voorbij kwam
No way.quote:Op maandag 11 juli 2022 14:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Toen ik dat laatst riep vond je de craycray nog wel meevallen, maar het wordt m.i. wel steeds meer obvious
Nietesquote:Op maandag 11 juli 2022 14:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Faxie is wel een beetje een meme toch?
quote:Op maandag 11 juli 2022 14:24 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Ik begrijp dat eerlijkheid pijn kan doen, maar je kunt het ook zien als een wake-up call.
Oke, als jij het zegt geloof ik het wel.quote:
Wel een hele mooie tripquote:Op maandag 11 juli 2022 14:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vanaf Porto richting zuiden, terugvliegen vanaf Faro, soms langs de kust, soms meer binnenland.
Maar we houden maar rekening met evt aanpassingen L{
Ik ben niet insider genoeg om te weten waar dit over gaat.quote:Op maandag 11 juli 2022 14:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oke, als jij het zegt geloof ik het wel.
Zusje van dan?
quote:Op maandag 11 juli 2022 14:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hoi buurmeisjequote:Op maandag 11 juli 2022 14:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oke, als jij het zegt geloof ik het wel.
Zusje van dan?
Een beetje zegtiequote:Op maandag 11 juli 2022 14:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik las iets over Ourém, geen idee of dat op de route ligt, zal vanavond eens checkenquote:Op maandag 11 juli 2022 14:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wel een hele mooie trip
Forest fires: EU mobilises its firefighting fleet to help Portugal
Er kan veel veranderen in twee weken tijd, voor nu vooral ten noordoosten van Lissabon is af te raden.
Das vlakbij Fatima, zo'n beetje ten hoogte van Nazare en een uurtje rijden daarvandaan.quote:Op maandag 11 juli 2022 14:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik las iets over Ourém, geen idee of dat op de route ligt, zal vanavond eens checken
ik ga het meemaken, heb er erg veel zin in. Vakantie dus, niet in gedoe, dat heb ik in NL al genoegquote:Op maandag 11 juli 2022 14:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Das vlakbij Fatima, zo'n beetje ten hoogte van Nazare en een uurtje rijden daarvandaan.
Fatima schijnt zeker wel een bezoekje waard te zijn. En als je in Porto bent moet je ook zeker de wijnvelden van de Douro vallei bezoekenquote:Op maandag 11 juli 2022 15:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ga het meemaken, heb er erg veel zin in. Vakantie dus, niet in gedoe, dat heb ik in NL al genoeg
gaat goed komenquote:Op maandag 11 juli 2022 15:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Fatima schijnt zeker wel een bezoekje waard te zijn. En als je in Porto bent moet je ook zeker de wijnvelden van de Douro vallei bezoeken
Dit lezen zonder context.quote:Op maandag 11 juli 2022 15:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Fatima schijnt zeker wel een bezoekje waard te zijn.
Bedankt!quote:Op maandag 11 juli 2022 14:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik hoef al niet meer
Maak je geen zorgen, ik hoef ze niet te neuken. Jij mag zequote:Op maandag 11 juli 2022 14:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh nu je weer vriendelijk doet krijg ik het weer een beetje warm hoorquote:Op maandag 11 juli 2022 15:15 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Bedankt!en denk eraan, de volgende keer dat je een grietje probeert
![]()
quote:
Het houdt niet op, niet vanzelf!quote:Op maandag 11 juli 2022 13:59 schreef rival het volgende:
[..]
Ik lig hier weken wakker van, ik dacht dat we dat pestgedrag wel voorbij waren met zn allen
Prima, maar als ze op t kussen poept krijgt ze een klap.quote:Op maandag 11 juli 2022 14:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee dankje, straks probeer je ons nog te drogeren en misbruik van ons te maken
Jij weet ook hoe je mij blij kan maken.quote:Op maandag 11 juli 2022 14:37 schreef rival het volgende:
[..]
Zo, jij weet wel hoe je mij blij kan maken
Is t anno 2022 niet een beeeeeeetje over datum, dit soort dingen?quote:Op maandag 11 juli 2022 14:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik hoef al niet meer
Wil je een ballon nu?quote:Op maandag 11 juli 2022 15:50 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb een 4 op een rij!
Da's echt jaren geleden volgens mij
Zo vaak ben ik hier niet meer.
Bijvoorbeeldquote:
🎈quote:
Wat een klein ballonnetje.quote:
Leugens.quote:
Oh ja, jij bent het natuurlijk. Deze beter?quote:
Stijlvol. Over the top. Koninklijk. Buttplugshaped.quote:Op maandag 11 juli 2022 16:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh ja, jij bent het natuurlijk. Deze beter?
[ afbeelding ]
I know how to pleasequote:Op maandag 11 juli 2022 16:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Stijlvol. Over the top. Koninklijk. Buttplugshaped.
Ja. Prima!
I bet you say that to all the girlsquote:
Niet allemaal, I have standardsquote:
Hahahahahahahahaquote:Op maandag 11 juli 2022 15:18 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, ik hoef ze niet te neuken. Jij mag ze
quote:Op maandag 11 juli 2022 16:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niet allemaal, but I have pretty low standards![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 11 juli 2022 18:48 schreef Tegan het volgende:
Ja maar popcornmomenten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
quote:Op maandag 11 juli 2022 18:48 schreef Tegan het volgende:
Typisch vrouwen. Een mede vrouw geen aandacht gunnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kom maar door met je tettenpics.quote:Op maandag 11 juli 2022 18:50 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik vermaak je wel op een andere manier.
Hij wil mij niet. Ik ben te oud en heb gebaardquote:Op maandag 11 juli 2022 18:29 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Jij en faxie lijken mij goed bij elkaar te passen
Jij ontzettende milfquote:Op maandag 11 juli 2022 19:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hij wil mij niet. Ik ben te oud en heb gebaard
Pas maar op, straks word je beticht van aandacht vragenquote:
Deugmensen met hun valse beschuldigingen.quote:Op maandag 11 juli 2022 19:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Pas maar op, straks word je beticht van aandacht vragen
quote:Op maandag 11 juli 2022 19:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Deugmensen met hun valse beschuldigingen.
quote:
Ik interpreteerde het alsquote:
Maar een baard is toch niet er- oooooohhhh.quote:Op maandag 11 juli 2022 19:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, eenquote:Op maandag 11 juli 2022 19:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik interpreteerde het alsvoor deugmensen... Niet?
Dan is het goedquote:
quote:Op maandag 11 juli 2022 18:45 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Is het echt waar dat je eruitziet als george clooney
Jijquote:Op maandag 11 juli 2022 19:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
quote:
quote:
quote:
*plop*quote:Op maandag 11 juli 2022 15:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is t anno 2022 niet een beeeeeeetje over datum, dit soort dingen?
quote:Op maandag 11 juli 2022 19:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Barb is nog niet zover.quote:Op maandag 11 juli 2022 20:58 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Ook aan goede mannenwijn komt er op een gegeven moment een eind
quote:
Dit klinkt nasty.quote:Op maandag 11 juli 2022 20:58 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Ook aan goede mannenwijn komt er op een gegeven moment een eind
Als er nou mannenpap had gestaan.quote:
quote:
Senn88 en ik zitten regelmatig op 1 lijnquote:
Smoothquote:Op maandag 11 juli 2022 23:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Senn88 en ik zitten regelmatig op 1 lijn
Maar dan zit je wel met andermans/vrouws genen opgescheept.quote:Op maandag 11 juli 2022 20:41 schreef Tegan het volgende:
Bij een man met kinderen hoef ik wel zelf niet meer te werpen.
De seks maakt veel goedquote:Op dinsdag 12 juli 2022 08:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Maar dan zit je wel met andermans/vrouws genen opgescheept.
-edit- wacht nee, ik zie het verband niet..quote:
Je bent de context van dit gesprek alweer vergeten?quote:Op dinsdag 12 juli 2022 08:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het schijnt dat je ook seks kunt hebben zonder zwanger te worden
quote:Op maandag 11 juli 2022 20:41 schreef Tegan het volgende:
Bij een man met kinderen hoef ik wel zelf niet meer te werpen.
Te laatquote:Op dinsdag 12 juli 2022 08:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
-edit- wacht nee, ik zie het verband niet..
ik snap het alsnog nietquote:
Toch liever een zonder kinderen hoor.quote:
maar of die wel of niet een kind heeft voortgebracht staat daar los van..quote:
35+-ers zonder kinderen zijn unicorns.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 08:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar of die wel of niet een kind heeft voortgebracht staat daar los van..
ikquote:
Lekker.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 08:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik
met een softijshoorntje op mijn voorhoofd.
I'm a unicorn
met welke dip?quote:
Hue huequote:
Discodip natuurlijk, je bent een unicorn of niet.quote:
En ook als je geen unicorn bent maar gewoon een persoon met smaak.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 08:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Discodip natuurlijk, je bent een unicorn of niet.
Ook dat.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 08:52 schreef gcjoel het volgende:
[..]
En ook als je geen unicorn bent maar gewoon een persoon met smaak.
Discodip, enige dip!
vloeibare chocola of nougatine hebben ook bestaansrechtquote:Op dinsdag 12 juli 2022 08:52 schreef gcjoel het volgende:
[..]
En ook als je geen unicorn bent maar gewoon een persoon met smaak.
Discodip, enige dip!
quote:Op dinsdag 12 juli 2022 08:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vloeibare chocola of nougatine hebben ook bestaansrecht
Waarom weet jij dit?quote:Op dinsdag 12 juli 2022 08:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben een unicorn, dit soort dingen is basiskennis.quote:
Vloeibare chocolade heb ik echt al in geen jaren meer gezien, maar dat is nog een kleine zij optie.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 08:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Je mag de titel unicorn alleen voeren als het een bewuste keuze is geweest om die kinderen niet te hebben.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 08:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben een unicorn, dit soort dingen is basiskennis.
en vloeibare chocodip is heerlijk
Nu weet ik niet of ik dit als iets positiefs moet opvatten.quote:
Nog steeds een unicorn.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 09:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je mag de titel unicorn alleen voeren als het een bewuste keuze is geweest om die kinderen niet te hebben.
Mensen die sociaal incapabel zijn, daardoor niet in staat zijn om een relatie aan te gaan daardoor geen kinderen hebben, zijn geen unicorns.
Ik denk het ookquote:
Niet dat ik mezelf perse sociaal capabel wil noemen, maar inmiddels mogelijkheid zat gehad voor koters en ik wil ze nog steeds niet.quote:
jeetje, wat heb jou ooit misdaan?quote:Op dinsdag 12 juli 2022 09:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je mag de titel unicorn alleen voeren als het een bewuste keuze is geweest om die kinderen niet te hebben.
Mensen die sociaal incapabel zijn, daardoor niet in staat zijn om een relatie aan te gaan daardoor geen kinderen hebben, zijn geen unicorns.
Flirten met Tegan.quote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2022 09:22 schreef TaMieke het volgende:
Moet je perse 35+ zijn? Want dan moet ik nog een paar maandjes wachten voor mn unicorn status.
Jij blijft altijd jong toch?quote:Op dinsdag 12 juli 2022 09:22 schreef TaMieke het volgende:
Moet je perse 35+ zijn? Want dan moet ik nog een paar maandjes wachten voor mn unicorn status.
Oehquote:
kan nie wachtenquote:Op dinsdag 12 juli 2022 09:23 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Oke vooruit. nog 4 maanden dan.
dan is het alweer koud![]()
Ruilen?quote:
Ow nou ik koop nooit drank dus weet niet of dat heel representatief isquote:Op dinsdag 12 juli 2022 09:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ruilen?
Ik blijkbaar jonger, ik moest laatst m'n id laten zien voor een fles whisky.
tot het kouder isquote:
Ik gooi het ook meer op seniliteit van de vent achter de kassa, maar het was een irlquote:Op dinsdag 12 juli 2022 09:28 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ow nou ik koop nooit drank dus weet niet of dat heel representatief is
Die doet t na maanden eindelijk weer.quote:
Eens.quote:
Ja, weet ik, maar dat is een veiligheid die ingebouwd is omdat 17 of 20 nog wel eens lastig inschatten is en ze het gemekker voor willen zijn. Ik zie er écht niet sub-18 uit hoor.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 09:35 schreef Lokasenna het volgende:
Ze moeten het vragen tot 25 jaar en sommige 25-jarigen hebben echt al een verlepte kop, dus beter het zekere voor het onzekere nemen
Discodip natuurlijkquote:
Het zou beter zijn als je gewoon altijd moet legitimeren bij het kopen van alcohol/sigaretten. Waarom inschattingsvermogen van een cassiere mee laten wegen?quote:Op dinsdag 12 juli 2022 09:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, weet ik, maar dat is een veiligheid die ingebouwd is omdat 17 of 20 nog wel eens lastig inschatten is en ze het gemekker voor willen zijn. Ik zie er écht niet sub-18 uit hoor.
quote:Op dinsdag 12 juli 2022 10:13 schreef Tegan het volgende:
[..]
Discodip natuurlijk. Vond dat vroeger heel suf want 'suiker' is geen smaakje, maar nu groot fan
.
Ik houd weer niet van pinda i.c.m. ijs of chocolade.
Geen pinda-chocolade-combi bedoelde ik. Magnum almond is prima dusquote:Op dinsdag 12 juli 2022 10:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen chocolade met ijs?
dus ook geen cornetto of magnum?
Omdat ze de overgangsperiode niet aandurven.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 10:14 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het zou beter zijn als je gewoon altijd moet legitimeren bij het kopen van alcohol/sigaretten. Waarom inschattingsvermogen van een cassiere mee laten wegen?
Ik en mijn pindarostjes zijn het hier niet mee eens.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 10:20 schreef Tegan het volgende:
Ik vind pinda hartig en chocolade zoet. Daarom kan dat niet mengen i.m.o..
Als ik ze maar niet hoef.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 10:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik en mijn pindarostjes zijn het hier niet mee eens.
voedsel niet delen met andere mensen is nooit een probleem geweest voor mijquote:
Pindarotsjesquote:Op dinsdag 12 juli 2022 10:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik en mijn pindarostjes zijn het hier niet mee eens.
reece's peanutbutter cups daarentegen zijn wel gewoon goor.quote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2022 10:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
voedsel niet delen met andere mensen is nooit een probleem geweest voor mij
Eensquote:Op dinsdag 12 juli 2022 10:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
reece's peanutbutter cups daarentegen zijn wel gewoon goor.
Ik hou het wel bij m'n ijsje discodip.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 10:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
voedsel niet delen met andere mensen is nooit een probleem geweest voor mij
Daar is ook een pinda doorheen gevlogen, meer niet.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 10:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kwaad worden omdat om je id wordt gevraagd bij het kopen van drank.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 10:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Omdat ze de overgangsperiode niet aandurven.
Ik heb het wel eens gedaan hoor, bij een leeftijdscontrole letterlijk IEDEREEN om z'n legitimatie gevraagd, dat was toen de leeftijd voor zwak-alcoholisch van 16 naar 18 ging en ik leeftijdsbandjes moest gaan uitdelen. De tot 25-regel was er nog niet en er werd me opgedragen dat iedereen gecontroleerd moest worden, dus dat deden we.![]()
De meeste reacties waren overigens jolig, maar damn, sommigen werden serieus kwaad.
Matig dat die zelfscankassa dat niet kan scannen.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 10:45 schreef gianni61 het volgende:
ik vind dat wel een minpuntje bij de zelfscankassa.
Als je een biertje er bij hebt moet je alsnog wachten op een kassamiep
Jep.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 10:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
kwaad worden omdat om je id wordt gevraagd bij het kopen van drank.
Ik koop zelf zelden drank, maar als ze mijn id willen checken, zou ik daar totaal geen probleem mee hebben.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 11:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jep.
Ik bedoel, ik erger me er wel aan als ik dat ding weer moet opdiepen, maar het zichtbare schrikken is ergens ook wel weer grappig ofzo?
Ik vind die echt heerlijkquote:Op dinsdag 12 juli 2022 10:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
O? Dat doet iemand bij ons op afstand altijd.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 10:45 schreef gianni61 het volgende:
ik vind dat wel een minpuntje bij de zelfscankassa.
Als je een biertje er bij hebt moet je alsnog wachten op een kassamiep
ja, het kan op afstand, maar het kan toch wel even duren.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 11:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O? Dat doet iemand bij ons op afstand altijd.
Die ziet mijn oude kop en denkt "Gas er op!"
Mwah, bij m'n lokale AH is het áltijd raak, dus ik haal m'n zooi wel elders. Het wordt wel irritant als het steeds gebeurt en je inmiddels al langer alcohol mag kopen dan de wettelijke leeftijd hoog is.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 11:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik koop zelf zelden drank, maar als ze mijn id willen checken, zou ik daar totaal geen probleem mee hebben.
Daarnaast veel te warm om kwaad te worden.
ik heb wel pas 1x een steekproef gehad. dat scheeltquote:Op dinsdag 12 juli 2022 11:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah, bij m'n lokale AH is het áltijd raak, dus ik haal m'n zooi wel elders. Het wordt wel irritant als het steeds gebeurt en je inmiddels al langer alcohol mag kopen dan de wettelijke leeftijd hoog is.
Gewoon echt ieder bezoek waar ook maar een druppel alcohol bij zat.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 11:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb wel pas 1x een steekproef gehad. dat scheelt
Ik vind steekproef leuk, nu bij Jumbo. Want ik krijg dan een sticker in mijn kaartje en als ik 'm vol heb krijg ik gratis stroopwafelsquote:Op dinsdag 12 juli 2022 11:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb wel pas 1x een steekproef gehad. dat scheelt
ik zie er al uit als een bejaarden brombeer, daar wil niemand een id van zienquote:Op dinsdag 12 juli 2022 11:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gewoon echt ieder bezoek waar ook maar een druppel alcohol bij zat.
Haal je weekboodschappen met echt allerlei zooi en een paar speciaalbiertjes, hup, legitimeren. Ik vind het al discutabel dat ik eruit zou zien als 25, maar als 18 echt niet hoor.
quote:Op dinsdag 12 juli 2022 11:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik doe tegenwoordig altijd boodschappen met baby. Sindsdien hoef ik me niet meer te legitimeren als ik wijn haal
Mijn DM staat gewoon open hoorquote:Op maandag 11 juli 2022 13:45 schreef Tegan het volgende:
Mijne niet hoor. Telkens die ongevraagde pussypics. bah! Walgelijk!quote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2022 11:37 schreef gianni61 het volgende:
Mijne niet hoor. Telkens die ongevraagde pussypics. bah! Walgelijk!
Ik kan gewoon doorgaanquote:Op dinsdag 12 juli 2022 11:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, het kan op afstand, maar het kan toch wel even duren.
Woon je in een pauperwijk?quote:Op dinsdag 12 juli 2022 11:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gewoon echt ieder bezoek waar ook maar een druppel alcohol bij zat.
Haal je weekboodschappen met echt allerlei zooi en een paar speciaalbiertjes, hup, legitimeren. Ik vind het al discutabel dat ik eruit zou zien als 25, maar als 18 echt niet hoor.
Niet eens!quote:Op dinsdag 12 juli 2022 11:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Woon je in een pauperwijk?
Want bij mij controleren ze in de stads-jumbo minder dan die in de wijk er achter bijvoorbeeld
hebben mensen een bankje in de voortuin waar ze s avonds op zitten in hun joggingbroek en badslippers en een tray bier?quote:Op dinsdag 12 juli 2022 11:58 schreef IJsdraakje het volgende:
Gewoon zo'n wijk met rijtjeshuizen waarvan het meeste koop is, zeg maar.
ik moest eens iets ophalen in Helmond.quote:
Zo zijn wij, gezelligquote:Op dinsdag 12 juli 2022 12:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik moest eens iets ophalen in Helmond.
Daar zaten mensen gewoon op de stoep te barbecueën. Die hadden niet eens een voortuin.
Zag er gezellig uit
Klinkt als onze buurtquote:Op dinsdag 12 juli 2022 12:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hebben mensen een bankje in de voortuin waar ze s avonds op zitten in hun joggingbroek en badslippers en een tray bier?
Misschien even je bivakmuts afzettenquote:Op dinsdag 12 juli 2022 12:33 schreef ArTiC het volgende:
Ik heb overigens ook om de haverklap controle bij de zelfscankassa
Ik echt zelden.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 12:33 schreef ArTiC het volgende:
jij ziet er te eerlijk uitquote:
Als je maar niet denkt dat ik in de voortuin ga zittenquote:
Moet je mij laten bliepen, dan is er niets aan de hand.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 12:33 schreef ArTiC het volgende:
Tsk, lang niet.quote:
Da's verderop.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 12:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hebben mensen een bankje in de voortuin waar ze s avonds op zitten in hun joggingbroek en badslippers en een tray bier?
Hahha dat scheeltquote:Op dinsdag 12 juli 2022 13:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Tsk, lang niet.Verkeerde provincie zelfs.
Ik vind je wel een Den Helder typequote:Op dinsdag 12 juli 2022 13:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Tsk, lang niet.Verkeerde provincie zelfs.
hoe zou jij een Den Helder type omschrijven?quote:
Een boerende dronken marinierquote:Op dinsdag 12 juli 2022 13:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoe zou jij een Den Helder type omschrijven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |